ا
-
اخوان، الهام
تحلیل عوامل اجتماعی موثر در گرایش زنان به عضویت در تیم های ورزشی و شرکت در مسابقات [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 19-32]
-
اخوان صفار، مصطفی
علمسنجی پژوهشهای منتشرشده در نشریه تحقیقات کاربردی در مدیریت ورزشی، با استفاده از رویکرد تحلیل شبکه علمی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 25-42]
-
ادبی فیروزجاه، جواد
بررسی توسعه پایدار گردشگری ورزشی استان گیلان با استفاده از روش پرسکات آلن (مطالعه موردی: شهرستانهای تالش-فومن- لاهیجان- شفت) [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 61-73]
-
ازادفدا، شیوا
تحلیل وضعیت سرمایه اجتماعی ورزش ایران( مطالعه موردی نخبگان ورزشی) [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 1-18]
-
اسماعیل زاده قندهاری، محمدرضا
شناسایی و تبین راهکارهای تنوع بخشی خدمات مدارس فوتبال با هدف ارتقاء تصویر برند [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 85-102]
-
اسماعیلی زین آباد، رضا
شناسایی و تبین راهکارهای تنوع بخشی خدمات مدارس فوتبال با هدف ارتقاء تصویر برند [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 85-102]
-
اسمعیلی، محسن
مطالعه کیفی پیامدهای مثبت بکارگیری بازاریابی ورزشی در باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 15-30]
-
اشرف گنجویی، فریده
ارائه الگوی پارادایمی عوامل موثر بر خودشیفتگی برند در صنعت ورزش [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 107-119]
-
الله مرادی، میٍثم
ارایه الگوی ارتباطات بین سازمانی اثر بخش در ورزش در جهت بهبود توسعه همکاری و صلح مطالعه موردی فدراسیون فوتبال ایران با کنفدراسیون فوتبال آسیا [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 65-83]
-
امینی کمیجانی، حمید رضا
سیاستگذاری صنعت گردشگری در اسناد توسعهای جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر گردشگری ورزشی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 1-10]
ب
-
بارانی، مهدی
تدوین راهبرد های رقابت پذیری و توسعه باشگاه داری حرفه ای در تیم پدیده شهرخودرو مشهد با استفاده از تکنیک متاسوات [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 95-109]
-
باقریان فرح آبادی، محسن
ارائه الگوی پارادایمی عوامل موثر بر خودشیفتگی برند در صنعت ورزش [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 107-119]
-
بریونی، فرشته
تعیین تاثیرآموزش و کارگروهی با نقش میانجیگر تعهد سازمانی بر توانمند سازی جهت پیش بینی عملکرد شغلی کارکنان فدراسیون های ورزشی منتخب (معادلات ساختاری) [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 71-85]
-
بزرگ زاده، زهرا
ارائه الگوی پارادایمی عوامل موثر بر خودشیفتگی برند در صنعت ورزش [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 107-119]
-
بهشتی، رامتین
طراحی و تدوین برنامه راهبردی هیأت ورزشهای روستایی و بازیهای بومی محلی استان خراسان رضوی و ارائه راهکارهای توسعه [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 75-105]
پ
-
پیمانی زاد، حسین
شناسایی و تبین راهکارهای تنوع بخشی خدمات مدارس فوتبال با هدف ارتقاء تصویر برند [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 85-102]
-
پورنقی، امین
سبکهای تصمیمگیری مصرفکننده در خرید آنلاین کالاهای ورزشی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 33-50]
ت
-
ترکی، مریم
تدوین مدل آمایش زیرساختهای ورزشی شهرداری تهران [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 59-77]
ج
-
جابری، سجاد
تدوین راهبرد های رقابت پذیری و توسعه باشگاه داری حرفه ای در تیم پدیده شهرخودرو مشهد با استفاده از تکنیک متاسوات [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 95-109]
-
جمالی، معصومه
شناسایی ویژگی های مؤثر در شکلگیری تیم های موفق ورزشی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 11-24]
-
جوکار، مهدی
ارزشگذاری اقتصادی باشگاه فوتبال استقلال تهران مبتنی بر تمایل به پرداخت با استفاده از روش CVM [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 48-31]
ح
-
حیدری، رضا
طراحی و تدوین برنامه راهبردی هیأت ورزشهای روستایی و بازیهای بومی محلی استان خراسان رضوی و ارائه راهکارهای توسعه [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 75-105]
-
حیدری نژاد، صدیقه
تاثیر توسعه منابع انسانی بر بهرهوری کارکنان وزارت ورزش و جوانان [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 40-49]
