موضوعات = بازاریابی ورزشی
شناسایی راهکارها و پیامدهای بخش‌بندی بازار رویدادهای ورزشی ایران بر مبنای انگیزه تماشاگران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 01 فروردین 1404

10.30473/arsm.2025.70336.3855

محمد رحیمی؛ علی ابوالحسینی؛ احمد محمودی؛ رضا امین زاده


شناسایی پیامدهای استفاده از ظرفیت خیرین در توسعه زیرساخت‌های ورزش کشور

مقالات آماده انتشار، اصلاح شده برای چاپ، انتشار آنلاین از تاریخ 01 فروردین 1404

10.30473/arsm.2024.70550.3862

حسین کردلو؛ عباس نقی زاده باقی؛ فرزاد نوبخت؛ مهرداد محرم زاده


شناسایی و اولویت‎بندی چالش‌های برندسازی رشته تربیت‌بدنی و علوم ورزشی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 07 فروردین 1404

10.30473/arsm.2025.69627.3825

سهیلا مرادی؛ سعید صادقی بروجردی؛ عابد محمودیان


چالش‌های بازاریابی باشگاه‌های ورزشی از طریق فضای مجازی: رویکرد کیفی مبتنی بر تحلیل محتوا

دوره 13، 4 (بهار 1404)، فروردین 1404، صفحه 33-46

10.30473/arsm.2025.68438.3782

ابراهیم علی دوست قهفرخی؛ سمیرا زمانیان یزدی؛ احسان محمدی ترکمانی


طراحی مدل نقل‌وانتقالات بازیکنان لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 13، 4 (بهار 1404)، فروردین 1404، صفحه 69-82

10.30473/arsm.2024.66747.3744

سید صلاح‌الدین نقشبندی؛ علی دهقانی؛ پریوش نوروزی


تدوین الگوی خدمات گردشگری تفریحی- ورزشی در کلان شهرها

دوره 13، 3 (زمستان 1403)، دی 1403، صفحه 17-32

10.30473/arsm.2024.70690.3869

محمد عطایی؛ مهدی سوادی؛ حمیدرضا سایبانی


آینده‌پژوهی سناریوهای پیشروی ورزش سوارکاری در افق 1410 با رویکرد سناریونویسی

دوره 13، 3 (زمستان 1403)، دی 1403، صفحه 33-48

10.30473/arsm.2024.71164.3882

زینب السادات سیدعبداللهی؛ علی محمد صفانیا؛ سید صلاح الدین نقشبندی؛ محسن باقریان فرح‌آبادی


بررسی نقش عوامل فرهنگی- اجتماعی بر بازاریابی تجربی و قصد خرید ورزشکاران

دوره 13، 3 (زمستان 1403)، دی 1403، صفحه 65-80

10.30473/arsm.2024.68463.3783

سیدجلیل میریوسفی؛ سید احمد نژادسجادی؛ یاسر زارکویی پور


شناسایی و اولویت بندی چالش های فعالیت زنان ورزشکار حرفه‌ای ایرانی در اینستاگرام

دوره 13، 2 (پاییز 1403)، مهر 1403، صفحه 1-18

10.30473/arsm.2024.65820.3717

هانیه غلامی؛ سعید صادقی بروجردی؛ عابد محمودیان؛ حسام کمانگر


مدل اندازه‌گیری تعامل رسانه‌های شبکه‌ اجتماعی و کیفیت رابطه در لیگ برتر فوتبال

دوره 13، 2 (پاییز 1403)، مهر 1403، صفحه 19-30

10.30473/arsm.2024.67586.3763

علی اکبر سبحانی؛ اصغر مشبکی اصفهانی؛ عبدالله نعامی؛ محمد احسانی


شناسایی راهبردهای درآمدزایی پایدار برای فدراسیون های ورزشی منتخب

دوره 13، 2 (پاییز 1403)، مهر 1403، صفحه 49-58

10.30473/arsm.2024.68499.3785

قدسیه سنگتراش؛ وحید ساعت چیان؛ جواد محمدخانی؛ محمد کشتی دار


شناسایی مؤلفه‌های توسعه بازی‌های دیجیتال ورزشی ایرانی براساس مدل بازاریابی RACE

دوره 13، 1 (تابستان 1403)، تیر 1403، صفحه 41-56

10.30473/arsm.2024.68836.3793

عباس نظریان مادوانی؛ معصومه شهبازی؛ خدیجه نوروزی


شناسایی استراتژی‌های مقابله‌ای هواداران تیم ملی فوتبال در برابر تهدید هویت تیمی

دوره 13، 1 (تابستان 1403)، تیر 1403، صفحه 57-74

10.30473/arsm.2023.65379.3705

عابد محمودیان؛ سعید صادقی بروجردی؛ برادلی جیمز بیکر


آزمون مدل عوامل درونی و بیرونی موثر بر رضایت و وفاداری مشتریان خدمات تفریحی-ورزشی (مورد مطالعه: پارک های آبی کشور)

دوره 12، 4 (بهار 1403)، فروردین 1403، صفحه 91-108

10.30473/arsm.2024.62537.3623

مهدی ظریف؛ حسن فهیم دوین؛ حسین پیمانی زاد؛ محمدرضا اسماعیل زاده قندهاری


تدوین الگوی درآمدزایی در ورزش‌های دانشگاهی

دوره 12، 3 (زمستان 1402)، دی 1402، صفحه 1-16

10.30473/arsm.2023.67650.3765

عسگر عبدالهی؛ یعقوب بدری آذرین؛ محمدرسول خدادادی


بررسی عوامل موثر بر جذب حامی مالی رویدادهای ورزشی داخلی ایران در شرایط تحریم

دوره 12، 3 (زمستان 1402)، دی 1402، صفحه 17-30

10.30473/arsm.2023.66942.3748

آزاد بشارتی؛ کیوان شعبانی مقدم؛ نجف آقایی


الگوی پارادایمی عوامل مؤثر بر سیاست‌گذاری داده حکومتی باز در صنعت ورزشی ایران

دوره 12، 2 (پاییز 1402)، 1402، صفحه 93-110

10.30473/arsm.2023.65304.3703

عطا گلشنی؛ مهدی کهندل؛ سید نعمت خلیفه؛ پریوش نوربخش