کلیدواژه‌ها = قصد خرید
بررسی نقش عوامل فرهنگی- اجتماعی بر بازاریابی تجربی و قصد خرید ورزشکاران

دوره 13، 3 (زمستان 1403)، دی 1403، صفحه 65-80

10.30473/arsm.2024.68463.3783

سیدجلیل میریوسفی؛ سید احمد نژادسجادی؛ یاسر زارکویی پور


مدل اندازه‌گیری تعامل رسانه‌های شبکه‌ اجتماعی و کیفیت رابطه در لیگ برتر فوتبال

دوره 13، 2 (پاییز 1403)، مهر 1403، صفحه 19-30

10.30473/arsm.2024.67586.3763

علی اکبر سبحانی؛ اصغر مشبکی اصفهانی؛ عبدالله نعامی؛ محمد احسانی


بررسی تأثیر عوامل تبلیغات اینترنتی در قصد خرید مصرف‌کنندگان ورزشی

دوره 6، شماره 2، آذر 1396، صفحه 11-19

علیرضا ذاکریان؛ مجید جلالی فراهانی؛ همیلا تکلی