با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن مدیریت ورزشی ایران
ارائه الگوی پارادایمی عوامل موثر بر خودشیفتگی برند در صنعت ورزش

زهرا بزرگ زاده؛ ابوالفضل فراهانی؛ فریده اشرف گنجویی؛ علی محمد صفانیا؛ محسن باقریان فرح آبادی

دوره 11، شماره 1 ، تیر 1401، ، صفحه 107-119

https://doi.org/10.30473/arsm.2022.8707

چکیده
  پژوهش حاضر با هدف شناسایی عوامل موثر بر خودشیفتگی برند در صنعت ورزش ایران تدوین شده است.روش پژوهش کیفی، ازلحاظ استراتژی توصیفی-پیمایشی که براساس تئوری داده بنیاد مبتنی روش چارمز می باشد. جامعه آماری پژوهش شامل کلیه متخصصان حوزه‌ی بازاریابی ورزشی و صاحب‌نظران مدیریت ورزشی و افراد صاحب‌نظر و آگاه در ارتباط با بازاریابی و برند بودند. ...  بیشتر

شناسایی عوامل موثر کارآفرینی ورزشی درایران

آمنه نیکویی؛ محمدرضا اسماعیلی شازندی؛ فریده اشرف گنجویی

دوره 10، شماره 2 ، آبان 1400، ، صفحه 77-88

https://doi.org/10.30473/arsm.2021.8187

چکیده
  هدف اصلی این پژوهش شناسایی عوامل موثر کارآفرینی ورزشی درایران بود. نوع پژوهش، بنیادی و به شیوۀ کیفی بود. جامعه آماری شامل 16 نفر از صاحب‌نظران مختلف بودند. نمونه‌گیری با استفاده از روش نمونه‌گیری هدفمند و انجام شد. برای جمع‌آوری داده‌ها در این پژوهش ابتدا از مبانی نظری استفاده گردید و چون مباحث کافی نبود از مصاحبة نیمه‌ساختاریافتهاستفاده ...  بیشتر

طراحی مدل بازاریابی پنهان در لیگ برتر فوتبال ایران

مائده شفیع زاده؛ ابوالفضل فراهانی؛ فریده اشرف گنجویی؛ علی محمد صفانیا؛ محسن باقریان فرح آبادی

دوره 9، شماره 4 ، فروردین 1400، ، صفحه 53-70

https://doi.org/10.30473/arsm.2020.50325.3129

چکیده
  بازاریابی به موضوع مورد علاقه از دیدگاه بازاریاب ها تبدیل شده است، ازین رو پژوهش حاضر با هدف طراحی مدل بازاریابی کمین در لیگ برتر فوتبال ایران تدوین شده است. روش پژوهش کیفی، ازلحاظ استراتژی توصیفی-پیمایشی که بر مبنای پاردایم از نوع تحقیقات پست مدرن می باشد. جامعه آماری پژوهش شامل کلیه اساتید، متخصصان و صاحب نظران بازاریابی ورزشی بودند. ...  بیشتر