بهلکه، طاهر؛ حمیدی، مهرزاد؛ گودرزی، محمود (1388). «بررسی عوامل مرتبط با رضایتمندی مشتریان استخرهای سرپوشیده خصوصی». فصلنامه حرکت. شماره 37، صص 58-49.
- پورتر، مایکل (1384). استراتژی رقابتی. ترجمه: مجیدی، جهانگیر؛ مهرپویا، عباس. تهران: انتشارات مؤسسه خدمات فرهنگی رسا.
- رجبی، حسین؛ طریقی، رسول؛ میزانی، مهران (1394). «بررسی تجارب مشتریان و رضایتمندی از خدمات کلوپهای ورزشهای آبی». پژوهشهای کاربردی در مدیریت ورزشی. دوره 4، شماره 15، صص 78-67.
- زیویار، فرزاد؛ ضیایی، محمد صادق؛ نرگسیان، جواد (1392). «بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان با استفاده از مدل سروکوال». تحقیقات بازاریابی نوین. دوره 2، شماره 3(پیاپی 6)، صص 183-176.
- ساعتچیان، وحید؛ حمیدرضا، صفری؛ رسولی، سیدمهدی؛ اسکندری، عیسی؛ الهی، علیرضا (1392). «ارتباط کیفیت خدمات، رضایتمندی و وفاداری مشتریان با قصد حضور آتی مشتریان در مراکز آمادگی جسمانی و ایروبیک (مطالعه موردی شهرستان رشت)». پژوهش در مدیریت ورزش و رفتار حرکتی. سال 3، شماره 5، صص 137-126.
- سلطانین، رویا؛ صالح زاده، کریم (1394). «بررسی رضایت از وضعیت بهداشتی و ایمنی استخرهای شنای شهر تبریز». مدیریت ارتقای سلامت. سال 4، شماره 2 (پیاپی 14)، صص 56-48.
- سید جوادین، سید رضا؛ خانلری، امیر؛ استیری، مهرداد (1389). «مدلی از ارزیابی تأثیر کیفیت خدمات بر وفاداری مشتریان خدمات ورزشی». نشریه المپیک. سال 18، شماره 52، صص 54-41.
- علی دوست قهفرخی، ابراهیم؛ کوزه چیان، هاشم؛ جلالی فراهانی، مجید؛ ترکی، مریم (1389). «بررسی و مقایسه رضایتمندی مشتریان زن باشگاههای بدنسازی خصوصی و دولتی شهر تهران». نشریه حرکت. شماره 5، صص 140-127.
- مهری، علی؛ خداداد حسینی، سید حمید (1384). «طراحی مدل مزیت رقابتی برای صنعت خودرو ایران». فصلنامه مدرس علوم انسانی. سال 9، شماره 2 (پیاپی 39)، صص 212-189.
- مقیمی، امین (1389). بررسی عناصر آمیخته بازاریابی مؤثر در جذب مشتری در سالنهای بدنسازی شهر اصفهان. پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه آزاد خوراسگان اصفهان.
- وحدانی، محسن؛ محرم زاده، مهرداد (1392). تحلیل عوامل مؤثر در میزبانی رویدادهای بزرگ ورزشی شهر ارومیه. کنگره تربیت بدنی و علوم ورزشی، دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران.
- هنری، حبیب (1389). بررسی رضایت، نیازها و مشکلات کاربران باشگاههای آمـادگی جسـمانی و ایروبیـک. چکیـده مقالات اولین همایش علمی بینالمللی آمادگی جسمانی و ایروبیک تهران. صص 121-120.
REFERENCES
- Ambe, I. M. (2010). “Agile supply chain: strategy for competitive advantage”. Journal of Global Strategic Management, 7,pp: 5-17.
- Apostolopoulou A, Papadimitriou D. (2004). “Welcome home”: motivations and objectives
of the 2004 grand national Olympic sponsors”. Sport Marketing Quarterly. 13(4): 180-192.
- Allan Y, Lun S. (2004). “Customer satisfaction measurement practice in Taiwan hotesl”. Hospitality management. 397-408
- Bălan D, Balaure V, & Vegheş C. (2009). Travel and tourism competitiveness of the world’s top tourism destinations: an exploratory assessment. Annales Universitatis Apulensis Series Oeconomica. 11(2):979-987.
- Barney J. B. (1991). “Firm Resources and Sustained Competitive Advantage”. Journal of Management 17 (1): 99-120.
- Bodet G. (2006). “Investigating customer satisfaction in a Health Club context by an application of the Tetraclasse Mode”. European sport management quarterly. 6(2):149-165.
- Campbell A.J. (2003).”Creating customer knowledge competence: managing customer relationship management programs strategically”. Industrial Marketing Management. 32:375-383.
- Chang Y. W. Polonsky M. J. (2012). “The influence of multiple types of service convenience on behavioral intentions: The mediating role of consumer satisfaction in a Taiwanese leisure setting”. International journal of hospitality management. 31(1):107-118.
- Hesterly, W., & Barney, J. B. (2015). Strategic Management and Competitive Advantage Concepts and Cases. Pearson Higher Ed.
- Refae B. A. (2012). “The Relationships between Service Quality, Satisfaction, and Behavioral Intentions of Malaysian Spa Center Customers”. International Journal of Business and Social Science. 3(1):198-205.
- Fecikova I. (2004). “An index method for measurement of customer satisfaction”. The TQM magazine. 6(1): 57-66.
- Lee J. H. Kim H. D. Ko Y. J. & Sagas M. (2011). “The influence of service quality on satisfaction and intention: A gender segmentation strategy”. Sport Management Review. 14(1): 54-63.
- Liu Y. (2008). An Analysis Service Quality, Customer Satisfaction and Customer Loyalty of Commercial Swim Clubs in Taiwan. A Dissertation Project Submitted to the Faculty of the United States Sports Academy. degree of Doctor of Sports Management.
- Robinson L. (2006). Customer Expectations of Sport Organizations management Quarterly European Sport. 6(1): 67-84.
- Theodorakis N. Alexandris K. Rodrigues P. M. & Sarmento, P. J. (2004). “Measuring customer satisfaction in the context of health clubs in Portugal”. International Sports Journal. 8.(1):44-53.
- West, D., Ford, J., & Ibrahim, E. (2015). Strategic marketing: creating competitive advantage. Oxford University Press.
- Zhou Z. K. Brown R. J. & Dev S. C. (2009). “Market orientation, competitive advantage, and performance: A demandbased perspective”. Journal of Business Research.10:1027- 1034.