هدف این پژوهش بررسی تأثیر عناصر آمیخته بازاریابی منتخب بر ارزش ویژه برند بود. روش تحقیق توصیفی از نوع همبستگی بود. جامعه آماری این تحقیق، مشتریان مرکز موجهای آبی بودند که تعداد 262 نفر به عنوان نمونه انتخاب شدند. برای جمعآوری دادهها از پرسشنامههای قیمت، تصویر مرکز خدماتی، تبلیغات و ترویج فروش یو، دانتو و لی (2000) و ارزش ویژه برند هنسلر، ویلسون و وستبرگ (2011) استفاده شد و پایایی آنها با استفاده از روش آلفای کرونباخ به ترتیب 79/0 73/0، 84/0، 78/0 و 81/0 بدست آمد. نتایج رگرسیون گام به گام نشان داد که از عناصر آمیخته بازاریابی منتخب، ترویج فروش و تصویر مرکز بر ارزش ویژه برند تاثیر دارند. همچنین، نتایج نشان داد که قیمت و تبلیغات بر ارزش ویژه برند تاثیر ندارند. بر اساس نتایج این پژوهش، مراکز خدمات ورزشی باید برای ایجاد ارزش ویژه برند، فعالیتهای بازاریابیشان را بیشتر بر روی ترویج و ایجاد تصویر مرکز متمرکز کنند.
جلالی فراهانی, مجید. (1392). تاثیر عناصر منتخب آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند در خدمات ورزشی. فصلنامه علمی پژوهشهای کاربردی در مدیریت ورزشی, 2(2), 11-20.
MLA
مجید جلالی فراهانی. "تاثیر عناصر منتخب آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند در خدمات ورزشی". فصلنامه علمی پژوهشهای کاربردی در مدیریت ورزشی, 2, 2, 1392, 11-20.
HARVARD
جلالی فراهانی, مجید. (1392). 'تاثیر عناصر منتخب آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند در خدمات ورزشی', فصلنامه علمی پژوهشهای کاربردی در مدیریت ورزشی, 2(2), pp. 11-20.
VANCOUVER
جلالی فراهانی, مجید. تاثیر عناصر منتخب آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند در خدمات ورزشی. فصلنامه علمی پژوهشهای کاربردی در مدیریت ورزشی, 1392; 2(2): 11-20.