نویسنده = فرشاد تجاری
تعداد مقالات: 3
1. طراحی مدل ساختاری وفاداری هواداران لیگ برتر فوتبال ایران براساس ابعاد برند خدمات

دوره 7، شماره 3، زمستان 1397، صفحه 45-54

10.30473/arsm.2019.38027.2618

افسانه شریفی؛ محمد علی اصلانخانی؛ فرشاد تجاری؛ علی اصغر درودیان


3. آزمون مدل ساختاری عملکرد مدیران باشگاه‌های ورزشی بر مبنای بازاریابی کارآفرینانه

دوره 6، شماره 3، زمستان 1396، صفحه 63-74

آیه ریزوندی؛ فرشاد تجاری؛ محمد رضا اسماعیلی