با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن مدیریت ورزشی ایران
بازاریابی ورزشی
شناسایی و اولویت بندی چالش های فعالیت زنان ورزشکار حرفه‌ای ایرانی در اینستاگرام

هانیه غلامی؛ سعید صادقی بروجردی؛ عابد محمودیان؛ حسام کمانگر

دوره 13، شماره 2 ، مهر 1403

https://doi.org/10.30473/arsm.2024.65820.3717

چکیده
  اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در صنعت ورزش بوده و در میان ورزشکاران محبوبیت ویژه‌ای دارد. در این راستا، پژوهش حاضر با هدف شناسایی و اولویت‌بندی چالش‌های فعالیت زنان ورزشکار حرفه‎ای ایرانی در این شبکه اجتماعی انجام گرفت. روش پژوهش حاضر به‎صورت آمیخته و از نوع طرح متوالی اکتشافی است. فاز کیفی با استفاده از روش ...  بیشتر

بازاریابی ورزشی
شناسایی استراتژی‌های مقابله‌ای هواداران تیم ملی فوتبال در برابر تهدید هویت تیمی

عابد محمودیان؛ سعید صادقی بروجردی؛ bradley J. baker

دوره 13، شماره 1 ، تیر 1403، ، صفحه 69-86

https://doi.org/10.30473/arsm.2023.65379.3705

چکیده
  مفهوم استراتژی‌های مقابله‌ای هواداران فوتبال در برابر تهدید هویت تیمی، حوزه جدیدی در ادیبات مدیریت و روان‌شناسی ورزشی است که به تازگی علاقه محققان رفتار مصرف‌کننده ورزشی را به‌خود جلب کرده است. در این راستا، پژوهش حاضر با هدف استراتژی‌های مقابله‎ای هواداران تیم ملی فوتبال در برابر تهدید هویت تیمی انجام پذیرفت. روش تحقیق حاضر ...  بیشتر

نقش ارزش‌های مصرفی فایده و لذت گرایانه در قصد خرید کفش‌های ورزشی از دیدگاه دانشجویان

عابد محمودیان؛ سعید صادقی بروجردی

دوره 7، شماره 2 ، مهر 1397، ، صفحه 77-87

https://doi.org/10.30473/arsm.2019.5435

چکیده
  ارزش‌های مصرفی به عنوان فاکتورهای مهم پیش‌بینی‌کننده در رفتار مصرف‌کننده مورد توجه قرار می‌گیرند. به همین جهت هدف از این پژوهش، بررسی نقش دو ارزش غالب مصرفی فایده‌گرایانه و لذت-گریانه در قصد خرید برندهای جهانی کفش‌های ورزشی در بازار دانشجویان است. جامعه آماری دانشجویان دانشگاه کردستان و نمونه آماری تعداد 373 نفر که به‌صورت تصادفی ...  بیشتر