- حاجکریمی، عباسعلی؛ مکیزاده، وحید؛ جمالیة بسطامی، بهتاش (1388). "بررسی ارتباط کیفیت مواجهه خدمت و وفاداری مشتریان در سازمانهای خدماتی تجاری". نشریة چشمانداز مدیریت. شمارة 32. ص 47-29.
- سیدعامری، میرحسین؛ بهرامی، سوران؛ صیادی، محمد امین (1391). "بررسی رابطة بین کیفیت خدمات با رضایتمندی و وفاداری مشتریان اماکن ورزشی سر پوشیدة دولتی و خصوصی شهر ارومیه". فصلنامة علمی پژوهشی پژوهشهای کاربردی در مدیریت ورزشی. دورة 1. شمارة 3. ص 18-11.
- شکاری، غلامعباس؛ رأفتی، محمد (1391). "بررسی و سنجش کیفیت خدمات بر اساس مدل servperf و رابطة آن با وفاداری مشتری در بانک سامان". شمارة 88. ص 107-98.
- علیدوست قهفرخی، ابراهیم؛کوزهچیان، هاشم؛ جلالی فراهانی، مجید؛ترکی، مریم (1389). "بررسی و مقایسة رضایتمندی مشتریان زن باشگاههای بدنسازی خصوصی و دولتی شهر تهران". نشریة مدیریت ورزشی. شمارة 5. ص 140-127.
- کوزهچیان هاشم، گوهر رستمی، حمید رضا؛ احسانی، محمد (1388). "مقایسة رضایتمندی مشتریان باشگاههای بدنسازی خصوصی و دولتی مردان شهر تهران". نشریة مدیریت ورزشی (حرکت). شمارة 1. ص 49-37.
- Bodet G (2006). “Investigating Customer Satisfaction in a Health Club Context by an Application of the Tetra Classe Mode”. European sport management quarterly. 6 (2). pp 149-165.
- Brady M.K,Voorhees C.M, Cronin J.J; Bourdeau B.L (2006). “The Good Guys Don’t Always Win: The Effect of Valenceon Service Perceptions and Consequences”. Journal of Services Marketing, 20 (2). pp 83–89.
- Caruana A (2002). “Service loyalty: The Effects of Service Quality and the Mediating Role of Customer Satisfaction”. European Journal of Marketing. 36 (7/8). pp 811−828.
- Clemes M.D, Brush G.J, & Collins M. J (2011). “Analysing the Professional Sport Experience: A Hierarchical Approach. Sport Management Review”. 14 (4). pp 370–388.
- Fecikova I (2004). “An Index Method for Measurement of Customer Satisfaction”. The TQM Magazine Vol 16 (1). pp 57-66.
- Fredrick A. Frost B. & Mukesh U (2000). “Inter Survival-an Internal Adoption of the GAP Model in a Large Service Organization”. Journal of Service Marketing. 14 (5). pp 358-377.
- Gallarza M.G, GilSaura I.G; Holbrook M.B (2011). “The Value of Value: Further Excursions on the Meaning and Role of Customer Value”. Journal of Consumer Behaviour, Vol 10. pp 179–191.
- Homburg C. Koschate N. & Hoyer W.D (2005). Do Satisfied Customers Really Pay More? A Study of the Relationship between Customer Satisfaction and Willingness to Pay. Journal of Marketing, 69 (2). 84–96.
- Howat G ; Assaker G. (2012). The Hierarchical Effects of Perceived Quality on Perceived Value, Satisfaction, and Loyalty: Empirical Results from Public”, Outdoor Aquatic Centres In Australia. 185. pp1-17.
- Howat G. Crilley G. & Mc Grath R (2008). “A Focused Service Quality, Benefits, Overall Satisfaction and Loyalty Model for Public Aquatic Centers”. Managing Leisure, 13(3). pp 1–23.
- Lam E.T.C, Zhang J.J & Jensen B.E (2005). “Service Quality Assessment Scale (SQAS): An Instrument for Evaluating Service Quality of Health-Fitness Clubs”. Management in Physical Education and Exercise Science. 9. pp 79-111.
- Lee J.H, Kim H.D, Ko Y.J, Sagas M (2010). “The Influence of Service Quality on Satisfaction and Intention: A Gender Segmentation Strategy”. Sport Management Review. 14 (1). PP 54-63.
- Li X; Petrick J. F (2010). “Towards an Integrated Model of Loyalty Formation: The Role of Quality and Value. Leisure Sciences”.32. pp 201–221.
- Rundle T. S (2005). “Exploring Loyal Qualities: Assessing Survey-Based Loyalty. Journal of Services Marketing”. 19 (7). pp 492–500.
- Silcox S. & Soutar G.N (2009). “Patrons’intentions to Continue Using a Recreation Centre: A Suggested Model. Managing Leisure”. 14 (3). pp 177–194.
- Su L, Yen A (2004). “Customer Satisfaction Measurement Practice in Taiwan Hotels”. Hospitality Management. 23(4). pp 397-408.
- Theodorakis N D, Kostas A, Tsigilis N, Karvounis S (2013). “Predicting Spectators’ Behavioural Intentions in Professional Football: The Role of Satisfaction and Service Quality”. 16. pp 85-96.
- Tsiotras G, Tsitskari E.D (2006). “Measuring Service Quality in Sport Services. Total quality management”. 17(5). pp 623-631.