ارتباطات بازاریابیمدل پیاده سازی بازاریابی الکترونیکی در حوزه کسب و کار ورزشی [دوره 10، 3 (زمستان 1400)، 1401-1400، صفحه 65-76]
ارتباطات بینالمللیپیامدهای تحریمهای بینالمللی بر صنعت ورزش [دوره 10، 1 (تابستان 1400)، 1401-1400، صفحه 115-125]
ارتقاء بازاریابیتاثیر بازاریابی شبکهای بر ارتقاء و نگهداشت برند کالاهای ورزشی خارجی [دوره 10، 1 (تابستان 1400)، 1401-1400، صفحه 31-43]
ارزیابی عملکردطراحی الگوی جامع ارزیابی عملکرد هیئتهای ورزشی ایران [دوره 10، 3 (زمستان 1400)، 1401-1400، صفحه 119-131]
استارت آپچالش های رشد کسب و کارهای نوپای ورزشی در ایران [دوره 10، 4 (بهار 1401)، 1401-1400، صفحه 11-25]
اشگاههای بدنسازیتاثیر خلق تجربه از طریق محرکهای حسی در باشگاههای بدنسازی بر ارزش درک شده، قدرت برند و تبلیغات دهان به دهان مشتریان [دوره 10، 2 (پاییز 1400)، 1401-1400، صفحه 23-34]
اصل 44 قانون اساسیموانع واگذاری اماکن ورزشی با تاکید بر بند ج اصل 44 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران [دوره 10، 3 (زمستان 1400)، 1401-1400، صفحه 11-22]
الگویBCCارزیابی و رتبه بندی کارایی معاونت تربیت بدنی آموزش و پرورش استانهای کشور با استفاده از الگوی BCC( تحلیل پوششی داده ها) [دوره 10، 4 (بهار 1401)، 1401-1400، صفحه 77-92]
الگوی جامعطراحی الگوی جامع ارزیابی عملکرد هیئتهای ورزشی ایران [دوره 10، 3 (زمستان 1400)، 1401-1400، صفحه 119-131]
اماکن ورزشیموانع واگذاری اماکن ورزشی با تاکید بر بند ج اصل 44 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران [دوره 10، 3 (زمستان 1400)، 1401-1400، صفحه 11-22]
ب
بازاریابیتأثیر قابلیت های بازاریابی، نوآوری و یادگیری بر عملکرد بنگاه های کوچک و متوسط ورزشی [دوره 10، 1 (تابستان 1400)، 1401-1400، صفحه 51-60]
بازاریابینقش بازاریابی رسانههای اجتماعی بر قصد خرید و وفاداری مشتریان مراکز تفریحی ورزشی براساس تئوری استفاده و رضایت مندی [دوره 10، 3 (زمستان 1400)، 1401-1400، صفحه 23-34]
بازاریابی شبکهایتاثیر بازاریابی شبکهای بر ارتقاء و نگهداشت برند کالاهای ورزشی خارجی [دوره 10، 1 (تابستان 1400)، 1401-1400، صفحه 31-43]
باشگاههای تندرستیمشتریان در قبال ارتباط با باشگاههای ورزشی در جامعه چگونه رفتار میکنند؟ [دوره 10، 3 (زمستان 1400)، 1401-1400، صفحه 35-50]
باشگاه های فوتبالبررسی ابعاد مختلف سلب میزبانی باشگاه های فوتبال ایران در مسابقات آسیایی 2020 [دوره 10، 1 (تابستان 1400)، 1401-1400، صفحه 91-100]
بخش خصوصیموانع واگذاری اماکن ورزشی با تاکید بر بند ج اصل 44 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران [دوره 10، 3 (زمستان 1400)، 1401-1400، صفحه 11-22]
