آموزش ضمن خدمتارزیابی فرآیند برنامه ریزی آموزش های ضمن خدمت اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان براساس الزامات استانداردایزو 10015 [دوره 3، شماره 2، 1394-1393، صفحه 27-38]
اثربخشیبررسی میزان کارایی دروس عملی مقطع کارشناسی رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی در مرتفع کردن نیازهای این درس از دیدگاه دبیران تربیت بدنی [دوره 3، شماره 1، 1394-1393، صفحه 37-48]
اثربخشیرابطۀ بین عدالت سازمانی با اثر بخشی کارشناس مسؤولان تربیت بدنی ادارات آموزش و پرورش خراسان بزرگ [دوره 3، شماره 2، 1394-1393، صفحه 39-54]
اثربخشیبررسی ارتباط بین هوش هیجانی مدیران و کارکنان فدراسیون های موفق با اثربخشی فدراسیون [دوره 3، شماره 4، 1394-1393، صفحه 75-84]
اثربخشی سازمانیرابطه منابع قدرت مدیران با اثربخشی سازمانی درادارات ورزش و جوانان استان کرمانشاه [دوره 3، شماره 4، 1394-1393، صفحه 11-20]
اجرای استراتژیتدوین راهکارهای اجرایی استراتژی های اداره کل ورزش وجوانان استان کرمان با رویکرد روش کارت امتیازی متوازن [دوره 3، شماره 2، 1394-1393، صفحه 11-26]
ادارات کل ورزش و جوانانارتباط مشارکت کارکنان، مقاومت در برابر تغییر و تحلیل رفتگی شغلی کارکنان ادارات ورزش و جوانان خراسان بزرگ [دوره 3، شماره 1، 1394-1393، صفحه 73-84]
ادارات ورزش و امور جوانانرابطه منابع قدرت مدیران با اثربخشی سازمانی درادارات ورزش و جوانان استان کرمانشاه [دوره 3، شماره 4، 1394-1393، صفحه 11-20]
اداره کل ورزش و جوانانارزیابی فرآیند برنامه ریزی آموزش های ضمن خدمت اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان براساس الزامات استانداردایزو 10015 [دوره 3، شماره 2، 1394-1393، صفحه 27-38]
اداره کل ورزش و جوانانطراحی مدل ارتباطی هوش چندگانه و هوش هیجانی کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد [دوره 3، شماره 2، 1394-1393، صفحه 89-99]
اداره کل ورزش وجوانان استان اصفهانبررسی ارتباط بازاریابی درونی با مشتری گرایی در اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان [دوره 3، شماره 2، 1394-1393، صفحه 67-76]
اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانتدوین راهکارهای اجرایی استراتژی های اداره کل ورزش وجوانان استان کرمان با رویکرد روش کارت امتیازی متوازن [دوره 3، شماره 2، 1394-1393، صفحه 11-26]
ایرانمیزان به کارگیری الگوی مدیریت سایبرنتیک در ادارات کل ورزش و جوانان استانهای منتخب کشور [دوره 3، شماره 1، 1394-1393، صفحه 11-22]
ارزیابیارزیابی فرآیند برنامه ریزی آموزش های ضمن خدمت اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان براساس الزامات استانداردایزو 10015 [دوره 3، شماره 2، 1394-1393، صفحه 27-38]
استاندارد ایزو 10015ارزیابی فرآیند برنامه ریزی آموزش های ضمن خدمت اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان براساس الزامات استانداردایزو 10015 [دوره 3، شماره 2، 1394-1393، صفحه 27-38]
استان کردستانامکان سنجی پیوند عملکردی اکوتوریسم و توریسم ورزشی در ایران (مطالعه موردی: استان کردستان) [دوره 3، شماره 3، 1394-1393، صفحه 43-50]
استرسرابطه بین استقلال شغلی و استرس معلمان تربیت بدنی شهرستان سبزوار [دوره 3، شماره 4، 1394-1393، صفحه 52-63]
استقلال شغلیرابطه بین استقلال شغلی و استرس معلمان تربیت بدنی شهرستان سبزوار [دوره 3، شماره 4، 1394-1393، صفحه 52-63]
اعضای هیأت علمیتحلیل سرمایه اجتماعی اعضای هیأت علمی دانشکده های تربیت بدنی ایران [دوره 3، شماره 1، 1394-1393، صفحه 127-138]
اعضای هیات علمیارتباط بین فرهنگ سازمانی با خلاقیت و بهره وری اعضای هیات علمی تربیت بدنی پیام نور کشور [دوره 3، شماره 3، 1394-1393، صفحه 85-94]
اکوتوریسمامکان سنجی پیوند عملکردی اکوتوریسم و توریسم ورزشی در ایران (مطالعه موردی: استان کردستان) [دوره 3، شماره 3، 1394-1393، صفحه 43-50]
امکان سنجیامکان سنجی پیوند عملکردی اکوتوریسم و توریسم ورزشی در ایران (مطالعه موردی: استان کردستان) [دوره 3، شماره 3، 1394-1393، صفحه 43-50]
انگیزش درونیکاربرد نظریۀ خودمختاری در پیش بینی عملکرد شغلی معلمان تربیت بدنی [دوره 3، شماره 2، 1394-1393، صفحه 77-88]
انگیزش موفقیت و انگیزش اجتناب ازشکستبررسی ارتباط بین رفتار رهبری مربیان با انگیزش موفقیت و اجتناب از شکست در بازیکنان زن تیم های والیبال [دوره 3، شماره 4، 1394-1393، صفحه 21-33]
انگلستانمطالعۀ تطبیقی چگونگی تأمین مالی باشگاه های فوتبال حرفه ای لیگ برتر ایران و انگلیس [دوره 3، شماره 3، 1394-1393، صفحه 31-42]
اوقات فراغتتحلیل رفتارهای موافق و ضد اجتماعی ورزشکاران حرف های رشته های انفرادی و تیمی در اوقات فراغت [دوره 3، شماره 3، 1394-1393، صفحه 105-116]
ب
بازاریابی درونیبررسی ارتباط بازاریابی درونی با مشتری گرایی در اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان [دوره 3، شماره 2، 1394-1393، صفحه 67-76]
بازیکنان والیبالبررسی ارتباط بین رفتار رهبری مربیان با انگیزش موفقیت و اجتناب از شکست در بازیکنان زن تیم های والیبال [دوره 3، شماره 4، 1394-1393، صفحه 21-33]
باشگاههای فوتبال حرفه ای لیگ برتر ایرانمطالعۀ تطبیقی چگونگی تأمین مالی باشگاه های فوتبال حرفه ای لیگ برتر ایران و انگلیس [دوره 3، شماره 3، 1394-1393، صفحه 31-42]
بالندگینقش مدیریت تنوع در بالندگی سازمانی اعضای هیات علمی تربیت بدنی دانشگاه های سراسر کشور [دوره 3، شماره 2، 1394-1393، صفحه 127-137]
بالندگی سازمانینقش مدیریت تنوع در بالندگی سازمانی اعضای هیات علمی تربیت بدنی دانشگاه های سراسر کشور [دوره 3، شماره 2، 1394-1393، صفحه 127-137]
بخش خصوصیشناسائی تنگناهای موجود در سرمایه گذاری بخش خصوصی در تولید وسایل و تجهیزات ورزشی [دوره 3، شماره 4، 1394-1393، صفحه 63-73]
برخطتحلیل محتوای روزنامههای سراسری پرشمارگان و پرمخاطب برخط با تأکید بر پوشش مؤلفههای سند طرح جامع توسعۀ ورزش کشور [دوره 3، شماره 3، 1394-1393، صفحه 11-30]
برنامه راهبردیطراحی و تدوین راهبرد توسعة ورزش همگانی شهر مشهد با استفاده از دیدگاه علمی [دوره 3، شماره 1، 1394-1393، صفحه 49-60]
برنامه ریزیارزیابی فرآیند برنامه ریزی آموزش های ضمن خدمت اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان براساس الزامات استانداردایزو 10015 [دوره 3، شماره 2، 1394-1393، صفحه 27-38]
برندهای ورزشیبررسی نقش وفاداری به برند در رابطه میان عشق به برند و هواداری از برند (مورد مطالعه: برند ورزشی ملوان انزلی) [دوره 3، شماره 1، 1394-1393، صفحه 23-36]
بهره وریارتباط بین فرهنگ سازمانی با خلاقیت و بهره وری اعضای هیات علمی تربیت بدنی پیام نور کشور [دوره 3، شماره 3، 1394-1393، صفحه 85-94]
پ
پایاییتعیین روایی و پایایی پرسش نامه موانع و انگیزههای رفتار تماشاگران در ورزش [دوره 3، شماره 1، 1394-1393، صفحه 103-114]
پایاییتعیین روایی و پایایی پرسش نامه وفاداری مشتریان در ورزش [دوره 3، شماره 3، 1394-1393، صفحه 77-84]
پرخاشگرینقش ترتیب تولد بر میزان پرخاشگری دانش آموزان ورزشکار رشته های تیمی و انفرادی [دوره 3، شماره 4، 1394-1393، صفحه 85-93]
ت
تأمین مالیمطالعۀ تطبیقی چگونگی تأمین مالی باشگاه های فوتبال حرفه ای لیگ برتر ایران و انگلیس [دوره 3، شماره 3، 1394-1393، صفحه 31-42]
تحلیل رفتگی شغلیارتباط مشارکت کارکنان، مقاومت در برابر تغییر و تحلیل رفتگی شغلی کارکنان ادارات ورزش و جوانان خراسان بزرگ [دوره 3، شماره 1، 1394-1393، صفحه 73-84]
تحلیل محتواتحلیل محتوای روزنامههای سراسری پرشمارگان و پرمخاطب برخط با تأکید بر پوشش مؤلفههای سند طرح جامع توسعۀ ورزش کشور [دوره 3، شماره 3، 1394-1393، صفحه 11-30]
تحلیل مسیرکاربرد مدل تحلیل مسیردرتبیین شاخص های مؤثربرموفقیت ورزشی تیم های ایران دررویدادهای بین المللی [دوره 3، شماره 3، 1394-1393، صفحه 117-131]
تداعیات برندمدلسازی ارزش ویژۀ برند مبتنی بر هوادار(FBBE) باشگاههای فوتبال ایران [دوره 3، شماره 3، 1394-1393، صفحه 51-64]
تربیت بدنیبررسی میزان کارایی دروس عملی مقطع کارشناسی رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی در مرتفع کردن نیازهای این درس از دیدگاه دبیران تربیت بدنی [دوره 3، شماره 1، 1394-1393، صفحه 37-48]
تربیت بدنیتحلیل سرمایه اجتماعی اعضای هیأت علمی دانشکده های تربیت بدنی ایران [دوره 3، شماره 1، 1394-1393، صفحه 127-138]
تربیتبدنیتحلیل محتوای کتاب راهنمای تدریس تربیتبدنی پایهی ششم ابتدایی با رویکرد اهداف تربیتی [دوره 3، شماره 2، 1394-1393، صفحه 55-66]
ترتیب تولدنقش ترتیب تولد بر میزان پرخاشگری دانش آموزان ورزشکار رشته های تیمی و انفرادی [دوره 3، شماره 4، 1394-1393، صفحه 85-93]
تیم های ورزشیبررسی وضعیت کیفیت روابط دوستانه مربیان و بازیکنان تیمهای ورزشی منتخب استان خراسان رضوی [دوره 3، شماره 4، 1394-1393، صفحه 95-103]
