آمادگی جسمانیارتباط بین هوش هیجانی، آمادگی جسمانی و کیفیت زندگی دانشجویان [دوره 2، شماره 1، 1393-1392، صفحه 85-98]
آموزشمطالعة برنامة آموزش، ارزیابی و ارتقای مربیان ورزش کشورهای منتخب و ارائة پیشنهادها [دوره 2، شماره 1، 1393-1392، صفحه 99-112]
آموزش از راه دورطراحی الگوی تضمین کیفیت آموزش تربیت بدنی در نظام آموزش از راه دور [دوره 2، شماره 2، 1393-1392، صفحه 119-135]
ا
احساس از موفقیت ورزشیتعیین رابطه سخت رویی و انگیزه پیشرفت با احساس از موفقیت ورزشی در دانشجویان ورزشکار دانشگاه¬های ایران و عراق [دوره 2، شماره 3، 1393-1392، صفحه 75-88]
ادارات ورزش و جوانانپیشبینی رضایت شغلی کارکنان ادارات کل ورزش و جوانان استانهای غرب کشور بر اساس سبک رهبری خدمتگزار [دوره 2، شماره 1، 1393-1392، صفحه 113-120]
ادارة کل تربیت بدنی دانشگاه پیام نورتبیین وضعیت موجود ادارة کل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور با استفاده از تحلیل SWOT [دوره 2، شماره 1، 1393-1392، صفحه 61-74]
ایرانارزیابی و تحلیل عملکرد ورزشکاران ایران در بازی های المپیک تابستانی (1948 لندن-2012 لندن) [دوره 2، شماره 4، 1393-1392، صفحه 91-102]
ارتباط دانشگاه- ورزشبررسی تعامل بین محیط آکادمیک و صنعت ورزش ایران براساس تحلیل اسناد و ساختار [دوره 2، شماره 2، 1393-1392، صفحه 91-109]
ارتقامطالعة برنامة آموزش، ارزیابی و ارتقای مربیان ورزش کشورهای منتخب و ارائة پیشنهادها [دوره 2، شماره 1، 1393-1392، صفحه 99-112]
ارزیابیمطالعة برنامة آموزش، ارزیابی و ارتقای مربیان ورزش کشورهای منتخب و ارائة پیشنهادها [دوره 2، شماره 1، 1393-1392، صفحه 99-112]
ارزیابی درونیطراحی الگوی تضمین کیفیت آموزش تربیت بدنی در نظام آموزش از راه دور [دوره 2، شماره 2، 1393-1392، صفحه 119-135]
ارزیابی عملکردتحلیل عاملی شاخصهای ارزیابی عملکرد مربیان حرفهای فوتبال ایران [دوره 2، شماره 1، 1393-1392، صفحه 35-48]
ارزیابی کالاهای ورزشی داخلی و خارجیارتباط ملیگرایی مصرفی با تجملگرایی، پذیرش فرهنگی و تهدید ادراک شدة اقتصادی در ارزیابی کالاهای ورزشی داخلی و خارجی [دوره 2، شماره 1، 1393-1392، صفحه 11-24]
ارزش ویژه برندتاثیر عناصر منتخب آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند در خدمات ورزشی [دوره 2، شماره 2، 1393-1392، صفحه 11-20]
استاندارد سازیبررسی روایی و پایایی پرسشنامه انگیزه های مشارکت زنان در ورزش های تفریحی آبی [دوره 2، شماره 4، 1393-1392، صفحه 11-22]
اعنبارسنجیطراحی الگوی تضمین کیفیت آموزش تربیت بدنی در نظام آموزش از راه دور [دوره 2، شماره 2، 1393-1392، صفحه 119-135]
الگوطراحی الگوی تضمین کیفیت آموزش تربیت بدنی در نظام آموزش از راه دور [دوره 2، شماره 2، 1393-1392، صفحه 119-135]
اماکن ورزشیمکانیابی اماکن ورزشی با استفاده از سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS)؛ مطالعة موردی شهرسقز [دوره 2، شماره 1، 1393-1392، صفحه 25-34]
انتخابتدوین معیارهای انتخاب مربیان ملی والیبال کشور [دوره 2، شماره 2، 1393-1392، صفحه 109-118]