برندتاثیر بازاریابی شبکهای بر ارتقاء و نگهداشت برند کالاهای ورزشی خارجی [دوره 10، 1 (تابستان 1400)، 1401-1400، صفحه 31-43]
بلوغطراحی مدل بلوغ منابع انسانی در ادارات تربیت بدنی دانشگاههای جامع دولتی کشور [دوره 10، 4 (بهار 1401)، 1401-1400، صفحه 37-47]
بنگاه ورزشیتأثیر قابلیت های بازاریابی، نوآوری و یادگیری بر عملکرد بنگاه های کوچک و متوسط ورزشی [دوره 10، 1 (تابستان 1400)، 1401-1400، صفحه 51-60]
بهزیستی شغلیتأثیرسبک رهبری اخلاقی بر بهزیستی شغلی معلمان تربیت بدنی با نقش میانجی تسهیل کار- خانواده [دوره 10، 4 (بهار 1401)، 1401-1400، صفحه 63-76]
پ
پاسخگوییتاثیر حکمرانی خوب بر سلامت سازمانی با نقش میانجی پاسخگویی در وزارت ورزش و جوانان ایران [دوره 10، 3 (زمستان 1400)، 1401-1400، صفحه 77-88]
پیامدپیامدهای تحریمهای بینالمللی بر صنعت ورزش [دوره 10، 1 (تابستان 1400)، 1401-1400، صفحه 115-125]
پنهان کردن دانشتاثیر سیاست سازمانی بر خلاقیت کارکنان وزارت ورزش و جوانان از طریق پنهان کردن دانش و نقش تعدیلگر تعهد حرفه ای [دوره 10، 1 (تابستان 1400)، 1401-1400، صفحه 77-90]
ت
تبلیغات دهان به دهانتاثیر خلق تجربه از طریق محرکهای حسی در باشگاههای بدنسازی بر ارزش درک شده، قدرت برند و تبلیغات دهان به دهان مشتریان [دوره 10، 2 (پاییز 1400)، 1401-1400، صفحه 23-34]
تبلیغات شفاهیمشتریان در قبال ارتباط با باشگاههای ورزشی در جامعه چگونه رفتار میکنند؟ [دوره 10، 3 (زمستان 1400)، 1401-1400، صفحه 35-50]
تجارت الکترونیکمدل توسعه کسبوکارهای ورزشی با رویکرد تجارت الکترونیک [دوره 10، 1 (تابستان 1400)، 1401-1400، صفحه 61-75]
تحریم بین المللیپیامدهای تحریمهای بینالمللی بر صنعت ورزش [دوره 10، 1 (تابستان 1400)، 1401-1400، صفحه 115-125]
تحلیل پوششی داده هاارزیابی و رتبه بندی کارایی معاونت تربیت بدنی آموزش و پرورش استانهای کشور با استفاده از الگوی BCC( تحلیل پوششی داده ها) [دوره 10، 4 (بهار 1401)، 1401-1400، صفحه 77-92]
تربیت بدنیواکاوی نقش عوامل زمینهای در نهادینه کردن فعالیت بدنی در دانشگاههای ایران [دوره 10، 1 (تابستان 1400)، 1401-1400، صفحه 101-113]
تربیت بدنیطراحی مدل بلوغ منابع انسانی در ادارات تربیت بدنی دانشگاههای جامع دولتی کشور [دوره 10، 4 (بهار 1401)، 1401-1400، صفحه 37-47]
تسهیل کار- خانوادهتأثیرسبک رهبری اخلاقی بر بهزیستی شغلی معلمان تربیت بدنی با نقش میانجی تسهیل کار- خانواده [دوره 10، 4 (بهار 1401)، 1401-1400، صفحه 63-76]
تصمیم گیریطراحی الگوی نقش مبادله اجتماعی بر تصمیمگیری داوران نخبه فوتبال و فوتسال آسیا [دوره 10، 4 (بهار 1401)، 1401-1400، صفحه 27-36]
تصویر سازمانیمدلسازی مفاهیم تصویر سازمانی از دیدگاه دانشجویان علوم ورزشی [دوره 10، 1 (تابستان 1400)، 1401-1400، صفحه 127-139]