توانمندسازیمدل معادلات ساختاری عوامل مؤثر بر سرمایۀ اجتماعی کارکنان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی [دوره 3، شماره 3، 1394-1393، صفحه 65-76]
توریسم ورزشیامکان سنجی پیوند عملکردی اکوتوریسم و توریسم ورزشی در ایران (مطالعه موردی: استان کردستان) [دوره 3، شماره 3، 1394-1393، صفحه 43-50]
تولیدکننده ورزشیتأثیر مسئولیت پذیری اجتماعی شرکت های تولیدی ورزشی بر وفاداری عوامل توزیع [دوره 3، شماره 2، 1394-1393، صفحه 101-114]
ج
جو ورزش نخبگانکاربرد مدل تحلیل مسیردرتبیین شاخص های مؤثربرموفقیت ورزشی تیم های ایران دررویدادهای بین المللی [دوره 3، شماره 3، 1394-1393، صفحه 117-131]
خ
خراسان بزرگارتباط مشارکت کارکنان، مقاومت در برابر تغییر و تحلیل رفتگی شغلی کارکنان ادارات ورزش و جوانان خراسان بزرگ [دوره 3، شماره 1، 1394-1393، صفحه 73-84]
خلاقیتارتباط بین فرهنگ سازمانی با خلاقیت و بهره وری اعضای هیات علمی تربیت بدنی پیام نور کشور [دوره 3، شماره 3، 1394-1393، صفحه 85-94]
د
دانش آموزان ابتداییتحلیل عاملی موانع کاربرد فناوری اطلاعات در درس تربیتبدنی مدارس دورۀ ابتدایی [دوره 3، شماره 2، 1394-1393، صفحه 115-126]
دانشکده تربیت بدنیارائه مدل زیر ساخت فنآوری اطلاعات و موفقیت مدیریت دانش در دانشکده های تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 3، شماره 4، 1394-1393، صفحه 35-51]
دانشگاه آزاد اسلامیارائه مدل زیر ساخت فنآوری اطلاعات و موفقیت مدیریت دانش در دانشکده های تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 3، شماره 4، 1394-1393، صفحه 35-51]
دروس عملیبررسی میزان کارایی دروس عملی مقطع کارشناسی رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی در مرتفع کردن نیازهای این درس از دیدگاه دبیران تربیت بدنی [دوره 3، شماره 1، 1394-1393، صفحه 37-48]
ر
رسانه های جمعیتبیین عوامل مؤثر در گرایش مردم به ورزش های همگانی و قهرمانی با تاکید بر نقش رسانه های جمعی از دیدگاه کارشناسان تربیت بدنی استان کردستان [دوره 3، شماره 1، 1394-1393، صفحه 61-72]
رشته های انفرادی و تیمیتحلیل رفتارهای موافق و ضد اجتماعی ورزشکاران حرف های رشته های انفرادی و تیمی در اوقات فراغت [دوره 3، شماره 3، 1394-1393، صفحه 105-116]
رشته های ورزشینقش ترتیب تولد بر میزان پرخاشگری دانش آموزان ورزشکار رشته های تیمی و انفرادی [دوره 3، شماره 4، 1394-1393، صفحه 85-93]
رفتار تماشاگرانتعیین روایی و پایایی پرسش نامه موانع و انگیزههای رفتار تماشاگران در ورزش [دوره 3، شماره 1، 1394-1393، صفحه 103-114]
رفتار رهبری مربیانبررسی ارتباط بین رفتار رهبری مربیان با انگیزش موفقیت و اجتناب از شکست در بازیکنان زن تیم های والیبال [دوره 3، شماره 4، 1394-1393، صفحه 21-33]
رفتارهای ضد اجتماعیتحلیل رفتارهای موافق و ضد اجتماعی ورزشکاران حرف های رشته های انفرادی و تیمی در اوقات فراغت [دوره 3، شماره 3، 1394-1393، صفحه 105-116]
رواییتعیین روایی و پایایی پرسش نامه موانع و انگیزههای رفتار تماشاگران در ورزش [دوره 3، شماره 1، 1394-1393، صفحه 103-114]
