آ
-
آوای سازمانی
تأثیر عدالت بر تعهد سازمانی با نقش واسطهای آوای سازمانی (مطالعه موردی: ادارهکل ورزش و جوانان استان اردبیل) [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 65-74]
ا
-
اثربخشی سازمانی
تأثیر فرهنگ سازمانی بر اثربخشی سازمان با میانجیگری مدیریت دانش در ادارهکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 111-122]
-
اجتماعی
مدل سازی ساختاری در تبیین مؤلفههای توسعۀ پایدار اماکن ورزشی بر محیط شهری [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 113-125]
-
احساسات محیط کار
نقش هوش هیجانی و درک احساسات محیط کار بر رفتار مصرف کنندگان ورزش همگانی (با رویکرد بازاریابی هیجانی در رفتار مصرف کننده) [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 69-76]
-
ادارات ورزش و جوانان
ارتباط علی ابعاد سکوت سازمانی با رفتار شهروندی سازمانی کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان خوزستان: نقش میانجی عدالت سازمانی [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 99-108]
-
ارتباطات بازاریابی یکپارچه
نقش ارتباطات بازاریابی یکپارچه (IMC) در رفتار خرید مصرف کنندگان کتاب های ورزشی در ایران [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 11-20]
-
ارتباط با مشتری
ارائه مدل رابطه بین خلاقیت مدیران و مدیریت ارتباط با مشتری و نقش آن بر وفاداری مشتری باشگاه های ورزشی [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 37-44]
-
ارزیابی عملکرد
رویکردی نوین در طراحی پرسش نامة ارزیابی عملکرد منابع انسانی در سازمان های ورزشی با استفاده از تکنیک طراحی مبتنی بر بدیهیات [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 43-55]
-
ارزش فایدهگرایانه
نقش ارزشهای مصرفی فایده و لذت گرایانه در قصد خرید کفشهای ورزشی از دیدگاه دانشجویان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 77-87]
-
ارزش لذتگرایانه
نقش ارزشهای مصرفی فایده و لذت گرایانه در قصد خرید کفشهای ورزشی از دیدگاه دانشجویان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 77-87]
-
استادیوم فوتبال
وضعیت ایمنی ساخت و سازها و تأسیسات استادیومهای فوتبال لیگ برتر کشور در لیگ نهم [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 77-87]
-
الگویذهنی
شناسایی الگوی ذهنی خبرگان در خصوص کاهش گرایش دانش آموزان به فعالیت بدنی در مدرسه( با استفاده از روش شناسی کیو) [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 11-22]
-
ایمنی
وضعیت ایمنی ساخت و سازها و تأسیسات استادیومهای فوتبال لیگ برتر کشور در لیگ نهم [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 77-87]
ب
-
بازاریابی
نقش هویت تیمی در وفاداری هواداران در صنعت فوتبال ایران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 57-68]
-
بازاریابی اجتماعی
مطالعۀ برنامه ترویج ورزش و فعالیتبدنی در مدارس ابتدایی با رویکرد بازاریابی اجتماعی [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 97-111]
-
بازاریابی اجتماعی
طراحی مدل مشارکت در ورزشهای تفریحی با رویکرد بازاریابی اجتماعی [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 87-98]
-
بازاریابی ورزشی
تدوین راهبردهای بازاریابی ورزشی فدراسیون ورزشهای همگانی ایران [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 75-84]
-
بازیکنان حرفه ای فوتسال استان هرمزگان
رابطه هویت ورزشی و نقش جنسیتی در بازیکنان حرفه ای فوتسال استان هرمزگان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 27-34]
-
باشگاه
ارائه مدل رابطه بین خلاقیت مدیران و مدیریت ارتباط با مشتری و نقش آن بر وفاداری مشتری باشگاه های ورزشی [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 37-44]
-
باشگاههای استقلال و پرسپولیس
ضرورت تجزیه و تحلیل محیطی (SWOT) واگذاری باشگاههای فوتبال ایران (مطالعه موردی: باشگاههای استقلال و پرسپولیس) [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 105-115]
-
باشگاههای ورزشی خصوصی
عوامل بازدارنده ساختاری اشتغال و کارآفرینی در ورزش ایران مطالعه موردی: باشگاههای خصوصی [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 33-44]
-
بدیهه استقلال
رویکردی نوین در طراحی پرسش نامة ارزیابی عملکرد منابع انسانی در سازمان های ورزشی با استفاده از تکنیک طراحی مبتنی بر بدیهیات [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 43-55]
-
بدیهه اطلاعات
رویکردی نوین در طراحی پرسش نامة ارزیابی عملکرد منابع انسانی در سازمان های ورزشی با استفاده از تکنیک طراحی مبتنی بر بدیهیات [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 43-55]
-
برنامه راهبردی
تدوین راهبردهای بازاریابی ورزشی فدراسیون ورزشهای همگانی ایران [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 75-84]
-
برند
نقش هویت تیمی در وفاداری هواداران در صنعت فوتبال ایران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 57-68]
-
برند انسانی
تعیین ویژگیهای برند انسانی و جایگاه اخلاقی آن در ورزش از دیدگاه ورزشکاران ایرانی و خارجی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 69-75]
-
برند خدمات
طراحی مدل ساختاری وفاداری هواداران لیگ برتر فوتبال ایران براساس ابعاد برند خدمات [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 45-54]
پ
-
پیامد های حضور
پیامدهای اجتماعی حضور و موفقیت زنان محجبه مسلمان در رویدادهای ورزشی بین المللی: مطالعه کیفی [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 75-86]
ت
-
تبلیغات دهان به دهان
طراحی مدل رفتار خرید مصرفکننده تماشاگران لیگ فوتبال (مطالعه موردی: تماشاگران باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتورسازی تبریز) [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 11-20]
-
تبلیغات ورزشی
کاربرد تصویر در تبلیغات ورزشی از دیدگاه نشانه معناشناسی: مطالعه موردی فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 89-103]
-
تحریم
بررسی اثر تحریم بر تجارت ایران و شرکای عمده تجاری در صنعت ورزشی: رهیافت حداقل مربعات کاملا اصلاح شده [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 23-32]
-
تحقیق کیفی
پیامدهای اجتماعی حضور و موفقیت زنان محجبه مسلمان در رویدادهای ورزشی بین المللی: مطالعه کیفی [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 75-86]
-
تراز تجاری
بررسی اثر تحریم بر تجارت ایران و شرکای عمده تجاری در صنعت ورزشی: رهیافت حداقل مربعات کاملا اصلاح شده [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 23-32]
-
ترویج فعالیت بدنی
مطالعۀ برنامه ترویج ورزش و فعالیتبدنی در مدارس ابتدایی با رویکرد بازاریابی اجتماعی [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 97-111]
-
تصویر حامی
طراحی مدل رفتار خرید مصرفکننده تماشاگران لیگ فوتبال (مطالعه موردی: تماشاگران باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتورسازی تبریز) [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 11-20]
-
تعهد سازمانی
تأثیر عدالت بر تعهد سازمانی با نقش واسطهای آوای سازمانی (مطالعه موردی: ادارهکل ورزش و جوانان استان اردبیل) [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 65-74]
-
توسعه پایدار و ورزش
تبیین مدل عوامل اثر گذار بر توسعه فرهنگ محیط زیست در ورزش [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 57-67]
-
توسعه ورزش
تعیین موقعیت راهبردی ورزش دانشجویی دانشگاههای دولتی کشور [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 85-96]
ج
-
جهتگیری های ارزشی
بررسی روابط بین رجحان های ارزشی و سبکهای پنج گانه تصمیم گیری مدیران تربیت بدنی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 45-56]
ح
-
حضور زنان محجبه
پیامدهای اجتماعی حضور و موفقیت زنان محجبه مسلمان در رویدادهای ورزشی بین المللی: مطالعه کیفی [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 75-86]
خ
-
خصوصیسازی
