کلیدواژه‌ها = وفاداری
آزمون مدل عوامل درونی و بیرونی موثر بر رضایت و وفاداری مشتریان خدمات تفریحی-ورزشی (مورد مطالعه: پارک های آبی کشور)

دوره 12، شماره 4، فروردین 1403، صفحه 91-108

10.30473/arsm.2024.62537.3623

مهدی ظریف؛ حسن فهیم دوین؛ حسین پیمانی زاد؛ محمدرضا اسماعیل زاده قندهاری


مشتریان در قبال ارتباط با باشگاه‌های ورزشی در جامعه چگونه رفتار می‌کنند؟

دوره 10، شماره 3، اسفند 1400، صفحه 35-50

10.30473/arsm.2022.8530

کریم زهره وندیان؛ زینب مندعلیزاده؛ اسفندیار خسرویزاده


تأثیر سردرگمی مصرف کننده بر تعویق تصمیم‏گیری و وفاداری به برند پوشاک ورزشی

دوره 6، شماره 3، بهمن 1396، صفحه 87-100

سید احسان امیر حسینی؛ فاطمه روشنی؛ فریبرز فتحی


تعیین روایی و پایایی پرسش نامه وفاداری مشتریان در ورزش

دوره 3، شماره 3، اسفند 1393، صفحه 77-84

حسن پورسلطانی زرندی


تأثیر مسئولیت پذیری اجتماعی شرکت های تولیدی ورزشی بر وفاداری عوامل توزیع

دوره 3، شماره 2، آذر 1393، صفحه 101-114

سمیه خلیلی؛ طهمورث نورایی؛ اسماعیل شریفیان