انتظارات شغلینقش مدیریت و سیاستگزاری دانشکدهها و گروههای تربیتبدنی در هدایت انتظارات شغلی دانشجویان (تعیین راهبرد و سیاست) [دوره 2، شماره 1، 1393-1392، صفحه 121-138]
انگیختگیتحلیل رابطه بین لذت، انگیختگی، نگرش به تبلیغ و قصد آینده مصرفکننده در خدمات ورزشی (مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه تهران) [دوره 2، شماره 3، 1393-1392، صفحه 47-60]
انگیزشطراحی مدل پیش بینی پیامدهای نگرشی و رفتاری مربیان حرفهای فوتبال ایران [دوره 2، شماره 2، 1393-1392، صفحه 79-90]
انگیزشرابطه بین انگیزه ورزش و میزان موفقیت شغلی کارکنان اداره کل آموزش وپرورش استان کرمانشاه [دوره 2، شماره 3، 1393-1392، صفحه 22-11]
انگیزه بیرونیارتباط بین انگیزههای مشارکت، لذت و تعهد ورزشی بانوان شرکت کننده در فعالیتهای ورزشی [دوره 2، شماره 3، 1393-1392، صفحه 37-47]
انگیزه پیشرفتتعیین رابطه سخت رویی و انگیزه پیشرفت با احساس از موفقیت ورزشی در دانشجویان ورزشکار دانشگاه¬های ایران و عراق [دوره 2، شماره 3، 1393-1392، صفحه 75-88]
انگیزه درونیارتباط بین انگیزههای مشارکت، لذت و تعهد ورزشی بانوان شرکت کننده در فعالیتهای ورزشی [دوره 2، شماره 3، 1393-1392، صفحه 37-47]
انگیزه مشارکتنقش وضعیت اجتماعی - اقتصادی (SES) در انگیزه مشارکت شهروندان به ورزشهای همگانی – تفریحی [دوره 2، شماره 3، 1393-1392، صفحه 89-104]
انگیزه ورزشرابطه بین انگیزه ورزش و میزان موفقیت شغلی کارکنان اداره کل آموزش وپرورش استان کرمانشاه [دوره 2، شماره 3، 1393-1392، صفحه 22-11]
اهمیت وظیفهمقایسه ویژگیهای شغلی داوران فوتبال ایران [دوره 2، شماره 4، 1393-1392، صفحه 55-66]
ب
بازیهای المپیکارزیابی و تحلیل عملکرد ورزشکاران ایران در بازی های المپیک تابستانی (1948 لندن-2012 لندن) [دوره 2، شماره 4، 1393-1392، صفحه 91-102]
باشگاه های ورزشیتفاوت آگاهی های حقوقی و مسئولیت مدنی مربیان ورزش زن و مرد در رویداهای ورزشی [دوره 2، شماره 4، 1393-1392، صفحه 79-90]
بخش بندی بازاربخشبندی بازار خدمات مجموعههای ورزشی بخش خصوصی مبتنی بر کیفیت ادراک شده مشتریان [دوره 2، شماره 4، 1393-1392، صفحه 128-144]
پ
پایایی و رواییبررسی روایی و پایایی پرسشنامه انگیزه های مشارکت زنان در ورزش های تفریحی آبی [دوره 2، شماره 4، 1393-1392، صفحه 11-22]
پذیرش فرهنگیارتباط ملیگرایی مصرفی با تجملگرایی، پذیرش فرهنگی و تهدید ادراک شدة اقتصادی در ارزیابی کالاهای ورزشی داخلی و خارجی [دوره 2، شماره 1، 1393-1392، صفحه 11-24]
ت
تبلیغاتتاثیر عناصر منتخب آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند در خدمات ورزشی [دوره 2، شماره 2، 1393-1392، صفحه 11-20]
تبلیغات عاطفیتحلیل رابطه بین لذت، انگیختگی، نگرش به تبلیغ و قصد آینده مصرفکننده در خدمات ورزشی (مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه تهران) [دوره 2، شماره 3، 1393-1392، صفحه 47-60]
تجملگراییارتباط ملیگرایی مصرفی با تجملگرایی، پذیرش فرهنگی و تهدید ادراک شدة اقتصادی در ارزیابی کالاهای ورزشی داخلی و خارجی [دوره 2، شماره 1، 1393-1392، صفحه 11-24]
