با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن مدیریت ورزشی ایران
کاربرد ماتریس ارزیابی اقدام و موقعیت استراتژیک (تحلیلSPACE) در کسب و کارهای ورزشی (مطالعه موردی: استخرهای شنا)

داود مودی؛ مهدی طالب پور

دوره 7، شماره 4 ، اردیبهشت 1398، ، صفحه 57-66

https://doi.org/10.30473/arsm.2019.39883.2693

چکیده
  هدف از پژوهش حاضر بررسی ماتریس ارزیابی اقدام و موقعیت استراتژیک )تحلیلSPACE) در کسب و کارهای ورزشی استان خراسان جنوبی بود. روش تحقیق برحسب نحوة گردآوری اطلاعات، روش تحقیق آمیخته (کیفی – کمی) و بر مبنای هدف، از نوع تحقیقات کاربردی است. جامعه آماری پژوهش شامل 48 نفر از مدیران استخرهای شنای استان خراسان جنوبی بودند.. ابزار پژوهش براساس ...  بیشتر

نقش مزیت رقابتی در رضایتمندی مشتریان استخرهای شنا

داوود مودی؛ محسن وحدانی؛ سیده عذرا میرکاظمی

دوره 6، شماره 1 ، شهریور 1396، ، صفحه 89-96

چکیده
  هدف از انجام این پژوهش بررسی نقش مزیت رقابتی در رضایتمندی مشتریان استخرهای شنای شهر بیرجند است. روش این پژوهش توصیفی- همبستگی بود. 214 نفر از مشتریان استخرهای شهر بیرجند 2 ابزار این پژوهش را تکمیل کردند: پرسشنامه مزیت رقابتی (حسینی،1390، 87/0=α) و پرسشنامه رضایتمندی مشتریان (سروکوال، 1994، 78/0=α) به ترتیب مزیت رقابتی و رضایت مشتریان را ...  بیشتر