ا
-
ارزش ویژه برند
طراحی مدل خلق ارزش ویژه برند برای باشگاه های ورزشی خصوصی(رویکردی کیفی) [دوره 14، 1 (تابستان 1404)، 1404-1405]
-
استان تهران
طراحی اماکن ورزشی شهری با رویکرد پیشگیری از جرم ( مطالعه موردی شهر تهران ) [دوره 14، 1 (تابستان 1404)، 1404-1405]
ب
-
باشگاههای ورزشی
طراحی مدل خلق ارزش ویژه برند برای باشگاه های ورزشی خصوصی(رویکردی کیفی) [دوره 14، 1 (تابستان 1404)، 1404-1405]
پ
-
پیشگیری از جرم
طراحی اماکن ورزشی شهری با رویکرد پیشگیری از جرم ( مطالعه موردی شهر تهران ) [دوره 14، 1 (تابستان 1404)، 1404-1405]
ت
-
تاثیرات رویداد
ادراک ساکنان از رویداد ورزشی مسابقات زیبایی اسب: تحلیل اهمیت- عملکرد [دوره 14، 1 (تابستان 1404)، 1404-1405]
-
تحلیل اهمیت- عملکرد
ادراک ساکنان از رویداد ورزشی مسابقات زیبایی اسب: تحلیل اهمیت- عملکرد [دوره 14، 1 (تابستان 1404)، 1404-1405]
خ
-
خلق ارزش
طراحی مدل خلق ارزش ویژه برند برای باشگاه های ورزشی خصوصی(رویکردی کیفی) [دوره 14، 1 (تابستان 1404)، 1404-1405]
ذ
-
ذهنیت مشتری
طراحی مدل خلق ارزش ویژه برند برای باشگاه های ورزشی خصوصی(رویکردی کیفی) [دوره 14، 1 (تابستان 1404)، 1404-1405]
س
-
ساکنان
ادراک ساکنان از رویداد ورزشی مسابقات زیبایی اسب: تحلیل اهمیت- عملکرد [دوره 14، 1 (تابستان 1404)، 1404-1405]
ط
-
طراحی اماکن ورزشی
طراحی اماکن ورزشی شهری با رویکرد پیشگیری از جرم ( مطالعه موردی شهر تهران ) [دوره 14، 1 (تابستان 1404)، 1404-1405]
گ
-
گردشگری رویداد ورزشی
ادراک ساکنان از رویداد ورزشی مسابقات زیبایی اسب: تحلیل اهمیت- عملکرد [دوره 14، 1 (تابستان 1404)، 1404-1405]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد