با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن مدیریت ورزشی ایران
طراحی مدل عوامل استراتژیک موثر در جذب و گسترش حامیان مالی در ورزش‌های همگانی و قهرمانی استان ایلام

شیرین زردشتیان

دوره 9، شماره 3 ، بهمن 1399، ، صفحه 23-40

https://doi.org/10.30473/arsm.2021.7388

چکیده
  هدف این تحقیق طراحی مدل عوامل استراتژیک موثر در جذب و گسترش حامیان مالی در ورزش‌های همگانی و قهرمانی استان ایلام بود. تحقیق حاضر ترکیبی از نوع متوالی-اکتشافی است.جامعه‌آماری در مرحله کیفی،صاحب‌نظران به تعداد 16 نفر و در مرحله کمی نیز 121 نفر از این صاحبنظران بود. ابزار‌اندازه‌گیری در بخش کیفی مصاحبه نیمه-ساخت‌یافته و در بخش کمی پرسشنامه ...  بیشتر