نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش ضمن خدمت ارزیابی فرآیند برنامه ریزی آموزش های ضمن خدمت اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان براساس الزامات استانداردایزو 10015 [دوره 3، شماره 2، 1394-1393، صفحه 27-38]

ا

  • ابزار پژوهش تحلیل روش‌شناسی مطالعاتی تولیدات ISC مدیریت ورزشی ایران [دوره 3، شماره 1، 1394-1393، صفحه 85-102]
  • اثربخشی بررسی میزان کارایی دروس عملی مقطع کارشناسی رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی در مرتفع کردن نیازهای این درس از دیدگاه دبیران تربیت بدنی [دوره 3، شماره 1، 1394-1393، صفحه 37-48]
  • اثربخشی مقایسۀ اثربخشی رهبری مدیران ورزشی [دوره 3، شماره 1، 1394-1393، صفحه 115-126]
  • اثربخشی رابطۀ بین عدالت سازمانی با اثر بخشی کارشناس مسؤولان تربیت بدنی ادارات آموزش و پرورش خراسان بزرگ [دوره 3، شماره 2، 1394-1393، صفحه 39-54]
  • اثربخشی بررسی ارتباط بین هوش هیجانی مدیران و کارکنان فدراسیون های موفق با اثربخشی فدراسیون [دوره 3، شماره 4، 1394-1393، صفحه 75-84]
  • اثربخشی سازمانی رابطه منابع قدرت مدیران با اثربخشی سازمانی درادارات ورزش و جوانان استان کرمانشاه [دوره 3، شماره 4، 1394-1393، صفحه 11-20]
  • اجرای استراتژی تدوین راهکارهای اجرایی استراتژی های اداره کل ورزش وجوانان استان کرمان با رویکرد روش کارت امتیازی متوازن [دوره 3، شماره 2، 1394-1393، صفحه 11-26]
  • ادارات کل ورزش و جوانان ارتباط مشارکت کارکنان، مقاومت در برابر تغییر و تحلیل رفتگی شغلی کارکنان ادارات ورزش و جوانان خراسان بزرگ [دوره 3، شماره 1، 1394-1393، صفحه 73-84]
  • ادارات ورزش و امور جوانان رابطه منابع قدرت مدیران با اثربخشی سازمانی درادارات ورزش و جوانان استان کرمانشاه [دوره 3، شماره 4، 1394-1393، صفحه 11-20]
  • اداره کل ورزش و جوانان ارزیابی فرآیند برنامه ریزی آموزش های ضمن خدمت اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان براساس الزامات استانداردایزو 10015 [دوره 3، شماره 2، 1394-1393، صفحه 27-38]
  • اداره کل ورزش و جوانان طراحی مدل ارتباطی هوش چندگانه و هوش هیجانی کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد [دوره 3، شماره 2، 1394-1393، صفحه 89-99]
  • اداره کل ورزش وجوانان استان اصفهان بررسی ارتباط بازاریابی درونی با مشتری گرایی در اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان [دوره 3، شماره 2، 1394-1393، صفحه 67-76]
  • اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان تدوین راهکارهای اجرایی استراتژی های اداره کل ورزش وجوانان استان کرمان با رویکرد روش کارت امتیازی متوازن [دوره 3، شماره 2، 1394-1393، صفحه 11-26]
  • ایران میزان به کارگیری الگوی مدیریت سایبرنتیک در ادارات کل ورزش و جوانان استان‌های منتخب کشور [دوره 3، شماره 1، 1394-1393، صفحه 11-22]
  • ارزیابی ارزیابی فرآیند برنامه ریزی آموزش های ضمن خدمت اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان براساس الزامات استانداردایزو 10015 [دوره 3، شماره 2، 1394-1393، صفحه 27-38]
  • استاندارد ایزو 10015 ارزیابی فرآیند برنامه ریزی آموزش های ضمن خدمت اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان براساس الزامات استانداردایزو 10015 [دوره 3، شماره 2، 1394-1393، صفحه 27-38]
  • استان کردستان امکان سنجی پیوند عملکردی اکوتوریسم و توریسم ورزشی در ایران (مطالعه موردی: استان کردستان) [دوره 3، شماره 3، 1394-1393، صفحه 43-50]
  • استرس رابطه بین استقلال شغلی و استرس معلمان تربیت بدنی شهرستان سبزوار [دوره 3، شماره 4، 1394-1393، صفحه 52-63]
  • استقلال شغلی رابطه بین استقلال شغلی و استرس معلمان تربیت بدنی شهرستان سبزوار [دوره 3، شماره 4، 1394-1393، صفحه 52-63]
  • اعضای هیأت علمی تحلیل سرمایه اجتماعی اعضای هیأت علمی دانشکده های تربیت بدنی ایران [دوره 3، شماره 1، 1394-1393، صفحه 127-138]
  • اعضای هیات علمی ارتباط بین فرهنگ سازمانی با خلاقیت و بهره وری اعضای هیات علمی تربیت بدنی پیام نور کشور [دوره 3، شماره 3، 1394-1393، صفحه 85-94]
  • اکوتوریسم امکان سنجی پیوند عملکردی اکوتوریسم و توریسم ورزشی در ایران (مطالعه موردی: استان کردستان) [دوره 3، شماره 3، 1394-1393، صفحه 43-50]
  • امکان سنجی امکان سنجی پیوند عملکردی اکوتوریسم و توریسم ورزشی در ایران (مطالعه موردی: استان کردستان) [دوره 3، شماره 3، 1394-1393، صفحه 43-50]
  • انگیزش درونی کاربرد نظریۀ خودمختاری در پیش بینی عملکرد شغلی معلمان تربیت بدنی [دوره 3، شماره 2، 1394-1393، صفحه 77-88]
  • انگیزش موفقیت و انگیزش اجتناب ازشکست بررسی ارتباط بین رفتار رهبری مربیان با انگیزش موفقیت و اجتناب از شکست در بازیکنان زن تیم های والیبال [دوره 3، شماره 4، 1394-1393، صفحه 21-33]
  • انگلستان مطالعۀ تطبیقی چگونگی تأمین مالی باشگاه های فوتبال حرفه ای لیگ برتر ایران و انگلیس [دوره 3، شماره 3، 1394-1393، صفحه 31-42]
  • اهداف تربیتی تحلیل محتوای کتاب راهنمای تدریس تربیت‌بدنی پایه‌ی ششم ابتدایی با رویکرد اهداف تربیتی [دوره 3، شماره 2، 1394-1393، صفحه 55-66]
  • اوقات فراغت تحلیل رفتارهای موافق و ضد اجتماعی ورزشکاران حرف های رشته های انفرادی و تیمی در اوقات فراغت [دوره 3، شماره 3، 1394-1393، صفحه 105-116]

ب

  • بازاریابی درونی بررسی ارتباط بازاریابی درونی با مشتری گرایی در اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان [دوره 3، شماره 2، 1394-1393، صفحه 67-76]
  • بازیکنان والیبال بررسی ارتباط بین رفتار رهبری مربیان با انگیزش موفقیت و اجتناب از شکست در بازیکنان زن تیم های والیبال [دوره 3، شماره 4، 1394-1393، صفحه 21-33]
  • باشگاه‌های فوتبال حرفه ای لیگ برتر ایران مطالعۀ تطبیقی چگونگی تأمین مالی باشگاه های فوتبال حرفه ای لیگ برتر ایران و انگلیس [دوره 3، شماره 3، 1394-1393، صفحه 31-42]
  • بالندگی نقش مدیریت تنوع در بالندگی سازمانی اعضای هیات علمی تربیت بدنی دانشگاه های سراسر کشور [دوره 3، شماره 2، 1394-1393، صفحه 127-137]
  • بالندگی سازمانی نقش مدیریت تنوع در بالندگی سازمانی اعضای هیات علمی تربیت بدنی دانشگاه های سراسر کشور [دوره 3، شماره 2، 1394-1393، صفحه 127-137]
  • بخش خصوصی شناسائی تنگناهای موجود در سرمایه گذاری بخش خصوصی در تولید وسایل و تجهیزات ورزشی [دوره 3، شماره 4، 1394-1393، صفحه 63-73]
  • برخط تحلیل محتوای روزنامه‌های سراسری پرشمارگان و پرمخاطب برخط با تأکید بر پوشش مؤلفه‌های سند طرح جامع توسعۀ ورزش کشور [دوره 3، شماره 3، 1394-1393، صفحه 11-30]
  • برنامه راهبردی طراحی و تدوین راهبرد توسعة ورزش همگانی شهر مشهد با استفاده از دیدگاه علمی [دوره 3، شماره 1، 1394-1393، صفحه 49-60]
  • برنامه ریزی ارزیابی فرآیند برنامه ریزی آموزش های ضمن خدمت اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان براساس الزامات استانداردایزو 10015 [دوره 3، شماره 2، 1394-1393، صفحه 27-38]
  • برندهای ورزشی بررسی نقش وفاداری به برند در رابطه میان عشق به برند و هواداری از برند (مورد مطالعه: برند ورزشی ملوان انزلی) [دوره 3، شماره 1، 1394-1393، صفحه 23-36]
  • بهره وری ارتباط بین فرهنگ سازمانی با خلاقیت و بهره وری اعضای هیات علمی تربیت بدنی پیام نور کشور [دوره 3، شماره 3، 1394-1393، صفحه 85-94]

پ

  • پایایی تعیین روایی و پایایی پرسش نامه موانع و انگیزه‌های رفتار تماشاگران در ورزش [دوره 3، شماره 1، 1394-1393، صفحه 103-114]
  • پایایی تعیین روایی و پایایی پرسش نامه وفاداری مشتریان در ورزش [دوره 3، شماره 3، 1394-1393، صفحه 77-84]
  • پرخاشگری نقش ترتیب تولد بر میزان پرخاشگری دانش آموزان ورزشکار رشته های تیمی و انفرادی [دوره 3، شماره 4، 1394-1393، صفحه 85-93]

ت

  • تأمین مالی مطالعۀ تطبیقی چگونگی تأمین مالی باشگاه های فوتبال حرفه ای لیگ برتر ایران و انگلیس [دوره 3، شماره 3، 1394-1393، صفحه 31-42]
  • تحلیل رفتگی شغلی ارتباط مشارکت کارکنان، مقاومت در برابر تغییر و تحلیل رفتگی شغلی کارکنان ادارات ورزش و جوانان خراسان بزرگ [دوره 3، شماره 1، 1394-1393، صفحه 73-84]
  • تحلیل محتوا تحلیل محتوای کتاب راهنمای تدریس تربیت‌بدنی پایه‌ی ششم ابتدایی با رویکرد اهداف تربیتی [دوره 3، شماره 2، 1394-1393، صفحه 55-66]
  • تحلیل محتوا تحلیل محتوای روزنامه‌های سراسری پرشمارگان و پرمخاطب برخط با تأکید بر پوشش مؤلفه‌های سند طرح جامع توسعۀ ورزش کشور [دوره 3، شماره 3، 1394-1393، صفحه 11-30]
  • تحلیل مسیر کاربرد مدل تحلیل مسیردرتبیین شاخص های مؤثربرموفقیت ورزشی تیم های ایران دررویدادهای بین المللی [دوره 3، شماره 3، 1394-1393، صفحه 117-131]
  • تداعیات برند مدل‌سازی ارزش ویژۀ برند مبتنی بر هوادار(FBBE) باشگاه‌های فوتبال ایران [دوره 3، شماره 3، 1394-1393، صفحه 51-64]
  • تربیت بدنی بررسی میزان کارایی دروس عملی مقطع کارشناسی رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی در مرتفع کردن نیازهای این درس از دیدگاه دبیران تربیت بدنی [دوره 3، شماره 1، 1394-1393، صفحه 37-48]
  • تربیت بدنی تحلیل سرمایه اجتماعی اعضای هیأت علمی دانشکده های تربیت بدنی ایران [دوره 3، شماره 1، 1394-1393، صفحه 127-138]
  • تربیت‌بدنی تحلیل محتوای کتاب راهنمای تدریس تربیت‌بدنی پایه‌ی ششم ابتدایی با رویکرد اهداف تربیتی [دوره 3، شماره 2، 1394-1393، صفحه 55-66]
  • ترتیب تولد نقش ترتیب تولد بر میزان پرخاشگری دانش آموزان ورزشکار رشته های تیمی و انفرادی [دوره 3، شماره 4، 1394-1393، صفحه 85-93]
  • تیم های ورزشی بررسی وضعیت کیفیت روابط دوستانه مربیان و بازیکنان تیم‌های ورزشی منتخب استان خراسان رضوی [دوره 3، شماره 4، 1394-1393، صفحه 95-103]
  • توانمندسازی مدل معادلات ساختاری عوامل مؤثر بر سرمایۀ اجتماعی کارکنان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی [دوره 3، شماره 3، 1394-1393، صفحه 65-76]
  • توریسم ورزشی امکان سنجی پیوند عملکردی اکوتوریسم و توریسم ورزشی در ایران (مطالعه موردی: استان کردستان) [دوره 3، شماره 3، 1394-1393، صفحه 43-50]
  • تولیدکننده ورزشی تأثیر مسئولیت پذیری اجتماعی شرکت های تولیدی ورزشی بر وفاداری عوامل توزیع [دوره 3، شماره 2، 1394-1393، صفحه 101-114]

ج

  • جو ورزش نخبگان کاربرد مدل تحلیل مسیردرتبیین شاخص های مؤثربرموفقیت ورزشی تیم های ایران دررویدادهای بین المللی [دوره 3، شماره 3، 1394-1393، صفحه 117-131]

خ

  • خراسان بزرگ ارتباط مشارکت کارکنان، مقاومت در برابر تغییر و تحلیل رفتگی شغلی کارکنان ادارات ورزش و جوانان خراسان بزرگ [دوره 3، شماره 1، 1394-1393، صفحه 73-84]
  • خلاقیت ارتباط بین فرهنگ سازمانی با خلاقیت و بهره وری اعضای هیات علمی تربیت بدنی پیام نور کشور [دوره 3، شماره 3، 1394-1393، صفحه 85-94]

د

  • دانش آموزان ابتدایی تحلیل عاملی موانع کاربرد فناوری اطلاعات در درس تربیت‌بدنی مدارس دورۀ ابتدایی [دوره 3، شماره 2، 1394-1393، صفحه 115-126]
  • دانشکده تربیت بدنی ارائه مدل زیر ساخت فنآوری اطلاعات و موفقیت مدیریت دانش در دانشکده های تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 3، شماره 4، 1394-1393، صفحه 35-51]
  • دانشگاه آزاد اسلامی ارائه مدل زیر ساخت فنآوری اطلاعات و موفقیت مدیریت دانش در دانشکده های تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 3، شماره 4، 1394-1393، صفحه 35-51]
  • دروس عملی بررسی میزان کارایی دروس عملی مقطع کارشناسی رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی در مرتفع کردن نیازهای این درس از دیدگاه دبیران تربیت بدنی [دوره 3، شماره 1، 1394-1393، صفحه 37-48]

ر

  • رسانه های جمعی تبیین عوامل مؤثر در گرایش مردم به ورزش های همگانی و قهرمانی با تاکید بر نقش رسانه های جمعی از دیدگاه کارشناسان تربیت بدنی استان کردستان [دوره 3، شماره 1، 1394-1393، صفحه 61-72]
  • رشته های انفرادی و تیمی تحلیل رفتارهای موافق و ضد اجتماعی ورزشکاران حرف های رشته های انفرادی و تیمی در اوقات فراغت [دوره 3، شماره 3، 1394-1393، صفحه 105-116]
  • رشته های ورزشی نقش ترتیب تولد بر میزان پرخاشگری دانش آموزان ورزشکار رشته های تیمی و انفرادی [دوره 3، شماره 4، 1394-1393، صفحه 85-93]
  • رفتار تماشاگران تعیین روایی و پایایی پرسش نامه موانع و انگیزه‌های رفتار تماشاگران در ورزش [دوره 3، شماره 1، 1394-1393، صفحه 103-114]
  • رفتار رهبری مربیان بررسی ارتباط بین رفتار رهبری مربیان با انگیزش موفقیت و اجتناب از شکست در بازیکنان زن تیم های والیبال [دوره 3، شماره 4، 1394-1393، صفحه 21-33]
  • رفتارهای ضد اجتماعی تحلیل رفتارهای موافق و ضد اجتماعی ورزشکاران حرف های رشته های انفرادی و تیمی در اوقات فراغت [دوره 3، شماره 3، 1394-1393، صفحه 105-116]
  • رهبری مقایسۀ اثربخشی رهبری مدیران ورزشی [دوره 3، شماره 1، 1394-1393، صفحه 115-126]
  • روایی تعیین روایی و پایایی پرسش نامه موانع و انگیزه‌های رفتار تماشاگران در ورزش [دوره 3، شماره 1، 1394-1393، صفحه 103-114]
  • روایی تعیین روایی و پایایی پرسش نامه وفاداری مشتریان در ورزش [دوره 3، شماره 3، 1394-1393، صفحه 77-84]
  • روابط دوستانه بررسی وضعیت کیفیت روابط دوستانه مربیان و بازیکنان تیم‌های ورزشی منتخب استان خراسان رضوی [دوره 3، شماره 4، 1394-1393، صفحه 95-103]
  • روزنامه‌های سراسری تحلیل محتوای روزنامه‌های سراسری پرشمارگان و پرمخاطب برخط با تأکید بر پوشش مؤلفه‌های سند طرح جامع توسعۀ ورزش کشور [دوره 3، شماره 3، 1394-1393، صفحه 11-30]
  • روش تحقیق تحلیل روش‌شناسی مطالعاتی تولیدات ISC مدیریت ورزشی ایران [دوره 3، شماره 1، 1394-1393، صفحه 85-102]
  • روش نمونهگیری تحلیل روش‌شناسی مطالعاتی تولیدات ISC مدیریت ورزشی ایران [دوره 3، شماره 1، 1394-1393، صفحه 85-102]

ز

  • زیرساخت فناوری اطلاعات ارائه مدل زیر ساخت فنآوری اطلاعات و موفقیت مدیریت دانش در دانشکده های تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 3، شماره 4، 1394-1393، صفحه 35-51]

س

  • سازمان میزان به کارگیری الگوی مدیریت سایبرنتیک در ادارات کل ورزش و جوانان استان‌های منتخب کشور [دوره 3، شماره 1، 1394-1393، صفحه 11-22]
  • سازمان های ورزشی مدل معادلات ساختاری عوامل مؤثر بر سرمایۀ اجتماعی کارکنان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی [دوره 3، شماره 3، 1394-1393، صفحه 65-76]
  • سرمایه اجتماعی تحلیل سرمایه اجتماعی اعضای هیأت علمی دانشکده های تربیت بدنی ایران [دوره 3، شماره 1، 1394-1393، صفحه 127-138]
  • سرمایه گذاری شناسائی تنگناهای موجود در سرمایه گذاری بخش خصوصی در تولید وسایل و تجهیزات ورزشی [دوره 3، شماره 4، 1394-1393، صفحه 63-73]
  • سرمایۀ اجتماعی مدل معادلات ساختاری عوامل مؤثر بر سرمایۀ اجتماعی کارکنان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی [دوره 3، شماره 3، 1394-1393، صفحه 65-76]
  • سیستم‌های پیچیده میزان به کارگیری الگوی مدیریت سایبرنتیک در ادارات کل ورزش و جوانان استان‌های منتخب کشور [دوره 3، شماره 1، 1394-1393، صفحه 11-22]

ط

  • طرح سباح تحلیلی بر عمل کرد طرح سباح در آموزش مهارت های شنا بین دانش آموزان و موانع اجرای بهینه این طرح از دیدگاه مربیان و کارشناسان [دوره 3، شماره 3، 1394-1393، صفحه 95-104]

ع

  • عدالت تعاملی رابطۀ بین عدالت سازمانی با اثر بخشی کارشناس مسؤولان تربیت بدنی ادارات آموزش و پرورش خراسان بزرگ [دوره 3، شماره 2، 1394-1393، صفحه 39-54]
  • عدالت توزیعی رابطۀ بین عدالت سازمانی با اثر بخشی کارشناس مسؤولان تربیت بدنی ادارات آموزش و پرورش خراسان بزرگ [دوره 3، شماره 2، 1394-1393، صفحه 39-54]
  • عدالت رویه ای رابطۀ بین عدالت سازمانی با اثر بخشی کارشناس مسؤولان تربیت بدنی ادارات آموزش و پرورش خراسان بزرگ [دوره 3، شماره 2، 1394-1393، صفحه 39-54]
  • عدالت سازمانی رابطۀ بین عدالت سازمانی با اثر بخشی کارشناس مسؤولان تربیت بدنی ادارات آموزش و پرورش خراسان بزرگ [دوره 3، شماره 2، 1394-1393، صفحه 39-54]
  • عشق به برند بررسی نقش وفاداری به برند در رابطه میان عشق به برند و هواداری از برند (مورد مطالعه: برند ورزشی ملوان انزلی) [دوره 3، شماره 1، 1394-1393، صفحه 23-36]
  • عملکرد شغلی کاربرد نظریۀ خودمختاری در پیش بینی عملکرد شغلی معلمان تربیت بدنی [دوره 3، شماره 2، 1394-1393، صفحه 77-88]