تحلیل SWOTتبیین وضعیت موجود ادارة کل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور با استفاده از تحلیل SWOT [دوره 2، شماره 1، 1393-1392، صفحه 61-74]
تحلیل SWOTبررسی وضعیت گردشگری ورزشی در شهر مشهد بر اساس تحلیل SWOT [دوره 2، شماره 4، 1393-1392، صفحه 23-36]
تحلیل اسنادبررسی تعامل بین محیط آکادمیک و صنعت ورزش ایران براساس تحلیل اسناد و ساختار [دوره 2، شماره 2، 1393-1392، صفحه 91-109]
تدوین برنامه عملیاتیتدوین برنامه عملیاتی ورزش دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 2، شماره 4، 1393-1392، صفحه 37-54]
تربیتبدنینقش مدیریت و سیاستگزاری دانشکدهها و گروههای تربیتبدنی در هدایت انتظارات شغلی دانشجویان (تعیین راهبرد و سیاست) [دوره 2، شماره 1، 1393-1392، صفحه 121-138]
ترویج فروشتاثیر عناصر منتخب آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند در خدمات ورزشی [دوره 2، شماره 2، 1393-1392، صفحه 11-20]
تصویر مرکزتاثیر عناصر منتخب آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند در خدمات ورزشی [دوره 2، شماره 2، 1393-1392، صفحه 11-20]
تضمین کیفیتطراحی الگوی تضمین کیفیت آموزش تربیت بدنی در نظام آموزش از راه دور [دوره 2، شماره 2، 1393-1392، صفحه 119-135]
تعارض سازمانیتبیین مدل منابع تعارض سازمانی در دبیران تربیت بدنی استان البرز با تاکید بر نقش تعدیلگر جنسیت [دوره 2، شماره 3، 1393-1392، صفحه 105-114]
تعهد سازمانیارتباط بین رضایت شغلی، هوش هیجانی و تعهد سازمانی کارکنان ادارات تربیت بدنی دانشگاه های تهران [دوره 2، شماره 2، 1393-1392، صفحه 43-56]
تعهد ورزشیتعیین رابطه بین شیوههای اعمال قدرت مربیان و تعهد ورزشی جودوکاران باشگاههای تهران [دوره 2، شماره 3، 1393-1392، صفحه 23-36]
تعهد ورزشیارتباط بین انگیزههای مشارکت، لذت و تعهد ورزشی بانوان شرکت کننده در فعالیتهای ورزشی [دوره 2، شماره 3، 1393-1392، صفحه 37-47]
تغییر رفتار ورزشیارتباط بین عوامل بازدارنده فعالیت بدنی با مراحل تغییر رفتار ورزشی در جانبازان و معلولین شهر ارومیه [دوره 2، شماره 3، 1393-1392، صفحه 115-128]
تکواندوارزیابی و تحلیل عملکرد ورزشکاران ایران در بازی های المپیک تابستانی (1948 لندن-2012 لندن) [دوره 2، شماره 4، 1393-1392، صفحه 91-102]
تنوع مهارتطراحی مدل پیش بینی پیامدهای نگرشی و رفتاری مربیان حرفهای فوتبال ایران [دوره 2، شماره 2، 1393-1392، صفحه 79-90]
تهدید اقتصادی ادراک شدهارتباط ملیگرایی مصرفی با تجملگرایی، پذیرش فرهنگی و تهدید ادراک شدة اقتصادی در ارزیابی کالاهای ورزشی داخلی و خارجی [دوره 2، شماره 1، 1393-1392، صفحه 11-24]
تولیدکنندگان ورزشیتعیین و مقایسه علل تمایل مشتریان به خرید کالاهای ورزشی خارجی از دیدگاه تولیدکنندگان، فروشندگان و مصرف کنندگان [دوره 2، شماره 2، 1393-1392، صفحه 21-32]
ج
جانبازارتباط بین عوامل بازدارنده فعالیت بدنی با مراحل تغییر رفتار ورزشی در جانبازان و معلولین شهر ارومیه [دوره 2، شماره 3، 1393-1392، صفحه 115-128]
