- اﺣﻤﺪ ﭘﻮر دارﯾﺎﻧﯽ، ﻣﺤﻤﻮد؛ ﻣﻘﯿﻤﯽ، ﺳﯿﺪ ﻣﺤﻤﺪ (1388). ﻣﺒﺎﻧﯽ ﮐﺎرآﻓﺮﯾﻨﯽ، ﻧﺎﺷﺮ: ﺳﺮﯾﺮا، ﭼﺎپ ﻫﻔﺘﻢ.
- شریفیان، اسماعیل؛ یوسفی زرندی، محمدحسین؛ قهرمان تبریزی، کوروش (1395). «موانع درون بخشی صنعت ورزش در رقابت با کالاهای ورزشی خارجی». پژوهشهای کاربردی در مدیریت ورزشی. (1). ص ص: 73-82.
- طالبپور، مهدی؛ روحانی، میثم؛ آزادواری، سمیرا (1393). کارآفرینی ورزشی از تئوری تا عمل. تهران: نشرآوای ظهور.
- ﻋﺮﺑﻴﻮن، اﺑﻮاﻟﻘﺎﺳﻢ؛ ﻋﺒﺪاﷲزاده، غلامحسین؛ ﺷﺮﻳﻒزاده، ﻣﺤﻤﺪﺷﺮﻳﻒ (1394). «ﺗﺤﻠﻴﻞﻣﺤﺘﻮای ﭘﮋوﻫﺶﻫﺎی کارآفرینی در اﻳﺮان». ﭘﮋوﻫﺶﻫﺎی ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﻣﻨﺎﺑﻊ اﻧﺴﺎﻧﻲ داﻧﺸﮕﺎه ﺟﺎﻣﻊ اﻣﺎم ﺣﺴﻴﻦ(ع).، 7 (2): 79-103.
- فلاحی، احمد (1393). جزوه کارآفرینی ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرری (یادگار امام)، ص 29.
- فرهنگی، علی اکبر؛ صفرزاده، حسین (1384). «طراحی و تبیین الگوی ارتباطات سازمانی در فرایند کارآفرینی سازمانی». ماهنامه علمی – پژوهشی دانشور رفتار دانشگاه شاهد. ؛ دوره 12, شماره 14، صص 1-20.
- فرید، داریوش (1388). «بررسی رابطۀ بین خلاقیت و کارآفرینی در بین مردان و زنان ورزشکار و غیر ورزشکار (مطالعۀ موردی: دانشجویان دانشگاه یزد)». مدیریت ورزشی. شماره 2. صص:116-97.
- محمدی، میترا؛ صیادی، محمدامین؛ سیدعامری، میرحسن (1395). «تبیین کارآفرینی سازمانی براساس مؤلفههای سرمایه اجتماعی در اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام». پژوهشهای کاربردی در مدیریت ورزشی. دورۀ 5، شماره1، صص: 23-33.
- مدهوشی، مهرداد؛ ساداتی، عبدالرحیم (1390). «بررسی اثرگذاری فرآیند مدیریت دانش برکارآفرینی سازمانی (مطالعه موردی: کسب و کارهای کوچک و متوسط شرق مازندران)». توسعه کارآفرینی. (12): 26-7.
- وﻛﻴﻠﻲ، ﻳﻮﺳﻒ؛ اﻧﺼﺎری، ﻣﺤﺴﻦ (1390). «ارزیابی روشﻫﺎی ﭘﮋوﻫﺶ ﻛﺎرآﻓﺮﻳﻨﻲ در ﻛﺸﻮر و ﭘﻴﺸﻨﻬﺎدﻫﺎﻳﻲ ﺑﺮای ﭘﮋوﻫﺶهای آینده». توسعه کارآفرینی، 4 (13): 185-204.
- Ashouri, T; Boroumand, M R. (2014). “The Relationship between Knowledge Management and the Process of Entrepreneurship in Sport Organizations”. Annals of Applied Sport Science, vol. 2, no. 3, pp. 41-56.
- Brazeal, D. & Herbert, T. (1999). The Genesis of Entrepreneurship. Entrepreneurship Theory and Practice, 23 (3): 29-45.
- Burgel, O., & Murray, G. C. (2000). “The international market entry choices of start-up companies in hightechnology industries”. Journal of International Marketing, 8(1), 33–62.
