- افچنگی، سمیه؛ هادوی، فریده؛ الهی، علیرضا. (1392). پیش بینی رضایتمندی و تمایل حضور مجدد مشتریان توسط مؤلفههای بازاریابی رابطهمند در باشگاههای ورزشی؛ مطالعه باشگاههای ایروبیک زنان مشهد. فصلنامه پژوهشهای کاربردی در مدیریت ورزشی، دوره1، شماره 4، صص 70-63. ##سید جوادین، سیدرضا؛ رایج، حمزه؛ آقا میری، سید علی؛ یزدانی، حمیدرضا. (1389). بازاریابی درونی، گامی در جهت بهبود رفتارهای شهروندی سازمانی و کیفیت خدمات: تحقیقی پیرامون شرکت گاز تهران بزرگ، نشریه مدرس علوم انسان، پژوهشهای مدیریت در ایران، شماره 14، صص 97-67.##
کرد ناییچ، اسدالله. (1383). مشتری مداری رمز موفقیت سازمانهای متعالی.
مطالعات مدیریت بهبود و تحول، شماره43و 44، صص 184-153.##عامری، میرحسن؛ بهرامی، سوران؛ صیادی، محمدامین. (1391). بررسی رابطه بین کیفیت خدمات با رضایتمندی و وفاداری مشتریان اماکن ورزشی سرپوشیده دولتی و خصوصی شهر ارومیه. دوره1، شماره3، صص 23-11.##طباطبایی، سید ولی. (1391). بررسی ارتباط بازاریابی درونی و کیفیت خدمات: مطالعه موردی بانک کشاورزی. همایش ملی چالشهای مدیریت و رهبری در سازمانهای ایرانی، دانشگاه آزاد اسلامی، اصفهان.##هومن، حیدرعلی. (1384). مدلیابی معادلات ساختاری با کاربرد نرم افزار لیزرل. تهران: سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه.##یزدانی، حمیدرضا؛ زارع، علی؛ نصیری، محمدحسین؛ اسد نژاد، مهدی. (1390). بررسی رابطه مشتری گرایی و رفتار شهروندی سازمانی. فصلنامه چشم انداز مدیریت بازرگانی، سال دهم، شماره 6، صص 48- 39.##
- Appelbaum, S., Bartolomucci, N., Beaumier, E., et al.(2004). organizational citizenship behavior: a case study of culture , leadership and trust. Management decision, 42 (1).##Avourdiadou, S., Theodorak, N. (2014).The development of loyalty among novice and experienced customers of sport and fitness centre. Sport management review. Vol, 17.##Bell, S.J., and Mengue, B. (2002). “The employee organization relationship, organizational citizenship behaviors and superior service quality”. Journal of retailing. 78, PP: 131-146.##Bitner, M.J. (2005), “Evaluating services encounters the effects of physical surroundings and employee responses”, Journal of Marketing, Vol, 54, pp. 69-82.##Chen, T. (2008). The Examination of Factors that Affect the Relationship between Employee-Customer Satisfactions in Recreational Sport/Fitness Clubs in Taiwan. PhD dissertation. The United States Sports Academy##Christopher, M.G., Payne, A. and Ballantyne, D.F. (1991). Relationship Marketing: Bringing Quality, Customer Service and Marketing Together, Butterworth Heinemann/CIM, Oxford and Stoneham, MA. ##Donavan, D. T., Brown, T. J., & Mowen, J. C. (2004). Internal Benefits of Service-Worker Customer Orientation: Job Satisfaction, Commitment, and Organizational Citizenship Behaviors. Journal of Marketing Research, Vol, 68, pp 128- 146. ##Gronroos, C., (2000). Service Management and Marketing: A Customer Relationship Management Approach", Second Edition, John Wiley.##Hui, C., Lam, S. S., & Schaubroeck, J. (2001). Can good citizens lead the way in providing quality servic Academy of Management Journal, 44 (5).##Kim, Yu, Kyoum., Trail, G. (2011). A conceptual framework for understanding relationships between sport consumers and sport organizations: A relationship quality approach, Journal of sport management, 25, 57-69.##Kim, Y., Trail,G., Jaeko, Y. (2010). The influence of Relationship quality on sport consumption behaviors: An empirical examination of the Relationship quality, 2010North American society for sport management conference.##Okpara, J.O. )2004).. Job satisfaction and organizational commitment X international conference Montreux, Switzerland.##Palmatier, R W., Dant, R P., Grewal, D., Evans, K. (2006). Relationship marketing in sports: A functional approach, Sport Marketing Quarterly, 15(2), 102-115.##Podsakoff, P. M., MacKenzie, S. B., Paine, J. B., & Bachrach, D., G.(2000). Organizational citizenship behaviors: a critical review of the theoretical and and empirical literature and suggestions for future research. Journal of Management, 26. 513-563.##Rafaeli, A., Ziklik, L., & Doucet, L.(2010). The Impact of Call Center## Employees’Customer Orientation Behaviors on Service Quality, Journal of Service Research, 2-3.##Richards, A., & Jones, E. (2008). Customer Relationship Management: Finding Value Drivers, Industrial marketing management, Vol. 37, pp.120-130.##Ronald f. (2008). Rewarding employee loyality, Organization Behaviour, Journal, Vol, 8-3, pp.486-503.##Schneider, B. M., Ehrhart, D. M., Mayer, J. L., Saltz, & Niles-Jolly. (2005). Understanding Organization-Customer Links in Service Settings. Academy of Management Journal, 48 (6), 1017-1032. ##Shams Addin, M, Yaghobi Pour, A.(2013). The effects of organizational citizenship behavior (OCB) on performance customer Personality, International Journal of Advanced Studies in Humanities and Social Science, Volume 1, Issue 2, 154-163.##Shelby D. H., Arnett, D. B., Madhavaram, s.(2006). The Explanatory Foundations of Relationship Marketing Theory. Journal of Industrial Marketing, Vol.21, No.2, 72-87.##Solgen, S,.Wiklund, D. (2006). customer Relationship management strategy in Swedish Football, Malardlenshogskola Sweden.##Yoon, M. and Suh, J. (2003), Organizational citizenship behaviors and service quality as external effectiveness of contact employees, Journal of Business Research, Vol. 56, pp. 597-611.##