آ
-
آمایش
تدوین مدل آمایش زیرساختهای ورزشی شهرداری تهران [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 59-77]
-
آموزش کارکنان
تعیین تاثیرآموزش و کارگروهی با نقش میانجیگر تعهد سازمانی بر توانمند سازی جهت پیش بینی عملکرد شغلی کارکنان فدراسیون های ورزشی منتخب (معادلات ساختاری) [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 71-85]
ا
-
اداره کل ورزش و جوانان
پیش بینی رفتار پرسهزنی اینترنتی کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد با استفاده از تکنیک شبکه عصبی مصنوعی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 51-70]
-
ارتقای تصویر برند
شناسایی و تبین راهکارهای تنوع بخشی خدمات مدارس فوتبال با هدف ارتقاء تصویر برند [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 85-102]
-
ارزش اقتصادی
ارزشگذاری اقتصادی باشگاه فوتبال استقلال تهران مبتنی بر تمایل به پرداخت با استفاده از روش CVM [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 48-31]
-
ارزشگذاری مشروط
ارزشگذاری اقتصادی باشگاه فوتبال استقلال تهران مبتنی بر تمایل به پرداخت با استفاده از روش CVM [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 48-31]
-
اسناد توسعهای
سیاستگذاری صنعت گردشگری در اسناد توسعهای جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر گردشگری ورزشی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 1-10]
-
اماکن ورزشی
تدوین مدل آمایش زیرساختهای ورزشی شهرداری تهران [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 59-77]
-
امنیت رویداد
طراحی الگوی فرآیند مدیریت امنیت رویدادهای ورزشی [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 103-116]
ب
-
بازاریابی الکترونیکی
تاثیر بهکارگیری بازاریابی الکترونیکی بر عملکرد کسبوکارهای ورزشی (مورد مطالعه:مجموعه ورزشی انقلاب) [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 50-58]
-
بازاریابی دیجیتال
تحلیل عوامل مؤثر بر عملکرد بازاریابی دیجیتال در باشگاههای ورزشی [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 49-63]
-
بازاریابی سبز
الگوی مسئولیت اجتماعی سبز در سازمان های ورزشی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 78-94]
-
بازاریابی ورزشی
تاثیر بهکارگیری بازاریابی الکترونیکی بر عملکرد کسبوکارهای ورزشی (مورد مطالعه:مجموعه ورزشی انقلاب) [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 50-58]
-
بازاریابی ورزشی
مطالعه کیفی پیامدهای مثبت بکارگیری بازاریابی ورزشی در باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 15-30]
-
بازی های بومی و محلی
طراحی و تدوین برنامه راهبردی هیأت ورزشهای روستایی و بازیهای بومی محلی استان خراسان رضوی و ارائه راهکارهای توسعه [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 75-105]
-
باشگاه
تحلیل عوامل مؤثر بر عملکرد بازاریابی دیجیتال در باشگاههای ورزشی [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 49-63]
-
باشگاه استقلال
ارزشگذاری اقتصادی باشگاه فوتبال استقلال تهران مبتنی بر تمایل به پرداخت با استفاده از روش CVM [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 48-31]
-
باشگاه داری حرفه ای
تدوین راهبرد های رقابت پذیری و توسعه باشگاه داری حرفه ای در تیم پدیده شهرخودرو مشهد با استفاده از تکنیک متاسوات [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 95-109]
-
برنامهریزی
تدوین مدل آمایش زیرساختهای ورزشی شهرداری تهران [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 59-77]
-
برنامه ریزی راهبردی
طراحی و تدوین برنامه راهبردی هیأت ورزشهای روستایی و بازیهای بومی محلی استان خراسان رضوی و ارائه راهکارهای توسعه [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 75-105]
-
بهرهوری کارکنان
تاثیر توسعه منابع انسانی بر بهرهوری کارکنان وزارت ورزش و جوانان [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 40-49]
پ
-
پیامد اقتصادی
مطالعه کیفی پیامدهای مثبت بکارگیری بازاریابی ورزشی در باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 15-30]
-
پیامد ساختاری
مطالعه کیفی پیامدهای مثبت بکارگیری بازاریابی ورزشی در باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 15-30]
-
پیش بینی
پیش بینی رفتار پرسهزنی اینترنتی کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد با استفاده از تکنیک شبکه عصبی مصنوعی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 51-70]
ت
-
تحلیل شبکه
علمسنجی پژوهشهای منتشرشده در نشریه تحقیقات کاربردی در مدیریت ورزشی، با استفاده از رویکرد تحلیل شبکه علمی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 25-42]
-
تربیتبدنی
شناسایی عوامل موثر در توسعه علمی کاربردی دانشکدههای تربیتبدنی و علوم ورزشی با رویکرد فراترکیب [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 13-39]
-
تعهد سازمانی
تعیین تاثیرآموزش و کارگروهی با نقش میانجیگر تعهد سازمانی بر توانمند سازی جهت پیش بینی عملکرد شغلی کارکنان فدراسیون های ورزشی منتخب (معادلات ساختاری) [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 71-85]
-
تمایل به پرداخت
ارزشگذاری اقتصادی باشگاه فوتبال استقلال تهران مبتنی بر تمایل به پرداخت با استفاده از روش CVM [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 48-31]
-
تیم موفق ورزشی
شناسایی ویژگی های مؤثر در شکلگیری تیم های موفق ورزشی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 11-24]
-
تنوع بخشی به خدمات
شناسایی و تبین راهکارهای تنوع بخشی خدمات مدارس فوتبال با هدف ارتقاء تصویر برند [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 85-102]
-
توانمند سازی
تعیین تاثیرآموزش و کارگروهی با نقش میانجیگر تعهد سازمانی بر توانمند سازی جهت پیش بینی عملکرد شغلی کارکنان فدراسیون های ورزشی منتخب (معادلات ساختاری) [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 71-85]
-
توسعه
شناسایی عوامل موثر در توسعه علمی کاربردی دانشکدههای تربیتبدنی و علوم ورزشی با رویکرد فراترکیب [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 13-39]
-
توسعه
مدل سازی کسب و کار صنعت ورزش های الکترونیک در ایران [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 1-14]
-
توسعه منابع انسانی
تاثیر توسعه منابع انسانی بر بهرهوری کارکنان وزارت ورزش و جوانان [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 40-49]
-
تئوری داده بنیاد"
اثر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر رفتار مصرف کنندگان محصولات ورزشی با استفاده از تئوری داده بنیاد [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 85-96]
ج
-
جامعه
تحلیل عوامل اجتماعی موثر در گرایش زنان به عضویت در تیم های ورزشی و شرکت در مسابقات [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 19-32]
خ
-
خانواده
تحلیل عوامل اجتماعی موثر در گرایش زنان به عضویت در تیم های ورزشی و شرکت در مسابقات [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 19-32]
-
خبرگی
شناسایی ویژگی های مؤثر در شکلگیری تیم های موفق ورزشی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 11-24]
-
خرید"
اثر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر رفتار مصرف کنندگان محصولات ورزشی با استفاده از تئوری داده بنیاد [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 85-96]
-
خرید آنلاین
سبکهای تصمیمگیری مصرفکننده در خرید آنلاین کالاهای ورزشی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 33-50]
-
خودشیفتگی به برند
ارائه الگوی پارادایمی عوامل موثر بر خودشیفتگی برند در صنعت ورزش [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 107-119]
د
-
دانشجویان دختر
تحلیل عوامل اجتماعی موثر در گرایش زنان به عضویت در تیم های ورزشی و شرکت در مسابقات [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 19-32]
ر
-
راهبرد
تدوین راهبرد های رقابت پذیری و توسعه باشگاه داری حرفه ای در تیم پدیده شهرخودرو مشهد با استفاده از تکنیک متاسوات [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 95-109]
-
راهبردهای توسعهای
تاثیر توسعه منابع انسانی بر بهرهوری کارکنان وزارت ورزش و جوانان [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 40-49]
-
رفتار پرسه زنی اینترنتی
پیش بینی رفتار پرسهزنی اینترنتی کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد با استفاده از تکنیک شبکه عصبی مصنوعی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 51-70]
-
رفتار مصرف کننده"
اثر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر رفتار مصرف کنندگان محصولات ورزشی با استفاده از تئوری داده بنیاد [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 85-96]
-
رقابت پذیری
تدوین راهبرد های رقابت پذیری و توسعه باشگاه داری حرفه ای در تیم پدیده شهرخودرو مشهد با استفاده از تکنیک متاسوات [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 95-109]
-
رویداد ورزشی
طراحی الگوی فرآیند مدیریت امنیت رویدادهای ورزشی [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 103-116]
ز
-
زیست محیطی
الگوی مسئولیت اجتماعی سبز در سازمان های ورزشی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 78-94]
-
زنجیره تأمین سبز
الگوی مسئولیت اجتماعی سبز در سازمان های ورزشی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 78-94]
س
-
سیاستگذاری
سیاستگذاری صنعت گردشگری در اسناد توسعهای جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر گردشگری ورزشی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 1-10]
-
سیاستهای اجرایی
تحلیل عوامل اجتماعی موثر در گرایش زنان به عضویت در تیم های ورزشی و شرکت در مسابقات [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 19-32]
-
سبک تصمیمگیری مصرفکننده
سبکهای تصمیمگیری مصرفکننده در خرید آنلاین کالاهای ورزشی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 33-50]
-
سرمایه اجتماعی
تحلیل وضعیت سرمایه اجتماعی ورزش ایران( مطالعه موردی نخبگان ورزشی) [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 1-18]
-
سرمایه اجتماعی در ورزش
تحلیل وضعیت سرمایه اجتماعی ورزش ایران( مطالعه موردی نخبگان ورزشی) [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 1-18]
ش
-
شبکه عصبی مصنوعی
پیش بینی رفتار پرسهزنی اینترنتی کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد با استفاده از تکنیک شبکه عصبی مصنوعی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 51-70]
-
شبکه های اجتماعی"
اثر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر رفتار مصرف کنندگان محصولات ورزشی با استفاده از تئوری داده بنیاد [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 85-96]
-
شبکه هم رخدادی واژگان
علمسنجی پژوهشهای منتشرشده در نشریه تحقیقات کاربردی در مدیریت ورزشی، با استفاده از رویکرد تحلیل شبکه علمی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 25-42]
-
شبکه هم معنایی
علمسنجی پژوهشهای منتشرشده در نشریه تحقیقات کاربردی در مدیریت ورزشی، با استفاده از رویکرد تحلیل شبکه علمی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 25-42]
-
شبکه هم نویسندگی
علمسنجی پژوهشهای منتشرشده در نشریه تحقیقات کاربردی در مدیریت ورزشی، با استفاده از رویکرد تحلیل شبکه علمی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 25-42]
-
شهرداری تهران
تدوین مدل آمایش زیرساختهای ورزشی شهرداری تهران [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 59-77]
ص
-
صنعت
مدل سازی کسب و کار صنعت ورزش های الکترونیک در ایران [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 1-14]
-
صنعت ورزش
ارائه الگوی پارادایمی عوامل موثر بر خودشیفتگی برند در صنعت ورزش [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 107-119]
-
صنعت ورزش
تاثیر بهکارگیری بازاریابی الکترونیکی بر عملکرد کسبوکارهای ورزشی (مورد مطالعه:مجموعه ورزشی انقلاب) [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 50-58]
ع
-
علوم ورزشی
شناسایی عوامل موثر در توسعه علمی کاربردی دانشکدههای تربیتبدنی و علوم ورزشی با رویکرد فراترکیب [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 13-39]
-
عملکرد شغلی
تعیین تاثیرآموزش و کارگروهی با نقش میانجیگر تعهد سازمانی بر توانمند سازی جهت پیش بینی عملکرد شغلی کارکنان فدراسیون های ورزشی منتخب (معادلات ساختاری) [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 71-85]
-
عملکرد کسب و کارها
تاثیر بهکارگیری بازاریابی الکترونیکی بر عملکرد کسبوکارهای ورزشی (مورد مطالعه:مجموعه ورزشی انقلاب) [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 50-58]
-
عملکرد ورزشی
عوامل اقتصادی موثر بر موفقیت کشورهای منتخب شرکت کننده درششمین دوره مسابقات المپیک نظامیان جهان (سیزم )۲۰۱۹ ووهان چین [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 43-59]
-
عوامل اقتصادی
عوامل اقتصادی موثر بر موفقیت کشورهای منتخب شرکت کننده درششمین دوره مسابقات المپیک نظامیان جهان (سیزم )۲۰۱۹ ووهان چین [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 43-59]
-
عوامل شغلی
تاثیر توسعه منابع انسانی بر بهرهوری کارکنان وزارت ورزش و جوانان [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 40-49]
-
عوامل کالبدی
تدوین مدل آمایش زیرساختهای ورزشی شهرداری تهران [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 59-77]
ف
-
فراترکیب
شناسایی عوامل موثر در توسعه علمی کاربردی دانشکدههای تربیتبدنی و علوم ورزشی با رویکرد فراترکیب [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 13-39]
-
فرآیند مدیریت امنیت
طراحی الگوی فرآیند مدیریت امنیت رویدادهای ورزشی [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 103-116]
-
فعالیت بشردوستانه
الگوی مسئولیت اجتماعی سبز در سازمان های ورزشی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 78-94]
ک
-
کار تیمی
شناسایی ویژگی های مؤثر در شکلگیری تیم های موفق ورزشی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 11-24]
-
کار گروهی
تعیین تاثیرآموزش و کارگروهی با نقش میانجیگر تعهد سازمانی بر توانمند سازی جهت پیش بینی عملکرد شغلی کارکنان فدراسیون های ورزشی منتخب (معادلات ساختاری) [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 71-85]
-
کالاهای ورزشی
سبکهای تصمیمگیری مصرفکننده در خرید آنلاین کالاهای ورزشی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 33-50]
-
کسب و کار
مدل سازی کسب و کار صنعت ورزش های الکترونیک در ایران [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 1-14]
گ
-
گرایش به مهاجرت
طراحی مدل ساختاری عوامل گرایش به مهاجرت ورزشکاران تیمهای ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 117-131]
-
گردشگری
سیاستگذاری صنعت گردشگری در اسناد توسعهای جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر گردشگری ورزشی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 1-10]
-
گردشگری ورزشی
سیاستگذاری صنعت گردشگری در اسناد توسعهای جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر گردشگری ورزشی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 1-10]
م
-
متاسوات
تدوین راهبرد های رقابت پذیری و توسعه باشگاه داری حرفه ای در تیم پدیده شهرخودرو مشهد با استفاده از تکنیک متاسوات [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 95-109]
-
مدارس فوتبال
شناسایی و تبین راهکارهای تنوع بخشی خدمات مدارس فوتبال با هدف ارتقاء تصویر برند [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 85-102]
-
مدیریت رویداد
طراحی الگوی فرآیند مدیریت امنیت رویدادهای ورزشی [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 103-116]
-
مدل چارمز
ارائه الگوی پارادایمی عوامل موثر بر خودشیفتگی برند در صنعت ورزش [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 107-119]
-
مدل ساختاری
طراحی مدل ساختاری عوامل گرایش به مهاجرت ورزشکاران تیمهای ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 117-131]
-
مذهب
تحلیل عوامل اجتماعی موثر در گرایش زنان به عضویت در تیم های ورزشی و شرکت در مسابقات [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 19-32]
-
مرجعیت علمی
شناسایی عوامل موثر در توسعه علمی کاربردی دانشکدههای تربیتبدنی و علوم ورزشی با رویکرد فراترکیب [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 13-39]
-
مسابقات سیزم 2019
عوامل اقتصادی موثر بر موفقیت کشورهای منتخب شرکت کننده درششمین دوره مسابقات المپیک نظامیان جهان (سیزم )۲۰۱۹ ووهان چین [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 43-59]
-
مهاجرت ورزشی
طراحی مدل ساختاری عوامل گرایش به مهاجرت ورزشکاران تیمهای ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 117-131]
-
موفقیت
عوامل اقتصادی موثر بر موفقیت کشورهای منتخب شرکت کننده درششمین دوره مسابقات المپیک نظامیان جهان (سیزم )۲۰۱۹ ووهان چین [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 43-59]
ن
-
نخبگان ورزشی
تحلیل وضعیت سرمایه اجتماعی ورزش ایران( مطالعه موردی نخبگان ورزشی) [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 1-18]
-
نشریه تحقیقات کاربردی در مدیریت ورزشی
علمسنجی پژوهشهای منتشرشده در نشریه تحقیقات کاربردی در مدیریت ورزشی، با استفاده از رویکرد تحلیل شبکه علمی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 25-42]
-
نظریه داده بنیاد
مطالعه کیفی پیامدهای مثبت بکارگیری بازاریابی ورزشی در باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 15-30]
و
-
ورزش
تحلیل عوامل مؤثر بر عملکرد بازاریابی دیجیتال در باشگاههای ورزشی [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 49-63]
-
ورزشکاران تیمملی
طراحی مدل ساختاری عوامل گرایش به مهاجرت ورزشکاران تیمهای ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 117-131]
-
ورزشهای الکترونیک
مدل سازی کسب و کار صنعت ورزش های الکترونیک در ایران [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 1-14]
-
وزارت ورزش و جوانان
تاثیر توسعه منابع انسانی بر بهرهوری کارکنان وزارت ورزش و جوانان [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 40-49]