نمایه کلیدواژه ها

ا

  • ارزش ویژه برند طراحی مدل خلق ارزش ویژه برند برای باشگاه های ورزشی خصوصی(رویکردی کیفی) [دوره 14، 1 (تابستان 1404)، 1404-1405]
  • استان تهران طراحی اماکن ورزشی شهری با رویکرد پیشگیری از جرم ( مطالعه موردی شهر تهران ) [دوره 14، 1 (تابستان 1404)، 1404-1405]

ب

  • باشگاههای ورزشی طراحی مدل خلق ارزش ویژه برند برای باشگاه های ورزشی خصوصی(رویکردی کیفی) [دوره 14، 1 (تابستان 1404)، 1404-1405]

پ

  • پیشگیری از جرم طراحی اماکن ورزشی شهری با رویکرد پیشگیری از جرم ( مطالعه موردی شهر تهران ) [دوره 14، 1 (تابستان 1404)، 1404-1405]

ت

  • تاثیرات رویداد ادراک ساکنان از رویداد ورزشی مسابقات زیبایی اسب: تحلیل اهمیت- عملکرد [دوره 14، 1 (تابستان 1404)، 1404-1405]
  • تحلیل اهمیت- عملکرد ادراک ساکنان از رویداد ورزشی مسابقات زیبایی اسب: تحلیل اهمیت- عملکرد [دوره 14، 1 (تابستان 1404)، 1404-1405]

خ

  • خلق ارزش طراحی مدل خلق ارزش ویژه برند برای باشگاه های ورزشی خصوصی(رویکردی کیفی) [دوره 14، 1 (تابستان 1404)، 1404-1405]

ذ

  • ذهنیت مشتری طراحی مدل خلق ارزش ویژه برند برای باشگاه های ورزشی خصوصی(رویکردی کیفی) [دوره 14، 1 (تابستان 1404)، 1404-1405]

س

  • ساکنان ادراک ساکنان از رویداد ورزشی مسابقات زیبایی اسب: تحلیل اهمیت- عملکرد [دوره 14، 1 (تابستان 1404)، 1404-1405]

ط

  • طراحی اماکن ورزشی طراحی اماکن ورزشی شهری با رویکرد پیشگیری از جرم ( مطالعه موردی شهر تهران ) [دوره 14، 1 (تابستان 1404)، 1404-1405]

گ

  • گردشگری رویداد ورزشی ادراک ساکنان از رویداد ورزشی مسابقات زیبایی اسب: تحلیل اهمیت- عملکرد [دوره 14، 1 (تابستان 1404)، 1404-1405]