ضرورت تجزیه و تحلیل محیطی (SWOT) واگذاری باشگاههای فوتبال ایران (مطالعه موردی: باشگاههای استقلال و پرسپولیس) [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 105-115]
-
خلاقیت
ارائه مدل رابطه بین خلاقیت مدیران و مدیریت ارتباط با مشتری و نقش آن بر وفاداری مشتری باشگاه های ورزشی [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 37-44]
د
-
دانشآموزان
شناسایی الگوی ذهنی خبرگان در خصوص کاهش گرایش دانش آموزان به فعالیت بدنی در مدرسه( با استفاده از روش شناسی کیو) [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 11-22]
-
دانشجویان
نقش ارزشهای مصرفی فایده و لذت گرایانه در قصد خرید کفشهای ورزشی از دیدگاه دانشجویان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 77-87]
-
دانشجویان
پیشبینی میل به تداوم فعالیت ورزشی دانشجویان براساس رفتار مربیان: یک رویکرد نظریۀ خود-تعیینگری [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 21-32]
-
دلالت
کاربرد تصویر در تبلیغات ورزشی از دیدگاه نشانه معناشناسی: مطالعه موردی فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 89-103]
-
دلبستگی تیمی
طراحی مدل رفتار خرید مصرفکننده تماشاگران لیگ فوتبال (مطالعه موردی: تماشاگران باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتورسازی تبریز) [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 11-20]
-
دیمتل
تدوین مناظر و نقشه استراتژیک فدراسیون ورزشهای ناشنوایان با رویکرد کارت امتیازی متوازن ودیمتل [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 109-120]
ر
-
رضایتمندی
نقش هوش هیجانی و درک احساسات محیط کار بر رفتار مصرف کنندگان ورزش همگانی (با رویکرد بازاریابی هیجانی در رفتار مصرف کننده) [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 69-76]
-
رضایتمندی از نیازهای روانشناختی
پیشبینی میل به تداوم فعالیت ورزشی دانشجویان براساس رفتار مربیان: یک رویکرد نظریۀ خود-تعیینگری [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 21-32]
-
رفتار خرید مصرف کننده
نقش ارتباطات بازاریابی یکپارچه (IMC) در رفتار خرید مصرف کنندگان کتاب های ورزشی در ایران [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 11-20]
-
رفتار شهروندی سازمانی
ارتباط علی ابعاد سکوت سازمانی با رفتار شهروندی سازمانی کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان خوزستان: نقش میانجی عدالت سازمانی [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 99-108]
-
رفتارهای حمایتی
پیشبینی میل به تداوم فعالیت ورزشی دانشجویان براساس رفتار مربیان: یک رویکرد نظریۀ خود-تعیینگری [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 21-32]
-
رویدادهای ورزشی
پیامدهای اجتماعی حضور و موفقیت زنان محجبه مسلمان در رویدادهای ورزشی بین المللی: مطالعه کیفی [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 75-86]
ز
-
زیستمحیطی
مدل سازی ساختاری در تبیین مؤلفههای توسعۀ پایدار اماکن ورزشی بر محیط شهری [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 113-125]
س
-
سازمان های ورزشی
تأثیر فرهنگ سازمانی بر اثربخشی سازمان با میانجیگری مدیریت دانش در ادارهکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 111-122]
-
سبکهای پنج گانه تصمیم گیری
بررسی روابط بین رجحان های ارزشی و سبکهای پنج گانه تصمیم گیری مدیران تربیت بدنی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 45-56]
-
سکوت سازمانی
ارتباط علی ابعاد سکوت سازمانی با رفتار شهروندی سازمانی کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان خوزستان: نقش میانجی عدالت سازمانی [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 99-108]
-
سوات
ضرورت تجزیه و تحلیل محیطی (SWOT) واگذاری باشگاههای فوتبال ایران (مطالعه موردی: باشگاههای استقلال و پرسپولیس) [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 105-115]
-
سواد دانشگاهی
