- حسینی، سید عماد؛ کوزه چیان، هاشم؛ احسانی، محمد و خداداد حسینی، سید حمید (1388). طراحی الگوی بازاریابی ورزشی لیگ برتر فوتبال جمهوری اسلامی ایران، رساله دکتری، دانشگاه تربیت مدرس.
- منتظری، محمد؛ ابراهیمی، علیرضا؛ احمدی، پرویز؛ راهنما، آمنه(1393). «بررسی عوامل مؤثر بر قصد خرید در تجارت الکترونیک»، مجله مدیریت بازرگانی 6، ص 207-226
- دهدشتی، شاهرخ؛ زهره، تونکه نژاد؛ ماندنی (1385). «نگرش مشتریان نسبت به خرید اینترنتی در فروشگاههای زنجیرهای شهروند»، فصلنامه مطالعات مدیریت 51،ص 23-42
- قاضیزاده، مصطفی.؛ سرداری، احمد؛ زندیه، زهره و روشن قیاسی، رقیه (1391) «تعیین عوامل مرتبط با قصد خرید در تجارت الکترونیکی (مطالعه موردی: شرکت قطارهای رجا)» راهبردهای بازرگانی، 1 ص 101-120
- Allen, J., & Bowdin, G (2006). Events Management, Elsevier.
- Austin, N., Ibeh, K., & Yee, J. C. C. (2006). “Consumer trust in the online travel marketplace.” Journal of Internet Commerce, 5(2), 21-39.
- Corritore, C. L., Kracher, B., & Wiedenbeck, S. (2003) “On-line trust: concepts, evolving themes, a model” International Journal of Human-Computer Studies, 58(6), 737-758.
- Donihue, M., David, F., & Peter N (2002). An analysis of attendance at Major league Baseball spring training games. Journal of sports economics, 1, 39-61.
- Fam, K. S., Foscht, T., & Collins, R. D. (2004). “ Trust and the online relationshipdan exploratory study from New Zealand” Tourism Management, 25(2), 195e207.
- Fishbein, M., & Ajzen, I. (1975). Belief, attitude, intention and behaviour: An introduction to theory and research. Reading, MA: Addison-Wesley.
- Kini, A. and J. Chobiah. (1998). “Trust in electronic commerce: definition and theoretical consideration” Paper presented in 31st Hawaii International Conference on System Science in Hawaii, USA, January 1998.
- Mandhachitara, R. & Poolthong, Y. (2011). “A model of consumer loyalty and corporate social responsibility.” Journal of Service Marketing , 25(2) , 122-133.
- Rogers, E. M. (1995). “Diffusion of innovations (4th ed.)”. New York, NY: The Free Press. San
- Monroe, K. B., & Grewal, D. (1991). “Effects of price, brand and store information on buyers’ product evaluations,” Journal of Marketing Research, 28(8), 307-319.
- Sulaiman, Ainin. Ng, Josephine and Mohezar, Suhana (2008) “E-Ticketing as a New Way of Buying Tickets:Malaysian Perceptions” J. Soc. Sci. , 17(2), 49-157
- Chia-Yu Chen, Fisher (2007). “Passenger use intentions for electronic tickets on international flights” Journal of Air Transport Management , 13, 110–115.
- Pi, Shih-Ming.Liao, Hsiu-Li & Chen, Hui-Min (2012). “Factors That Affect Consumers’ Trust and Continuous Adoption of online Financial Services” International Journal of Business and Management , 7(9), 108-119
- Verdurme, A., Viaene, J., (2003) “Exploring and modeling consumer attitudes towards
- genetically modified food” Qualitative Market Research: An International Journal 6 (2), 95-110.
- Zhou, Z. (2004). “E-commerce and information technology in hospitality and tourism” Canada: Delmar Learning.