- خدادادکاشی، فرهاد (1393). اقتصاد صنعتی: نظریه و کاربرد، انتشارات سمت.
- رضایی، مرتضی؛ فراهانی، ابوالفضل و شعبانی، عباس (1396). «تحلیل محیطی ورزش حرفه ای ایران». پژوهشهای کاربردی در مدیریت ورزشی، سال ششم، شماره 1(21 پیاپی)، تابستان، ص119-109
- عسگریان، فریبا؛ فرجی دانا، احمد و گودرزی، احمد (1384). «بررسی وضعیت اقتصادی صنعت ورزش ایران در سالهای 1377 و 1380». حرکت، دوره 24، شماره 24، تابستان
- نظری، رسول و قوامی، فاطمه (1396). «تأثیر اعتبار برند به منظور ارتقاء جایگاه استراتژیک برند: مطالعه موردی باشگاه سپاهان اصفهان». پژوهشهای کاربردی در مدیریت ورزشی، سال ششم، شماره 21، تابستان، ص 63-73
- Bernard, A. B. and Busse, M. R. (2004). “Who Wins the Olympic Games: Economic Resources and Medal Totals”, The Review of Economics and Statistics, 86(1), pp. 413-511.
- Condon, E., Golden, B. L. and Wasil, A. E. (1999). "Predicting the success of nations at the Summer Olympics using neural networks", Computers and Operations Research, 26(13), pp. 1243-1265.
- Gilroy, T. P. and Madden, P. J. (1997). “Labor relation in Professional sports”. labor law journal, vol. 27, pp. 768-76
- Johnson, D. K. and Ali, A. (2004). “A Tale of Two Seasons: Participation and Medal Counts at the Summer and Winter Olympic Games”. Social Science Quarterly, 85(4), pp. 974-99
- Levine, N. (1974), “Why Do Countries Win Olympic Medals? Some Structural Correlates of Olympic Games Success:1972”. Sociology and and Social Research.58, pp.353–360.
- Sandy, R. and Sloan, p. (2003). Why Do US College Hav sports Programs? In Jhon Fizel and Rodney F. (eds), Economics of Sports< Westport,CT: Green Woodpress
- Sandy, R. (2004). The economics of sport: An international Perspective, Palgrave, Mcmilan