با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن مدیریت ورزشی ایران
نقش مزیت رقابتی در رضایتمندی مشتریان استخرهای شنا

داوود مودی؛ محسن وحدانی؛ سیده عذرا میرکاظمی

دوره 6، شماره 1 ، شهریور 1396، ، صفحه 89-96

چکیده
  هدف از انجام این پژوهش بررسی نقش مزیت رقابتی در رضایتمندی مشتریان استخرهای شنای شهر بیرجند است. روش این پژوهش توصیفی- همبستگی بود. 214 نفر از مشتریان استخرهای شهر بیرجند 2 ابزار این پژوهش را تکمیل کردند: پرسشنامه مزیت رقابتی (حسینی،1390، 87/0=α) و پرسشنامه رضایتمندی مشتریان (سروکوال، 1994، 78/0=α) به ترتیب مزیت رقابتی و رضایت مشتریان را ...  بیشتر