تعهد حرفهایتاثیر سیاست سازمانی بر خلاقیت کارکنان وزارت ورزش و جوانان از طریق پنهان کردن دانش و نقش تعدیلگر تعهد حرفه ای [دوره 10، 1 (تابستان 1400)، 1401-1400، صفحه 77-90]
تماشاگران فوتبالارائه الگوی مدارای اجتماعی تماشاگران باشگاهای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 10، 2 (پاییز 1400)، 1401-1400، صفحه 111-122]
تئوری استفاده و رضایتمندینقش بازاریابی رسانههای اجتماعی بر قصد خرید و وفاداری مشتریان مراکز تفریحی ورزشی براساس تئوری استفاده و رضایت مندی [دوره 10، 3 (زمستان 1400)، 1401-1400، صفحه 23-34]
تئوری داده بنیادارائه الگوی مدارای اجتماعی تماشاگران باشگاهای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 10، 2 (پاییز 1400)، 1401-1400، صفحه 111-122]
ح
حکمرانی خوبتاثیر حکمرانی خوب بر سلامت سازمانی با نقش میانجی پاسخگویی در وزارت ورزش و جوانان ایران [دوره 10، 3 (زمستان 1400)، 1401-1400، صفحه 77-88]
حمایتواکاوی نقش عوامل زمینهای در نهادینه کردن فعالیت بدنی در دانشگاههای ایران [دوره 10، 1 (تابستان 1400)، 1401-1400، صفحه 101-113]
خ
خانوادهشناسایی و رتبهبندی عوامل فرهنگی- اجتماعی مؤثر بر فرهنگ سازی هواداری در ورزش ایران [دوره 10، 4 (بهار 1401)، 1401-1400، صفحه 49-61]
خدمات الکترونیکمدل پیاده سازی بازاریابی الکترونیکی در حوزه کسب و کار ورزشی [دوره 10، 3 (زمستان 1400)، 1401-1400، صفحه 65-76]
خدمات ورزشینقش بازاریابی رسانههای اجتماعی بر قصد خرید و وفاداری مشتریان مراکز تفریحی ورزشی براساس تئوری استفاده و رضایت مندی [دوره 10، 3 (زمستان 1400)، 1401-1400، صفحه 23-34]
خط مشیطراحی مدل مشارکت سازمانهای ورزشی دولتی در بخش ورزش برای همه، با توجه به خط مشی سلامت محوری دولت [دوره 10، 2 (پاییز 1400)، 1401-1400، صفحه 123-134]
خلاقیتچالش های رشد کسب و کارهای نوپای ورزشی در ایران [دوره 10، 4 (بهار 1401)، 1401-1400، صفحه 11-25]
خلاقیت کارکنانتاثیر سیاست سازمانی بر خلاقیت کارکنان وزارت ورزش و جوانان از طریق پنهان کردن دانش و نقش تعدیلگر تعهد حرفه ای [دوره 10، 1 (تابستان 1400)، 1401-1400، صفحه 77-90]
خلق تجربهتاثیر خلق تجربه از طریق محرکهای حسی در باشگاههای بدنسازی بر ارزش درک شده، قدرت برند و تبلیغات دهان به دهان مشتریان [دوره 10، 2 (پاییز 1400)، 1401-1400، صفحه 23-34]
خوزستانطراحی الگوی پارادایمی عوامل موثر بر مشارکت صنایع استان خوزستان در فعالیتهای ورزش قهرمانی [دوره 10، 1 (تابستان 1400)، 1401-1400، صفحه 11-29]
د
دانشتعیین نقش میانجی مدیریت دانش در رابطه بین فناوری اطلاعات و ارتباطات و فرهنگ سازمانی با یادگیری سازمانی در فدراسیونهای ورزشی ایران [دوره 10، 2 (پاییز 1400)، 1401-1400، صفحه 51-66]
