آ
-
آسیا
بررسی ابعاد مختلف سلب میزبانی باشگاه های فوتبال ایران در مسابقات آسیایی 2020 [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 91-100]
-
آسیب شناسی
آسیب شناسی راهبردی توسعه ورزش همگانی ازدیدگاه متخصصان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 101-110]
-
آیندهنگاری
آیندهنگاری در ورزش همگانی: سناریوهای درآمدزایی پایدار [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 51-63]
ا
-
ارتباطات بازاریابی
مدل پیاده سازی بازاریابی الکترونیکی در حوزه کسب و کار ورزشی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 65-76]
-
ارتباطات بینالمللی
پیامدهای تحریمهای بینالمللی بر صنعت ورزش [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 115-125]
-
ارتقاء بازاریابی
تاثیر بازاریابی شبکهای بر ارتقاء و نگهداشت برند کالاهای ورزشی خارجی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 31-43]
-
ارزیابی عملکرد
طراحی الگوی جامع ارزیابی عملکرد هیئتهای ورزشی ایران [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 119-131]
-
استارت آپ
چالش های رشد کسب و کارهای نوپای ورزشی در ایران [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 11-25]
-
اشگاههای بدنسازی
تاثیر خلق تجربه از طریق محرکهای حسی در باشگاههای بدنسازی بر ارزش درک شده، قدرت برند و تبلیغات دهان به دهان مشتریان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 23-34]
-
اصل 44 قانون اساسی
موانع واگذاری اماکن ورزشی با تاکید بر بند ج اصل 44 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 11-22]
-
الگویBCC
ارزیابی و رتبه بندی کارایی معاونت تربیت بدنی آموزش و پرورش استانهای کشور با استفاده از الگوی BCC( تحلیل پوششی داده ها) [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 77-92]
-
الگوی جامع
طراحی الگوی جامع ارزیابی عملکرد هیئتهای ورزشی ایران [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 119-131]
-
اماکن ورزشی
موانع واگذاری اماکن ورزشی با تاکید بر بند ج اصل 44 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 11-22]
ب
-
بازاریابی
تأثیر قابلیت های بازاریابی، نوآوری و یادگیری بر عملکرد بنگاه های کوچک و متوسط ورزشی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 51-60]
-
بازاریابی
نقش بازاریابی رسانههای اجتماعی بر قصد خرید و وفاداری مشتریان مراکز تفریحی ورزشی براساس تئوری استفاده و رضایت مندی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 23-34]
-
بازاریابی شبکهای
تاثیر بازاریابی شبکهای بر ارتقاء و نگهداشت برند کالاهای ورزشی خارجی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 31-43]
-
باشگاههای تندرستی
مشتریان در قبال ارتباط با باشگاههای ورزشی در جامعه چگونه رفتار میکنند؟ [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 35-50]
-
باشگاه های فوتبال
بررسی ابعاد مختلف سلب میزبانی باشگاه های فوتبال ایران در مسابقات آسیایی 2020 [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 91-100]
-
بخش خصوصی
موانع واگذاری اماکن ورزشی با تاکید بر بند ج اصل 44 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 11-22]
-
برند
تاثیر بازاریابی شبکهای بر ارتقاء و نگهداشت برند کالاهای ورزشی خارجی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 31-43]
-
بلوغ
طراحی مدل بلوغ منابع انسانی در ادارات تربیت بدنی دانشگاههای جامع دولتی کشور [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 37-47]
-
بنگاه ورزشی
تأثیر قابلیت های بازاریابی، نوآوری و یادگیری بر عملکرد بنگاه های کوچک و متوسط ورزشی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 51-60]
-
بهزیستی شغلی
تأثیرسبک رهبری اخلاقی بر بهزیستی شغلی معلمان تربیت بدنی با نقش میانجی تسهیل کار- خانواده [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 63-76]
پ
-
پاسخگویی
تاثیر حکمرانی خوب بر سلامت سازمانی با نقش میانجی پاسخگویی در وزارت ورزش و جوانان ایران [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 77-88]