جنسیتتبیین مدل منابع تعارض سازمانی در دبیران تربیت بدنی استان البرز با تاکید بر نقش تعدیلگر جنسیت [دوره 2، شماره 3، 1393-1392، صفحه 105-114]
جودوکارانتعیین رابطه بین شیوههای اعمال قدرت مربیان و تعهد ورزشی جودوکاران باشگاههای تهران [دوره 2، شماره 3، 1393-1392، صفحه 23-36]
ح
حل مسئلهمقایسه ویژگیهای شغلی داوران فوتبال ایران [دوره 2، شماره 4، 1393-1392، صفحه 55-66]
خ
خارجیتعیین و مقایسه علل تمایل مشتریان به خرید کالاهای ورزشی خارجی از دیدگاه تولیدکنندگان، فروشندگان و مصرف کنندگان [دوره 2، شماره 2، 1393-1392، صفحه 21-32]
خدمات ورزشیتحلیل رابطه بین لذت، انگیختگی، نگرش به تبلیغ و قصد آینده مصرفکننده در خدمات ورزشی (مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه تهران) [دوره 2، شماره 3، 1393-1392، صفحه 47-60]
خریدتعیین و مقایسه علل تمایل مشتریان به خرید کالاهای ورزشی خارجی از دیدگاه تولیدکنندگان، فروشندگان و مصرف کنندگان [دوره 2، شماره 2، 1393-1392، صفحه 21-32]
خودکارآمدی شغلیتدوین مدل ارتباطی خودکارآمدی شغلی و هوش سازمانی در وزارت ورزش و جوانان ایران [دوره 2، شماره 4، 1393-1392، صفحه 67-78]
د
دانش آموختگان تحصیلات تکمیلیبررسی عوامل محیطی موثر بر روحیه کارآفرینی دانش آموختگان تحصیلات تکمیلی رشته تربیت بدنی [دوره 2، شماره 3، 1393-1392، صفحه 61-74]
دانشآموزان مقطع متوسطهمقایسة نگرش دانشآموزان و معلمان سایر دروس به معلمان تربیت بدنی در مقطع متوسطة بندرعباس [دوره 2، شماره 1، 1393-1392، صفحه 75-84]
دانشکدهای تربیت بدنیبررسی تعامل بین محیط آکادمیک و صنعت ورزش ایران براساس تحلیل اسناد و ساختار [دوره 2، شماره 2، 1393-1392، صفحه 91-109]
دانشگاه آزاد اسلامیتدوین برنامه عملیاتی ورزش دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 2، شماره 4، 1393-1392، صفحه 37-54]
دبیران تربیت بدنیتبیین مدل منابع تعارض سازمانی در دبیران تربیت بدنی استان البرز با تاکید بر نقش تعدیلگر جنسیت [دوره 2، شماره 3، 1393-1392، صفحه 105-114]
دوومیدانیارزیابی و تحلیل عملکرد ورزشکاران ایران در بازی های المپیک تابستانی (1948 لندن-2012 لندن) [دوره 2، شماره 4، 1393-1392، صفحه 91-102]
ر
راهبردیچارچوب تبیین و تدوین بیانیة مأموریت کارآفرینی در ورزش کشور از دیدگاه صاحبنظران ورزشی [دوره 2، شماره 1، 1393-1392، صفحه 49-61]
راهبرد و سیاستنقش مدیریت و سیاستگزاری دانشکدهها و گروههای تربیتبدنی در هدایت انتظارات شغلی دانشجویان (تعیین راهبرد و سیاست) [دوره 2، شماره 1، 1393-1392، صفحه 121-138]
رشته تربیت بدنیطراحی الگوی تضمین کیفیت آموزش تربیت بدنی در نظام آموزش از راه دور [دوره 2، شماره 2، 1393-1392، صفحه 119-135]
رضایت شغلیپیشبینی رضایت شغلی کارکنان ادارات کل ورزش و جوانان استانهای غرب کشور بر اساس سبک رهبری خدمتگزار [دوره 2، شماره 1، 1393-1392، صفحه 113-120]
رضایت شغلیبررسی رابطه عوامل بر انگیزاننده شغلی بر اساس مدل هرزبرگ و رضایت شغلی کارکنان فدراسیون های ورزشی کشور [دوره 2، شماره 2، 1393-1392، صفحه 33-42]