رواییتعیین روایی و پایایی پرسش نامه وفاداری مشتریان در ورزش [دوره 3، شماره 3، 1394-1393، صفحه 77-84]
روابط دوستانهبررسی وضعیت کیفیت روابط دوستانه مربیان و بازیکنان تیمهای ورزشی منتخب استان خراسان رضوی [دوره 3، شماره 4، 1394-1393، صفحه 95-103]
روزنامههای سراسریتحلیل محتوای روزنامههای سراسری پرشمارگان و پرمخاطب برخط با تأکید بر پوشش مؤلفههای سند طرح جامع توسعۀ ورزش کشور [دوره 3، شماره 3، 1394-1393، صفحه 11-30]
روش تحقیقتحلیل روششناسی مطالعاتی تولیدات ISC مدیریت ورزشی ایران [دوره 3، شماره 1، 1394-1393، صفحه 85-102]
روش نمونهگیریتحلیل روششناسی مطالعاتی تولیدات ISC مدیریت ورزشی ایران [دوره 3، شماره 1، 1394-1393، صفحه 85-102]
ز
زیرساخت فناوری اطلاعاتارائه مدل زیر ساخت فنآوری اطلاعات و موفقیت مدیریت دانش در دانشکده های تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 3، شماره 4، 1394-1393، صفحه 35-51]
س
سازمانمیزان به کارگیری الگوی مدیریت سایبرنتیک در ادارات کل ورزش و جوانان استانهای منتخب کشور [دوره 3، شماره 1، 1394-1393، صفحه 11-22]
سازمان های ورزشیمدل معادلات ساختاری عوامل مؤثر بر سرمایۀ اجتماعی کارکنان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی [دوره 3، شماره 3، 1394-1393، صفحه 65-76]
سرمایه اجتماعیتحلیل سرمایه اجتماعی اعضای هیأت علمی دانشکده های تربیت بدنی ایران [دوره 3، شماره 1، 1394-1393، صفحه 127-138]
سرمایه گذاریشناسائی تنگناهای موجود در سرمایه گذاری بخش خصوصی در تولید وسایل و تجهیزات ورزشی [دوره 3، شماره 4، 1394-1393، صفحه 63-73]
سرمایۀ اجتماعیمدل معادلات ساختاری عوامل مؤثر بر سرمایۀ اجتماعی کارکنان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی [دوره 3، شماره 3، 1394-1393، صفحه 65-76]
سیستمهای پیچیدهمیزان به کارگیری الگوی مدیریت سایبرنتیک در ادارات کل ورزش و جوانان استانهای منتخب کشور [دوره 3، شماره 1، 1394-1393، صفحه 11-22]
ط
طرح سباحتحلیلی بر عمل کرد طرح سباح در آموزش مهارت های شنا بین دانش آموزان و موانع اجرای بهینه این طرح از دیدگاه مربیان و کارشناسان [دوره 3، شماره 3، 1394-1393، صفحه 95-104]
ع
عدالت تعاملیرابطۀ بین عدالت سازمانی با اثر بخشی کارشناس مسؤولان تربیت بدنی ادارات آموزش و پرورش خراسان بزرگ [دوره 3، شماره 2، 1394-1393، صفحه 39-54]
عدالت توزیعیرابطۀ بین عدالت سازمانی با اثر بخشی کارشناس مسؤولان تربیت بدنی ادارات آموزش و پرورش خراسان بزرگ [دوره 3، شماره 2، 1394-1393، صفحه 39-54]
عدالت رویه ایرابطۀ بین عدالت سازمانی با اثر بخشی کارشناس مسؤولان تربیت بدنی ادارات آموزش و پرورش خراسان بزرگ [دوره 3، شماره 2، 1394-1393، صفحه 39-54]
عدالت سازمانیرابطۀ بین عدالت سازمانی با اثر بخشی کارشناس مسؤولان تربیت بدنی ادارات آموزش و پرورش خراسان بزرگ [دوره 3، شماره 2، 1394-1393، صفحه 39-54]