-
پایگاههای ورزش قهرمانی
تحلیل عاملیSWOT پایگاه های ورزش قهرمانی ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 35-50]
-
پیامد
پیامدهای تحریمهای بینالمللی بر صنعت ورزش [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 115-125]
-
پنهان کردن دانش
تاثیر سیاست سازمانی بر خلاقیت کارکنان وزارت ورزش و جوانان از طریق پنهان کردن دانش و نقش تعدیلگر تعهد حرفه ای [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 77-90]
ت
-
تبلیغات دهان به دهان
تاثیر خلق تجربه از طریق محرکهای حسی در باشگاههای بدنسازی بر ارزش درک شده، قدرت برند و تبلیغات دهان به دهان مشتریان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 23-34]
-
تبلیغات شفاهی
مشتریان در قبال ارتباط با باشگاههای ورزشی در جامعه چگونه رفتار میکنند؟ [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 35-50]
-
تجارت الکترونیک
مدل توسعه کسبوکارهای ورزشی با رویکرد تجارت الکترونیک [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 61-75]
-
تحریم بین المللی
پیامدهای تحریمهای بینالمللی بر صنعت ورزش [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 115-125]
-
تحلیل پوششی داده ها
ارزیابی و رتبه بندی کارایی معاونت تربیت بدنی آموزش و پرورش استانهای کشور با استفاده از الگوی BCC( تحلیل پوششی داده ها) [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 77-92]
-
تربیت بدنی
واکاوی نقش عوامل زمینهای در نهادینه کردن فعالیت بدنی در دانشگاههای ایران [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 101-113]
-
تربیت بدنی
طراحی مدل بلوغ منابع انسانی در ادارات تربیت بدنی دانشگاههای جامع دولتی کشور [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 37-47]
-
تسهیل کار- خانواده
تأثیرسبک رهبری اخلاقی بر بهزیستی شغلی معلمان تربیت بدنی با نقش میانجی تسهیل کار- خانواده [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 63-76]
-
تصمیم گیری
طراحی الگوی نقش مبادله اجتماعی بر تصمیمگیری داوران نخبه فوتبال و فوتسال آسیا [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 27-36]
-
تصویر سازمانی
مدلسازی مفاهیم تصویر سازمانی از دیدگاه دانشجویان علوم ورزشی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 127-139]
-
تعهد حرفهای
تاثیر سیاست سازمانی بر خلاقیت کارکنان وزارت ورزش و جوانان از طریق پنهان کردن دانش و نقش تعدیلگر تعهد حرفه ای [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 77-90]
-
تماشاگران فوتبال
ارائه الگوی مدارای اجتماعی تماشاگران باشگاهای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 111-122]
-
تهدید
تحلیل عاملیSWOT پایگاه های ورزش قهرمانی ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 35-50]
-
تئوری استفاده و رضایتمندی
نقش بازاریابی رسانههای اجتماعی بر قصد خرید و وفاداری مشتریان مراکز تفریحی ورزشی براساس تئوری استفاده و رضایت مندی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 23-34]
-
تئوری داده بنیاد
ارائه الگوی مدارای اجتماعی تماشاگران باشگاهای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 111-122]
ح
-
حکمرانی خوب
تاثیر حکمرانی خوب بر سلامت سازمانی با نقش میانجی پاسخگویی در وزارت ورزش و جوانان ایران [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 77-88]
-
حمایت
واکاوی نقش عوامل زمینهای در نهادینه کردن فعالیت بدنی در دانشگاههای ایران [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 101-113]
خ
-
خانواده
شناسایی و رتبهبندی عوامل فرهنگی- اجتماعی مؤثر بر فرهنگ سازی هواداری در ورزش ایران [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 49-61]
-
خدمات الکترونیک
مدل پیاده سازی بازاریابی الکترونیکی در حوزه کسب و کار ورزشی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 65-76]
-
خدمات ورزشی
نقش بازاریابی رسانههای اجتماعی بر قصد خرید و وفاداری مشتریان مراکز تفریحی ورزشی براساس تئوری استفاده و رضایت مندی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 23-34]
-
خط مشی
طراحی مدل مشارکت سازمانهای ورزشی دولتی در بخش ورزش برای همه، با توجه به خط مشی سلامت محوری دولت [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 123-134]
-
خلاقیت
چالش های رشد کسب و کارهای نوپای ورزشی در ایران [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 11-25]
-
خلاقیت کارکنان
تاثیر سیاست سازمانی بر خلاقیت کارکنان وزارت ورزش و جوانان از طریق پنهان کردن دانش و نقش تعدیلگر تعهد حرفه ای [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 77-90]
-
خلق تجربه
تاثیر خلق تجربه از طریق محرکهای حسی در باشگاههای بدنسازی بر ارزش درک شده، قدرت برند و تبلیغات دهان به دهان مشتریان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 23-34]
-
خوزستان
طراحی الگوی پارادایمی عوامل موثر بر مشارکت صنایع استان خوزستان در فعالیتهای ورزش قهرمانی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 11-29]
د
-
دانش
تعیین نقش میانجی مدیریت دانش در رابطه بین فناوری اطلاعات و ارتباطات و فرهنگ سازمانی با یادگیری سازمانی در فدراسیونهای ورزشی ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 51-66]
-
دانشجو
مدلسازی مفاهیم تصویر سازمانی از دیدگاه دانشجویان علوم ورزشی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 127-139]
-
دانشجویان
تاثیر میزان فعالیت بدنی بر رفتارهای اخلاقی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی: نقش میانجی میزان استفاده از شبکههای اجتماعی و نگرش فرد در مورد تصویر بدنی خود [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 67-76]
-
دانشکده
مدلسازی مفاهیم تصویر سازمانی از دیدگاه دانشجویان علوم ورزشی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 127-139]
-
دانشگاه
واکاوی نقش عوامل زمینهای در نهادینه کردن فعالیت بدنی در دانشگاههای ایران [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 101-113]
-
دانشگاه
طراحی مدل بلوغ منابع انسانی در ادارات تربیت بدنی دانشگاههای جامع دولتی کشور [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 37-47]
-
داور
طراحی الگوی نقش مبادله اجتماعی بر تصمیمگیری داوران نخبه فوتبال و فوتسال آسیا [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 27-36]
-
دیپلماسی
بررسی ابعاد مختلف سلب میزبانی باشگاه های فوتبال ایران در مسابقات آسیایی 2020 [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 91-100]
-
دیدگاه متخصصان
آسیب شناسی راهبردی توسعه ورزش همگانی ازدیدگاه متخصصان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 101-110]
-
درآمد زایی پایدار
آیندهنگاری در ورزش همگانی: سناریوهای درآمدزایی پایدار [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 51-63]
-
دوستان
شناسایی و رتبهبندی عوامل فرهنگی- اجتماعی مؤثر بر فرهنگ سازی هواداری در ورزش ایران [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 49-61]
ر
-
راهبردی
آسیب شناسی راهبردی توسعه ورزش همگانی ازدیدگاه متخصصان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 101-110]
-
رسانه
واکاوی نقش عوامل زمینهای در نهادینه کردن فعالیت بدنی در دانشگاههای ایران [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 101-113]
-
رسانه
شناسایی و رتبهبندی عوامل فرهنگی- اجتماعی مؤثر بر فرهنگ سازی هواداری در ورزش ایران [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 49-61]
-
رسانه اجتماعی
نقش بازاریابی رسانههای اجتماعی بر قصد خرید و وفاداری مشتریان مراکز تفریحی ورزشی براساس تئوری استفاده و رضایت مندی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 23-34]
-
رفتار شاکیانه
مشتریان در قبال ارتباط با باشگاههای ورزشی در جامعه چگونه رفتار میکنند؟ [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 35-50]
-
رفتارهای اخلاقی
تاثیر میزان فعالیت بدنی بر رفتارهای اخلاقی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی: نقش میانجی میزان استفاده از شبکههای اجتماعی و نگرش فرد در مورد تصویر بدنی خود [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 67-76]
ز
-
زنجیره ارزش
مدل پیاده سازی بازاریابی الکترونیکی در حوزه کسب و کار ورزشی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 65-76]
س
-
سازمانهای ورزشی دولتی
طراحی مدل مشارکت سازمانهای ورزشی دولتی در بخش ورزش برای همه، با توجه به خط مشی سلامت محوری دولت [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 123-134]
-
سازمان ورزشی
تعیین نقش میانجی مدیریت دانش در رابطه بین فناوری اطلاعات و ارتباطات و فرهنگ سازمانی با یادگیری سازمانی در فدراسیونهای ورزشی ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 51-66]
-
سیاست
پیامدهای تحریمهای بینالمللی بر صنعت ورزش [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 115-125]
-
سیاست سازمانی
تاثیر سیاست سازمانی بر خلاقیت کارکنان وزارت ورزش و جوانان از طریق پنهان کردن دانش و نقش تعدیلگر تعهد حرفه ای [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 77-90]
-
سرمایه انسانی
طراحی مدل بلوغ منابع انسانی در ادارات تربیت بدنی دانشگاههای جامع دولتی کشور [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 37-47]
-
سلامت سازمانی
تاثیر حکمرانی خوب بر سلامت سازمانی با نقش میانجی پاسخگویی در وزارت ورزش و جوانان ایران [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 77-88]
-
سلامت محوری
طراحی مدل مشارکت سازمانهای ورزشی دولتی در بخش ورزش برای همه، با توجه به خط مشی سلامت محوری دولت [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 123-134]
-
سلب میزبانی
بررسی ابعاد مختلف سلب میزبانی باشگاه های فوتبال ایران در مسابقات آسیایی 2020 [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 91-100]
-
سناریو نگاری
آیندهنگاری در ورزش همگانی: سناریوهای درآمدزایی پایدار [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 51-63]
ش
-
شبکه اجتماعی
نقش بازاریابی رسانههای اجتماعی بر قصد خرید و وفاداری مشتریان مراکز تفریحی ورزشی براساس تئوری استفاده و رضایت مندی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 23-34]
-
شبکههای اجتماعی
تاثیر میزان فعالیت بدنی بر رفتارهای اخلاقی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی: نقش میانجی میزان استفاده از شبکههای اجتماعی و نگرش فرد در مورد تصویر بدنی خود [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 67-76]
-
شبکههای اجتماعی
مدل پیاده سازی بازاریابی الکترونیکی در حوزه کسب و کار ورزشی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 65-76]
ص
-
صنایع
طراحی الگوی پارادایمی عوامل موثر بر مشارکت صنایع استان خوزستان در فعالیتهای ورزش قهرمانی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 11-29]
ض
-
ضعف
تحلیل عاملیSWOT پایگاه های ورزش قهرمانی ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 35-50]
ط
-
طراحی محصول
مدل پیاده سازی بازاریابی الکترونیکی در حوزه کسب و کار ورزشی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 65-76]
ع
-
علوم ورزشی
مدلسازی مفاهیم تصویر سازمانی از دیدگاه دانشجویان علوم ورزشی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 127-139]
-
علوم ورزشی
تدوین الگوی مفهومی کاربست تحقیقات ورزشی کشور [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 89-104]
-
عملکرد سازمانی
تعیین نقش میانجی مدیریت دانش در رابطه بین فناوری اطلاعات و ارتباطات و فرهنگ سازمانی با یادگیری سازمانی در فدراسیونهای ورزشی ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 51-66]
-
عوامل اجتماعی
واکاوی نقش عوامل زمینهای در نهادینه کردن فعالیت بدنی در دانشگاههای ایران [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 101-113]
ف
-
فرد اخلاقی
تأثیرسبک رهبری اخلاقی بر بهزیستی شغلی معلمان تربیت بدنی با نقش میانجی تسهیل کار- خانواده [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 63-76]
-
فرصت
تحلیل عاملیSWOT پایگاه های ورزش قهرمانی ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 35-50]
-
فناوری
تعیین نقش میانجی مدیریت دانش در رابطه بین فناوری اطلاعات و ارتباطات و فرهنگ سازمانی با یادگیری سازمانی در فدراسیونهای ورزشی ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 51-66]
-
فوتبال
طراحی الگوی نقش مبادله اجتماعی بر تصمیمگیری داوران نخبه فوتبال و فوتسال آسیا [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 27-36]
-
فوتسال
طراحی الگوی نقش مبادله اجتماعی بر تصمیمگیری داوران نخبه فوتبال و فوتسال آسیا [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 27-36]
ق
-
قابلیت
تأثیر قابلیت های بازاریابی، نوآوری و یادگیری بر عملکرد بنگاه های کوچک و متوسط ورزشی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 51-60]
-
قدرت برند
تاثیر خلق تجربه از طریق محرکهای حسی در باشگاههای بدنسازی بر ارزش درک شده، قدرت برند و تبلیغات دهان به دهان مشتریان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 23-34]
-
قوت
تحلیل عاملیSWOT پایگاه های ورزش قهرمانی ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 35-50]
ک
-
کارایی
ارزیابی و رتبه بندی کارایی معاونت تربیت بدنی آموزش و پرورش استانهای کشور با استفاده از الگوی BCC( تحلیل پوششی داده ها) [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 77-92]
-
کارآفرینی
شناسایی عوامل موثر کارآفرینی ورزشی درایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 77-88]
-
کارآفرینی ورزشی
شناسایی عوامل موثر کارآفرینی ورزشی درایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 77-88]
-
کاربرد دانش
تدوین الگوی مفهومی کاربست تحقیقات ورزشی کشور [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 89-104]
-
کالای ورزشی خارجی
تاثیر بازاریابی شبکهای بر ارتقاء و نگهداشت برند کالاهای ورزشی خارجی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 31-43]
-
کسب و کار
مدل توسعه کسبوکارهای ورزشی با رویکرد تجارت الکترونیک [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 61-75]
-
کشور ایران
شناسایی عوامل موثر کارآفرینی ورزشی درایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 77-88]
-
کیفیت رابطه
مشتریان در قبال ارتباط با باشگاههای ورزشی در جامعه چگونه رفتار میکنند؟ [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 35-50]
م
-
مبادله اجتماعی
طراحی الگوی نقش مبادله اجتماعی بر تصمیمگیری داوران نخبه فوتبال و فوتسال آسیا [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 27-36]
-
محیط اجتماعی
شناسایی و رتبهبندی عوامل فرهنگی- اجتماعی مؤثر بر فرهنگ سازی هواداری در ورزش ایران [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 49-61]
-
مدارای اجتماعی
ارائه الگوی مدارای اجتماعی تماشاگران باشگاهای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 111-122]
-
مدیر اخلاقی
تأثیرسبک رهبری اخلاقی بر بهزیستی شغلی معلمان تربیت بدنی با نقش میانجی تسهیل کار- خانواده [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 63-76]
-
مدیریت استراتژیک
شناسایی موانع مدیریت استراتژیک در معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 11-22]
-
مدیریت پژوهشی
تدوین الگوی مفهومی کاربست تحقیقات ورزشی کشور [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 89-104]
-
مدیریت دانش
چالش های رشد کسب و کارهای نوپای ورزشی در ایران [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 11-25]
-
مدل کاربست
تدوین الگوی مفهومی کاربست تحقیقات ورزشی کشور [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 89-104]
-
مدل مشارکت ورزشی
طراحی مدل مشارکت سازمانهای ورزشی دولتی در بخش ورزش برای همه، با توجه به خط مشی سلامت محوری دولت [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 123-134]
-
میزان فعالیت بدنی
تاثیر میزان فعالیت بدنی بر رفتارهای اخلاقی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی: نقش میانجی میزان استفاده از شبکههای اجتماعی و نگرش فرد در مورد تصویر بدنی خود [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 67-76]
-
مزیت رقابتی
تعیین نقش میانجی مدیریت دانش در رابطه بین فناوری اطلاعات و ارتباطات و فرهنگ سازمانی با یادگیری سازمانی در فدراسیونهای ورزشی ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 51-66]
-
مشارکت
طراحی الگوی پارادایمی عوامل موثر بر مشارکت صنایع استان خوزستان در فعالیتهای ورزش قهرمانی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 11-29]
-
معاونت تربیت بدنی آموزش و پرورش
ارزیابی و رتبه بندی کارایی معاونت تربیت بدنی آموزش و پرورش استانهای کشور با استفاده از الگوی BCC( تحلیل پوششی داده ها) [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 77-92]
-
معاونت تربیت بدنی و سلامت
شناسایی موانع مدیریت استراتژیک در معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 11-22]
-
معلمان تربیتبدنی
تأثیرسبک رهبری اخلاقی بر بهزیستی شغلی معلمان تربیت بدنی با نقش میانجی تسهیل کار- خانواده [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 63-76]
-
منابع انسانی
طراحی مدل بلوغ منابع انسانی در ادارات تربیت بدنی دانشگاههای جامع دولتی کشور [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 37-47]
-
موانع
شناسایی موانع مدیریت استراتژیک در معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 11-22]
-
موانع واگذاری
موانع واگذاری اماکن ورزشی با تاکید بر بند ج اصل 44 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 11-22]
ن
-
نظریه سه شاخگی
شناسایی و رتبهبندی عوامل فرهنگی- اجتماعی مؤثر بر فرهنگ سازی هواداری در ورزش ایران [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 49-61]
-
نگهداشت برند
تاثیر بازاریابی شبکهای بر ارتقاء و نگهداشت برند کالاهای ورزشی خارجی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 31-43]
-
نوآوری
تأثیر قابلیت های بازاریابی، نوآوری و یادگیری بر عملکرد بنگاه های کوچک و متوسط ورزشی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 51-60]
-
نوآوری فناورانه
چالش های رشد کسب و کارهای نوپای ورزشی در ایران [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 11-25]
و
-
ورزش
پیامدهای تحریمهای بینالمللی بر صنعت ورزش [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 115-125]
-
ورزش
مدل توسعه کسبوکارهای ورزشی با رویکرد تجارت الکترونیک [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 61-75]
-
ورزش
چالش های رشد کسب و کارهای نوپای ورزشی در ایران [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 11-25]
-
ورزش برای همه
طراحی مدل مشارکت سازمانهای ورزشی دولتی در بخش ورزش برای همه، با توجه به خط مشی سلامت محوری دولت [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 123-134]
-
ورزش قهرمانی
طراحی الگوی پارادایمی عوامل موثر بر مشارکت صنایع استان خوزستان در فعالیتهای ورزش قهرمانی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 11-29]
-
ورزش همگانی
آسیب شناسی راهبردی توسعه ورزش همگانی ازدیدگاه متخصصان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 101-110]
-
ورزش همگانی
آیندهنگاری در ورزش همگانی: سناریوهای درآمدزایی پایدار [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 51-63]
-
وزارت ورزش و جوانان
تاثیر سیاست سازمانی بر خلاقیت کارکنان وزارت ورزش و جوانان از طریق پنهان کردن دانش و نقش تعدیلگر تعهد حرفه ای [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 77-90]
-
وزارت ورزش و جوانان
تاثیر حکمرانی خوب بر سلامت سازمانی با نقش میانجی پاسخگویی در وزارت ورزش و جوانان ایران [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 77-88]
-
وفاداری
مشتریان در قبال ارتباط با باشگاههای ورزشی در جامعه چگونه رفتار میکنند؟ [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 35-50]
ه
-
هیئت های ورزشی ایران
طراحی الگوی جامع ارزیابی عملکرد هیئتهای ورزشی ایران [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 119-131]
ی
-
یادگیری
تأثیر قابلیت های بازاریابی، نوآوری و یادگیری بر عملکرد بنگاه های کوچک و متوسط ورزشی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 51-60]