کلیدواژه‌ها = فوتبال
طراحی الگوی نقش مبادله اجتماعی بر تصمیم‌گیری داوران نخبه فوتبال و فوتسال آسیا

دوره 10، شماره 4، خرداد 1401، صفحه 27-36

10.30473/arsm.2022.8956

حمید قاسمی؛ ابوالفضل فراهانی؛ رامین ایرجی نقندر


تدوین چارچوب ارزیابی عملکرد سازمان لیگ حرفه ای فوتبال ایران و رتبه بندی آن به روش AHP

دوره 9، شماره 2، آذر 1399، صفحه 51-64

10.30473/arsm.2020.7101

علی اصغر خلیلی؛ علی محمد صفانیا؛ علی زارعی؛ حسن معصومی


تعیین درجه اهمیت استراتژی‏های بازاریابی باشگاه‏های لیگ برتر فوتبال با روش AHP

دوره 8، شماره 1، تیر 1398، صفحه 95-105

10.30473/arsm.2019.5848

علیرضا ایزدی؛ غلامرضا شعبانی بهار؛ محمود گودرزی؛ حبیب هنری


تدوین برنامه راهبردی بازاریابی باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران به روش SWOT

دوره 6، شماره 2، آذر 1396، صفحه 21-34

علیرضا ایزدی؛ غلامرضا شعبانی بهار؛ محمود گودرزی؛ حبیب هنری


ارتباط بین هویت برند با وفاداری طرفداران تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس (مطالعه موردی استان مازندران)

دوره 5، شماره 2، آبان 1395، صفحه 77-86

طاهره ابراهیمی پور؛ سعید امیرنژاد؛ سیدعماد حسینی؛ مازیار کلاشی


مدل‌سازی ارزش ویژۀ برند مبتنی بر هوادار(FBBE) باشگاه‌های فوتبال ایران

دوره 3، شماره 3، اسفند 1393، صفحه 51-64

ابوالفضل فراهانی؛ حمید قاسمی؛ حبیب هنری؛ محمد رسول خدادادی


طراحی مدل پیش بینی پیامدهای نگرشی و رفتاری مربیان حرفهای فوتبال ایران

دوره 2، شماره 2، آذر 1392، صفحه 79-90

مهدی طالب پور؛ محسن لقمانی؛ میثم روحانی؛ وحید ایرانی


تأثیر محیط های فردی، سیاسی، قانونی و اقتصادی فوتبال ایران بر تصمیم گیری اخلاقی بازیکنان حرفه ای

دوره 1، شماره 3، اسفند 1391، صفحه 19-26

رضا شجیع؛ هاشم کوزه چیان؛ محمد احسانی؛ مجتبی امیری