دانشجومدلسازی مفاهیم تصویر سازمانی از دیدگاه دانشجویان علوم ورزشی [دوره 10، 1 (تابستان 1400)، 1401-1400، صفحه 127-139]
دانشجویانتاثیر میزان فعالیت بدنی بر رفتارهای اخلاقی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی: نقش میانجی میزان استفاده از شبکههای اجتماعی و نگرش فرد در مورد تصویر بدنی خود [دوره 10، 2 (پاییز 1400)، 1401-1400، صفحه 67-76]
دانشکدهمدلسازی مفاهیم تصویر سازمانی از دیدگاه دانشجویان علوم ورزشی [دوره 10، 1 (تابستان 1400)، 1401-1400، صفحه 127-139]
دانشگاهواکاوی نقش عوامل زمینهای در نهادینه کردن فعالیت بدنی در دانشگاههای ایران [دوره 10، 1 (تابستان 1400)، 1401-1400، صفحه 101-113]
دانشگاهطراحی مدل بلوغ منابع انسانی در ادارات تربیت بدنی دانشگاههای جامع دولتی کشور [دوره 10، 4 (بهار 1401)، 1401-1400، صفحه 37-47]
داورطراحی الگوی نقش مبادله اجتماعی بر تصمیمگیری داوران نخبه فوتبال و فوتسال آسیا [دوره 10، 4 (بهار 1401)، 1401-1400، صفحه 27-36]
دیپلماسیبررسی ابعاد مختلف سلب میزبانی باشگاه های فوتبال ایران در مسابقات آسیایی 2020 [دوره 10، 1 (تابستان 1400)، 1401-1400، صفحه 91-100]
رسانهواکاوی نقش عوامل زمینهای در نهادینه کردن فعالیت بدنی در دانشگاههای ایران [دوره 10، 1 (تابستان 1400)، 1401-1400، صفحه 101-113]
رسانهشناسایی و رتبهبندی عوامل فرهنگی- اجتماعی مؤثر بر فرهنگ سازی هواداری در ورزش ایران [دوره 10، 4 (بهار 1401)، 1401-1400، صفحه 49-61]
رسانه اجتماعینقش بازاریابی رسانههای اجتماعی بر قصد خرید و وفاداری مشتریان مراکز تفریحی ورزشی براساس تئوری استفاده و رضایت مندی [دوره 10، 3 (زمستان 1400)، 1401-1400، صفحه 23-34]
رفتار شاکیانهمشتریان در قبال ارتباط با باشگاههای ورزشی در جامعه چگونه رفتار میکنند؟ [دوره 10، 3 (زمستان 1400)، 1401-1400، صفحه 35-50]
رفتارهای اخلاقیتاثیر میزان فعالیت بدنی بر رفتارهای اخلاقی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی: نقش میانجی میزان استفاده از شبکههای اجتماعی و نگرش فرد در مورد تصویر بدنی خود [دوره 10، 2 (پاییز 1400)، 1401-1400، صفحه 67-76]
ز
زنجیره ارزشمدل پیاده سازی بازاریابی الکترونیکی در حوزه کسب و کار ورزشی [دوره 10، 3 (زمستان 1400)، 1401-1400، صفحه 65-76]
س
سازمانهای ورزشی دولتیطراحی مدل مشارکت سازمانهای ورزشی دولتی در بخش ورزش برای همه، با توجه به خط مشی سلامت محوری دولت [دوره 10، 2 (پاییز 1400)، 1401-1400، صفحه 123-134]
سازمان ورزشیتعیین نقش میانجی مدیریت دانش در رابطه بین فناوری اطلاعات و ارتباطات و فرهنگ سازمانی با یادگیری سازمانی در فدراسیونهای ورزشی ایران [دوره 10، 2 (پاییز 1400)، 1401-1400، صفحه 51-66]
سیاستپیامدهای تحریمهای بینالمللی بر صنعت ورزش [دوره 10، 1 (تابستان 1400)، 1401-1400، صفحه 115-125]
سیاست سازمانیتاثیر سیاست سازمانی بر خلاقیت کارکنان وزارت ورزش و جوانان از طریق پنهان کردن دانش و نقش تعدیلگر تعهد حرفه ای [دوره 10، 1 (تابستان 1400)، 1401-1400، صفحه 77-90]
سرمایه انسانیطراحی مدل بلوغ منابع انسانی در ادارات تربیت بدنی دانشگاههای جامع دولتی کشور [دوره 10، 4 (بهار 1401)، 1401-1400، صفحه 37-47]
سلامت سازمانیتاثیر حکمرانی خوب بر سلامت سازمانی با نقش میانجی پاسخگویی در وزارت ورزش و جوانان ایران [دوره 10، 3 (زمستان 1400)، 1401-1400، صفحه 77-88]
سلامت محوریطراحی مدل مشارکت سازمانهای ورزشی دولتی در بخش ورزش برای همه، با توجه به خط مشی سلامت محوری دولت [دوره 10، 2 (پاییز 1400)، 1401-1400، صفحه 123-134]
سلب میزبانیبررسی ابعاد مختلف سلب میزبانی باشگاه های فوتبال ایران در مسابقات آسیایی 2020 [دوره 10، 1 (تابستان 1400)، 1401-1400، صفحه 91-100]
شبکه اجتماعینقش بازاریابی رسانههای اجتماعی بر قصد خرید و وفاداری مشتریان مراکز تفریحی ورزشی براساس تئوری استفاده و رضایت مندی [دوره 10، 3 (زمستان 1400)، 1401-1400، صفحه 23-34]
شبکههای اجتماعیتاثیر میزان فعالیت بدنی بر رفتارهای اخلاقی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی: نقش میانجی میزان استفاده از شبکههای اجتماعی و نگرش فرد در مورد تصویر بدنی خود [دوره 10، 2 (پاییز 1400)، 1401-1400، صفحه 67-76]
شبکههای اجتماعیمدل پیاده سازی بازاریابی الکترونیکی در حوزه کسب و کار ورزشی [دوره 10، 3 (زمستان 1400)، 1401-1400، صفحه 65-76]
ص
صنایعطراحی الگوی پارادایمی عوامل موثر بر مشارکت صنایع استان خوزستان در فعالیتهای ورزش قهرمانی [دوره 10، 1 (تابستان 1400)، 1401-1400، صفحه 11-29]
طراحی محصولمدل پیاده سازی بازاریابی الکترونیکی در حوزه کسب و کار ورزشی [دوره 10، 3 (زمستان 1400)، 1401-1400، صفحه 65-76]
ع
علوم ورزشیمدلسازی مفاهیم تصویر سازمانی از دیدگاه دانشجویان علوم ورزشی [دوره 10، 1 (تابستان 1400)، 1401-1400، صفحه 127-139]
علوم ورزشیتدوین الگوی مفهومی کاربست تحقیقات ورزشی کشور [دوره 10، 3 (زمستان 1400)، 1401-1400، صفحه 89-104]
عملکرد سازمانیتعیین نقش میانجی مدیریت دانش در رابطه بین فناوری اطلاعات و ارتباطات و فرهنگ سازمانی با یادگیری سازمانی در فدراسیونهای ورزشی ایران [دوره 10، 2 (پاییز 1400)، 1401-1400، صفحه 51-66]
عوامل اجتماعیواکاوی نقش عوامل زمینهای در نهادینه کردن فعالیت بدنی در دانشگاههای ایران [دوره 10، 1 (تابستان 1400)، 1401-1400، صفحه 101-113]
ف
فرد اخلاقیتأثیرسبک رهبری اخلاقی بر بهزیستی شغلی معلمان تربیت بدنی با نقش میانجی تسهیل کار- خانواده [دوره 10، 4 (بهار 1401)، 1401-1400، صفحه 63-76]
فناوریتعیین نقش میانجی مدیریت دانش در رابطه بین فناوری اطلاعات و ارتباطات و فرهنگ سازمانی با یادگیری سازمانی در فدراسیونهای ورزشی ایران [دوره 10، 2 (پاییز 1400)، 1401-1400، صفحه 51-66]
فوتبالطراحی الگوی نقش مبادله اجتماعی بر تصمیمگیری داوران نخبه فوتبال و فوتسال آسیا [دوره 10، 4 (بهار 1401)، 1401-1400، صفحه 27-36]
فوتسالطراحی الگوی نقش مبادله اجتماعی بر تصمیمگیری داوران نخبه فوتبال و فوتسال آسیا [دوره 10، 4 (بهار 1401)، 1401-1400، صفحه 27-36]
ق
قابلیتتأثیر قابلیت های بازاریابی، نوآوری و یادگیری بر عملکرد بنگاه های کوچک و متوسط ورزشی [دوره 10، 1 (تابستان 1400)، 1401-1400، صفحه 51-60]
قدرت برندتاثیر خلق تجربه از طریق محرکهای حسی در باشگاههای بدنسازی بر ارزش درک شده، قدرت برند و تبلیغات دهان به دهان مشتریان [دوره 10، 2 (پاییز 1400)، 1401-1400، صفحه 23-34]
کاراییارزیابی و رتبه بندی کارایی معاونت تربیت بدنی آموزش و پرورش استانهای کشور با استفاده از الگوی BCC( تحلیل پوششی داده ها) [دوره 10، 4 (بهار 1401)، 1401-1400، صفحه 77-92]
مدل مشارکت ورزشیطراحی مدل مشارکت سازمانهای ورزشی دولتی در بخش ورزش برای همه، با توجه به خط مشی سلامت محوری دولت [دوره 10، 2 (پاییز 1400)، 1401-1400، صفحه 123-134]
میزان فعالیت بدنیتاثیر میزان فعالیت بدنی بر رفتارهای اخلاقی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی: نقش میانجی میزان استفاده از شبکههای اجتماعی و نگرش فرد در مورد تصویر بدنی خود [دوره 10، 2 (پاییز 1400)، 1401-1400، صفحه 67-76]
مزیت رقابتیتعیین نقش میانجی مدیریت دانش در رابطه بین فناوری اطلاعات و ارتباطات و فرهنگ سازمانی با یادگیری سازمانی در فدراسیونهای ورزشی ایران [دوره 10، 2 (پاییز 1400)، 1401-1400، صفحه 51-66]
مشارکتطراحی الگوی پارادایمی عوامل موثر بر مشارکت صنایع استان خوزستان در فعالیتهای ورزش قهرمانی [دوره 10، 1 (تابستان 1400)، 1401-1400، صفحه 11-29]
معاونت تربیت بدنی آموزش و پرورشارزیابی و رتبه بندی کارایی معاونت تربیت بدنی آموزش و پرورش استانهای کشور با استفاده از الگوی BCC( تحلیل پوششی داده ها) [دوره 10، 4 (بهار 1401)، 1401-1400، صفحه 77-92]
معاونت تربیت بدنی و سلامتشناسایی موانع مدیریت استراتژیک در معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش [دوره 10، 2 (پاییز 1400)، 1401-1400، صفحه 11-22]
معلمان تربیتبدنیتأثیرسبک رهبری اخلاقی بر بهزیستی شغلی معلمان تربیت بدنی با نقش میانجی تسهیل کار- خانواده [دوره 10، 4 (بهار 1401)، 1401-1400، صفحه 63-76]
