آ
-
آرامون، سمانه سادات
تعیین ویژگیهای برند انسانی و جایگاه اخلاقی آن در ورزش از دیدگاه ورزشکاران ایرانی و خارجی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 69-75]
-
آسایش، لیلا
تأثیر فرهنگ سازمانی بر اثربخشی سازمان با میانجیگری مدیریت دانش در ادارهکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 111-122]
-
آفرینش خاکی، اکبر
تدوین مناظر و نقشه استراتژیک فدراسیون ورزشهای ناشنوایان با رویکرد کارت امتیازی متوازن ودیمتل [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 109-120]
ا
-
احسانی، محمد
طراحی مدل مشارکت در ورزشهای تفریحی با رویکرد بازاریابی اجتماعی [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 87-98]
-
اختیاری، نرگس
تبیین مدل عوامل اثر گذار بر توسعه فرهنگ محیط زیست در ورزش [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 57-67]
-
ایزدپرست، لیلا
نقش ارتباطات بازاریابی یکپارچه (IMC) در رفتار خرید مصرف کنندگان کتاب های ورزشی در ایران [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 11-20]
-
اسداللهی، شیوا
ارائه مدل رابطه بین خلاقیت مدیران و مدیریت ارتباط با مشتری و نقش آن بر وفاداری مشتری باشگاه های ورزشی [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 37-44]
-
اسماعیلی، محمدرضا
نقش ارتباطات بازاریابی یکپارچه (IMC) در رفتار خرید مصرف کنندگان کتاب های ورزشی در ایران [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 11-20]
-
اشکانی، علی
طراحی الگوی مسیر ورزشی و گذر شغلی در کشتیگیران حرفهای [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 21-36]
-
اصلانخانی، محمد علی
طراحی مدل ساختاری وفاداری هواداران لیگ برتر فوتبال ایران براساس ابعاد برند خدمات [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 45-54]
-
اقبالی، کبریا
تعیین موقعیت راهبردی ورزش دانشجویی دانشگاههای دولتی کشور [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 85-96]
-
اقتداری بروجنی، امید
بررسی موقعیت مکانی ورزشگاههای لیگ برتر فوتبال کشور با استفاده از سیستم اطلاعات جغرافیایی(GIS) [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 99-109]
-
اندام، رضا
رویکردی نوین در طراحی پرسش نامة ارزیابی عملکرد منابع انسانی در سازمان های ورزشی با استفاده از تکنیک طراحی مبتنی بر بدیهیات [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 43-55]
ب
-
بحرالعلوم، حسن
رویکردی نوین در طراحی پرسش نامة ارزیابی عملکرد منابع انسانی در سازمان های ورزشی با استفاده از تکنیک طراحی مبتنی بر بدیهیات [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 43-55]
-
بهایی کسمایی، زینب
بررسی ارتباط هوش فرهنگی و لذت درک شده از فعالیت بدنی در اوقات فراغت معلمان تربیت بدنی شهر تهران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 33-43]
-
بهرامی، شهاب
پیامدهای اجتماعی حضور و موفقیت زنان محجبه مسلمان در رویدادهای ورزشی بین المللی: مطالعه کیفی [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 75-86]
-
بهزادنیا، بهزاد
پیشبینی میل به تداوم فعالیت ورزشی دانشجویان براساس رفتار مربیان: یک رویکرد نظریۀ خود-تعیینگری [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 21-32]
پ
-
پاشایی، سجاد
مدل سازی ساختاری در تبیین مؤلفههای توسعۀ پایدار اماکن ورزشی بر محیط شهری [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 113-125]
-
پورسلطانی زرندی، حسین
ارتباط علی ابعاد سکوت سازمانی با رفتار شهروندی سازمانی کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان خوزستان: نقش میانجی عدالت سازمانی [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 99-108]
ت
-
تجاری، فرشاد
نقش هوش هیجانی و درک احساسات محیط کار بر رفتار مصرف کنندگان ورزش همگانی (با رویکرد بازاریابی هیجانی در رفتار مصرف کننده) [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 69-76]
-
تجاری، فرشاد
طراحی مدل ساختاری وفاداری هواداران لیگ برتر فوتبال ایران براساس ابعاد برند خدمات [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 45-54]
