حبیب پور، کرم؛ صفری، رضا. (1393). "راهنمای جامع کاربرد "spss . تهران: لویه، متفکران، صص256-34.##صادق پور، بهرام؛ مرادی، وهاب. (1389). "تحلیل آماری با نرم افزارهای SPSS و "AMOS انتشارات دانشگاه مازندران، صص90-45.##قاضی طباطبایی، سید محمود. (1381)."فرآیند تدوین، اجرا و تفسیر ستادههای یک مدل لیزرل: یک مثال عینی". سالنامه پژوهش و ارزشیابی در علوم اجتماعی و رفتاری، شماره 1، صص 47-23.##کلینتون، استولد جی. (1388). روابط عمومی ورزشی، ترجمه حمید قاسمی، سارا کشگر، ناتاشا قلعه. تهران: علم و حرکت، صص25-10.##گودرزی، محمود. (1390)."مدیریت رفتار سازمانی در ورزش". تهران: انتشارات دانشگاه تهران، صص200-185.##له وی، پل اس؛ لمی شو، استنلی. (1381)."نمونه گیری: روشها و کاربردها"، ترجمه گیتی مختاری، امیر مجدی. مرکز آمار ایران، پژوهشکده آمار، چاپ یکم، صص123-56.##میکائیلی منیع، فرزانه. (1389). "همسانی درونی و تحلیل عاملی تأییدی پرسشنامه کنترل تفکر ولز و دیویس". مجله روانپزشکی و روانشناسی بالینی ایران، سال شانزدهم، شماره 4، صص 478-468.##ناصریان، علی؛ کرد لو، حسین؛ اکبری یزدی، حسین. (1393) " ارﺗﺒﺎط رﺿﺎیتمندی و ﻛﻴﻔﻴﺖ اراﺋﻪ ﺧﺪﻣﺎت ﻋﻮاﻣﻞ ﺑﺮﮔﺰاری ﺑﺎ ﻣﻴﺰان رﺿﺎیتمندی ﺷﺮﻛﺖﻛﻨﻨﺪﮔﺎن در اﻟﻤﭙﻴﺎد ورزش داﻧﺸﺠﻮﻳﻲ، پژوهشهای کاربردی در مدیریت ورزشی، دوره 2، شماره 4، صص 114-103.##هاوکینز، دل. (1385). رفتار مصرف کننده، ترجمه احمد روستا، عطیه بطحایی. تهران: سارگل، صص 45-6.##هنری، حبیب. (1390). "طراحی مدل معادلات ساختاری سرمایۀ اجتماعی و مدیریت دانش در سازمانهای ورزشی". نشریه پژوهشهای مدیریت ورزشی و علوم حرکتی". سال اول، شماره 1، صص 105- 85.##
Argenti, P.A., & Druckenmiller, B. (2004). Reputation and the corporate brand. Corporate Reputation Review, 6, 368–374.##Barone, M.C., Miyazaki, A.D., & Taylor, K.A. (2000). The influence of cause marketing on consumer choice: Does one good turn deserve another? Journal of the Academy of Marketing Science, 28(2), 248–262.##Brown, T., & Dacin, P. (1997). The company and the product: Corporate associations and consumer product responses. Journal of Marketing, 61, 68–84.##Hall, R. (1992). Strategic analysis of intangible resources. Strategic Management Journal, 13, 135–144.##Galbreath, J. (2010). "How does corporate social responsibility benefit firms? Evidence from Australia." EUROPEAN BUSINESS REVIEW 22 (4): 411-431.##Husted, B.W., & Salazar, D.J. (2006). Taking Friedman seriously: Maximizing profits and social performance’. Journal of Management Studies, 43, 75–91.##Lau, N., Makhanya, K., & Trengrouse, P. (2004). The corporate social responsibility of sports organizations: The case of FIFA (4th ed., pp. 1–77). International Center for Sports Studies.##Lockett, A., Moon, J., & Visser, W. (2006). Corporate social responsibility in management research: Focus, nature, salience and sources of influence. Journal of Management Studies, 43, 115–136.##Mohr, L.A., Webb, D.J., & Harris, K.E. (2001). Do consumers expect companies to be socially responsible? The impact of corporate social responsibility on buying behavior. The Journal of Consumer Affairs, 35, 45–72.##Oliver, C. (1997). Sustainable competitive advantage: Combining institutional and resource-based views. Strategic Management Journal, 18, 697–713.##Polonsky, M.J., & Wood, G. (2001). Can the over commercialization of cause-related marketing harm society? Journal of Macro marketing, 21, 8–22.##Ressler, M. J. (2010). An Examination Of Belief And Attitude Based Reputation And Its Impact On Behavioral Consequences. Nova Southeastern University, Doctoral Dissertation, Doctor Of Business Administration (D.B.A.).##Roberts, P. W. and Dowling, G. R. ( 2002 ) ‘ Corporate reputation and sustained superior financial performance ’ Strategic Manage-ment Journal , 23 (12) , 1077 – 1093 .##Sartore-Baldwin, M. L., & Walker, M. (2011). The Process of Organizational Identity: What Are the Roles of Social Responsiveness, Organizational Image, and Identification? JOURNAL OF SPORT MANAGEMENT, 25(5), 489-505.##Slack, T., & Parent, M.M. (2005). Understanding sport organizations. Champaign, IL: Human Kinetics, 21, 455-457##Walker, M., Heere, B., Parent, M. M., & Drane, D. (2010). Social responsibility and the Olympic Games: the mediating role of consumer attributions. Journal of business ethics, 95(4), 659-680.##Walker, K. (2010). A systematic review of the corporate reputation literature: Definition, measurement, and theory. Corporate Reputation Review, 12(4), 357-387.##Walker, M. B., & Kent, A (2009). Research and Reviews Do Fans Care? Assessing the Influence of Corporate Social Responsibility on Consumer Attitudes in the Sport Industry.##Weigelt, K. and Camerer, C. ( 1988 ) ‘ Reputation and corporate strategy: A review of recent theory and applications Strategic Management Journal, 9 (5), 443 – 454.##