نوع مقاله : مقاله پژوهشی
نویسندگان
1 دانشجوی دکتری گروه مدیریت بازاریابی و رسانه ورزشی، واحد علوم و تحقیقات، دانشگاه آزاد اسلامی،تهران،ایران
2 استاد مدیریت ورزشی دانشگاه پیام نور، تهران، ایران
3 دانشیار مدیریت ورزشی،تهران مرکز، دانشگاه آزاد اسلامی، تهران، ایران
4 استاد تربیت بدنی و علوم ورزشی، واحد علوم و تحقیقات، دانشگاه آزاد اسلامی، تهران، ایران
5 استادیار تربیت بدنی، واحد علوم و تحقیقات ، دانشگاه آزاد اسلامی، تهران، ایران
چکیده
کلیدواژهها