عشق به برندبررسی نقش وفاداری به برند در رابطه میان عشق به برند و هواداری از برند (مورد مطالعه: برند ورزشی ملوان انزلی) [دوره 3، شماره 1، 1394-1393، صفحه 23-36]
عملکرد شغلیکاربرد نظریۀ خودمختاری در پیش بینی عملکرد شغلی معلمان تربیت بدنی [دوره 3، شماره 2، 1394-1393، صفحه 77-88]
ف
فدراسیونبررسی ارتباط بین هوش هیجانی مدیران و کارکنان فدراسیون های موفق با اثربخشی فدراسیون [دوره 3، شماره 4، 1394-1393، صفحه 75-84]
فرهنگ سازمانیارتباط بین فرهنگ سازمانی با خلاقیت و بهره وری اعضای هیات علمی تربیت بدنی پیام نور کشور [دوره 3، شماره 3، 1394-1393، صفحه 85-94]
فناوری اطلاعاتتحلیل عاملی موانع کاربرد فناوری اطلاعات در درس تربیتبدنی مدارس دورۀ ابتدایی [دوره 3، شماره 2، 1394-1393، صفحه 115-126]
فوتبالمدلسازی ارزش ویژۀ برند مبتنی بر هوادار(FBBE) باشگاههای فوتبال ایران [دوره 3، شماره 3، 1394-1393، صفحه 51-64]
ق
قوانین و مقرراتشناسائی تنگناهای موجود در سرمایه گذاری بخش خصوصی در تولید وسایل و تجهیزات ورزشی [دوره 3، شماره 4، 1394-1393، صفحه 63-73]
ک
کارت امتیازی متوازنتدوین راهکارهای اجرایی استراتژی های اداره کل ورزش وجوانان استان کرمان با رویکرد روش کارت امتیازی متوازن [دوره 3، شماره 2، 1394-1393، صفحه 11-26]
کارکنانرابطه منابع قدرت مدیران با اثربخشی سازمانی درادارات ورزش و جوانان استان کرمانشاه [دوره 3، شماره 4، 1394-1393، صفحه 11-20]
کتاب راهنمای تدریستحلیل محتوای کتاب راهنمای تدریس تربیتبدنی پایهی ششم ابتدایی با رویکرد اهداف تربیتی [دوره 3، شماره 2، 1394-1393، صفحه 55-66]
کردستانتبیین عوامل مؤثر در گرایش مردم به ورزش های همگانی و قهرمانی با تاکید بر نقش رسانه های جمعی از دیدگاه کارشناسان تربیت بدنی استان کردستان [دوره 3، شماره 1، 1394-1393، صفحه 61-72]
کنترلمیزان به کارگیری الگوی مدیریت سایبرنتیک در ادارات کل ورزش و جوانان استانهای منتخب کشور [دوره 3، شماره 1، 1394-1393، صفحه 11-22]
مدیریت تنوعنقش مدیریت تنوع در بالندگی سازمانی اعضای هیات علمی تربیت بدنی دانشگاه های سراسر کشور [دوره 3، شماره 2، 1394-1393، صفحه 127-137]
مدیریت دانشارائه مدل زیر ساخت فنآوری اطلاعات و موفقیت مدیریت دانش در دانشکده های تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 3، شماره 4، 1394-1393، صفحه 35-51]
مربیانکاربرد مدل تحلیل مسیردرتبیین شاخص های مؤثربرموفقیت ورزشی تیم های ایران دررویدادهای بین المللی [دوره 3، شماره 3، 1394-1393، صفحه 117-131]
مربیان و بازیکنانبررسی وضعیت کیفیت روابط دوستانه مربیان و بازیکنان تیمهای ورزشی منتخب استان خراسان رضوی [دوره 3، شماره 4، 1394-1393، صفحه 95-103]
مسئولیت پذیری اجتماعیتأثیر مسئولیت پذیری اجتماعی شرکت های تولیدی ورزشی بر وفاداری عوامل توزیع [دوره 3، شماره 2، 1394-1393، صفحه 101-114]
مشارکتمدل معادلات ساختاری عوامل مؤثر بر سرمایۀ اجتماعی کارکنان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی [دوره 3، شماره 3، 1394-1393، صفحه 65-76]
