نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آمایش تدوین مدل آمایش زیرساخت‌های ورزشی شهرداری تهران [دوره 11، 2 (پاییز 1401)، 1402-1401، صفحه 59-77]
  • آموزش کارکنان تعیین تاثیرآموزش و کارگروهی با نقش میانجی‌گر تعهد سازمانی بر توانمند سازی جهت پیش بینی عملکرد شغلی کارکنان فدراسیون های ورزشی منتخب (معادلات ساختاری) [دوره 11، 3 (زمستان 1401)، 1402-1401، صفحه 71-85]

ا

  • اداره کل ورزش و جوانان پیش بینی رفتار پرسه‌زنی اینترنتی کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد با استفاده از تکنیک شبکه عصبی مصنوعی [دوره 11، 3 (زمستان 1401)، 1402-1401، صفحه 51-70]
  • ارتقای تصویر برند شناسایی و تبین راهکارهای تنوع بخشی خدمات مدارس فوتبال با هدف ارتقاء تصویر برند [دوره 11، 4 (بهار 1402)، 1402-1401، صفحه 85-102]
  • ارزش اقتصادی ارزش‌گذاری اقتصادی باشگاه فوتبال استقلال تهران مبتنی بر تمایل به پرداخت با استفاده از روش CVM [دوره 11، 4 (بهار 1402)، 1402-1401، صفحه 48-31]
  • ارزش‌گذاری مشروط ارزش‌گذاری اقتصادی باشگاه فوتبال استقلال تهران مبتنی بر تمایل به پرداخت با استفاده از روش CVM [دوره 11، 4 (بهار 1402)، 1402-1401، صفحه 48-31]
  • اسناد توسعه‌ای سیاست‌گذاری صنعت گردشگری در اسناد توسعه‌ای جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر گردشگری ورزشی [دوره 11، 2 (پاییز 1401)، 1402-1401، صفحه 1-10]
  • اماکن ورزشی تدوین مدل آمایش زیرساخت‌های ورزشی شهرداری تهران [دوره 11، 2 (پاییز 1401)، 1402-1401، صفحه 59-77]
  • امنیت رویداد طراحی الگوی فرآیند مدیریت امنیت رویدادهای ورزشی. [دوره 11، 4 (بهار 1402)، 1402-1401، صفحه 103-116]

ب

  • بازاریابی الکترونیکی تاثیر به‌کارگیری بازاریابی الکترونیکی بر عملکرد کسب‌و‌کارهای ورزشی (مورد مطالعه:مجموعه ورزشی انقلاب) [دوره 11، 2 (پاییز 1401)، 1402-1401، صفحه 50-58]
  • بازاریابی دیجیتال تحلیل عوامل مؤثر بر عملکرد بازاریابی دیجیتال در باشگاه‌های ورزشی [دوره 11، 4 (بهار 1402)، 1402-1401، صفحه 49-63]
  • بازاریابی سبز الگوی مسئولیت اجتماعی سبز در سازمان های ورزشی [دوره 11، 2 (پاییز 1401)، 1402-1401، صفحه 78-94]
  • بازاریابی ورزشی تاثیر به‌کارگیری بازاریابی الکترونیکی بر عملکرد کسب‌و‌کارهای ورزشی (مورد مطالعه:مجموعه ورزشی انقلاب) [دوره 11، 2 (پاییز 1401)، 1402-1401، صفحه 50-58]
  • بازاریابی ورزشی مطالعه کیفی پیامدهای مثبت بکارگیری بازاریابی ورزشی در باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 11، 4 (بهار 1402)، 1402-1401، صفحه 15-30]
  • بازی های بومی و محلی طراحی و تدوین برنامه راهبردی هیأت ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی محلی استان خراسان رضوی و ارائه راهکارهای توسعه [دوره 11، 1 (تابستان 1401)، 1402-1401، صفحه 75-105]
  • باشگاه استقلال ارزش‌گذاری اقتصادی باشگاه فوتبال استقلال تهران مبتنی بر تمایل به پرداخت با استفاده از روش CVM [دوره 11، 4 (بهار 1402)، 1402-1401، صفحه 48-31]
  • باشگاه داری حرفه ای تدوین راهبرد های رقابت پذیری و توسعه باشگاه داری حرفه ای در تیم پدیده شهرخودرو مشهد با استفاده از تکنیک متاسوات [دوره 11، 2 (پاییز 1401)، 1402-1401، صفحه 95-109]
  • باشگاه ورزش تحلیل عوامل مؤثر بر عملکرد بازاریابی دیجیتال در باشگاه‌های ورزشی [دوره 11، 4 (بهار 1402)، 1402-1401، صفحه 49-63]
  • برنامه‌ریزی تدوین مدل آمایش زیرساخت‌های ورزشی شهرداری تهران [دوره 11، 2 (پاییز 1401)، 1402-1401، صفحه 59-77]
  • برنامه ریزی راهبردی طراحی و تدوین برنامه راهبردی هیأت ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی محلی استان خراسان رضوی و ارائه راهکارهای توسعه [دوره 11، 1 (تابستان 1401)، 1402-1401، صفحه 75-105]
  • بهره‌وری کارکنان تاثیر توسعه منابع انسانی بر بهره‌وری کارکنان وزارت ورزش و جوانان [دوره 11، 2 (پاییز 1401)، 1402-1401، صفحه 40-49]

