- اسماعیل پور، مجید؛ قریحه، محبوبه (1391). «بررسی عوامل مؤثر در تبلیغات اینترنتی در رفتار خرید مشتریان در محصولات گوشی تلفن همراه». مجله توسعه مهندسی بازار، شماره 29، ص 34-44.
- اکثیر منفرد، آزاده سادات (1388). تبلیغات اینترنتی، پایان نامه مقطع کارشناسی، رشته گرافیک، دانشگاه تهران، ص 24-25.
- جلالی فراهانی، مجید؛ ذاکریان، علیرضا؛ رزاقی، محمد ابراهیم (1393). بررسی بازاریابی تحت وب (مدیریت ارتباط با مشتری) باشگاههای فوتبال ایران. تهران، اولین همایش ملی بازاریابی ورزشی، ص 246.
- ذاکریان، علی؛ ذاکریان، علیرضا؛ همتی، عصمت (1393). ارزیابی و مقایسه بازاریابی تحت وب باشگاههای حرفهای فوتبال ایران، اسپانیا و آلمان. تهران، اولین همایش ملی بازاریابی ورزشی، ص 238.
- روستا، احمد؛ ابوالفضلی، سید ابولفضل؛ قربانی، حسن (1388). «بررسی نقش تعدیل کننده عدم اعتماد به اجتناب از تبلیغات اینترنتی»، نشریه مدیریت فناوری اطلاعات. دوره 1، شماره 2. ص 51-66.
- محمدی، سمیه؛ نورایی، طهمورث؛ شریفیان، اسماعیل (1395). «ارائه مدل معادلات ساختاری عوامل تأثیرگذار بر توسعه خرید اینترنتی کالاهای ورزشی». نشریه پژوهشهای کاربردی در مدیریت ورزشی. سال چهارم، شماره 16. ص 43-54.
- Ajzen, I., & Fishbein, M. (1980). “Understanding attitudes and predicting social behavior”.University of Michigan, Prentice-Hall publisher.
- Bakshi, G., & Gupta, S. K. (2013). “Online advertising and its impact on consumer buying behavior”. International Journal of Research in Finance and Marketing, 3(1), 21-30.
- Brown, S. P., & Stayman, D. M. (1992). “Antecedents and consequences of attitude toward the ad: A meta-analysis”. Journal of consumer research, 19(1), 34-51.
- Bruner, G. C., & Kumar, A. (2000). “Web commercials and advertising hierarchy-of-effects”. Journal of Advertising Research, 40(1-2), 35-42.
- Cho, C. H. (1999). “How advertising works on the WWW: Modified elaboration likelihood model”. Journal of Current Issues & Research in Advertising, 21(1), 34-50.
- Homer, P. M. (1990). “The mediating role of attitude toward the ad: Some additional evidence”. Journal of Marketing Research, 78-86.
- Hwang, J., Yoon, Y. S., & Park, N. H. (2011). “Structural effects of cognitive and affective reponses to web advertisements, website and brand attitudes, and purchase intentions: The case of casual-dining restaurants”. International Journal of Hospitality Management, 30(4), 897-907.
- Kimelfeld, Y. M., & Watt, J. H. (2001). “The pragmatic value of on-line transactional advertising: A predictor of purchase intention”. Journal of Marketing Communications, 7(3), 137-157.
- Kriemadis, T., Terzoudis, C., & Kartakoullis, N. (2010). “Internet marketing in football clubs: A comparison between English and Greek websites”. Soccer & Society, 11(3), 291-307.
- MacKenzie, S. B., & Lutz, R. J. (1989). “An empirical examination of the structural antecedents of attitude toward the ad in an advertising pretesting context”. The Journal of Marketing, 48-65.
- Mitchell, A. A., & Olson, J. C. (1981). “Are product attribute beliefs characteristics associated with purchasing involvement”. Journal of marketing, 49(1), 72-82.
- Rasty, F., Chou, C. J., & Feiz, D. (2013). “The impact of internet travel advertising design, tourists' attitude, and internet travel advertising effect on tourists' purchase intention: the moderating role of involvement”. Journal of Travel & Tourism Marketing, 30(5), 482-496.
- Suh, J. C., & Youjae, Y. (2006). “When brand attitudes affect the customer satisfaction-loyalty relation: The moderating role of product involvement”. Journal of Consumer Psychology, 16(2), 145-155.
- Ravikumar, V, & Tiwari, K. (2015). “A study on the Impact of Online Advertisements on Buying Decision of Customers of Passenger Car Industry”. Global Illuminators, 1, 128-139.
- Zaichkowsky, J. L. (1985). “Measuring the involvement construct”. Journal of consumer research, 12(3), 341-352.