ف

  • فدراسیون بررسی ارتباط بین هوش هیجانی مدیران و کارکنان فدراسیون های موفق با اثربخشی فدراسیون [دوره 3، شماره 4، 1394-1393، صفحه 75-84]
  • فرهنگ سازمانی ارتباط بین فرهنگ سازمانی با خلاقیت و بهره وری اعضای هیات علمی تربیت بدنی پیام نور کشور [دوره 3، شماره 3، 1394-1393، صفحه 85-94]
  • فناوری اطلاعات تحلیل عاملی موانع کاربرد فناوری اطلاعات در درس تربیت‌بدنی مدارس دورۀ ابتدایی [دوره 3، شماره 2، 1394-1393، صفحه 115-126]
  • فوتبال مدل‌سازی ارزش ویژۀ برند مبتنی بر هوادار(FBBE) باشگاه‌های فوتبال ایران [دوره 3، شماره 3، 1394-1393، صفحه 51-64]

ق

  • قوانین و مقررات شناسائی تنگناهای موجود در سرمایه گذاری بخش خصوصی در تولید وسایل و تجهیزات ورزشی [دوره 3، شماره 4، 1394-1393، صفحه 63-73]

ک

  • کارت امتیازی متوازن تدوین راهکارهای اجرایی استراتژی های اداره کل ورزش وجوانان استان کرمان با رویکرد روش کارت امتیازی متوازن [دوره 3، شماره 2، 1394-1393، صفحه 11-26]
  • کارکنان رابطه منابع قدرت مدیران با اثربخشی سازمانی درادارات ورزش و جوانان استان کرمانشاه [دوره 3، شماره 4، 1394-1393، صفحه 11-20]
  • کتاب راهنمای تدریس تحلیل محتوای کتاب راهنمای تدریس تربیت‌بدنی پایه‌ی ششم ابتدایی با رویکرد اهداف تربیتی [دوره 3، شماره 2، 1394-1393، صفحه 55-66]
  • کتابسنجی تحلیل روش‌شناسی مطالعاتی تولیدات ISC مدیریت ورزشی ایران [دوره 3، شماره 1، 1394-1393، صفحه 85-102]
  • کردستان تبیین عوامل مؤثر در گرایش مردم به ورزش های همگانی و قهرمانی با تاکید بر نقش رسانه های جمعی از دیدگاه کارشناسان تربیت بدنی استان کردستان [دوره 3، شماره 1، 1394-1393، صفحه 61-72]
  • کنترل میزان به کارگیری الگوی مدیریت سایبرنتیک در ادارات کل ورزش و جوانان استان‌های منتخب کشور [دوره 3، شماره 1، 1394-1393، صفحه 11-22]

م

  • مدیر مقایسۀ اثربخشی رهبری مدیران ورزشی [دوره 3، شماره 1، 1394-1393، صفحه 115-126]
  • مدیریت تنوع نقش مدیریت تنوع در بالندگی سازمانی اعضای هیات علمی تربیت بدنی دانشگاه های سراسر کشور [دوره 3، شماره 2، 1394-1393، صفحه 127-137]
  • مدیریت دانش ارائه مدل زیر ساخت فنآوری اطلاعات و موفقیت مدیریت دانش در دانشکده های تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 3، شماره 4، 1394-1393، صفحه 35-51]
  • مربیان کاربرد مدل تحلیل مسیردرتبیین شاخص های مؤثربرموفقیت ورزشی تیم های ایران دررویدادهای بین المللی [دوره 3، شماره 3، 1394-1393، صفحه 117-131]
  • مربیان و بازیکنان بررسی وضعیت کیفیت روابط دوستانه مربیان و بازیکنان تیم‌های ورزشی منتخب استان خراسان رضوی [دوره 3، شماره 4، 1394-1393، صفحه 95-103]
  • مسئولیت پذیری اجتماعی تأثیر مسئولیت پذیری اجتماعی شرکت های تولیدی ورزشی بر وفاداری عوامل توزیع [دوره 3، شماره 2، 1394-1393، صفحه 101-114]
  • مشارکت مدل معادلات ساختاری عوامل مؤثر بر سرمایۀ اجتماعی کارکنان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی [دوره 3، شماره 3، 1394-1393، صفحه 65-76]
  • مشارکت کارکنان ارتباط مشارکت کارکنان، مقاومت در برابر تغییر و تحلیل رفتگی شغلی کارکنان ادارات ورزش و جوانان خراسان بزرگ [دوره 3، شماره 1، 1394-1393، صفحه 73-84]
  • مشتریان تعیین روایی و پایایی پرسش نامه وفاداری مشتریان در ورزش [دوره 3، شماره 3، 1394-1393، صفحه 77-84]
  • مشتری گرایی بررسی ارتباط بازاریابی درونی با مشتری گرایی در اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان [دوره 3، شماره 2، 1394-1393، صفحه 67-76]
  • مطالعۀ تطبیقی مطالعۀ تطبیقی چگونگی تأمین مالی باشگاه های فوتبال حرفه ای لیگ برتر ایران و انگلیس [دوره 3، شماره 3، 1394-1393، صفحه 31-42]
  • معلمان تربیت بدنی رابطه بین استقلال شغلی و استرس معلمان تربیت بدنی شهرستان سبزوار [دوره 3، شماره 4، 1394-1393، صفحه 52-63]
  • معلمان ورزش تحلیل عاملی موانع کاربرد فناوری اطلاعات در درس تربیت‌بدنی مدارس دورۀ ابتدایی [دوره 3، شماره 2، 1394-1393، صفحه 115-126]
  • مقالات مدیریت ورزشی تحلیل روش‌شناسی مطالعاتی تولیدات ISC مدیریت ورزشی ایران [دوره 3، شماره 1، 1394-1393، صفحه 85-102]
  • مقاومت در برابر تغییر ارتباط مشارکت کارکنان، مقاومت در برابر تغییر و تحلیل رفتگی شغلی کارکنان ادارات ورزش و جوانان خراسان بزرگ [دوره 3، شماره 1، 1394-1393، صفحه 73-84]
  • منابع انسانی مدل معادلات ساختاری عوامل مؤثر بر سرمایۀ اجتماعی کارکنان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی [دوره 3، شماره 3، 1394-1393، صفحه 65-76]
  • منابع قدرت رابطه منابع قدرت مدیران با اثربخشی سازمانی درادارات ورزش و جوانان استان کرمانشاه [دوره 3، شماره 4، 1394-1393، صفحه 11-20]
  • مهارت های شنا تحلیلی بر عمل کرد طرح سباح در آموزش مهارت های شنا بین دانش آموزان و موانع اجرای بهینه این طرح از دیدگاه مربیان و کارشناسان [دوره 3، شماره 3، 1394-1393، صفحه 95-104]
  • موافق اجتماع تحلیل رفتارهای موافق و ضد اجتماعی ورزشکاران حرف های رشته های انفرادی و تیمی در اوقات فراغت [دوره 3، شماره 3، 1394-1393، صفحه 105-116]
  • موانع تحلیلی بر عمل کرد طرح سباح در آموزش مهارت های شنا بین دانش آموزان و موانع اجرای بهینه این طرح از دیدگاه مربیان و کارشناسان [دوره 3، شماره 3، 1394-1393، صفحه 95-104]
  • موفقیت ورزشی-محیط قهرمانی کاربرد مدل تحلیل مسیردرتبیین شاخص های مؤثربرموفقیت ورزشی تیم های ایران دررویدادهای بین المللی [دوره 3، شماره 3، 1394-1393، صفحه 117-131]
  • مؤلفه میزان به کارگیری الگوی مدیریت سایبرنتیک در ادارات کل ورزش و جوانان استان‌های منتخب کشور [دوره 3، شماره 1، 1394-1393، صفحه 11-22]
  • مؤلفه‌های ورزش تحلیل محتوای روزنامه‌های سراسری پرشمارگان و پرمخاطب برخط با تأکید بر پوشش مؤلفه‌های سند طرح جامع توسعۀ ورزش کشور [دوره 3، شماره 3، 1394-1393، صفحه 11-30]

ن

  • نیازهای روانی کاربرد نظریۀ خودمختاری در پیش بینی عملکرد شغلی معلمان تربیت بدنی [دوره 3، شماره 2، 1394-1393، صفحه 77-88]
  • نظریه خود مختاری کاربرد نظریۀ خودمختاری در پیش بینی عملکرد شغلی معلمان تربیت بدنی [دوره 3، شماره 2، 1394-1393، صفحه 77-88]
  • نگرش های شغلی تحلیل عاملی موانع کاربرد فناوری اطلاعات در درس تربیت‌بدنی مدارس دورۀ ابتدایی [دوره 3، شماره 2، 1394-1393، صفحه 115-126]

و

  • واحدهای درسی بررسی میزان کارایی دروس عملی مقطع کارشناسی رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی در مرتفع کردن نیازهای این درس از دیدگاه دبیران تربیت بدنی [دوره 3، شماره 1، 1394-1393، صفحه 37-48]
  • ورزش مقایسۀ اثربخشی رهبری مدیران ورزشی [دوره 3، شماره 1، 1394-1393، صفحه 115-126]
  • ورزش قهرمانی تبیین عوامل مؤثر در گرایش مردم به ورزش های همگانی و قهرمانی با تاکید بر نقش رسانه های جمعی از دیدگاه کارشناسان تربیت بدنی استان کردستان [دوره 3، شماره 1، 1394-1393، صفحه 61-72]
  • ورزشکاران ملی تحلیل رفتارهای موافق و ضد اجتماعی ورزشکاران حرف های رشته های انفرادی و تیمی در اوقات فراغت [دوره 3، شماره 3، 1394-1393، صفحه 105-116]
  • ورزش همگانی تبیین عوامل مؤثر در گرایش مردم به ورزش های همگانی و قهرمانی با تاکید بر نقش رسانه های جمعی از دیدگاه کارشناسان تربیت بدنی استان کردستان [دوره 3، شماره 1، 1394-1393، صفحه 61-72]
  • ورزش همگانی و شهر مشهد طراحی و تدوین راهبرد توسعة ورزش همگانی شهر مشهد با استفاده از دیدگاه علمی [دوره 3، شماره 1، 1394-1393، صفحه 49-60]
  • وسایل و تجهیزات ورزشی شناسائی تنگناهای موجود در سرمایه گذاری بخش خصوصی در تولید وسایل و تجهیزات ورزشی [دوره 3، شماره 4، 1394-1393، صفحه 63-73]
  • وفاداری تأثیر مسئولیت پذیری اجتماعی شرکت های تولیدی ورزشی بر وفاداری عوامل توزیع [دوره 3، شماره 2، 1394-1393، صفحه 101-114]
  • وفاداری تعیین روایی و پایایی پرسش نامه وفاداری مشتریان در ورزش [دوره 3، شماره 3، 1394-1393، صفحه 77-84]
  • وفاداری برند مدل‌سازی ارزش ویژۀ برند مبتنی بر هوادار(FBBE) باشگاه‌های فوتبال ایران [دوره 3، شماره 3، 1394-1393، صفحه 51-64]
  • وفاداری به برند بررسی نقش وفاداری به برند در رابطه میان عشق به برند و هواداری از برند (مورد مطالعه: برند ورزشی ملوان انزلی) [دوره 3، شماره 1، 1394-1393، صفحه 23-36]

ه

  • هواداری از برند بررسی نقش وفاداری به برند در رابطه میان عشق به برند و هواداری از برند (مورد مطالعه: برند ورزشی ملوان انزلی) [دوره 3، شماره 1، 1394-1393، صفحه 23-36]
  • هواداران مدل‌سازی ارزش ویژۀ برند مبتنی بر هوادار(FBBE) باشگاه‌های فوتبال ایران [دوره 3، شماره 3، 1394-1393، صفحه 51-64]
  • هویت برند مدل‌سازی ارزش ویژۀ برند مبتنی بر هوادار(FBBE) باشگاه‌های فوتبال ایران [دوره 3، شماره 3، 1394-1393، صفحه 51-64]
  • هوش چندگانه طراحی مدل ارتباطی هوش چندگانه و هوش هیجانی کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد [دوره 3، شماره 2، 1394-1393، صفحه 89-99]
  • هوش هیجانی طراحی مدل ارتباطی هوش چندگانه و هوش هیجانی کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد [دوره 3، شماره 2، 1394-1393، صفحه 89-99]
  • هوش هیجانی بررسی ارتباط بین هوش هیجانی مدیران و کارکنان فدراسیون های موفق با اثربخشی فدراسیون [دوره 3، شماره 4، 1394-1393، صفحه 75-84]