پ

  • پیامد اقتصادی مطالعه کیفی پیامدهای مثبت بکارگیری بازاریابی ورزشی در باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 11، 4 (بهار 1402)، 1402-1401، صفحه 15-30]
  • پیامد ساختاری مطالعه کیفی پیامدهای مثبت بکارگیری بازاریابی ورزشی در باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 11، 4 (بهار 1402)، 1402-1401، صفحه 15-30]
  • پیش بینی پیش بینی رفتار پرسه‌زنی اینترنتی کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد با استفاده از تکنیک شبکه عصبی مصنوعی [دوره 11، 3 (زمستان 1401)، 1402-1401، صفحه 51-70]

ت

  • تحلیل شبکه علم‌سنجی پژوهش‌های منتشرشده در نشریه تحقیقات کاربردی در مدیریت ورزشی، با استفاده از رویکرد تحلیل شبکه‌ علمی [دوره 11، 1 (تابستان 1401)، 1402-1401، صفحه 25-42]
  • تربیت‌بدنی شناسایی عوامل موثر در توسعه علمی کاربردی دانشکده‌های تربیت‌بدنی و علوم ورزشی با رویکرد فراترکیب [دوره 11، 2 (پاییز 1401)، 1402-1401، صفحه 13-39]
  • تعهد سازمانی تعیین تاثیرآموزش و کارگروهی با نقش میانجی‌گر تعهد سازمانی بر توانمند سازی جهت پیش بینی عملکرد شغلی کارکنان فدراسیون های ورزشی منتخب (معادلات ساختاری) [دوره 11، 3 (زمستان 1401)، 1402-1401، صفحه 71-85]
  • تمایل به پرداخت ارزش‌گذاری اقتصادی باشگاه فوتبال استقلال تهران مبتنی بر تمایل به پرداخت با استفاده از روش CVM [دوره 11، 4 (بهار 1402)، 1402-1401، صفحه 48-31]
  • تیم‌ موفق ورزشی شناسایی ویژگی های مؤثر در شکل‌گیری تیم های موفق ورزشی [دوره 11، 1 (تابستان 1401)، 1402-1401، صفحه 11-24]
  • تنوع بخشی به خدمات شناسایی و تبین راهکارهای تنوع بخشی خدمات مدارس فوتبال با هدف ارتقاء تصویر برند [دوره 11، 4 (بهار 1402)، 1402-1401، صفحه 85-102]
  • توانمند سازی تعیین تاثیرآموزش و کارگروهی با نقش میانجی‌گر تعهد سازمانی بر توانمند سازی جهت پیش بینی عملکرد شغلی کارکنان فدراسیون های ورزشی منتخب (معادلات ساختاری) [دوره 11، 3 (زمستان 1401)، 1402-1401، صفحه 71-85]
  • توسعه شناسایی عوامل موثر در توسعه علمی کاربردی دانشکده‌های تربیت‌بدنی و علوم ورزشی با رویکرد فراترکیب [دوره 11، 2 (پاییز 1401)، 1402-1401، صفحه 13-39]
  • توسعه مدل سازی کسب و کار صنعت ورزش های الکترونیک در ایران [دوره 11، 4 (بهار 1402)، 1402-1401، صفحه 1-14]
  • توسعه منابع انسانی تاثیر توسعه منابع انسانی بر بهره‌وری کارکنان وزارت ورزش و جوانان [دوره 11، 2 (پاییز 1401)، 1402-1401، صفحه 40-49]
  • توسعه همکاری و صلح ارائه الگوی ارتباطات بین سازمانی اثر بخش در ورزش در جهت بهبود توسعه همکاری و صلح مطالعه موردی فدراسیون فوتبال ایران با کنفدراسیون فوتبال آسیا [دوره 11، 4 (بهار 1402)، 1402-1401، صفحه 65-83]
  • تئوری داده بنیاد" اثر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر رفتار مصرف کنندگان محصولات ورزشی با استفاده از تئوری داده بنیاد [دوره 11، 3 (زمستان 1401)، 1402-1401، صفحه 85-96]