مشارکت کارکنانارتباط مشارکت کارکنان، مقاومت در برابر تغییر و تحلیل رفتگی شغلی کارکنان ادارات ورزش و جوانان خراسان بزرگ [دوره 3، شماره 1، 1394-1393، صفحه 73-84]
مشتریانتعیین روایی و پایایی پرسش نامه وفاداری مشتریان در ورزش [دوره 3، شماره 3، 1394-1393، صفحه 77-84]
مشتری گراییبررسی ارتباط بازاریابی درونی با مشتری گرایی در اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان [دوره 3، شماره 2، 1394-1393، صفحه 67-76]
مطالعۀ تطبیقیمطالعۀ تطبیقی چگونگی تأمین مالی باشگاه های فوتبال حرفه ای لیگ برتر ایران و انگلیس [دوره 3، شماره 3، 1394-1393، صفحه 31-42]
معلمان تربیت بدنیرابطه بین استقلال شغلی و استرس معلمان تربیت بدنی شهرستان سبزوار [دوره 3، شماره 4، 1394-1393، صفحه 52-63]
معلمان ورزشتحلیل عاملی موانع کاربرد فناوری اطلاعات در درس تربیتبدنی مدارس دورۀ ابتدایی [دوره 3، شماره 2، 1394-1393، صفحه 115-126]
مقاومت در برابر تغییرارتباط مشارکت کارکنان، مقاومت در برابر تغییر و تحلیل رفتگی شغلی کارکنان ادارات ورزش و جوانان خراسان بزرگ [دوره 3، شماره 1، 1394-1393، صفحه 73-84]
منابع انسانیمدل معادلات ساختاری عوامل مؤثر بر سرمایۀ اجتماعی کارکنان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی [دوره 3، شماره 3، 1394-1393، صفحه 65-76]
منابع قدرترابطه منابع قدرت مدیران با اثربخشی سازمانی درادارات ورزش و جوانان استان کرمانشاه [دوره 3، شماره 4، 1394-1393، صفحه 11-20]
مهارت های شناتحلیلی بر عمل کرد طرح سباح در آموزش مهارت های شنا بین دانش آموزان و موانع اجرای بهینه این طرح از دیدگاه مربیان و کارشناسان [دوره 3، شماره 3، 1394-1393، صفحه 95-104]
موافق اجتماعتحلیل رفتارهای موافق و ضد اجتماعی ورزشکاران حرف های رشته های انفرادی و تیمی در اوقات فراغت [دوره 3، شماره 3، 1394-1393، صفحه 105-116]
موانعتحلیلی بر عمل کرد طرح سباح در آموزش مهارت های شنا بین دانش آموزان و موانع اجرای بهینه این طرح از دیدگاه مربیان و کارشناسان [دوره 3، شماره 3، 1394-1393، صفحه 95-104]
موفقیت ورزشی-محیط قهرمانیکاربرد مدل تحلیل مسیردرتبیین شاخص های مؤثربرموفقیت ورزشی تیم های ایران دررویدادهای بین المللی [دوره 3، شماره 3، 1394-1393، صفحه 117-131]
مؤلفهمیزان به کارگیری الگوی مدیریت سایبرنتیک در ادارات کل ورزش و جوانان استانهای منتخب کشور [دوره 3، شماره 1، 1394-1393، صفحه 11-22]
مؤلفههای ورزشتحلیل محتوای روزنامههای سراسری پرشمارگان و پرمخاطب برخط با تأکید بر پوشش مؤلفههای سند طرح جامع توسعۀ ورزش کشور [دوره 3، شماره 3، 1394-1393، صفحه 11-30]
ن
نیازهای روانیکاربرد نظریۀ خودمختاری در پیش بینی عملکرد شغلی معلمان تربیت بدنی [دوره 3، شماره 2، 1394-1393، صفحه 77-88]
نظریه خود مختاریکاربرد نظریۀ خودمختاری در پیش بینی عملکرد شغلی معلمان تربیت بدنی [دوره 3، شماره 2، 1394-1393، صفحه 77-88]