منابع انسانیطراحی مدل بلوغ منابع انسانی در ادارات تربیت بدنی دانشگاههای جامع دولتی کشور [دوره 10، 4 (بهار 1401)، 1401-1400، صفحه 37-47]
موانعشناسایی موانع مدیریت استراتژیک در معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش [دوره 10، 2 (پاییز 1400)، 1401-1400، صفحه 11-22]
موانع واگذاریموانع واگذاری اماکن ورزشی با تاکید بر بند ج اصل 44 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران [دوره 10، 3 (زمستان 1400)، 1401-1400، صفحه 11-22]
ن
نظریه سه شاخگیشناسایی و رتبهبندی عوامل فرهنگی- اجتماعی مؤثر بر فرهنگ سازی هواداری در ورزش ایران [دوره 10، 4 (بهار 1401)، 1401-1400، صفحه 49-61]
نگهداشت برندتاثیر بازاریابی شبکهای بر ارتقاء و نگهداشت برند کالاهای ورزشی خارجی [دوره 10، 1 (تابستان 1400)، 1401-1400، صفحه 31-43]
نوآوریتأثیر قابلیت های بازاریابی، نوآوری و یادگیری بر عملکرد بنگاه های کوچک و متوسط ورزشی [دوره 10، 1 (تابستان 1400)، 1401-1400، صفحه 51-60]
نوآوری فناورانهچالش های رشد کسب و کارهای نوپای ورزشی در ایران [دوره 10، 4 (بهار 1401)، 1401-1400، صفحه 11-25]
و
ورزشپیامدهای تحریمهای بینالمللی بر صنعت ورزش [دوره 10، 1 (تابستان 1400)، 1401-1400، صفحه 115-125]
ورزشمدل توسعه کسبوکارهای ورزشی با رویکرد تجارت الکترونیک [دوره 10، 1 (تابستان 1400)، 1401-1400، صفحه 61-75]
ورزشچالش های رشد کسب و کارهای نوپای ورزشی در ایران [دوره 10، 4 (بهار 1401)، 1401-1400، صفحه 11-25]
ورزش برای همهطراحی مدل مشارکت سازمانهای ورزشی دولتی در بخش ورزش برای همه، با توجه به خط مشی سلامت محوری دولت [دوره 10، 2 (پاییز 1400)، 1401-1400، صفحه 123-134]
ورزش قهرمانیطراحی الگوی پارادایمی عوامل موثر بر مشارکت صنایع استان خوزستان در فعالیتهای ورزش قهرمانی [دوره 10، 1 (تابستان 1400)، 1401-1400، صفحه 11-29]
وزارت ورزش و جوانانتاثیر سیاست سازمانی بر خلاقیت کارکنان وزارت ورزش و جوانان از طریق پنهان کردن دانش و نقش تعدیلگر تعهد حرفه ای [دوره 10، 1 (تابستان 1400)، 1401-1400، صفحه 77-90]
وزارت ورزش و جوانانتاثیر حکمرانی خوب بر سلامت سازمانی با نقش میانجی پاسخگویی در وزارت ورزش و جوانان ایران [دوره 10، 3 (زمستان 1400)، 1401-1400، صفحه 77-88]
وفاداریمشتریان در قبال ارتباط با باشگاههای ورزشی در جامعه چگونه رفتار میکنند؟ [دوره 10، 3 (زمستان 1400)، 1401-1400، صفحه 35-50]
ه
هیئت های ورزشی ایرانطراحی الگوی جامع ارزیابی عملکرد هیئتهای ورزشی ایران [دوره 10، 3 (زمستان 1400)، 1401-1400، صفحه 119-131]
ی
یادگیریتأثیر قابلیت های بازاریابی، نوآوری و یادگیری بر عملکرد بنگاه های کوچک و متوسط ورزشی [دوره 10، 1 (تابستان 1400)، 1401-1400، صفحه 51-60]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد