با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن مدیریت ورزشی ایران
آموزش ورزش
شناسایی عوامل مؤثر در سرآمدی فدراسیون ملی تنیس روی میز در سطح بین‌المللی و ارائه راهکارهای اجرایی

مهرداد علی قارداشی؛ شهرام نظری؛ رسول نوروزی سید حسینی

دوره 12، شماره 4 ، فروردین 1403

https://doi.org/10.30473/arsm.2024.66853.3747

چکیده
  هدف پژوهش حاضر شناسایی عوامل مؤثر در سرآمدی فدراسیون ملی تنیس روی میز در عرصه بین‌المللی و ارائه راهکارهای اجرایی است. روش پژوهش به‌صورت آمیخته (کیفی و کمی) و از نوع استراتژی آمیخته-اکتشافی بود. مشارکت‌کنندگان در بخش کیفی استادان رشته مدیریت ورزشی و همچنین مدیران و کارشناسان خبره و آگاه در زمینه تنیس روی میز و سرآمدی بین‌المللی ...  بیشتر

آزمون مدل بازاریابی هیجانی در مصرف کنندگان ورزش همگانی

شهرام نظری؛ بهزاد دیوکان؛ فرشاد تجاری

دوره 9، شماره 1 ، شهریور 1399، ، صفحه 97-106

https://doi.org/10.30473/arsm.2020.7098

چکیده
  هدف پژوهش حاضر آزمون مدل بازاریابی هیجانی در رفتار مصرف کنندگان ورزش همگانی استفاده کننده از اماکن ورزشی شهرداری شهر تهران با رویکرد تندرستی بود. برای این منظور تعداد 384 ورزشکار مرد و زن با استفاده از روش نمونه گیری خوشه ای و برآورد حجم نمونه ، جامعه نامحدود کوکران در پژوهش به صورت داوطلبانه شرکت نمودند. شرکت‌کنندگان پرسشنامه های ...  بیشتر

طراحی مدل رفتار خرید مصرف‌کننده تماشاگران لیگ فوتبال (مطالعه موردی: تماشاگران باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتورسازی تبریز)

شهرام نظری؛ نشمین صمدی؛ بهزاد دیوکان

دوره 7، شماره 3 ، اسفند 1397، ، صفحه 11-20

https://doi.org/10.30473/arsm.2019.37987.2616

چکیده
  هدف از تحقیق حاضر طراحی مدل رفتار خرید مصرف­کننده تماشاگران لیگ فوتبال، مطالعه موردی تماشاگران باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتور سازی بود. این تحقیق از نظر هدف، از نوع تحقیقات کاربردی است به لحاظ گردآوری داده­ها، توصیفی همبستگی می­باشد و جامعه مورد مطالعه در این پژوهش کلیۀ هواداران تیم تراکتورسازی تبریز در سال 1396  بودند. در این ...  بیشتر

نقش هوش هیجانی و درک احساسات محیط کار بر رفتار مصرف کنندگان ورزش همگانی (با رویکرد بازاریابی هیجانی در رفتار مصرف کننده)

شهرام نظری؛ فرشاد تجاری؛ علی زارعی

دوره 7، شماره 2 ، مهر 1397، ، صفحه 69-76

https://doi.org/10.30473/arsm.2018.5109

چکیده
  هدف اصلی تحقیق حاضر تعیین تأثیر هوش هیجانی و احساسات محیط کار بر رضایتمندی مصرف کنندگان ورزش همگانی در ایران است . 384 ورزشکار (220زن و 164مرد ) با استفاده از روش نمونه گیری خوشه ای از مناطق 22 گانه شهرداری شهر تهران به صورت داوطلبانه در تحقیق شرکت نمودند و از پرسشنامة های سنجش هوش هیجانی (براکت و همکاران، 2006) دارای 19 گزاره و پنج خرده مقیاس، ...  بیشتر