با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن مدیریت ورزشی ایران
شناسایی و تبین راهکارهای تنوع بخشی خدمات مدارس فوتبال با هدف ارتقاء تصویر برند

رضا اسماعیلی زین آباد؛ حسن فهیم دوین؛ محمدرضا اسماعیل زاده قندهاری؛ حسین پیمانی زاد

دوره 11، شماره 4 ، خرداد 1402، ، صفحه 85-102

https://doi.org/10.30473/arsm.2023.65036.3694

چکیده
  پژوهش حاضر با هدف شناسایی و تبین راهکارهای تنوع بخشی خدمات مدارس فوتبال با هدف ارتقای تصویر برند انجام شده است. جامعه آماری این پژوهش شامل دو قسمت است، الف)جامعه آماری بخش کیفی و ب)جامعه آماری بخش کمی . با توجه به ویژگی‌های جامعه آماری شیوه نمونه گیری هدفمند برای خبرگان و غیراحتمالی و در دسترس برای مراجعان به مدارس فوتبال شهر مشهد.در ...  بیشتر