ج

  • جامعه تحلیل عوامل اجتماعی موثر در گرایش زنان به عضویت در تیم های ورزشی و شرکت در مسابقات [دوره 11، 3 (زمستان 1401)، 1402-1401، صفحه 19-32]

خ

  • خانواده تحلیل عوامل اجتماعی موثر در گرایش زنان به عضویت در تیم های ورزشی و شرکت در مسابقات [دوره 11، 3 (زمستان 1401)، 1402-1401، صفحه 19-32]
  • خبرگی شناسایی ویژگی های مؤثر در شکل‌گیری تیم های موفق ورزشی [دوره 11، 1 (تابستان 1401)، 1402-1401، صفحه 11-24]
  • خرید" اثر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر رفتار مصرف کنندگان محصولات ورزشی با استفاده از تئوری داده بنیاد [دوره 11، 3 (زمستان 1401)، 1402-1401، صفحه 85-96]
  • خرید آنلاین سبک‌های تصمیم‌گیری مصرف‌کننده در خرید آنلاین کالاهای ورزشی [دوره 11، 3 (زمستان 1401)، 1402-1401، صفحه 33-50]
  • خودشیفتگی به برند ارائه الگوی پارادایمی عوامل موثر بر خودشیفتگی برند در صنعت ورزش [دوره 11، 1 (تابستان 1401)، 1402-1401، صفحه 107-119]

د

  • دانشجویان دختر تحلیل عوامل اجتماعی موثر در گرایش زنان به عضویت در تیم های ورزشی و شرکت در مسابقات [دوره 11، 3 (زمستان 1401)، 1402-1401، صفحه 19-32]

ر

  • راهبرد تدوین راهبرد های رقابت پذیری و توسعه باشگاه داری حرفه ای در تیم پدیده شهرخودرو مشهد با استفاده از تکنیک متاسوات [دوره 11، 2 (پاییز 1401)، 1402-1401، صفحه 95-109]
  • راهبردهای توسعه‌ای تاثیر توسعه منابع انسانی بر بهره‌وری کارکنان وزارت ورزش و جوانان [دوره 11، 2 (پاییز 1401)، 1402-1401، صفحه 40-49]
  • رفتار پرسه زنی اینترنتی پیش بینی رفتار پرسه‌زنی اینترنتی کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد با استفاده از تکنیک شبکه عصبی مصنوعی [دوره 11، 3 (زمستان 1401)، 1402-1401، صفحه 51-70]
  • رفتار مصرف کننده" اثر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر رفتار مصرف کنندگان محصولات ورزشی با استفاده از تئوری داده بنیاد [دوره 11، 3 (زمستان 1401)، 1402-1401، صفحه 85-96]
  • رقابت پذیری تدوین راهبرد های رقابت پذیری و توسعه باشگاه داری حرفه ای در تیم پدیده شهرخودرو مشهد با استفاده از تکنیک متاسوات [دوره 11، 2 (پاییز 1401)، 1402-1401، صفحه 95-109]
  • رویداد ورزشی طراحی الگوی فرآیند مدیریت امنیت رویدادهای ورزشی. [دوره 11، 4 (بهار 1402)، 1402-1401، صفحه 103-116]

ز

  • زیست محیطی الگوی مسئولیت اجتماعی سبز در سازمان های ورزشی [دوره 11، 2 (پاییز 1401)، 1402-1401، صفحه 78-94]
  • زنجیره تأمین سبز الگوی مسئولیت اجتماعی سبز در سازمان های ورزشی [دوره 11، 2 (پاییز 1401)، 1402-1401، صفحه 78-94]

س

  • سیاست‌گذاری سیاست‌گذاری صنعت گردشگری در اسناد توسعه‌ای جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر گردشگری ورزشی [دوره 11، 2 (پاییز 1401)، 1402-1401، صفحه 1-10]
  • سیاست‌های اجرایی تحلیل عوامل اجتماعی موثر در گرایش زنان به عضویت در تیم های ورزشی و شرکت در مسابقات [دوره 11، 3 (زمستان 1401)، 1402-1401، صفحه 19-32]
  • سبک تصمیم‌گیری مصرف‌کننده سبک‌های تصمیم‌گیری مصرف‌کننده در خرید آنلاین کالاهای ورزشی [دوره 11، 3 (زمستان 1401)، 1402-1401، صفحه 33-50]
  • سرمایه اجتماعی تحلیل وضعیت سرمایه اجتماعی ورزش ایران( مطالعه موردی نخبگان ورزشی) [دوره 11، 3 (زمستان 1401)، 1402-1401، صفحه 1-18]
  • سرمایه اجتماعی در ورزش تحلیل وضعیت سرمایه اجتماعی ورزش ایران( مطالعه موردی نخبگان ورزشی) [دوره 11، 3 (زمستان 1401)، 1402-1401، صفحه 1-18]

ش

  • شبکه عصبی مصنوعی پیش بینی رفتار پرسه‌زنی اینترنتی کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد با استفاده از تکنیک شبکه عصبی مصنوعی [دوره 11، 3 (زمستان 1401)، 1402-1401، صفحه 51-70]
  • شبکه های اجتماعی" اثر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر رفتار مصرف کنندگان محصولات ورزشی با استفاده از تئوری داده بنیاد [دوره 11، 3 (زمستان 1401)، 1402-1401، صفحه 85-96]
  • شبکه هم رخدادی واژگان علم‌سنجی پژوهش‌های منتشرشده در نشریه تحقیقات کاربردی در مدیریت ورزشی، با استفاده از رویکرد تحلیل شبکه‌ علمی [دوره 11، 1 (تابستان 1401)، 1402-1401، صفحه 25-42]
  • شبکه هم معنایی علم‌سنجی پژوهش‌های منتشرشده در نشریه تحقیقات کاربردی در مدیریت ورزشی، با استفاده از رویکرد تحلیل شبکه‌ علمی [دوره 11، 1 (تابستان 1401)، 1402-1401، صفحه 25-42]
  • شبکه هم نویسندگی علم‌سنجی پژوهش‌های منتشرشده در نشریه تحقیقات کاربردی در مدیریت ورزشی، با استفاده از رویکرد تحلیل شبکه‌ علمی [دوره 11، 1 (تابستان 1401)، 1402-1401، صفحه 25-42]
  • شهرداری تهران تدوین مدل آمایش زیرساخت‌های ورزشی شهرداری تهران [دوره 11، 2 (پاییز 1401)، 1402-1401، صفحه 59-77]

ص

  • صنعت مدل سازی کسب و کار صنعت ورزش های الکترونیک در ایران [دوره 11، 4 (بهار 1402)، 1402-1401، صفحه 1-14]
  • صنعت ورزش ارائه الگوی پارادایمی عوامل موثر بر خودشیفتگی برند در صنعت ورزش [دوره 11، 1 (تابستان 1401)، 1402-1401، صفحه 107-119]
  • صنعت ورزش تاثیر به‌کارگیری بازاریابی الکترونیکی بر عملکرد کسب‌و‌کارهای ورزشی (مورد مطالعه:مجموعه ورزشی انقلاب) [دوره 11، 2 (پاییز 1401)، 1402-1401، صفحه 50-58]

ع

  • علوم ورزشی شناسایی عوامل موثر در توسعه علمی کاربردی دانشکده‌های تربیت‌بدنی و علوم ورزشی با رویکرد فراترکیب [دوره 11، 2 (پاییز 1401)، 1402-1401، صفحه 13-39]
  • عملکرد شغلی تعیین تاثیرآموزش و کارگروهی با نقش میانجی‌گر تعهد سازمانی بر توانمند سازی جهت پیش بینی عملکرد شغلی کارکنان فدراسیون های ورزشی منتخب (معادلات ساختاری) [دوره 11، 3 (زمستان 1401)، 1402-1401، صفحه 71-85]
  • عملکرد کسب و کارها تاثیر به‌کارگیری بازاریابی الکترونیکی بر عملکرد کسب‌و‌کارهای ورزشی (مورد مطالعه:مجموعه ورزشی انقلاب) [دوره 11، 2 (پاییز 1401)، 1402-1401، صفحه 50-58]
  • عملکرد ورزشی عوامل اقتصادی موثر بر موفقیت کشورهای منتخب شرکت کننده درششمین دوره مسابقات المپیک نظامیان جهان (سیزم )۲۰۱۹ ووهان چین [دوره 11، 1 (تابستان 1401)، 1402-1401، صفحه 43-59]
  • عوامل اقتصادی عوامل اقتصادی موثر بر موفقیت کشورهای منتخب شرکت کننده درششمین دوره مسابقات المپیک نظامیان جهان (سیزم )۲۰۱۹ ووهان چین [دوره 11، 1 (تابستان 1401)، 1402-1401، صفحه 43-59]
  • عوامل شغلی تاثیر توسعه منابع انسانی بر بهره‌وری کارکنان وزارت ورزش و جوانان [دوره 11، 2 (پاییز 1401)، 1402-1401، صفحه 40-49]
  • عوامل کالبدی تدوین مدل آمایش زیرساخت‌های ورزشی شهرداری تهران [دوره 11، 2 (پاییز 1401)، 1402-1401، صفحه 59-77]

ف

  • فدراسیون فوتبال ایران ارائه الگوی ارتباطات بین سازمانی اثر بخش در ورزش در جهت بهبود توسعه همکاری و صلح مطالعه موردی فدراسیون فوتبال ایران با کنفدراسیون فوتبال آسیا [دوره 11، 4 (بهار 1402)، 1402-1401، صفحه 65-83]
  • فراترکیب شناسایی عوامل موثر در توسعه علمی کاربردی دانشکده‌های تربیت‌بدنی و علوم ورزشی با رویکرد فراترکیب [دوره 11، 2 (پاییز 1401)، 1402-1401، صفحه 13-39]
  • فرآیند مدیریت امنیت طراحی الگوی فرآیند مدیریت امنیت رویدادهای ورزشی. [دوره 11، 4 (بهار 1402)، 1402-1401، صفحه 103-116]
  • فعالیت بشردوستانه الگوی مسئولیت اجتماعی سبز در سازمان های ورزشی [دوره 11، 2 (پاییز 1401)، 1402-1401، صفحه 78-94]

ک

  • کار تیمی شناسایی ویژگی های مؤثر در شکل‌گیری تیم های موفق ورزشی [دوره 11، 1 (تابستان 1401)، 1402-1401، صفحه 11-24]
  • کار گروهی تعیین تاثیرآموزش و کارگروهی با نقش میانجی‌گر تعهد سازمانی بر توانمند سازی جهت پیش بینی عملکرد شغلی کارکنان فدراسیون های ورزشی منتخب (معادلات ساختاری) [دوره 11، 3 (زمستان 1401)، 1402-1401، صفحه 71-85]
  • کالاهای ورزشی سبک‌های تصمیم‌گیری مصرف‌کننده در خرید آنلاین کالاهای ورزشی [دوره 11، 3 (زمستان 1401)، 1402-1401، صفحه 33-50]
  • کسب و کار مدل سازی کسب و کار صنعت ورزش های الکترونیک در ایران [دوره 11، 4 (بهار 1402)، 1402-1401، صفحه 1-14]
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه الگوی ارتباطات بین سازمانی اثر بخش در ورزش در جهت بهبود توسعه همکاری و صلح مطالعه موردی فدراسیون فوتبال ایران با کنفدراسیون فوتبال آسیا [دوره 11، 4 (بهار 1402)، 1402-1401، صفحه 65-83]

گ

  • گرایش به مهاجرت طراحی مدل ساختاری عوامل گرایش به مهاجرت ورزشکاران تیم‌های ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 11، 4 (بهار 1402)، 1402-1401، صفحه 117-130]
  • گردشگری سیاست‌گذاری صنعت گردشگری در اسناد توسعه‌ای جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر گردشگری ورزشی [دوره 11، 2 (پاییز 1401)، 1402-1401، صفحه 1-10]
  • گردشگری ورزشی سیاست‌گذاری صنعت گردشگری در اسناد توسعه‌ای جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر گردشگری ورزشی [دوره 11، 2 (پاییز 1401)، 1402-1401، صفحه 1-10]

م

  • متاسوات تدوین راهبرد های رقابت پذیری و توسعه باشگاه داری حرفه ای در تیم پدیده شهرخودرو مشهد با استفاده از تکنیک متاسوات [دوره 11، 2 (پاییز 1401)، 1402-1401، صفحه 95-109]
  • مدارس فوتبال شناسایی و تبین راهکارهای تنوع بخشی خدمات مدارس فوتبال با هدف ارتقاء تصویر برند [دوره 11، 4 (بهار 1402)، 1402-1401، صفحه 85-102]
  • مدیریت رویداد طراحی الگوی فرآیند مدیریت امنیت رویدادهای ورزشی. [دوره 11، 4 (بهار 1402)، 1402-1401، صفحه 103-116]
  • مدل چارمز ارائه الگوی پارادایمی عوامل موثر بر خودشیفتگی برند در صنعت ورزش [دوره 11، 1 (تابستان 1401)، 1402-1401، صفحه 107-119]
  • مدل ساختاری طراحی مدل ساختاری عوامل گرایش به مهاجرت ورزشکاران تیم‌های ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 11، 4 (بهار 1402)، 1402-1401، صفحه 117-130]
  • مذهب تحلیل عوامل اجتماعی موثر در گرایش زنان به عضویت در تیم های ورزشی و شرکت در مسابقات [دوره 11، 3 (زمستان 1401)، 1402-1401، صفحه 19-32]
  • مرجعیت علمی شناسایی عوامل موثر در توسعه علمی کاربردی دانشکده‌های تربیت‌بدنی و علوم ورزشی با رویکرد فراترکیب [دوره 11، 2 (پاییز 1401)، 1402-1401، صفحه 13-39]
  • مسابقات سیزم 2019 عوامل اقتصادی موثر بر موفقیت کشورهای منتخب شرکت کننده درششمین دوره مسابقات المپیک نظامیان جهان (سیزم )۲۰۱۹ ووهان چین [دوره 11، 1 (تابستان 1401)، 1402-1401، صفحه 43-59]
  • مهاجرت ورزشی طراحی مدل ساختاری عوامل گرایش به مهاجرت ورزشکاران تیم‌های ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 11، 4 (بهار 1402)، 1402-1401، صفحه 117-130]
  • موفقیت عوامل اقتصادی موثر بر موفقیت کشورهای منتخب شرکت کننده درششمین دوره مسابقات المپیک نظامیان جهان (سیزم )۲۰۱۹ ووهان چین [دوره 11، 1 (تابستان 1401)، 1402-1401، صفحه 43-59]

ن

  • نخبگان ورزشی تحلیل وضعیت سرمایه اجتماعی ورزش ایران( مطالعه موردی نخبگان ورزشی) [دوره 11، 3 (زمستان 1401)، 1402-1401، صفحه 1-18]
  • نشریه تحقیقات کاربردی در مدیریت ورزشی علم‌سنجی پژوهش‌های منتشرشده در نشریه تحقیقات کاربردی در مدیریت ورزشی، با استفاده از رویکرد تحلیل شبکه‌ علمی [دوره 11، 1 (تابستان 1401)، 1402-1401، صفحه 25-42]
  • نظریه داده بنیاد مطالعه کیفی پیامدهای مثبت بکارگیری بازاریابی ورزشی در باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 11، 4 (بهار 1402)، 1402-1401، صفحه 15-30]

و

  • ورزشکاران تیم ملی طراحی مدل ساختاری عوامل گرایش به مهاجرت ورزشکاران تیم‌های ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 11، 4 (بهار 1402)، 1402-1401، صفحه 117-130]
  • ورزش‌های الکترونیک مدل سازی کسب و کار صنعت ورزش های الکترونیک در ایران [دوره 11، 4 (بهار 1402)، 1402-1401، صفحه 1-14]
  • وزارت ورزش و جوانان تاثیر توسعه منابع انسانی بر بهره‌وری کارکنان وزارت ورزش و جوانان [دوره 11، 2 (پاییز 1401)، 1402-1401، صفحه 40-49]

ه

  • هیأت طراحی و تدوین برنامه راهبردی هیأت ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی محلی استان خراسان رضوی و ارائه راهکارهای توسعه [دوره 11، 1 (تابستان 1401)، 1402-1401، صفحه 75-105]
  • هم‌افزایی شناسایی ویژگی های مؤثر در شکل‌گیری تیم های موفق ورزشی [دوره 11، 1 (تابستان 1401)، 1402-1401، صفحه 11-24]