- Carland, J. W., Boulton, W. R. and Carland, J. c. (1984). “Differentiating Entrepreneurs from Small Business Owners: A Conceptualization”, Acadamy of Management Review, 9, 354-359.
- Crook, T. R., Shook, C. L., Morris, M. L. & Madden, T. M. (2010). “Are We There Yet? An Assessment of Research Design and Construct Measurement Practices in Entrepreneurship Research”. Organizational Research Methods, 13(1): 192-206.
- Fry, F. (1993). Entrepreneurship: A Planing Approach, Engiewood Cliffs NJ: Prentice-Hall.
- Jennings, R., (1994). Multiple Perspective of Entrepreneurship Test, Redings, and cases, Cincinnati, Ohio: South-western Publishing Co.
- Hardy, S. (1986). “Entrepreneurs, organizations, and the sport marketplace: Subjects in search of historians”. Journal of Sport History, 13, 14–33.
- Hebert, R. F. and Link, A. N. (1998). The Entrepreneur: Mainstream Views and Radical Critiques, 2nd edn. New York: praeger.
- Kiss, A.N. Danis, W. M. & Cavusgil, S. T. (2012). “International Entrepreneurship Research in Emerging Economies: A Critical Review and Research Agenda”. Journal of Business Venturing, 27: 266-290.
- Landström, H., Harirchi, G., & Astrom, F. (2012). “Entrepreneurship: Exploring the Knowledge Base”. Research Policy, 41 (7): 1154-1181.
- Link, A. N. and Siegel, D. S. (2007). Entrepreneur is as innovator, Innovation, Entrepreneurship, and Technological change, Oxford University Press, ISBN 978-0-19926883-2 (Pbk).
- McElwee, G. & Atherton, A. (2005). “Publication Trends and Patterns in Entrepreneurship: The case of The International Journal of Entrepreneurship and Innovation”. Journal of Small Business and Enterprise Development, 12 (1): 92-103.
- Mullen, M.R, Budeva, D.G. & Doney, P.M. (2009). “Research Methods in the Leading Small Business-Entrepreneurship Journals: A Critical Review with Recommendations for Future Research”. Journal of Small Business Management, 47: 287-307.
- Önera, M. Atilla, Özlem Kunday. (2016). a study on Schumpeterian and Kirznerian entrepreneurship in Turkey: 2006–2013. Technological Forecasting & Social Change 102: 62–71.
- Paulin, W., Coffey, Rand Spaulding, M. (1982). “Entrepreneurship Research: Method & Directions, In C. Kent, D. Sexton & K. Vesper (eds). Encyclopedia OF Entrepreneurship”. England Cliffs, NJ: Prentice-Hall, Inc., 353-373.
- Premand, Patrick; Prodmann, Stefanie; Almeida, Rita; Grun, Rebbeka and Barouni, Mahdi. (2016). “Entrepreneurship Education and Entry into Self-Employment among University Graduates”. World Development. Vol. 77. Pp: 311-327.
- Rietveld, Cornelins, A.; Bailey, Henry; Hessels, Jolanda and Zwan, Peter Vander. (2016). “Health and Entrepreneurship in Four Caribbean Basin Countries”. Economics and Human Biology. 21: 84-89.
- Sarasvathy, S. D. (2003). “Entrepreneurship as a Science of the Artificial”. Journal of Economic Psychology, 24: 203–220.
- Schumpeter, J. (1950). Capitalism, Socialism and Democracy. (3rd Ed). New York: Harper & Row.
- Schein, E.H. (1994). “Entrepreneurs: what they're really like”, vocational education journal. Vol. 64, No. 8, PP: 42-44.
- Shane, S. and Venkataraman. S. (2000). “The promise of entrepreneurship as a field of research”. Academy of Management Review 13, 257-279.
- Sweeney, J. (2007). “Sportscast: Ten controversial issues confronting the sports industry”. The Futurist, 41(1): 35–39.
- Urbano, David; Aparicio, Sebastian. (2016). “Entrepreneurship capital types and economic growth: International evidence”. Technological Forecasting & Social Change 102: 34–44.
- Wolfe, T. (1984). The Right stuff, New York: Bantam.