-
حیدری نژاد، صدیقه
اثر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر رفتار مصرف کنندگان محصولات ورزشی با استفاده از تئوری داده بنیاد [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 85-96]
-
حسنی، ناصر
عوامل اقتصادی موثر بر موفقیت کشورهای منتخب شرکت کننده درششمین دوره مسابقات المپیک نظامیان جهان (سیزم )۲۰۱۹ ووهان چین [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 43-59]
-
حسینی، حیدر
پیش بینی رفتار پرسهزنی اینترنتی کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد با استفاده از تکنیک شبکه عصبی مصنوعی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 51-70]
-
حشمت، ندا
تعیین تاثیرآموزش و کارگروهی با نقش میانجیگر تعهد سازمانی بر توانمند سازی جهت پیش بینی عملکرد شغلی کارکنان فدراسیون های ورزشی منتخب (معادلات ساختاری) [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 71-85]
خ
-
خدامرادپور، مژگان
ارایه الگوی ارتباطات بین سازمانی اثر بخش در ورزش در جهت بهبود توسعه همکاری و صلح مطالعه موردی فدراسیون فوتبال ایران با کنفدراسیون فوتبال آسیا [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 65-83]
-
خزائی، علی
شناسایی ویژگی های مؤثر در شکلگیری تیم های موفق ورزشی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 11-24]
-
خطیبی، امین
تاثیر توسعه منابع انسانی بر بهرهوری کارکنان وزارت ورزش و جوانان [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 40-49]
-
خطیبی، امین
اثر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر رفتار مصرف کنندگان محصولات ورزشی با استفاده از تئوری داده بنیاد [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 85-96]
د
-
دهشتی، محمد
بررسی توسعه پایدار گردشگری ورزشی استان گیلان با استفاده از روش پرسکات آلن (مطالعه موردی: شهرستانهای تالش-فومن- لاهیجان- شفت) [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 61-73]
ر
-
رجبی، حسین
تدوین مدل آمایش زیرساختهای ورزشی شهرداری تهران [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 59-77]
-
رمضانی نژاد، رحیم
ارزشگذاری اقتصادی باشگاه فوتبال استقلال تهران مبتنی بر تمایل به پرداخت با استفاده از روش CVM [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 48-31]
-
رین، استوین
الگوی مسئولیت اجتماعی سبز در سازمان های ورزشی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 78-94]
س
-
سیدجوادین، سید رضا
تاثیر بهکارگیری بازاریابی الکترونیکی بر عملکرد کسبوکارهای ورزشی (مورد مطالعه:مجموعه ورزشی انقلاب) [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 50-58]
-
سیدعامری، میرحسن
طراحی الگوی فرآیند مدیریت امنیت رویدادهای ورزشی [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 103-116]
-
سرلاب، رقیه
مدل سازی کسب و کار صنعت ورزش های الکترونیک در ایران [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 1-14]
-
سیف پناهی شعبانی، جبار
سبکهای تصمیمگیری مصرفکننده در خرید آنلاین کالاهای ورزشی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 33-50]
-
سمیعی، سمیه
طراحی و تدوین برنامه راهبردی هیأت ورزشهای روستایی و بازیهای بومی محلی استان خراسان رضوی و ارائه راهکارهای توسعه [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 75-105]
ش
-
شجیع، کیانوش
تدوین راهبرد های رقابت پذیری و توسعه باشگاه داری حرفه ای در تیم پدیده شهرخودرو مشهد با استفاده از تکنیک متاسوات [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 95-109]
-
شیروانی، طهماسب
مطالعه کیفی پیامدهای مثبت بکارگیری بازاریابی ورزشی در باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 15-30]
-
شعبانی بهار، غلامرضا
شناسایی عوامل موثر در توسعه علمی کاربردی دانشکدههای تربیتبدنی و علوم ورزشی با رویکرد فراترکیب [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 13-39]
-
شعبانی بهار، غلامرضا
طراحی مدل ساختاری عوامل گرایش به مهاجرت ورزشکاران تیمهای ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 117-131]
-
شکاری، حمیده
پیش بینی رفتار پرسهزنی اینترنتی کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد با استفاده از تکنیک شبکه عصبی مصنوعی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 51-70]
ص
-
صدر، محمد محسن
