با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن مدیریت ورزشی ایران

آ

  • آرامون، سمانه سادات تعیین ویژگی‌های برند انسانی و جایگاه اخلاقی آن در ورزش از دیدگاه ورزشکاران ایرانی و خارجی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 69-75]

  • آسایش، لیلا تأثیر فرهنگ سازمانی بر اثربخشی سازمان با میانجی‏گری مدیریت دانش در اداره‌کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 111-122]

  • آفرینش خاکی، اکبر تدوین مناظر و نقشه استراتژیک فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان با رویکرد کارت امتیازی متوازن ودیمتل [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 109-120]

ا

  • احسانی، محمد طراحی مدل مشارکت در ورزش‌های تفریحی با رویکرد بازاریابی اجتماعی [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 87-98]

  • اختیاری، نرگس تبیین مدل عوامل اثر گذار بر توسعه فرهنگ محیط زیست در ورزش [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 57-67]

  • ایزدپرست، لیلا نقش ارتباطات بازاریابی یکپارچه (IMC) در رفتار خرید مصرف کنندگان کتاب های ورزشی در ایران [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 11-20]

  • اسداللهی، شیوا ارائه مدل رابطه بین خلاقیت مدیران و مدیریت ارتباط با مشتری و نقش آن بر وفاداری مشتری باشگاه های ورزشی [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 37-44]

  • اسماعیلی، محمدرضا نقش ارتباطات بازاریابی یکپارچه (IMC) در رفتار خرید مصرف کنندگان کتاب های ورزشی در ایران [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 11-20]

  • اشکانی، علی طراحی الگوی مسیر ورزشی و گذر شغلی در کشتی‌گیران حرفه‌‌ای [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 21-36]

  • اصلانخانی، محمد علی طراحی مدل ساختاری وفاداری هواداران لیگ برتر فوتبال ایران براساس ابعاد برند خدمات [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 45-54]

  • اقبالی، کبریا تعیین موقعیت راهبردی ورزش دانشجویی دانشگاه‌های دولتی کشور [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 85-96]

  • اقتداری بروجنی، امید بررسی موقعیت مکانی ورزشگاه‌های لیگ برتر فوتبال کشور با استفاده از سیستم اطلاعات جغرافیایی(GIS) [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 99-109]

  • اندام، رضا رویکردی نوین در طراحی پرسش نامة ارزیابی عملکرد منابع انسانی در سازمان های ورزشی با استفاده از تکنیک طراحی مبتنی بر بدیهیات [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 43-55]

ب

  • بحرالعلوم، حسن رویکردی نوین در طراحی پرسش نامة ارزیابی عملکرد منابع انسانی در سازمان های ورزشی با استفاده از تکنیک طراحی مبتنی بر بدیهیات [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 43-55]

  • بهایی کسمایی، زینب بررسی ارتباط هوش فرهنگی و لذت درک شده از فعالیت بدنی در اوقات فراغت معلمان تربیت بدنی شهر تهران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 33-43]

  • بهرامی، شهاب پیامدهای اجتماعی حضور و موفقیت زنان محجبه مسلمان در رویدادهای ورزشی بین المللی: مطالعه کیفی [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 75-86]

  • بهزادنیا، بهزاد پیش‌بینی میل به تداوم فعالیت ورزشی دانشجویان براساس رفتار مربیان: یک رویکرد نظریۀ خود-تعیین‌گری [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 21-32]

پ

  • پاشایی، سجاد مدل سازی ساختاری در تبیین مؤلفه‌های توسعۀ پایدار اماکن ورزشی بر محیط شهری [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 113-125]

  • پورسلطانی زرندی، حسین ارتباط علی ابعاد سکوت سازمانی با رفتار شهروندی سازمانی کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان خوزستان: نقش میانجی عدالت سازمانی [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 99-108]

ت

  • تجاری، فرشاد نقش هوش هیجانی و درک احساسات محیط کار بر رفتار مصرف کنندگان ورزش همگانی (با رویکرد بازاریابی هیجانی در رفتار مصرف کننده) [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 69-76]

  • تجاری، فرشاد طراحی مدل ساختاری وفاداری هواداران لیگ برتر فوتبال ایران براساس ابعاد برند خدمات [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 45-54]

ح

  • حامی، محمد بررسی رابطۀ بین سواد مهارتی، سواد دانشگاهی و موفقیت کسب وکار ورزشی با نقش میانجی گرایش کارآفرینانه [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 55-63]

  • حسامی، لقمان وضعیت ایمنی ساخت و سازها و تأسیسات استادیوم‌های فوتبال لیگ برتر کشور در لیگ نهم [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 77-87]

  • حسینی، معصومه رابطه هویت ورزشی و نقش جنسیتی در بازیکنان حرفه ای فوتسال استان هرمزگان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 27-34]

  • حسینی، معصومه ارزیابی بازاریابی کالاهای ورزشی شهر تهران بر اساس مدل AHA و SWOT [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 67-74]

خ

  • خالقی بابایی، سارا پیاده سازی استراتژی های توسعه ورزش قهرمانی ایران با رویکرد کارت امتیازی متوازن [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 11-25]

  • خدادادی، محمدرسول بررسی اثر تحریم بر تجارت ایران و شرکای عمده تجاری در صنعت ورزشی: رهیافت حداقل مربعات کاملا اصلاح شده [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 23-32]

  • خدادادی، محمدرسول مدل سازی ساختاری در تبیین مؤلفه‌های توسعۀ پایدار اماکن ورزشی بر محیط شهری [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 113-125]

  • خنجری، طاهره شناسایی و تدوین الگوی عوامل موثر بر اقدامات مدیریت استراتژیک در ادارات ورزش و جوانان غرب ایران [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 89-98]

د

  • درودیان، علی اصغر طراحی مدل ساختاری وفاداری هواداران لیگ برتر فوتبال ایران براساس ابعاد برند خدمات [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 45-54]

  • دیوکان، بهزاد طراحی مدل رفتار خرید مصرف‌کننده تماشاگران لیگ فوتبال (مطالعه موردی: تماشاگران باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتورسازی تبریز) [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 11-20]

ذ

  • ذبیحی، حسین بررسی رابطۀ بین سواد مهارتی، سواد دانشگاهی و موفقیت کسب وکار ورزشی با نقش میانجی گرایش کارآفرینانه [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 55-63]

ر

  • رحیمی، ایمان تعیین ویژگی‌های برند انسانی و جایگاه اخلاقی آن در ورزش از دیدگاه ورزشکاران ایرانی و خارجی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 69-75]

  • رشید لمیر، امین نقش هویت تیمی در وفاداری هواداران در صنعت فوتبال ایران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 57-68]

  • رضایی، شمس الدین ضرورت تجزیه و تحلیل محیطی (SWOT) واگذاری باشگاه‏های فوتبال ایران (مطالعه موردی: باشگاه‏های استقلال و پرسپولیس) [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 105-115]

  • رمضانی نژاد، رحیم تأثیر فرهنگ سازمانی بر اثربخشی سازمان با میانجی‏گری مدیریت دانش در اداره‌کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 111-122]

  • رمضانی نژاد، رحیم طراحی الگوی مسیر ورزشی و گذر شغلی در کشتی‌گیران حرفه‌‌ای [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 21-36]

  • روحی بهلولی احمدی، ثریا شناسایی الگوی ذهنی خبرگان در خصوص کاهش گرایش دانش آموزان به فعالیت بدنی در مدرسه( با استفاده از روش شناسی کیو) [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 11-22]

ز

  • زارعی، علی نقش هوش هیجانی و درک احساسات محیط کار بر رفتار مصرف کنندگان ورزش همگانی (با رویکرد بازاریابی هیجانی در رفتار مصرف کننده) [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 69-76]

  • زردشتیان، شیرین شناسایی و تدوین الگوی عوامل موثر بر اقدامات مدیریت استراتژیک در ادارات ورزش و جوانان غرب ایران [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 89-98]

س

  • سبحانی، عباس تعیین موقعیت راهبردی ورزش دانشجویی دانشگاه‌های دولتی کشور [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 85-96]

  • سعادتی، مهسا مطالعۀ برنامه‌ ترویج ورزش و فعالیت‌بدنی در مدارس ابتدایی با رویکرد بازاریابی اجتماعی [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 97-111]

  • سلیمانی، مجید تدوین مدل مدیریت دانش بر اساس آمادگی سازمانی کارکنان وزارت ورزش و جوانان [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 47-56]

ش

  • شجاعی، وحید بررسی رابطۀ بین سواد مهارتی، سواد دانشگاهی و موفقیت کسب وکار ورزشی با نقش میانجی گرایش کارآفرینانه [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 55-63]

  • شجیع، کیانوش شناسایی الگوی ذهنی خبرگان در خصوص کاهش گرایش دانش آموزان به فعالیت بدنی در مدرسه( با استفاده از روش شناسی کیو) [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 11-22]

  • شیخ، رضا رویکردی نوین در طراحی پرسش نامة ارزیابی عملکرد منابع انسانی در سازمان های ورزشی با استفاده از تکنیک طراحی مبتنی بر بدیهیات [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 43-55]

  • شریفی، افسانه طراحی مدل ساختاری وفاداری هواداران لیگ برتر فوتبال ایران براساس ابعاد برند خدمات [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 45-54]

  • شعبانی بهار، غلامرضا بررسی نقش تعدیل‌کننده جنسیت بر رابطه بین بازاریابی رابطه‌مند با وفاداری مشتریان ورزشی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 35-42]

  • شعبانی بهار، غلامرضا تدوین مدل مدیریت دانش بر اساس آمادگی سازمانی کارکنان وزارت ورزش و جوانان [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 47-56]

  • شعبانی مقدم، کیوان تبیین مدل عوامل اثر گذار بر توسعه فرهنگ محیط زیست در ورزش [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 57-67]

  • شفیعی، شهرام تأثیر فرهنگ سازمانی بر اثربخشی سازمان با میانجی‏گری مدیریت دانش در اداره‌کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 111-122]

ص

  • صادقی بروجردی، سعید نقش ارزش‌های مصرفی فایده و لذت گرایانه در قصد خرید کفش‌های ورزشی از دیدگاه دانشجویان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 77-87]

  • صفاری، زهرا مطالعۀ برنامه‌ ترویج ورزش و فعالیت‌بدنی در مدارس ابتدایی با رویکرد بازاریابی اجتماعی [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 97-111]

  • صفانیا، علی محمد ارتباط علی ابعاد سکوت سازمانی با رفتار شهروندی سازمانی کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان خوزستان: نقش میانجی عدالت سازمانی [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 99-108]

  • صفر علیزاده، علیرضا تدوین مناظر و نقشه استراتژیک فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان با رویکرد کارت امتیازی متوازن ودیمتل [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 109-120]

  • صفرنژاد، مهری تدوین راهبردهای بازاریابی ورزشی فدراسیون ورزش‌های همگانی ایران [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 75-84]

  • صمدی، نشمین طراحی مدل رفتار خرید مصرف‌کننده تماشاگران لیگ فوتبال (مطالعه موردی: تماشاگران باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتورسازی تبریز) [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 11-20]

ط

  • طالب پور، مهدی کاربرد ماتریس ارزیابی اقدام و موقعیت استراتژیک (تحلیلSPACE) در کسب و کارهای ورزشی (مطالعه موردی: استخرهای شنا) [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 57-66]

  • ططری، احسان طراحی مدل مشارکت در ورزش‌های تفریحی با رویکرد بازاریابی اجتماعی [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 87-98]

ظ

  • ظریفی، مجتبی رویکردی نوین در طراحی پرسش نامة ارزیابی عملکرد منابع انسانی در سازمان های ورزشی با استفاده از تکنیک طراحی مبتنی بر بدیهیات [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 43-55]

ع

  • عبدوی، فاطمه مدل سازی ساختاری در تبیین مؤلفه‌های توسعۀ پایدار اماکن ورزشی بر محیط شهری [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 113-125]

  • عیدی، حسین تبیین مدل عوامل اثر گذار بر توسعه فرهنگ محیط زیست در ورزش [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 57-67]

  • عیدی، حسین شناسایی و تدوین الگوی عوامل موثر بر اقدامات مدیریت استراتژیک در ادارات ورزش و جوانان غرب ایران [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 89-98]