ح
-
حامی، محمد
بررسی رابطۀ بین سواد مهارتی، سواد دانشگاهی و موفقیت کسب وکار ورزشی با نقش میانجی گرایش کارآفرینانه [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 55-63]
-
حسامی، لقمان
وضعیت ایمنی ساخت و سازها و تأسیسات استادیومهای فوتبال لیگ برتر کشور در لیگ نهم [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 77-87]
-
حسینی، معصومه
رابطه هویت ورزشی و نقش جنسیتی در بازیکنان حرفه ای فوتسال استان هرمزگان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 27-34]
-
حسینی، معصومه
ارزیابی بازاریابی کالاهای ورزشی شهر تهران بر اساس مدل AHA و SWOT [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 67-74]
خ
-
خالقی بابایی، سارا
پیاده سازی استراتژی های توسعه ورزش قهرمانی ایران با رویکرد کارت امتیازی متوازن [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 11-25]
-
خدادادی، محمدرسول
بررسی اثر تحریم بر تجارت ایران و شرکای عمده تجاری در صنعت ورزشی: رهیافت حداقل مربعات کاملا اصلاح شده [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 23-32]
-
خدادادی، محمدرسول
مدل سازی ساختاری در تبیین مؤلفههای توسعۀ پایدار اماکن ورزشی بر محیط شهری [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 113-125]
-
خنجری، طاهره
شناسایی و تدوین الگوی عوامل موثر بر اقدامات مدیریت استراتژیک در ادارات ورزش و جوانان غرب ایران [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 89-98]
د
-
درودیان، علی اصغر
طراحی مدل ساختاری وفاداری هواداران لیگ برتر فوتبال ایران براساس ابعاد برند خدمات [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 45-54]
-
دیوکان، بهزاد
طراحی مدل رفتار خرید مصرفکننده تماشاگران لیگ فوتبال (مطالعه موردی: تماشاگران باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتورسازی تبریز) [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 11-20]
ذ
-
ذبیحی، حسین
بررسی رابطۀ بین سواد مهارتی، سواد دانشگاهی و موفقیت کسب وکار ورزشی با نقش میانجی گرایش کارآفرینانه [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 55-63]
ر
-
رحیمی، ایمان
تعیین ویژگیهای برند انسانی و جایگاه اخلاقی آن در ورزش از دیدگاه ورزشکاران ایرانی و خارجی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 69-75]
-
رشید لمیر، امین
نقش هویت تیمی در وفاداری هواداران در صنعت فوتبال ایران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 57-68]
-
رضایی، شمس الدین
ضرورت تجزیه و تحلیل محیطی (SWOT) واگذاری باشگاههای فوتبال ایران (مطالعه موردی: باشگاههای استقلال و پرسپولیس) [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 105-115]
-
رمضانی نژاد، رحیم
تأثیر فرهنگ سازمانی بر اثربخشی سازمان با میانجیگری مدیریت دانش در ادارهکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 111-122]
-
رمضانی نژاد، رحیم
طراحی الگوی مسیر ورزشی و گذر شغلی در کشتیگیران حرفهای [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 21-36]
-
روحی بهلولی احمدی، ثریا
شناسایی الگوی ذهنی خبرگان در خصوص کاهش گرایش دانش آموزان به فعالیت بدنی در مدرسه( با استفاده از روش شناسی کیو) [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 11-22]
ز
-
زارعی، علی
نقش هوش هیجانی و درک احساسات محیط کار بر رفتار مصرف کنندگان ورزش همگانی (با رویکرد بازاریابی هیجانی در رفتار مصرف کننده) [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 69-76]
-
زردشتیان، شیرین
شناسایی و تدوین الگوی عوامل موثر بر اقدامات مدیریت استراتژیک در ادارات ورزش و جوانان غرب ایران [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 89-98]
س
-
سبحانی، عباس
تعیین موقعیت راهبردی ورزش دانشجویی دانشگاههای دولتی کشور [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 85-96]
-
سعادتی، مهسا
مطالعۀ برنامه ترویج ورزش و فعالیتبدنی در مدارس ابتدایی با رویکرد بازاریابی اجتماعی [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 97-111]