بررسی رابطۀ بین سواد مهارتی، سواد دانشگاهی و موفقیت کسب وکار ورزشی با نقش میانجی گرایش کارآفرینانه [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 55-63]
-
سواد مهارتی
بررسی رابطۀ بین سواد مهارتی، سواد دانشگاهی و موفقیت کسب وکار ورزشی با نقش میانجی گرایش کارآفرینانه [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 55-63]
ش
-
شرکای تجاری
بررسی اثر تحریم بر تجارت ایران و شرکای عمده تجاری در صنعت ورزشی: رهیافت حداقل مربعات کاملا اصلاح شده [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 23-32]
-
شهرداریها
طراحی مدل مشارکت در ورزشهای تفریحی با رویکرد بازاریابی اجتماعی [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 87-98]
ص
-
صنعت ورزش
بررسی اثر تحریم بر تجارت ایران و شرکای عمده تجاری در صنعت ورزشی: رهیافت حداقل مربعات کاملا اصلاح شده [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 23-32]
ط
-
طراحی پرسش نامه
رویکردی نوین در طراحی پرسش نامة ارزیابی عملکرد منابع انسانی در سازمان های ورزشی با استفاده از تکنیک طراحی مبتنی بر بدیهیات [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 43-55]
-
طراحی مبتنی بر بدیهیات
رویکردی نوین در طراحی پرسش نامة ارزیابی عملکرد منابع انسانی در سازمان های ورزشی با استفاده از تکنیک طراحی مبتنی بر بدیهیات [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 43-55]
ع
-
عامل اقتصادی
مدل سازی ساختاری در تبیین مؤلفههای توسعۀ پایدار اماکن ورزشی بر محیط شهری [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 113-125]
-
عدالت سازمانی
تأثیر عدالت بر تعهد سازمانی با نقش واسطهای آوای سازمانی (مطالعه موردی: ادارهکل ورزش و جوانان استان اردبیل) [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 65-74]
-
عدالت سازمانی
ارتباط علی ابعاد سکوت سازمانی با رفتار شهروندی سازمانی کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان خوزستان: نقش میانجی عدالت سازمانی [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 99-108]
ف
-
فدراسیون کشتی
کاربرد تصویر در تبلیغات ورزشی از دیدگاه نشانه معناشناسی: مطالعه موردی فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 89-103]
-
فدراسیون ورزشهای ناشنوایان
تدوین مناظر و نقشه استراتژیک فدراسیون ورزشهای ناشنوایان با رویکرد کارت امتیازی متوازن ودیمتل [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 109-120]
-
فدراسیون ورزشهای همگانی
تدوین راهبردهای بازاریابی ورزشی فدراسیون ورزشهای همگانی ایران [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 75-84]
-
فرایند ورزشی
طراحی الگوی مسیر ورزشی و گذر شغلی در کشتیگیران حرفهای [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 21-36]
-
فرهنگ زیست محیطی
تبیین مدل عوامل اثر گذار بر توسعه فرهنگ محیط زیست در ورزش [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 57-67]
-
فرهنگ سازمانی
تأثیر فرهنگ سازمانی بر اثربخشی سازمان با میانجیگری مدیریت دانش در ادارهکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 111-122]
-
فرهنگ مشارکت
طراحی مدل مشارکت در ورزشهای تفریحی با رویکرد بازاریابی اجتماعی [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 87-98]
-
فعالیتبدنی
شناسایی الگوی ذهنی خبرگان در خصوص کاهش گرایش دانش آموزان به فعالیت بدنی در مدرسه( با استفاده از روش شناسی کیو) [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 11-22]
ک
-
کارآفرینی ورزشی
عوامل بازدارنده ساختاری اشتغال و کارآفرینی در ورزش ایران مطالعه موردی: باشگاههای خصوصی [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 33-44]
-
کارت امتیازی متوازن
پیاده سازی استراتژی های توسعه ورزش قهرمانی ایران با رویکرد کارت امتیازی متوازن [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 11-25]
-
کارت امتیازی متوازن