رضایت شغلیارتباط بین رضایت شغلی، هوش هیجانی و تعهد سازمانی کارکنان ادارات تربیت بدنی دانشگاه های تهران [دوره 2، شماره 2، 1393-1392، صفحه 43-56]
رضایتمندیارتباط رضایتمندی و کیفیت ارائه خدمات عوامل برگزاری با میزان رضایتمندی شرکتکنندگان در المپیاد ورزش دانشجویی [دوره 2، شماره 4، 1393-1392، صفحه 103-114]
رهبری خدمتگزارپیشبینی رضایت شغلی کارکنان ادارات کل ورزش و جوانان استانهای غرب کشور بر اساس سبک رهبری خدمتگزار [دوره 2، شماره 1، 1393-1392، صفحه 113-120]
روحیه کارآفرینیبررسی عوامل محیطی موثر بر روحیه کارآفرینی دانش آموختگان تحصیلات تکمیلی رشته تربیت بدنی [دوره 2، شماره 3، 1393-1392، صفحه 61-74]
س
سازمانهای ورزشیبررسی تعامل بین محیط آکادمیک و صنعت ورزش ایران براساس تحلیل اسناد و ساختار [دوره 2، شماره 2، 1393-1392، صفحه 91-109]
سازمان ورزش و جوانانچارچوب تبیین و تدوین بیانیة مأموریت کارآفرینی در ورزش کشور از دیدگاه صاحبنظران ورزشی [دوره 2، شماره 1، 1393-1392، صفحه 49-61]
سبک رهبریپیشبینی رضایت شغلی کارکنان ادارات کل ورزش و جوانان استانهای غرب کشور بر اساس سبک رهبری خدمتگزار [دوره 2، شماره 1، 1393-1392، صفحه 113-120]
سخت روییتعیین رابطه سخت رویی و انگیزه پیشرفت با احساس از موفقیت ورزشی در دانشجویان ورزشکار دانشگاه¬های ایران و عراق [دوره 2، شماره 3، 1393-1392، صفحه 75-88]
سیستم اطلاعات جغرافیاییمکانیابی اماکن ورزشی با استفاده از سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS)؛ مطالعة موردی شهرسقز [دوره 2، شماره 1، 1393-1392، صفحه 25-34]
ش
شهر مشهدبررسی وضعیت گردشگری ورزشی در شهر مشهد بر اساس تحلیل SWOT [دوره 2، شماره 4، 1393-1392، صفحه 23-36]
ع
عامل فنی- آموزشیتحلیل عاملی شاخصهای ارزیابی عملکرد مربیان حرفهای فوتبال ایران [دوره 2، شماره 1، 1393-1392، صفحه 35-48]
عوامل اقتصادی و مالیبررسی عوامل بازدارنده موثر بر میزان شرکت معلمان زن مقاطع سه گانه تحصیلی در فعالیت های ورزشی شهر مرند [دوره 2، شماره 2، 1393-1392، صفحه 57-66]
عوامل انگیزشیبررسی رابطه عوامل بر انگیزاننده شغلی بر اساس مدل هرزبرگ و رضایت شغلی کارکنان فدراسیون های ورزشی کشور [دوره 2، شماره 2، 1393-1392، صفحه 33-42]
عوامل بازدارندهارتباط بین عوامل بازدارنده فعالیت بدنی با مراحل تغییر رفتار ورزشی در جانبازان و معلولین شهر ارومیه [دوره 2، شماره 3، 1393-1392، صفحه 115-128]
عوامل بهداشتیبررسی رابطه عوامل بر انگیزاننده شغلی بر اساس مدل هرزبرگ و رضایت شغلی کارکنان فدراسیون های ورزشی کشور [دوره 2، شماره 2، 1393-1392، صفحه 33-42]
عوامل فرهنگی و اجتماعیبررسی عوامل بازدارنده موثر بر میزان شرکت معلمان زن مقاطع سه گانه تحصیلی در فعالیت های ورزشی شهر مرند [دوره 2، شماره 2، 1393-1392، صفحه 57-66]
عوامل محیطیبررسی عوامل محیطی موثر بر روحیه کارآفرینی دانش آموختگان تحصیلات تکمیلی رشته تربیت بدنی [دوره 2، شماره 3، 1393-1392، صفحه 61-74]
ف
فدراسیونبررسی رابطه عوامل بر انگیزاننده شغلی بر اساس مدل هرزبرگ و رضایت شغلی کارکنان فدراسیون های ورزشی کشور [دوره 2، شماره 2، 1393-1392، صفحه 33-42]