-
سلیمانی، مجید
تدوین مدل مدیریت دانش بر اساس آمادگی سازمانی کارکنان وزارت ورزش و جوانان [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 47-56]
ش
-
شجاعی، وحید
بررسی رابطۀ بین سواد مهارتی، سواد دانشگاهی و موفقیت کسب وکار ورزشی با نقش میانجی گرایش کارآفرینانه [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 55-63]
-
شجیع، کیانوش
شناسایی الگوی ذهنی خبرگان در خصوص کاهش گرایش دانش آموزان به فعالیت بدنی در مدرسه( با استفاده از روش شناسی کیو) [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 11-22]
-
شیخ، رضا
رویکردی نوین در طراحی پرسش نامة ارزیابی عملکرد منابع انسانی در سازمان های ورزشی با استفاده از تکنیک طراحی مبتنی بر بدیهیات [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 43-55]
-
شریفی، افسانه
طراحی مدل ساختاری وفاداری هواداران لیگ برتر فوتبال ایران براساس ابعاد برند خدمات [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 45-54]
-
شعبانی بهار، غلامرضا
بررسی نقش تعدیلکننده جنسیت بر رابطه بین بازاریابی رابطهمند با وفاداری مشتریان ورزشی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 35-42]
-
شعبانی بهار، غلامرضا
تدوین مدل مدیریت دانش بر اساس آمادگی سازمانی کارکنان وزارت ورزش و جوانان [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 47-56]
-
شعبانی مقدم، کیوان
تبیین مدل عوامل اثر گذار بر توسعه فرهنگ محیط زیست در ورزش [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 57-67]
-
شفیعی، شهرام
تأثیر فرهنگ سازمانی بر اثربخشی سازمان با میانجیگری مدیریت دانش در ادارهکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 111-122]
ص
-
صادقی بروجردی، سعید
نقش ارزشهای مصرفی فایده و لذت گرایانه در قصد خرید کفشهای ورزشی از دیدگاه دانشجویان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 77-87]
-
صفاری، زهرا
مطالعۀ برنامه ترویج ورزش و فعالیتبدنی در مدارس ابتدایی با رویکرد بازاریابی اجتماعی [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 97-111]
-
صفانیا، علی محمد
ارتباط علی ابعاد سکوت سازمانی با رفتار شهروندی سازمانی کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان خوزستان: نقش میانجی عدالت سازمانی [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 99-108]
-
صفر علیزاده، علیرضا
تدوین مناظر و نقشه استراتژیک فدراسیون ورزشهای ناشنوایان با رویکرد کارت امتیازی متوازن ودیمتل [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 109-120]
-
صفرنژاد، مهری
تدوین راهبردهای بازاریابی ورزشی فدراسیون ورزشهای همگانی ایران [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 75-84]
-
صمدی، نشمین
طراحی مدل رفتار خرید مصرفکننده تماشاگران لیگ فوتبال (مطالعه موردی: تماشاگران باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتورسازی تبریز) [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 11-20]
ط
-
طالب پور، مهدی
کاربرد ماتریس ارزیابی اقدام و موقعیت استراتژیک (تحلیلSPACE) در کسب و کارهای ورزشی (مطالعه موردی: استخرهای شنا) [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 57-66]
-
ططری، احسان
طراحی مدل مشارکت در ورزشهای تفریحی با رویکرد بازاریابی اجتماعی [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 87-98]
ظ
-
ظریفی، مجتبی
رویکردی نوین در طراحی پرسش نامة ارزیابی عملکرد منابع انسانی در سازمان های ورزشی با استفاده از تکنیک طراحی مبتنی بر بدیهیات [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 43-55]
ع
-
عبدوی، فاطمه
مدل سازی ساختاری در تبیین مؤلفههای توسعۀ پایدار اماکن ورزشی بر محیط شهری [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 113-125]
-
عیدی، حسین
تبیین مدل عوامل اثر گذار بر توسعه فرهنگ محیط زیست در ورزش [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 57-67]
-
عیدی، حسین
شناسایی و تدوین الگوی عوامل موثر بر اقدامات مدیریت استراتژیک در ادارات ورزش و جوانان غرب ایران [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 89-98]