تدوین مناظر و نقشه استراتژیک فدراسیون ورزشهای ناشنوایان با رویکرد کارت امتیازی متوازن ودیمتل [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 109-120]
-
کارکنان
ارتباط علی ابعاد سکوت سازمانی با رفتار شهروندی سازمانی کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان خوزستان: نقش میانجی عدالت سازمانی [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 99-108]
-
کتاب ورزشی
نقش ارتباطات بازاریابی یکپارچه (IMC) در رفتار خرید مصرف کنندگان کتاب های ورزشی در ایران [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 11-20]
-
کسب وکار ورزشی
بررسی رابطۀ بین سواد مهارتی، سواد دانشگاهی و موفقیت کسب وکار ورزشی با نقش میانجی گرایش کارآفرینانه [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 55-63]
-
کفشهای ورزشی
نقش ارزشهای مصرفی فایده و لذت گرایانه در قصد خرید کفشهای ورزشی از دیدگاه دانشجویان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 77-87]
گ
-
گرایش کارآفرینانه
بررسی رابطۀ بین سواد مهارتی، سواد دانشگاهی و موفقیت کسب وکار ورزشی با نقش میانجی گرایش کارآفرینانه [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 55-63]
ل
-
لیگ برتر
نقش هویت تیمی در وفاداری هواداران در صنعت فوتبال ایران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 57-68]
-
لیگ برتر
بررسی موقعیت مکانی ورزشگاههای لیگ برتر فوتبال کشور با استفاده از سیستم اطلاعات جغرافیایی(GIS) [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 99-109]
-
لیگ برتر فوتبال
طراحی مدل ساختاری وفاداری هواداران لیگ برتر فوتبال ایران براساس ابعاد برند خدمات [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 45-54]
-
لیگ برتر کشور
وضعیت ایمنی ساخت و سازها و تأسیسات استادیومهای فوتبال لیگ برتر کشور در لیگ نهم [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 77-87]
م
-
محیط زیست
تبیین مدل عوامل اثر گذار بر توسعه فرهنگ محیط زیست در ورزش [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 57-67]
-
مدارس
مطالعۀ برنامه ترویج ورزش و فعالیتبدنی در مدارس ابتدایی با رویکرد بازاریابی اجتماعی [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 97-111]
-
مدیران تربیت بدنی
بررسی روابط بین رجحان های ارزشی و سبکهای پنج گانه تصمیم گیری مدیران تربیت بدنی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 45-56]
-
مدیریت
ارائه مدل رابطه بین خلاقیت مدیران و مدیریت ارتباط با مشتری و نقش آن بر وفاداری مشتری باشگاه های ورزشی [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 37-44]
-
مدیریت دانش
تأثیر فرهنگ سازمانی بر اثربخشی سازمان با میانجیگری مدیریت دانش در ادارهکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 111-122]
-
مدل ساختاری
مدل سازی ساختاری در تبیین مؤلفههای توسعۀ پایدار اماکن ورزشی بر محیط شهری [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 113-125]
-
مدلسازی
نقش هویت تیمی در وفاداری هواداران در صنعت فوتبال ایران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 57-68]
-
مسیر شغلی
طراحی الگوی مسیر ورزشی و گذر شغلی در کشتیگیران حرفهای [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 21-36]
-
مشتری
نقش هویت تیمی در وفاداری هواداران در صنعت فوتبال ایران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 57-68]
-
مکان یابی
بررسی موقعیت مکانی ورزشگاههای لیگ برتر فوتبال کشور با استفاده از سیستم اطلاعات جغرافیایی(GIS) [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 99-109]
-
میل به انجام فعالیت ورزشی
پیشبینی میل به تداوم فعالیت ورزشی دانشجویان براساس رفتار مربیان: یک رویکرد نظریۀ خود-تعیینگری [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 21-32]
-
منظر
پیاده سازی استراتژی های توسعه ورزش قهرمانی ایران با رویکرد کارت امتیازی متوازن [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 11-25]
-
منظر
