اکبری یزدی، حسین؛ حمیدی، مهرزاد؛ سجادی، سید نصرالله؛ خبیری، محمد (1393). مدیریت کیفیت در ورزش یا رویکرد سروکوال و QFD. تهران: علم و دانش.##بالزاده، امیررضا؛ تجاری، فرشاد؛ کامکاری، کامبیز (1390). «استانداردسازی پرسشنامه روابط بین مربی- ورزشکار (CART-Q)». فصلنامه المپیک، شماره 3 (پیاپی55)، صص 131-119.##بیرامی ایگدر، جمال الدین؛ بیرامی ایگدر، بی بی گل؛ رژیمی، عبدالحکیم (1394). «مقایسه کیفیت خدمات در تماشاگران باشگاههای سوارکاری و والیبال». مطالعات مدیریت ورزشی. سال 7، شماره 29، صص 140-129.##جابری، اکبر؛ نادریان جهرمی، مسعود؛ مظلومی سوینی، فرزانه (1392). «نقش کیفیت خدمات ورزشگاهها در جذب و حفظ تماشاگران فوتبال». فصلنامه پژوهش در مدیریت ورزشی. دوره 2، شماره 5، صص 42-25.##رامین مهر، حمید؛ چارستاد، پروانه (1392). روش تحقیق کمی با کاربرد مدلسازی معادلات ساختاری (نرم افزار لیزرل). تهران: ترمه.##رحمانیان، زاهده؛ واعظ موسوی، سید محمد کاظم (1393). «ویژگیهای روان سنجی مقیاس فراشناخت کاربردی در فعالیت بدنی». مطالعات روانشناسی ورزشی. شماره 9، صص 26-11.##رمضانیان، محمدرحیم؛ فرجی، رسول؛ خوشنویس، فرهاد؛ دانش ثانی، کاظم (1392). «بررسی کیفیت خدمات اماکن ورزشی دانشگاهها مبتنی بر مدل سروکوال (مطالعه موردی: دانشگاه گیلان)». دو فصلنامه مدیریت و توسعه ورزش. دوره 2، شماره1، صص 83-65.##سارانی، حمید؛ صفانیا، علی محمد (1394). «ساخت و اعتباریابی پرسشنامه عدالت ورزشی». فصلنامه المپیک. زیر چاپ.##سجادی، سید نصرالله؛ محمودی، احمد؛ گودرزی، محمود؛ میزانی، مهران (1390). «مقایسه کیفیت خدمات ارائه شده در باشگاههای ورزشی (بدنسازی و آمادگی جسمانی) دولتی و خصوصی شهر تهران از دیدگاه مشتریان». پژوهشهای معاصر در مدیریت ورزشی. دوره 1، شماره 2، صص 48-33.##سید جوادین، سید رضا؛ خانلری، امیر؛ استیری، مهرداد (1389). «مدلی از ارزیابی تأثیر کیفیت خدمات بر وفاداری مشتریان خدمات ورزشی». المپیک. شماره 52، صص 54-41.##علیدوست قهفرخی، ابراهیم؛ احمدی، علی (1391). «رابطه بین کیفیت خدمات و رضایتمندی تماشاگران در ورزشگاههای میزبان لیگ قهرمانان آسیا». نشریه مدیریت ورزشی. شماره14، صص 47-31.##علی محمدی، حسین؛ تندنویس، فریدون؛ هادوی، فریده (1392). «مقایسه عوامل مؤثر بر حضور تماشاگران ورزشی لیگهای برتر فوتبال، بسکتبال و والیبال ایران». دوفصلنامه پژوهش در مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی. دوره 3، شماره 5 (پیاپی 21)، صص 111-99.##قاسمی، وحید؛ ذوالاکتاف، وحید؛ نورعلیوند، علی (1388). «توصیف جامعه شناختی عوامل مؤثر بر وندالیسم و اوباشگری در ورزش فوتبال». المپیک. دوره 17، شماره1(پیاپی45)، صص79-69.##معماری، ژاله؛ اصغری جعفرآبادی، محمد؛ مسکین، عالیه (1393). «بخشبندی بازار خدمات مجموعههای ورزشی بخش خصوصی مبتنی بر کیفیت ادراک شده مشتریان». پژوهشهای کاربردی در مدیریت ورزشی. دوره2، شماره 8، صص144-128.##ناظمی، علی؛ گودرزی، محمود؛ خبیری، محمد (1392). «تأثیر ویژگیهای استادیوم بر حضور مجدد تماشاگران در لیگ برتر فوتبال ایران». رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی. دوره 1، شماره 1، صص 77-65.##هنری، حبیب (1390). «طراحی مدل معادلات ساختاری سرمایه اجتماعی و مدیریت دانش در سازمانهای ورزشی». پژوهشهای مدیریت ورزشی و علوم حرکتی. شماره1، صص 105-85.##هومن، حیدرعلی. (1388). مدلیابی معادلات ساختاری با کاربرد نرم افزار لیزرل.تهران: انتشارات سمت.##
Aminuddin, Y. Lee, H.S. (2008). “Spectator perception of physical facility and team quality: a study of Malaysia super league soccer match”. Research journal of intentional studies. 8: 132-140.##Bansal, H. S., Taylor, SH. (2015). Investigating the Relationship between Service Quality, Satisfaction and Switching Intentions. Springer International Publishing. pp. 304-313.##Barbara, H. M., William, F. (2005). Statistical methods for health care research. Lippincott Williams and Wilkins, A welters clawer company, PP: 325-330.##Bitner, M. J., Hubbert, A.R. (1994). Encounter satisfaction versus overall satisfaction versus quality. In R.T. Rust & R. L. Oliver (Eds), service quality: new directions in theory and practice (pp. 73-94). Thousand oaks, CA: Sage.##Caruana, A. (2002). “The effects of service quality and the mediating role of customer satisfaction”. European Journal of Marketing, 36(7): 1-14.##Koo, G, Y., Hardin, R., McClung, S., Jung, T., Cronin, J., Vorhees, C. (2015). Effects of Dimensions of Service Quality on Spectators’ Cognitive and Affective Responses: Minor League Baseball. Springer International Publishing. pp. 99-102.##Lee, J.H., Kim, H.D., KO, Y. J., Sagas, M. (2010). The influence of service quality on satisfaction and intention: A gender segmentation strategy. Sport management review. In press.##Mcdonald, M. Suton, W. Milne, G. (1995). “Measuring service quality in professional team sports”. Sport marketing quarterly. 4(2): 9-16.##Parasuraman, A., Zeithamel, V. A., Berry, L.L. (1985). “A Conceptual Model of Service Quality and Its Implications for future research”. Journal of Marketing, 49, 12-40.##Shutz, R. W., Gessaroli, M. E. (1993). Use, misuse, and disuse of psychometrics in sport psychology research. In R. N. Singer, M. Murphy, & L. K. Tennant (Eds.), Handbook of research on sport psychology, Pp. 901-917. New York: Macmillan.##Theodorakis, N. D., Alexandris, K. (2008). “Can service quality predict spectator's behavioral intentions in professional soccer”? Managing leisure, 13: 162-178.##Theodoraksis, N. D., Kambitsis, Chris. “Laios, A. and Koustelios, A. (2001). Relationships between measures of service quality and satisfaction in professional sports”. Managing service quality. 11(6):431-438.##Theodorakis, N. D., Alexandris, K., Tsigilis, N., Karvounis, S. (2013). “Predicting spectator's behavioral intentions in professional football: The role of satisfaction and service quality”. Sport Management Review. 16: 85-96.##Won, J. Kitamura, K. (2006). “Motivational factors affecting sports consumption behavior of K-League and J-League spectators”. International Journal of sport and health Science, 4: 233-251.##Zhao, X. Bai, C. Hui, Y., V. (2002). “An empirical department store”. Total Quality management, 13(2): 241-254.##