  • عزیزیان کهن، نسرین تأثیر عدالت بر تعهد سازمانی با نقش واسطه‌ای آوای سازمانی (مطالعه موردی: اداره‌کل ورزش و جوانان استان اردبیل) [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 65-74]

  • عزیزی نژاد، بهاره بررسی روابط بین رجحان های ارزشی و سبکهای پنج گانه تصمیم گیری مدیران تربیت بدنی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 45-56]

  • علی دوست قهفرخی، ابراهیم بررسی موقعیت مکانی ورزشگاه‌های لیگ برتر فوتبال کشور با استفاده از سیستم اطلاعات جغرافیایی(GIS) [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 99-109]

  • علیشاهی، مریم تعیین موقعیت راهبردی ورزش دانشجویی دانشگاه‌های دولتی کشور [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 85-96]

ف

  • فاطمی زاده، سیده فاطمه شناسایی الگوی ذهنی خبرگان در خصوص کاهش گرایش دانش آموزان به فعالیت بدنی در مدرسه( با استفاده از روش شناسی کیو) [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 11-22]

  • فراهانی، ابوالفضل عوامل بازدارنده ساختاری اشتغال و کارآفرینی در ورزش ایران مطالعه موردی: باشگاه‌های خصوصی [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 33-44]

  • فریدفتحی، اکبر وضعیت ایمنی ساخت و سازها و تأسیسات استادیوم‌های فوتبال لیگ برتر کشور در لیگ نهم [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 77-87]

  • فریدفتحی، مریم بررسی اثر تحریم بر تجارت ایران و شرکای عمده تجاری در صنعت ورزشی: رهیافت حداقل مربعات کاملا اصلاح شده [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 23-32]

  • فرزادفر، منا پیامدهای اجتماعی حضور و موفقیت زنان محجبه مسلمان در رویدادهای ورزشی بین المللی: مطالعه کیفی [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 75-86]

  • فیضی، سمیرا نقش هویت تیمی در وفاداری هواداران در صنعت فوتبال ایران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 57-68]

ق

  • قربانی، لیلا رابطه هویت ورزشی و نقش جنسیتی در بازیکنان حرفه ای فوتسال استان هرمزگان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 27-34]

  • قربانی قهفرخی، لیلا ارزیابی بازاریابی کالاهای ورزشی شهر تهران بر اساس مدل AHA و SWOT [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 67-74]

  • قره، محمد علی ارائه مدل رابطه بین خلاقیت مدیران و مدیریت ارتباط با مشتری و نقش آن بر وفاداری مشتری باشگاه های ورزشی [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 37-44]

ک

  • کریمی فیروزجایی، علی کاربرد تصویر در تبلیغات ورزشی از دیدگاه نشانه معنا‏شناسی: مطالعه موردی فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 89-103]

  • کشاورز، لقمان پیاده سازی استراتژی های توسعه ورزش قهرمانی ایران با رویکرد کارت امتیازی متوازن [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 11-25]

  • کشتی دار، محمد شناسایی الگوی ذهنی خبرگان در خصوص کاهش گرایش دانش آموزان به فعالیت بدنی در مدرسه( با استفاده از روش شناسی کیو) [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 11-22]

  • کشتی دار، محمد پیش‌بینی میل به تداوم فعالیت ورزشی دانشجویان براساس رفتار مربیان: یک رویکرد نظریۀ خود-تعیین‌گری [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 21-32]

  • کوزه چیان، هاشم طراحی مدل مشارکت در ورزش‌های تفریحی با رویکرد بازاریابی اجتماعی [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 87-98]

گ

  • گنجائیان، حمید بررسی موقعیت مکانی ورزشگاه‌های لیگ برتر فوتبال کشور با استفاده از سیستم اطلاعات جغرافیایی(GIS) [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 99-109]

  • گوهر رستمی، حمیدرضا طراحی الگوی مسیر ورزشی و گذر شغلی در کشتی‌گیران حرفه‌‌ای [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 21-36]

م

  • مجلسی ارده جانی، سهیلا تدوین مدل مدیریت دانش بر اساس آمادگی سازمانی کارکنان وزارت ورزش و جوانان [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 47-56]

