با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن مدیریت ورزشی ایران
نقش اینترنت و رسانه های نوین در بازاریابی گردشگری ورزشی

مجید جاوید؛ حسن اسدی؛ محمود گودرزی؛ احسان محمدی ترکمانی

دوره 1، شماره 3 ، اسفند 1391، ، صفحه 43-49

چکیده
  در روند پرشتاب جهانی، رسانه ها و فناوری های ارتباطی با سرعتی غیر قابل تصور پیشرفت نموده و تمام سطوح فعالیت های انسانی را تحت سیطره خود قرار داده اند. هدف از پژوهش حاضر بررسی نقش اینترنت و رسانه های نوین در بازاریابی گردشگری ورزشی بود. جامعه آماری این پژوهش شامل مدیران و کارشناسان گردشگری و آژانس های مسافرتی فعال در زمینه تورهای ورزشی ...  بیشتر