-
عزیزیان کهن، نسرین
تأثیر عدالت بر تعهد سازمانی با نقش واسطهای آوای سازمانی (مطالعه موردی: ادارهکل ورزش و جوانان استان اردبیل) [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 65-74]
-
عزیزی نژاد، بهاره
بررسی روابط بین رجحان های ارزشی و سبکهای پنج گانه تصمیم گیری مدیران تربیت بدنی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 45-56]
-
علی دوست قهفرخی، ابراهیم
بررسی موقعیت مکانی ورزشگاههای لیگ برتر فوتبال کشور با استفاده از سیستم اطلاعات جغرافیایی(GIS) [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 99-109]
-
علیشاهی، مریم
تعیین موقعیت راهبردی ورزش دانشجویی دانشگاههای دولتی کشور [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 85-96]
ف
-
فاطمی زاده، سیده فاطمه
شناسایی الگوی ذهنی خبرگان در خصوص کاهش گرایش دانش آموزان به فعالیت بدنی در مدرسه( با استفاده از روش شناسی کیو) [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 11-22]
-
فراهانی، ابوالفضل
عوامل بازدارنده ساختاری اشتغال و کارآفرینی در ورزش ایران مطالعه موردی: باشگاههای خصوصی [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 33-44]
-
فریدفتحی، اکبر
وضعیت ایمنی ساخت و سازها و تأسیسات استادیومهای فوتبال لیگ برتر کشور در لیگ نهم [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 77-87]
-
فریدفتحی، مریم
بررسی اثر تحریم بر تجارت ایران و شرکای عمده تجاری در صنعت ورزشی: رهیافت حداقل مربعات کاملا اصلاح شده [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 23-32]
-
فرزادفر، منا
پیامدهای اجتماعی حضور و موفقیت زنان محجبه مسلمان در رویدادهای ورزشی بین المللی: مطالعه کیفی [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 75-86]
-
فیضی، سمیرا
نقش هویت تیمی در وفاداری هواداران در صنعت فوتبال ایران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 57-68]
ق
-
قربانی، لیلا
رابطه هویت ورزشی و نقش جنسیتی در بازیکنان حرفه ای فوتسال استان هرمزگان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 27-34]
-
قربانی قهفرخی، لیلا
ارزیابی بازاریابی کالاهای ورزشی شهر تهران بر اساس مدل AHA و SWOT [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 67-74]
-
قره، محمد علی
ارائه مدل رابطه بین خلاقیت مدیران و مدیریت ارتباط با مشتری و نقش آن بر وفاداری مشتری باشگاه های ورزشی [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 37-44]
ک
-
کریمی فیروزجایی، علی
کاربرد تصویر در تبلیغات ورزشی از دیدگاه نشانه معناشناسی: مطالعه موردی فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 89-103]
-
کشاورز، لقمان
پیاده سازی استراتژی های توسعه ورزش قهرمانی ایران با رویکرد کارت امتیازی متوازن [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 11-25]
-
کشتی دار، محمد
شناسایی الگوی ذهنی خبرگان در خصوص کاهش گرایش دانش آموزان به فعالیت بدنی در مدرسه( با استفاده از روش شناسی کیو) [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 11-22]
-
کشتی دار، محمد
پیشبینی میل به تداوم فعالیت ورزشی دانشجویان براساس رفتار مربیان: یک رویکرد نظریۀ خود-تعیینگری [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 21-32]
-
کوزه چیان، هاشم
طراحی مدل مشارکت در ورزشهای تفریحی با رویکرد بازاریابی اجتماعی [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 87-98]
گ
-
گنجائیان، حمید
بررسی موقعیت مکانی ورزشگاههای لیگ برتر فوتبال کشور با استفاده از سیستم اطلاعات جغرافیایی(GIS) [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 99-109]
-
گوهر رستمی، حمیدرضا
طراحی الگوی مسیر ورزشی و گذر شغلی در کشتیگیران حرفهای [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 21-36]
م
-
مجلسی ارده جانی، سهیلا
تدوین مدل مدیریت دانش بر اساس آمادگی سازمانی کارکنان وزارت ورزش و جوانان [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 47-56]
-
محمودیان، عابد
