نویسنده = صدیقه حیدری نژاد
اثر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر رفتار مصرف کنندگان محصولات ورزشی با استفاده از تئوری داده بنیاد

دوره 11، شماره 3، دی 1401، صفحه 85-96

10.30473/arsm.2023.57408.3453

مهدی عباسیان؛ سید حسین مرعشیان؛ صدیقه حیدری نژاد؛ امین خطیبی


تاثیر توسعه منابع انسانی بر بهره‌وری کارکنان وزارت ورزش و جوانان

دوره 11، شماره 2، مهر 1401، صفحه 40-49

10.30473/arsm.2022.63226.3654

علی نقی غلامی؛ امین خطیبی؛ صدیقه حیدری نژاد


بررسی ارتباط بین رفتار رهبری مربیان با انگیزش موفقیت و اجتناب از شکست در بازیکنان زن تیم های والیبال

دوره 3، شماره 4، خرداد 1394، صفحه 21-33

مریم کریمی؛ صدیقه حیدری نژاد؛ پروانه شفیع نیا؛ علی محمد نوروزی


بررسی تاثیر دوره های آموزش ضمن خدمت بر توانمندسازی دبیران تربیت‌بدنی

دوره 1، شماره 2، آبان 1391، صفحه 81-88

صدیقه حیدری نژاد؛ محمد بهرامی؛ طاهره ازمشا