علمسنجی پژوهشهای منتشرشده در نشریه تحقیقات کاربردی در مدیریت ورزشی، با استفاده از رویکرد تحلیل شبکه علمی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 25-42]
-
صفانیا، علی محمد
ارائه الگوی پارادایمی عوامل موثر بر خودشیفتگی برند در صنعت ورزش [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 107-119]
-
صفانیا، علی محمد
تحلیل وضعیت سرمایه اجتماعی ورزش ایران( مطالعه موردی نخبگان ورزشی) [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 1-18]
-
صفانیا، علیمحمد
تحلیل عوامل مؤثر بر عملکرد بازاریابی دیجیتال در باشگاههای ورزشی [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 49-63]
ط
-
طالب پور، مهدی
تدوین راهبرد های رقابت پذیری و توسعه باشگاه داری حرفه ای در تیم پدیده شهرخودرو مشهد با استفاده از تکنیک متاسوات [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 95-109]
-
طیبه، زرگر
الگوی مسئولیت اجتماعی سبز در سازمان های ورزشی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 78-94]
-
طلایی، حمیدرضا
تحلیل عوامل مؤثر بر عملکرد بازاریابی دیجیتال در باشگاههای ورزشی [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 49-63]
ع
-
عباسیان، مهدی
اثر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر رفتار مصرف کنندگان محصولات ورزشی با استفاده از تئوری داده بنیاد [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 85-96]
-
عرفانی، نصراله
طراحی مدل ساختاری عوامل گرایش به مهاجرت ورزشکاران تیمهای ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 117-131]
-
علیپور نادینلوئی، زهرا
مدل سازی کسب و کار صنعت ورزش های الکترونیک در ایران [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 1-14]
-
علی دوست قهفرخی، ابراهیم
تدوین مدل آمایش زیرساختهای ورزشی شهرداری تهران [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 59-77]
غ
-
غلامی، علی نقی
تاثیر توسعه منابع انسانی بر بهرهوری کارکنان وزارت ورزش و جوانان [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 40-49]
ف
-
فتاح زاده فشخامی، مهدی
بررسی توسعه پایدار گردشگری ورزشی استان گیلان با استفاده از روش پرسکات آلن (مطالعه موردی: شهرستانهای تالش-فومن- لاهیجان- شفت) [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 61-73]
-
فراهانی، ابوالفضل
سیاستگذاری صنعت گردشگری در اسناد توسعهای جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر گردشگری ورزشی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 1-10]
-
فراهانی، ابوالفضل
ارائه الگوی پارادایمی عوامل موثر بر خودشیفتگی برند در صنعت ورزش [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 107-119]
-
فراهانی، ابوالفضل
تحلیل وضعیت سرمایه اجتماعی ورزش ایران( مطالعه موردی نخبگان ورزشی) [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 1-18]
-
فراهانی، زهرا
تاثیر بهکارگیری بازاریابی الکترونیکی بر عملکرد کسبوکارهای ورزشی (مورد مطالعه:مجموعه ورزشی انقلاب) [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 50-58]
-
فرجی، غلامرضا
تدوین مدل آمایش زیرساختهای ورزشی شهرداری تهران [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 59-77]
-
فردوسی، محمدحسن
مطالعه کیفی پیامدهای مثبت بکارگیری بازاریابی ورزشی در باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 15-30]
-
فلاحی، احمد
سبکهای تصمیمگیری مصرفکننده در خرید آنلاین کالاهای ورزشی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 33-50]
-
فهیم دوین، حسن
شناسایی و تبین راهکارهای تنوع بخشی خدمات مدارس فوتبال با هدف ارتقاء تصویر برند [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 85-102]
ق
-
قربانی، لیلا
سیاستگذاری صنعت گردشگری در اسناد توسعهای جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر گردشگری ورزشی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 1-10]
-
قربانی، محمدحسین
شناسایی عوامل موثر در توسعه علمی کاربردی دانشکدههای تربیتبدنی و علوم ورزشی با رویکرد فراترکیب [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 13-39]
-
قلیزاده، محمد حسن
ارزشگذاری اقتصادی باشگاه فوتبال استقلال تهران مبتنی بر تمایل به پرداخت با استفاده از روش CVM [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 48-31]
-
قلعه نویی، معصومه
تحلیل عوامل مؤثر بر عملکرد بازاریابی دیجیتال در باشگاههای ورزشی [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 49-63]