نقش ارزشهای مصرفی فایده و لذت گرایانه در قصد خرید کفشهای ورزشی از دیدگاه دانشجویان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 77-87]
-
مرادی، الهام
ارتباط علی ابعاد سکوت سازمانی با رفتار شهروندی سازمانی کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان خوزستان: نقش میانجی عدالت سازمانی [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 99-108]
-
معصوم زاده، سارا
بررسی اثر تحریم بر تجارت ایران و شرکای عمده تجاری در صنعت ورزشی: رهیافت حداقل مربعات کاملا اصلاح شده [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 23-32]
-
معماری، ژاله
مطالعۀ برنامه ترویج ورزش و فعالیتبدنی در مدارس ابتدایی با رویکرد بازاریابی اجتماعی [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 97-111]
-
منتظری، امیر
نقش هویت تیمی در وفاداری هواداران در صنعت فوتبال ایران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 57-68]
-
منصوری، هانیه
تعیین موقعیت راهبردی ورزش دانشجویی دانشگاههای دولتی کشور [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 85-96]
-
منوچهری، جاسم
نقش ارتباطات بازاریابی یکپارچه (IMC) در رفتار خرید مصرف کنندگان کتاب های ورزشی در ایران [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 11-20]
-
مودی، داود
کاربرد ماتریس ارزیابی اقدام و موقعیت استراتژیک (تحلیلSPACE) در کسب و کارهای ورزشی (مطالعه موردی: استخرهای شنا) [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 57-66]
-
موسوی راد، سیده طاهره
بررسی ارتباط هوش فرهنگی و لذت درک شده از فعالیت بدنی در اوقات فراغت معلمان تربیت بدنی شهر تهران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 33-43]
-
مومنی پیری، سجاد
بررسی نقش تعدیلکننده جنسیت بر رابطه بین بازاریابی رابطهمند با وفاداری مشتریان ورزشی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 35-42]
ن
-
نصیرزاده، عبدالمهدی
ضرورت تجزیه و تحلیل محیطی (SWOT) واگذاری باشگاههای فوتبال ایران (مطالعه موردی: باشگاههای استقلال و پرسپولیس) [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 105-115]
-
نصیرزاده، عبدالمهدی
تدوین راهبردهای بازاریابی ورزشی فدراسیون ورزشهای همگانی ایران [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 75-84]
-
نظری، رسول
ارائه مدل رابطه بین خلاقیت مدیران و مدیریت ارتباط با مشتری و نقش آن بر وفاداری مشتری باشگاه های ورزشی [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 37-44]
-
نظری، شهرام
نقش هوش هیجانی و درک احساسات محیط کار بر رفتار مصرف کنندگان ورزش همگانی (با رویکرد بازاریابی هیجانی در رفتار مصرف کننده) [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 69-76]
-
نظری، شهرام
طراحی مدل رفتار خرید مصرفکننده تماشاگران لیگ فوتبال (مطالعه موردی: تماشاگران باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتورسازی تبریز) [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 11-20]
-
نیک بخش، رضا
تدوین مناظر و نقشه استراتژیک فدراسیون ورزشهای ناشنوایان با رویکرد کارت امتیازی متوازن ودیمتل [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 109-120]
-
نیکفر، نجمه
بررسی روابط بین رجحان های ارزشی و سبکهای پنج گانه تصمیم گیری مدیران تربیت بدنی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 45-56]
-
نوروزی سید حسینی، رسول
طراحی مدل مشارکت در ورزشهای تفریحی با رویکرد بازاریابی اجتماعی [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 87-98]
ه
-
هنری، حبیب
تدوین مدل مدیریت دانش بر اساس آمادگی سازمانی کارکنان وزارت ورزش و جوانان [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 47-56]
ی
-
یارمند، هانیه
کاربرد تصویر در تبلیغات ورزشی از دیدگاه نشانه معناشناسی: مطالعه موردی فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 89-103]
-
یوسفی، بهرام
پیامدهای اجتماعی حضور و موفقیت زنان محجبه مسلمان در رویدادهای ورزشی بین المللی: مطالعه کیفی [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 75-86]