  • محمودیان، عابد نقش ارزش‌های مصرفی فایده و لذت گرایانه در قصد خرید کفش‌های ورزشی از دیدگاه دانشجویان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 77-87]

  • مرادی، الهام ارتباط علی ابعاد سکوت سازمانی با رفتار شهروندی سازمانی کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان خوزستان: نقش میانجی عدالت سازمانی [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 99-108]

  • معصوم زاده، سارا بررسی اثر تحریم بر تجارت ایران و شرکای عمده تجاری در صنعت ورزشی: رهیافت حداقل مربعات کاملا اصلاح شده [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 23-32]

  • معماری، ژاله مطالعۀ برنامه‌ ترویج ورزش و فعالیت‌بدنی در مدارس ابتدایی با رویکرد بازاریابی اجتماعی [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 97-111]

  • منتظری، امیر نقش هویت تیمی در وفاداری هواداران در صنعت فوتبال ایران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 57-68]

  • منصوری، هانیه تعیین موقعیت راهبردی ورزش دانشجویی دانشگاه‌های دولتی کشور [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 85-96]

  • منوچهری، جاسم نقش ارتباطات بازاریابی یکپارچه (IMC) در رفتار خرید مصرف کنندگان کتاب های ورزشی در ایران [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 11-20]

  • مودی، داود کاربرد ماتریس ارزیابی اقدام و موقعیت استراتژیک (تحلیلSPACE) در کسب و کارهای ورزشی (مطالعه موردی: استخرهای شنا) [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 57-66]

  • موسوی راد، سیده طاهره بررسی ارتباط هوش فرهنگی و لذت درک شده از فعالیت بدنی در اوقات فراغت معلمان تربیت بدنی شهر تهران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 33-43]

  • مومنی پیری، سجاد بررسی نقش تعدیل‌کننده جنسیت بر رابطه بین بازاریابی رابطه‌مند با وفاداری مشتریان ورزشی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 35-42]

ن

  • نصیرزاده، عبدالمهدی ضرورت تجزیه و تحلیل محیطی (SWOT) واگذاری باشگاه‏های فوتبال ایران (مطالعه موردی: باشگاه‏های استقلال و پرسپولیس) [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 105-115]

  • نصیرزاده، عبدالمهدی تدوین راهبردهای بازاریابی ورزشی فدراسیون ورزش‌های همگانی ایران [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 75-84]

  • نظری، رسول ارائه مدل رابطه بین خلاقیت مدیران و مدیریت ارتباط با مشتری و نقش آن بر وفاداری مشتری باشگاه های ورزشی [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 37-44]

  • نظری، شهرام نقش هوش هیجانی و درک احساسات محیط کار بر رفتار مصرف کنندگان ورزش همگانی (با رویکرد بازاریابی هیجانی در رفتار مصرف کننده) [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 69-76]

  • نظری، شهرام طراحی مدل رفتار خرید مصرف‌کننده تماشاگران لیگ فوتبال (مطالعه موردی: تماشاگران باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتورسازی تبریز) [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 11-20]

  • نیک بخش، رضا تدوین مناظر و نقشه استراتژیک فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان با رویکرد کارت امتیازی متوازن ودیمتل [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 109-120]

  • نیکفر، نجمه بررسی روابط بین رجحان های ارزشی و سبکهای پنج گانه تصمیم گیری مدیران تربیت بدنی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 45-56]

  • نوروزی سید حسینی، رسول طراحی مدل مشارکت در ورزش‌های تفریحی با رویکرد بازاریابی اجتماعی [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 87-98]

ه

  • هنری، حبیب تدوین مدل مدیریت دانش بر اساس آمادگی سازمانی کارکنان وزارت ورزش و جوانان [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 47-56]

ی

  • یارمند، هانیه کاربرد تصویر در تبلیغات ورزشی از دیدگاه نشانه معنا‏شناسی: مطالعه موردی فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 89-103]

  • یوسفی، بهرام پیامدهای اجتماعی حضور و موفقیت زنان محجبه مسلمان در رویدادهای ورزشی بین المللی: مطالعه کیفی [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 75-86]