ک
-
کشتی دار، محمد
تدوین راهبرد های رقابت پذیری و توسعه باشگاه داری حرفه ای در تیم پدیده شهرخودرو مشهد با استفاده از تکنیک متاسوات [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 95-109]
-
کشتی دار، محمد
طراحی و تدوین برنامه راهبردی هیأت ورزشهای روستایی و بازیهای بومی محلی استان خراسان رضوی و ارائه راهکارهای توسعه [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 75-105]
-
کشکر، سارا
شناسایی ویژگی های مؤثر در شکلگیری تیم های موفق ورزشی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 11-24]
-
کشگر، سارا
شناسایی عوامل موثر در توسعه علمی کاربردی دانشکدههای تربیتبدنی و علوم ورزشی با رویکرد فراترکیب [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 13-39]
گ
-
گودرزی، محمود
سیاستگذاری صنعت گردشگری در اسناد توسعهای جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر گردشگری ورزشی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 1-10]
ل
-
لاجوردی، سید علی
علمسنجی پژوهشهای منتشرشده در نشریه تحقیقات کاربردی در مدیریت ورزشی، با استفاده از رویکرد تحلیل شبکه علمی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 25-42]
م
-
مجیدی پرست، معصومه
طراحی مدل ساختاری عوامل گرایش به مهاجرت ورزشکاران تیمهای ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 117-131]
-
محمودی، احمد
شناسایی ویژگی های مؤثر در شکلگیری تیم های موفق ورزشی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 11-24]
-
مرادی، محمود
ارزشگذاری اقتصادی باشگاه فوتبال استقلال تهران مبتنی بر تمایل به پرداخت با استفاده از روش CVM [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 48-31]
-
مرادی، مهدی
عوامل اقتصادی موثر بر موفقیت کشورهای منتخب شرکت کننده درششمین دوره مسابقات المپیک نظامیان جهان (سیزم )۲۰۱۹ ووهان چین [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 43-59]
-
مرادی شرف، حشمت اله
طراحی مدل ساختاری عوامل گرایش به مهاجرت ورزشکاران تیمهای ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 117-131]
-
میرحاجیان، سیده ندا
تحلیل وضعیت سرمایه اجتماعی ورزش ایران( مطالعه موردی نخبگان ورزشی) [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 1-18]
-
مرعشیان، سید حسین
اثر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر رفتار مصرف کنندگان محصولات ورزشی با استفاده از تئوری داده بنیاد [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 85-96]
-
مصطفی پور، مصطفی
ارایه الگوی ارتباطات بین سازمانی اثر بخش در ورزش در جهت بهبود توسعه همکاری و صلح مطالعه موردی فدراسیون فوتبال ایران با کنفدراسیون فوتبال آسیا [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 65-83]
-
مطهری، مرتضی
تعیین تاثیرآموزش و کارگروهی با نقش میانجیگر تعهد سازمانی بر توانمند سازی جهت پیش بینی عملکرد شغلی کارکنان فدراسیون های ورزشی منتخب (معادلات ساختاری) [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 71-85]
-
موحد، علی اصغر
عوامل اقتصادی موثر بر موفقیت کشورهای منتخب شرکت کننده درششمین دوره مسابقات المپیک نظامیان جهان (سیزم )۲۰۱۹ ووهان چین [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 43-59]
ن
-
نادریان، مسعود
تحلیل عوامل اجتماعی موثر در گرایش زنان به عضویت در تیم های ورزشی و شرکت در مسابقات [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 19-32]
-
نیکبخش، رضا
تحلیل عوامل مؤثر بر عملکرد بازاریابی دیجیتال در باشگاههای ورزشی [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 49-63]
ه
-
هاتفی افشار، لعیا
طراحی الگوی فرآیند مدیریت امنیت رویدادهای ورزشی [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 103-116]
-
هنری، حبیب
شناسایی عوامل موثر در توسعه علمی کاربردی دانشکدههای تربیتبدنی و علوم ورزشی با رویکرد فراترکیب [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 13-39]
-
هنری، حبیب
تعیین تاثیرآموزش و کارگروهی با نقش میانجیگر تعهد سازمانی بر توانمند سازی جهت پیش بینی عملکرد شغلی کارکنان فدراسیون های ورزشی منتخب (معادلات ساختاری) [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 71-85]
ی
-
یکتا یار، مظفر
ارایه الگوی ارتباطات بین سازمانی اثر بخش در ورزش در جهت بهبود توسعه همکاری و صلح مطالعه موردی فدراسیون فوتبال ایران با کنفدراسیون فوتبال آسیا [دوره 11، شماره 4، 1402، صفحه 65-83]