با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن مدیریت ورزشی ایران
اثر میانجی کیفیت خدمات در ارتباط بازارگرایی و عملکرد تجاری اماکن ورزشی خصوصی

زینب امرایی؛ شهاب بهرامی؛ منوچهر ططری

دوره 12، شماره 1 ، تیر 1402، ، صفحه 83-93

https://doi.org/10.30473/arsm.2023.57751.3465

چکیده
  هدف این پژوهش بررسی اثر میانجی کیفیت خدمات در ارتباط بازارگرایی و عملکرد تجاری اماکن ورزشی خصوصی بود. پژوهش حاضر از نظر هدف کاربردی، از حیث ماهیت توصیفی- تحلیلی است. جامعه آماری پژوهش کلیه مدیران، مربیان و فارغ التحصیلان حوزه ورزشی فعال در باشگاه‌های ورزشی استان‌های غرب کشور بودند که نمونه آماری (384 نفر) به‌صورت خوشه‌ای چند مرحله‌ای ...  بیشتر