فرایند تحلیل سلسله مراتبیمکانیابی اماکن ورزشی با استفاده از سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS)؛ مطالعة موردی شهرسقز [دوره 2، شماره 1، 1393-1392، صفحه 25-34]
فوتبالطراحی مدل پیش بینی پیامدهای نگرشی و رفتاری مربیان حرفهای فوتبال ایران [دوره 2، شماره 2، 1393-1392، صفحه 79-90]
ق
قدرت مربیانتعیین رابطه بین شیوههای اعمال قدرت مربیان و تعهد ورزشی جودوکاران باشگاههای تهران [دوره 2، شماره 3، 1393-1392، صفحه 23-36]
قصد آیندهتحلیل رابطه بین لذت، انگیختگی، نگرش به تبلیغ و قصد آینده مصرفکننده در خدمات ورزشی (مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه تهران) [دوره 2، شماره 3، 1393-1392، صفحه 47-60]
قیمتتاثیر عناصر منتخب آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند در خدمات ورزشی [دوره 2، شماره 2، 1393-1392، صفحه 11-20]
ک
کارآفرینیچارچوب تبیین و تدوین بیانیة مأموریت کارآفرینی در ورزش کشور از دیدگاه صاحبنظران ورزشی [دوره 2، شماره 1، 1393-1392، صفحه 49-61]
کارآفرینیارزیابی کارآفرینی مدیران کل تربیت بدنی جمهوری اسلامی ایران [دوره 2، شماره 3، 1393-1392، صفحه 129-144]
کارکنان آموزش وپرورشرابطه بین انگیزه ورزش و میزان موفقیت شغلی کارکنان اداره کل آموزش وپرورش استان کرمانشاه [دوره 2، شماره 3، 1393-1392، صفحه 22-11]
کالاهای ورزشیتعیین و مقایسه علل تمایل مشتریان به خرید کالاهای ورزشی خارجی از دیدگاه تولیدکنندگان، فروشندگان و مصرف کنندگان [دوره 2، شماره 2، 1393-1392، صفحه 21-32]
کانون های ورزشیتفاوت آگاهی های حقوقی و مسئولیت مدنی مربیان ورزش زن و مرد در رویداهای ورزشی [دوره 2، شماره 4، 1393-1392، صفحه 79-90]
کشتیارزیابی و تحلیل عملکرد ورزشکاران ایران در بازی های المپیک تابستانی (1948 لندن-2012 لندن) [دوره 2، شماره 4، 1393-1392، صفحه 91-102]
کیفیت ادراک شدهبخشبندی بازار خدمات مجموعههای ورزشی بخش خصوصی مبتنی بر کیفیت ادراک شده مشتریان [دوره 2، شماره 4، 1393-1392، صفحه 128-144]
کیفیت ارائه خدماتارتباط رضایتمندی و کیفیت ارائه خدمات عوامل برگزاری با میزان رضایتمندی شرکتکنندگان در المپیاد ورزش دانشجویی [دوره 2، شماره 4، 1393-1392، صفحه 103-114]
کیفیت زندگیارتباط بین هوش هیجانی، آمادگی جسمانی و کیفیت زندگی دانشجویان [دوره 2، شماره 1، 1393-1392، صفحه 85-98]
گردشگریبررسی وضعیت گردشگری ورزشی در شهر مشهد بر اساس تحلیل SWOT [دوره 2، شماره 4، 1393-1392، صفحه 23-36]
گردشگری ورزشیبررسی وضعیت گردشگری ورزشی در شهر مشهد بر اساس تحلیل SWOT [دوره 2، شماره 4، 1393-1392، صفحه 23-36]
ل
لذتتحلیل رابطه بین لذت، انگیختگی، نگرش به تبلیغ و قصد آینده مصرفکننده در خدمات ورزشی (مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه تهران) [دوره 2، شماره 3، 1393-1392، صفحه 47-60]
لذت و آرامشبررسی روایی و پایایی پرسشنامه انگیزه های مشارکت زنان در ورزش های تفریحی آبی [دوره 2، شماره 4، 1393-1392، صفحه 11-22]
لذت ورزشیارتباط بین انگیزههای مشارکت، لذت و تعهد ورزشی بانوان شرکت کننده در فعالیتهای ورزشی [دوره 2، شماره 3، 1393-1392، صفحه 37-47]
لیگ برترتحلیل عاملی شاخصهای ارزیابی عملکرد مربیان حرفهای فوتبال ایران [دوره 2، شماره 1، 1393-1392، صفحه 35-48]
مربی فوتبالتحلیل عاملی شاخصهای ارزیابی عملکرد مربیان حرفهای فوتبال ایران [دوره 2، شماره 1، 1393-1392، صفحه 35-48]
مربیگریطراحی مدل پیش بینی پیامدهای نگرشی و رفتاری مربیان حرفهای فوتبال ایران [دوره 2، شماره 2، 1393-1392، صفحه 79-90]
مسابقات بین دانشگاهیتعیین رابطه سخت رویی و انگیزه پیشرفت با احساس از موفقیت ورزشی در دانشجویان ورزشکار دانشگاه¬های ایران و عراق [دوره 2، شماره 3، 1393-1392، صفحه 75-88]
مسئولیت های حقوقیتفاوت آگاهی های حقوقی و مسئولیت مدنی مربیان ورزش زن و مرد در رویداهای ورزشی [دوره 2، شماره 4، 1393-1392، صفحه 79-90]
مشارکت ورزشیبررسی عوامل بازدارنده موثر بر میزان شرکت معلمان زن مقاطع سه گانه تحصیلی در فعالیت های ورزشی شهر مرند [دوره 2، شماره 2، 1393-1392، صفحه 57-66]
مشتریانارتباط رضایتمندی و کیفیت ارائه خدمات عوامل برگزاری با میزان رضایتمندی شرکتکنندگان در المپیاد ورزش دانشجویی [دوره 2، شماره 4، 1393-1392، صفحه 103-114]
معلمان تربیت بدنیمقایسة نگرش دانشآموزان و معلمان سایر دروس به معلمان تربیت بدنی در مقطع متوسطة بندرعباس [دوره 2، شماره 1، 1393-1392، صفحه 75-84]
معلمان زنبررسی عوامل بازدارنده موثر بر میزان شرکت معلمان زن مقاطع سه گانه تحصیلی در فعالیت های ورزشی شهر مرند [دوره 2، شماره 2، 1393-1392، صفحه 57-66]
معلولارتباط بین عوامل بازدارنده فعالیت بدنی با مراحل تغییر رفتار ورزشی در جانبازان و معلولین شهر ارومیه [دوره 2، شماره 3، 1393-1392، صفحه 115-128]
ملیگرایی مصرفیارتباط ملیگرایی مصرفی با تجملگرایی، پذیرش فرهنگی و تهدید ادراک شدة اقتصادی در ارزیابی کالاهای ورزشی داخلی و خارجی [دوره 2، شماره 1، 1393-1392، صفحه 11-24]
موفقیت شغلیرابطه بین انگیزه ورزش و میزان موفقیت شغلی کارکنان اداره کل آموزش وپرورش استان کرمانشاه [دوره 2، شماره 3، 1393-1392، صفحه 22-11]
ن
نگرشمقایسة نگرش دانشآموزان و معلمان سایر دروس به معلمان تربیت بدنی در مقطع متوسطة بندرعباس [دوره 2، شماره 1، 1393-1392، صفحه 75-84]
نگرش به تبلیغتحلیل رابطه بین لذت، انگیختگی، نگرش به تبلیغ و قصد آینده مصرفکننده در خدمات ورزشی (مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه تهران) [دوره 2، شماره 3، 1393-1392، صفحه 47-60]
نگرش های شغلیطراحی مدل پیش بینی پیامدهای نگرشی و رفتاری مربیان حرفهای فوتبال ایران [دوره 2، شماره 2، 1393-1392، صفحه 79-90]
و
والیبالتدوین معیارهای انتخاب مربیان ملی والیبال کشور [دوره 2، شماره 2، 1393-1392، صفحه 109-118]
ورزش دانشجوییتبیین وضعیت موجود ادارة کل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور با استفاده از تحلیل SWOT [دوره 2، شماره 1، 1393-1392، صفحه 61-74]
ورزش دانشجوییتدوین برنامه عملیاتی ورزش دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 2، شماره 4، 1393-1392، صفحه 37-54]