تدوین مناظر و نقشه استراتژیک فدراسیون ورزشهای ناشنوایان با رویکرد کارت امتیازی متوازن ودیمتل [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 109-120]
-
موانع ساختاری
عوامل بازدارنده ساختاری اشتغال و کارآفرینی در ورزش ایران مطالعه موردی: باشگاههای خصوصی [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 33-44]
-
موقعیت راهبردی
تعیین موقعیت راهبردی ورزش دانشجویی دانشگاههای دولتی کشور [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 85-96]
ن
-
نشانهشناسی
کاربرد تصویر در تبلیغات ورزشی از دیدگاه نشانه معناشناسی: مطالعه موردی فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 89-103]
-
نظریه خود-تعیین گری
پیشبینی میل به تداوم فعالیت ورزشی دانشجویان براساس رفتار مربیان: یک رویکرد نظریۀ خود-تعیینگری [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 21-32]
-
نقش جنسیتی
رابطه هویت ورزشی و نقش جنسیتی در بازیکنان حرفه ای فوتسال استان هرمزگان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 27-34]
-
نقشه استراتژیک
تدوین مناظر و نقشه استراتژیک فدراسیون ورزشهای ناشنوایان با رویکرد کارت امتیازی متوازن ودیمتل [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 109-120]
-
نقشه راهبردی
پیاده سازی استراتژی های توسعه ورزش قهرمانی ایران با رویکرد کارت امتیازی متوازن [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 11-25]
و
-
ورزش
تعیین ویژگیهای برند انسانی و جایگاه اخلاقی آن در ورزش از دیدگاه ورزشکاران ایرانی و خارجی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 69-75]
-
ورزش
مطالعۀ برنامه ترویج ورزش و فعالیتبدنی در مدارس ابتدایی با رویکرد بازاریابی اجتماعی [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 97-111]
-
ورزش دانشجویی
تعیین موقعیت راهبردی ورزش دانشجویی دانشگاههای دولتی کشور [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 85-96]
-
ورزش قهرمانی
پیاده سازی استراتژی های توسعه ورزش قهرمانی ایران با رویکرد کارت امتیازی متوازن [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 11-25]
-
ورزشکاران ایرانی و خارجی
تعیین ویژگیهای برند انسانی و جایگاه اخلاقی آن در ورزش از دیدگاه ورزشکاران ایرانی و خارجی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 69-75]
-
ورزشکاران حرفه ای
طراحی الگوی مسیر ورزشی و گذر شغلی در کشتیگیران حرفهای [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 21-36]
-
ورزش کشتی
طراحی الگوی مسیر ورزشی و گذر شغلی در کشتیگیران حرفهای [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 21-36]
-
ورزشگاه
بررسی موقعیت مکانی ورزشگاههای لیگ برتر فوتبال کشور با استفاده از سیستم اطلاعات جغرافیایی(GIS) [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 99-109]
-
ورزشگاه تختی
مدل سازی ساختاری در تبیین مؤلفههای توسعۀ پایدار اماکن ورزشی بر محیط شهری [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 113-125]
-
ورزشهای تفریحی
طراحی مدل مشارکت در ورزشهای تفریحی با رویکرد بازاریابی اجتماعی [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 87-98]
-
وفاداری
ارائه مدل رابطه بین خلاقیت مدیران و مدیریت ارتباط با مشتری و نقش آن بر وفاداری مشتری باشگاه های ورزشی [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 37-44]
-
وفاداری هواداران
طراحی مدل ساختاری وفاداری هواداران لیگ برتر فوتبال ایران براساس ابعاد برند خدمات [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 45-54]
ه
-
هویت ورزشی
رابطه هویت ورزشی و نقش جنسیتی در بازیکنان حرفه ای فوتسال استان هرمزگان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 27-34]
-
هوش هیجانی
نقش هوش هیجانی و درک احساسات محیط کار بر رفتار مصرف کنندگان ورزش همگانی (با رویکرد بازاریابی هیجانی در رفتار مصرف کننده) [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 69-76]