کلیدواژه‌ها = وفاداری
آزمون مدل عوامل درونی و بیرونی موثر بر رضایت و وفاداری مشتریان خدمات تفریحی-ورزشی (مورد مطالعه: پارک های آبی کشور)

دوره 12، 4 (بهار 1403)، فروردین 1403، صفحه 91-108

10.30473/arsm.2024.62537.3623

مهدی ظریف؛ حسن فهیم دوین؛ حسین پیمانی زاد؛ محمدرضا اسماعیل زاده قندهاری


مشتریان در قبال ارتباط با باشگاه‌های ورزشی در جامعه چگونه رفتار می‌کنند؟

دوره 10، 3 (زمستان 1400)، اسفند 1400، صفحه 35-50

10.30473/arsm.2022.8530

کریم زهره وندیان؛ زینب مندعلیزاده؛ اسفندیار خسرویزاده


تأثیر سردرگمی مصرف کننده بر تعویق تصمیم‏گیری و وفاداری به برند پوشاک ورزشی

دوره 6، شماره 3، بهمن 1396، صفحه 87-100

سید احسان امیر حسینی؛ فاطمه روشنی؛ فریبرز فتحی


تعیین روایی و پایایی پرسش نامه وفاداری مشتریان در ورزش

دوره 3، شماره 3، اسفند 1393، صفحه 77-84

حسن پورسلطانی زرندی


تأثیر مسئولیت پذیری اجتماعی شرکت های تولیدی ورزشی بر وفاداری عوامل توزیع

دوره 3، شماره 2، آذر 1393، صفحه 101-114

سمیه خلیلی؛ طهمورث نورایی؛ اسماعیل شریفیان