نگرش های شغلیتحلیل عاملی موانع کاربرد فناوری اطلاعات در درس تربیتبدنی مدارس دورۀ ابتدایی [دوره 3، شماره 2، 1394-1393، صفحه 115-126]
و
واحدهای درسیبررسی میزان کارایی دروس عملی مقطع کارشناسی رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی در مرتفع کردن نیازهای این درس از دیدگاه دبیران تربیت بدنی [دوره 3، شماره 1، 1394-1393، صفحه 37-48]
ورزش قهرمانیتبیین عوامل مؤثر در گرایش مردم به ورزش های همگانی و قهرمانی با تاکید بر نقش رسانه های جمعی از دیدگاه کارشناسان تربیت بدنی استان کردستان [دوره 3، شماره 1، 1394-1393، صفحه 61-72]
ورزشکاران ملیتحلیل رفتارهای موافق و ضد اجتماعی ورزشکاران حرف های رشته های انفرادی و تیمی در اوقات فراغت [دوره 3، شماره 3، 1394-1393، صفحه 105-116]
ورزش همگانیتبیین عوامل مؤثر در گرایش مردم به ورزش های همگانی و قهرمانی با تاکید بر نقش رسانه های جمعی از دیدگاه کارشناسان تربیت بدنی استان کردستان [دوره 3، شماره 1، 1394-1393، صفحه 61-72]
ورزش همگانی و شهر مشهدطراحی و تدوین راهبرد توسعة ورزش همگانی شهر مشهد با استفاده از دیدگاه علمی [دوره 3، شماره 1، 1394-1393، صفحه 49-60]
وسایل و تجهیزات ورزشیشناسائی تنگناهای موجود در سرمایه گذاری بخش خصوصی در تولید وسایل و تجهیزات ورزشی [دوره 3، شماره 4، 1394-1393، صفحه 63-73]
وفاداریتأثیر مسئولیت پذیری اجتماعی شرکت های تولیدی ورزشی بر وفاداری عوامل توزیع [دوره 3، شماره 2، 1394-1393، صفحه 101-114]
وفاداریتعیین روایی و پایایی پرسش نامه وفاداری مشتریان در ورزش [دوره 3، شماره 3، 1394-1393، صفحه 77-84]
وفاداری برندمدلسازی ارزش ویژۀ برند مبتنی بر هوادار(FBBE) باشگاههای فوتبال ایران [دوره 3، شماره 3، 1394-1393، صفحه 51-64]
وفاداری به برندبررسی نقش وفاداری به برند در رابطه میان عشق به برند و هواداری از برند (مورد مطالعه: برند ورزشی ملوان انزلی) [دوره 3، شماره 1، 1394-1393، صفحه 23-36]
ه
هواداری از برندبررسی نقش وفاداری به برند در رابطه میان عشق به برند و هواداری از برند (مورد مطالعه: برند ورزشی ملوان انزلی) [دوره 3، شماره 1، 1394-1393، صفحه 23-36]
هوادارانمدلسازی ارزش ویژۀ برند مبتنی بر هوادار(FBBE) باشگاههای فوتبال ایران [دوره 3، شماره 3، 1394-1393، صفحه 51-64]
هویت برندمدلسازی ارزش ویژۀ برند مبتنی بر هوادار(FBBE) باشگاههای فوتبال ایران [دوره 3، شماره 3، 1394-1393، صفحه 51-64]
هوش چندگانهطراحی مدل ارتباطی هوش چندگانه و هوش هیجانی کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد [دوره 3، شماره 2، 1394-1393، صفحه 89-99]
هوش هیجانیطراحی مدل ارتباطی هوش چندگانه و هوش هیجانی کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد [دوره 3، شماره 2، 1394-1393، صفحه 89-99]
هوش هیجانیبررسی ارتباط بین هوش هیجانی مدیران و کارکنان فدراسیون های موفق با اثربخشی فدراسیون [دوره 3، شماره 4، 1394-1393، صفحه 75-84]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد