آیندهپژوهیآیندهپژوهی سناریوهای پیشروی ورزش سوارکاری در افق 1410 با رویکرد سناریونویسی [دوره 13، 3 (زمستان 1403)، 1404-1403، صفحه 33-48]
آیندهنگاری استراتژیکمضامین استراتژیک توسعۀ ورزش حرفه ای ایران مبتنی بر سناریو: از طریق سناریو ویزارد [دوره 13، 1 (تابستان 1403)، 1404-1403، صفحه 75-98]
ا
احساسات و نیازهای مشتریانطراحی مدل ارتباطی محرکهای مؤثر بر احساسات و نیازهای عاطفی استفادهکنندگان از اماکن ورزشی استان یزد بر اساس رویکرد مهندسی کانسی [دوره 13، 2 (پاییز 1403)، 1404-1403، صفحه 31-48]
ایرانطراحی مدل نقلوانتقالات بازیکنان لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 13، 4 (بهار 1404)، 1404-1403، صفحه 69-82]
ارزش ویژه برندطراحی الگوی توسعه ارزش ویژه برند کسبوکارهای ورزشی از طریق بازیوارسازی [دوره 13، 3 (زمستان 1403)، 1404-1403، صفحه 49-64]
استارتآپ نابطراحی مدل رویکرد استارتآپ ناب در شرکتهای نوپای ورزشی در ایران [دوره 13، 4 (بهار 1404)، 1404-1403، صفحه 19-32]
استراتژیهای مقابلهایشناسایی استراتژیهای مقابلهای هواداران تیم ملی فوتبال در برابر تهدید هویت تیمی [دوره 13، 1 (تابستان 1403)، 1404-1403، صفحه 57-74]
استراوس و کوربینطراحی الگوی شاخصهای برانگیزاننده هزینهکرد ورزشی (زمان و پول) در بین شهروندان [دوره 13، 3 (زمستان 1403)، 1404-1403، صفحه 81-98]
اعتبارسنجیاعتبارسنجی مدل توسعه فوتبال ردههای پایه استان اردبیل در بعد همگانی [دوره 13، 2 (پاییز 1403)، 1404-1403، صفحه 121-140]
اعتماد اجتماعیتحلیل نقش عوامل اجتماعی در خودکارآمدی معلمان تربیت بدنی [دوره 13، 2 (پاییز 1403)، 1404-1403، صفحه 59-78]
افق 1410آیندهپژوهی سناریوهای پیشروی ورزش سوارکاری در افق 1410 با رویکرد سناریونویسی [دوره 13، 3 (زمستان 1403)، 1404-1403، صفحه 33-48]
اقتصاد مقاومتیطراحی الگوی بومی توسعه صنعت فوتبال با رویکرد اقتصاد مقاومتی و اولویت بندی با روش OPA [دوره 13، 4 (بهار 1404)، 1404-1403، صفحه 157-174]
الگوی راهبردیطراحی مدل راهبردی مدیریت دانش در سازمانهای ورزشی: مورد مطالعه اداره کل ورزش و جوانان استان تهران [دوره 13، 4 (بهار 1404)، 1404-1403، صفحه 139-156]
اینستاگرامشناسایی و اولویت بندی چالش های فعالیت زنان ورزشکار حرفهای ایرانی در اینستاگرام [دوره 13، 2 (پاییز 1403)، 1404-1403، صفحه 1-18]
انگیزههای همکاریتأثیر مدیریت داوطلبان بر تمایل به ادامه همکاری داوطلبان در ورزش دانشآموزی با نقش میانجی رضایت شغلی [دوره 13، 3 (زمستان 1403)، 1404-1403، صفحه 123-136]
ب
بازاریابیچالشهای بازاریابی باشگاههای ورزشی از طریق فضای مجازی: رویکرد کیفی مبتنی بر تحلیل محتوا [دوره 13، 4 (بهار 1404)، 1404-1403، صفحه 33-46]
بازاریابی تجربیبررسی نقش عوامل فرهنگی- اجتماعی بر بازاریابی تجربی و قصد خرید ورزشکاران [دوره 13، 3 (زمستان 1403)، 1404-1403، صفحه 65-80]
بازاریابی رابطهمندمدل اندازهگیری تعامل رسانههای شبکه اجتماعی و کیفیت رابطه در لیگ برتر فوتبال [دوره 13، 2 (پاییز 1403)، 1404-1403، صفحه 19-30]
بازیهای دیجیتال ورزشیشناسایی مؤلفههای توسعه بازیهای دیجیتال ورزشی ایرانی براساس مدل بازاریابی RACE [دوره 13، 1 (تابستان 1403)، 1404-1403، صفحه 41-56]
بازیوارسازیطراحی الگوی توسعه ارزش ویژه برند کسبوکارهای ورزشی از طریق بازیوارسازی [دوره 13، 3 (زمستان 1403)، 1404-1403، صفحه 49-64]
باشگاه ورزشیچالشهای بازاریابی باشگاههای ورزشی از طریق فضای مجازی: رویکرد کیفی مبتنی بر تحلیل محتوا [دوره 13، 4 (بهار 1404)، 1404-1403، صفحه 33-46]
بانوانراهکارهای کاهنده چالش حضور بانوان در ورزشگاههای ایران [دوره 13، 3 (زمستان 1403)، 1404-1403، صفحه 99-110]
برآوردگر GMMسنجش اثر تولید صنعت ورزش بر رشد اقتصادی استانهای ایران به روش GMM [دوره 13، 4 (بهار 1404)، 1404-1403، صفحه 123-138]
برنامهریزی استراتژیکعوامل راهبردی وضعیت موجود فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در ایران و ارائه راهکارهای توسعه آن براساس مدل QSPM - SWOT [دوره 13، 3 (زمستان 1403)، 1404-1403، صفحه 111-122]
بومیسازیطراحی الگوی بومی توسعه صنعت فوتبال با رویکرد اقتصاد مقاومتی و اولویت بندی با روش OPA [دوره 13، 4 (بهار 1404)، 1404-1403، صفحه 157-174]
پ
پیادهرویطراحی مدل توسعه ورزش همگانی با تاکید بر پیادهروی [دوره 13، 4 (بهار 1404)، 1404-1403، صفحه 103-122]
پیاده مداریطراحی مدل توسعه ورزش همگانی با تاکید بر پیادهروی [دوره 13، 4 (بهار 1404)، 1404-1403، صفحه 103-122]
پیشرانهپیشرانههای مدل معماری منابع انسانی در مدیریت داوطلبان رویدادهای ورزش دانشگاهی [دوره 13، 1 (تابستان 1403)، 1404-1403، صفحه 25-40]
ت
تاثیرات گردشگریبررسی نقش مشارکت جامعه و تأثیر گردشگری بر حمایت ساکنان از توسعه گردشگری رویدادهای ورزشی در شهرهای ساحلی [دوره 13، 1 (تابستان 1403)، 1404-1403، صفحه 143-152]
تبلیغاتکاربرد تصویر در تبلیغات جام جهانی 2022 قطر از دیدگاه زبانشناسی اجتماعی شناختی [دوره 13، 1 (تابستان 1403)، 1404-1403، صفحه 13-24]
تحلیل سلسلهمراتبیشناسایی و اولویت بندی چالش های فعالیت زنان ورزشکار حرفهای ایرانی در اینستاگرام [دوره 13، 2 (پاییز 1403)، 1404-1403، صفحه 1-18]
تحلیل محتواچالشهای بازاریابی باشگاههای ورزشی از طریق فضای مجازی: رویکرد کیفی مبتنی بر تحلیل محتوا [دوره 13، 4 (بهار 1404)، 1404-1403، صفحه 33-46]
تحلیل مضمونشناسایی مؤلفههای توسعه بازیهای دیجیتال ورزشی ایرانی براساس مدل بازاریابی RACE [دوره 13، 1 (تابستان 1403)، 1404-1403، صفحه 41-56]
تحلیل مضمونشناسایی و اولویت بندی چالش های فعالیت زنان ورزشکار حرفهای ایرانی در اینستاگرام [دوره 13، 2 (پاییز 1403)، 1404-1403، صفحه 1-18]
تحلیل مضمونحفاظت از ورزشکاران ملی: استراتژیها، راهکارها و فرایندها [دوره 13، 2 (پاییز 1403)، 1404-1403، صفحه 155-174]
تعهد سازمانیارتباط بین هوش هیجانی و مشتری مداری کارکنان سازمانهای ورزشی استان تهران با درنظر گرفتن رضایت شغلی و تعهد سازمانی [دوره 13، 1 (تابستان 1403)، 1404-1403، صفحه 1-12]
تقلبتقلب در ورزش، از تدابیرپیشگیرانه تا اقدامات سرکوبگرانه [دوره 13، 4 (بهار 1404)، 1404-1403، صفحه 83-102]
تمرکززداییتدوین الگوی کاربست فناوری دفتر کل توزیع شده در مدیریت باشگاههای ورزشی حرفهای ایران [دوره 13، 2 (پاییز 1403)، 1404-1403، صفحه 105-120]
تیم ملیشناسایی استراتژیهای مقابلهای هواداران تیم ملی فوتبال در برابر تهدید هویت تیمی [دوره 13، 1 (تابستان 1403)، 1404-1403، صفحه 57-74]
تیمهای ملیشناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر گرایش ورزشکاران تیمهای ملی به ورزش قهرمانی در دوران کودکی [دوره 13، 4 (بهار 1404)، 1404-1403، صفحه 47-68]
تهدید هویتشناسایی استراتژیهای مقابلهای هواداران تیم ملی فوتبال در برابر تهدید هویت تیمی [دوره 13، 1 (تابستان 1403)، 1404-1403، صفحه 57-74]
توسعهمضامین استراتژیک توسعۀ ورزش حرفه ای ایران مبتنی بر سناریو: از طریق سناریو ویزارد [دوره 13، 1 (تابستان 1403)، 1404-1403، صفحه 75-98]
توسعه پایدارتدوین چارچوب فرهنگ زیست محیطی ورزش کشور مبتنی بر شاخص های توسعه پایدار [دوره 13، 1 (تابستان 1403)، 1404-1403، صفحه 127-142]
توسعه کسبوکارشناسایی عوامل مؤثر بر رونق کسبوکارهای کوچک و متوسط ورزشی [دوره 13، 4 (بهار 1404)، 1404-1403، صفحه 1-18]
تولید ناخالص داخلی ورزش (GDSP)سنجش اثر تولید صنعت ورزش بر رشد اقتصادی استانهای ایران به روش GMM [دوره 13، 4 (بهار 1404)، 1404-1403، صفحه 123-138]
ج
جام جهانیکاربرد تصویر در تبلیغات جام جهانی 2022 قطر از دیدگاه زبانشناسی اجتماعی شناختی [دوره 13، 1 (تابستان 1403)، 1404-1403، صفحه 13-24]
چ
چالشچالشهای بازاریابی باشگاههای ورزشی از طریق فضای مجازی: رویکرد کیفی مبتنی بر تحلیل محتوا [دوره 13، 4 (بهار 1404)، 1404-1403، صفحه 33-46]
چالشهاراهکارهای کاهنده چالش حضور بانوان در ورزشگاههای ایران [دوره 13، 3 (زمستان 1403)، 1404-1403، صفحه 99-110]
چالشهاشناسایی چالشها و ارائه راهکارهای تأثیرگذار بر مدیریت سالمندان در مشارکت به ورزش و فعالیت بدنی [دوره 13، 3 (زمستان 1403)، 1404-1403، صفحه 1-16]
ح
حامیان مالیشناسایی عوامل مدیریت راهبردی حامیان مالی ورزش و ارائه الگو [دوره 13، 1 (تابستان 1403)، 1404-1403، صفحه 99-114]
حفاظت ورزشکارحفاظت از ورزشکاران ملی: استراتژیها، راهکارها و فرایندها [دوره 13، 2 (پاییز 1403)، 1404-1403، صفحه 155-174]
حق بانوانراهکارهای کاهنده چالش حضور بانوان در ورزشگاههای ایران [دوره 13، 3 (زمستان 1403)، 1404-1403، صفحه 99-110]
حمایت ساکنان از توسعه گردشگریبررسی نقش مشارکت جامعه و تأثیر گردشگری بر حمایت ساکنان از توسعه گردشگری رویدادهای ورزشی در شهرهای ساحلی [دوره 13، 1 (تابستان 1403)، 1404-1403، صفحه 143-152]
خ
خبرگان ورزشیاعتبارسنجی مدل توسعه فوتبال ردههای پایه استان اردبیل در بعد همگانی [دوره 13، 2 (پاییز 1403)، 1404-1403، صفحه 121-140]
خدمات تفریحی- ورزشیتدوین الگوی خدمات گردشگری تفریحی- ورزشی در کلان شهرها [دوره 13، 3 (زمستان 1403)، 1404-1403، صفحه 17-32]
خدمات گردشگریتدوین الگوی خدمات گردشگری تفریحی- ورزشی در کلان شهرها [دوره 13، 3 (زمستان 1403)، 1404-1403، صفحه 17-32]
د
داوطلبیپیشرانههای مدل معماری منابع انسانی در مدیریت داوطلبان رویدادهای ورزش دانشگاهی [دوره 13، 1 (تابستان 1403)، 1404-1403، صفحه 25-40]
داوطلبیتأثیر مدیریت داوطلبان بر تمایل به ادامه همکاری داوطلبان در ورزش دانشآموزی با نقش میانجی رضایت شغلی [دوره 13، 3 (زمستان 1403)، 1404-1403، صفحه 123-136]
درآمد پایدار"شناسایی راهبردهای درآمدزایی پایدار برای فدراسیون های ورزشی منتخب [دوره 13، 2 (پاییز 1403)، 1404-1403، صفحه 49-58]
درآمد زایی"شناسایی راهبردهای درآمدزایی پایدار برای فدراسیون های ورزشی منتخب [دوره 13، 2 (پاییز 1403)، 1404-1403، صفحه 49-58]
دستکاری مسابقاتتقلب در ورزش، از تدابیرپیشگیرانه تا اقدامات سرکوبگرانه [دوره 13، 4 (بهار 1404)، 1404-1403، صفحه 83-102]
دفتر کل توزیع شدهتدوین الگوی کاربست فناوری دفتر کل توزیع شده در مدیریت باشگاههای ورزشی حرفهای ایران [دوره 13، 2 (پاییز 1403)، 1404-1403، صفحه 105-120]
دوپینگتقلب در ورزش، از تدابیرپیشگیرانه تا اقدامات سرکوبگرانه [دوره 13، 4 (بهار 1404)، 1404-1403، صفحه 83-102]
ر
راهکارهاشناسایی چالشها و ارائه راهکارهای تأثیرگذار بر مدیریت سالمندان در مشارکت به ورزش و فعالیت بدنی [دوره 13، 3 (زمستان 1403)، 1404-1403، صفحه 1-16]
راهکارهاراهکارهای کاهنده چالش حضور بانوان در ورزشگاههای ایران [دوره 13، 3 (زمستان 1403)، 1404-1403، صفحه 99-110]
رسانه شبکه اجتماعیمدل اندازهگیری تعامل رسانههای شبکه اجتماعی و کیفیت رابطه در لیگ برتر فوتبال [دوره 13، 2 (پاییز 1403)، 1404-1403، صفحه 19-30]
رشداقتصادیسنجش اثر تولید صنعت ورزش بر رشد اقتصادی استانهای ایران به روش GMM [دوره 13، 4 (بهار 1404)، 1404-1403، صفحه 123-138]
رضایت شغلیارتباط بین هوش هیجانی و مشتری مداری کارکنان سازمانهای ورزشی استان تهران با درنظر گرفتن رضایت شغلی و تعهد سازمانی [دوره 13، 1 (تابستان 1403)، 1404-1403، صفحه 1-12]
روانشناسی اجتماعیتحلیل نقش عوامل اجتماعی در خودکارآمدی معلمان تربیت بدنی [دوره 13، 2 (پاییز 1403)، 1404-1403، صفحه 59-78]
رویدادهای ورزشیپیشرانههای مدل معماری منابع انسانی در مدیریت داوطلبان رویدادهای ورزش دانشگاهی [دوره 13، 1 (تابستان 1403)، 1404-1403، صفحه 25-40]
رویدادهای ورزشیبررسی نقش مشارکت جامعه و تأثیر گردشگری بر حمایت ساکنان از توسعه گردشگری رویدادهای ورزشی در شهرهای ساحلی [دوره 13، 1 (تابستان 1403)، 1404-1403، صفحه 143-152]
ز
زبانشناختیکاربرد تصویر در تبلیغات جام جهانی 2022 قطر از دیدگاه زبانشناسی اجتماعی شناختی [دوره 13، 1 (تابستان 1403)، 1404-1403، صفحه 13-24]
سازمانهای ورزشیحفاظت از ورزشکاران ملی: استراتژیها، راهکارها و فرایندها [دوره 13، 2 (پاییز 1403)، 1404-1403، صفحه 155-174]
سازمانهای ورزش و جوانانطراحی مدل راهبردی مدیریت دانش در سازمانهای ورزشی: مورد مطالعه اداره کل ورزش و جوانان استان تهران [دوره 13، 4 (بهار 1404)، 1404-1403، صفحه 139-156]
سازمان ورزشیشناسایی و تبیین ارتباط عوامل موثر در ایجاد سازمان ورزشی نوآور با عملکرد سازمانهای ورزشی منتخب [دوره 13، 2 (پاییز 1403)، 1404-1403، صفحه 79-104]
سیاستگذاریطراحی الگوی بومی توسعه صنعت فوتبال با رویکرد اقتصاد مقاومتی و اولویت بندی با روش OPA [دوره 13، 4 (بهار 1404)، 1404-1403، صفحه 157-174]
سالمندانشناسایی چالشها و ارائه راهکارهای تأثیرگذار بر مدیریت سالمندان در مشارکت به ورزش و فعالیت بدنی [دوره 13، 3 (زمستان 1403)، 1404-1403، صفحه 1-16]
سالمندانفراترکیب عوامل مؤثر بر ورزش و فعالیتبدنی سالمندان ایران [دوره 13، 4 (بهار 1404)، 1404-1403، صفحه 175-188]
سرمایه انسانیشناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر گرایش ورزشکاران تیمهای ملی به ورزش قهرمانی در دوران کودکی [دوره 13، 4 (بهار 1404)، 1404-1403، صفحه 47-68]
سناریومضامین استراتژیک توسعۀ ورزش حرفه ای ایران مبتنی بر سناریو: از طریق سناریو ویزارد [دوره 13، 1 (تابستان 1403)، 1404-1403، صفحه 75-98]
سناریونویسیآیندهپژوهی سناریوهای پیشروی ورزش سوارکاری در افق 1410 با رویکرد سناریونویسی [دوره 13، 3 (زمستان 1403)، 1404-1403، صفحه 33-48]
سوءاستفادهحفاظت از ورزشکاران ملی: استراتژیها، راهکارها و فرایندها [دوره 13، 2 (پاییز 1403)، 1404-1403، صفحه 155-174]
سواتعوامل راهبردی وضعیت موجود فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در ایران و ارائه راهکارهای توسعه آن براساس مدل QSPM - SWOT [دوره 13، 3 (زمستان 1403)، 1404-1403، صفحه 111-122]
ش
شاخص توسعهطراحی الگوی بومی توسعه صنعت فوتبال با رویکرد اقتصاد مقاومتی و اولویت بندی با روش OPA [دوره 13، 4 (بهار 1404)، 1404-1403، صفحه 157-174]
شبکههای اجتماعیشناسایی و اولویت بندی چالش های فعالیت زنان ورزشکار حرفهای ایرانی در اینستاگرام [دوره 13، 2 (پاییز 1403)، 1404-1403، صفحه 1-18]
شرکتهای نوپاطراحی مدل رویکرد استارتآپ ناب در شرکتهای نوپای ورزشی در ایران [دوره 13، 4 (بهار 1404)، 1404-1403، صفحه 19-32]
شناخت اجتماعیتحلیل نقش عوامل اجتماعی در خودکارآمدی معلمان تربیت بدنی [دوره 13، 2 (پاییز 1403)، 1404-1403، صفحه 59-78]
ص
صنعت فوتبالطراحی الگوی بومی توسعه صنعت فوتبال با رویکرد اقتصاد مقاومتی و اولویت بندی با روش OPA [دوره 13، 4 (بهار 1404)، 1404-1403، صفحه 157-174]
صنعت ورزششناسایی عوامل مؤثر بر رونق کسبوکارهای کوچک و متوسط ورزشی [دوره 13، 4 (بهار 1404)، 1404-1403، صفحه 1-18]
ض
ضعف ساختاریشناسایی چالشها و عوامل مؤثر بر مدیریت استعداد در آکادمیهای فوتسال ایران [دوره 13، 4 (بهار 1404)، 1404-1403، صفحه 189-208]
ع
عملکردشناسایی و تبیین ارتباط عوامل موثر در ایجاد سازمان ورزشی نوآور با عملکرد سازمانهای ورزشی منتخب [دوره 13، 2 (پاییز 1403)، 1404-1403، صفحه 79-104]
عواطف مشتریانطراحی مدل ارتباطی محرکهای مؤثر بر احساسات و نیازهای عاطفی استفادهکنندگان از اماکن ورزشی استان یزد بر اساس رویکرد مهندسی کانسی [دوره 13، 2 (پاییز 1403)، 1404-1403، صفحه 31-48]
عوامل تسهیلگرراهکارهای کاهنده چالش حضور بانوان در ورزشگاههای ایران [دوره 13، 3 (زمستان 1403)، 1404-1403، صفحه 99-110]
عوامل فرهنگی- اجتماعیبررسی نقش عوامل فرهنگی- اجتماعی بر بازاریابی تجربی و قصد خرید ورزشکاران [دوره 13، 3 (زمستان 1403)، 1404-1403، صفحه 65-80]
عوامل فنی و تخصصیشناسایی چالشها و عوامل مؤثر بر مدیریت استعداد در آکادمیهای فوتسال ایران [دوره 13، 4 (بهار 1404)، 1404-1403، صفحه 189-208]
عوامل مؤثرفراترکیب عوامل مؤثر بر ورزش و فعالیتبدنی سالمندان ایران [دوره 13، 4 (بهار 1404)، 1404-1403، صفحه 175-188]
ف
فدراسیونعوامل راهبردی وضعیت موجود فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در ایران و ارائه راهکارهای توسعه آن براساس مدل QSPM - SWOT [دوره 13، 3 (زمستان 1403)، 1404-1403، صفحه 111-122]
فدراسیون های ورزشی"شناسایی راهبردهای درآمدزایی پایدار برای فدراسیون های ورزشی منتخب [دوره 13، 2 (پاییز 1403)، 1404-1403، صفحه 49-58]
فراترکیبفراترکیب عوامل مؤثر بر ورزش و فعالیتبدنی سالمندان ایران [دوره 13، 4 (بهار 1404)، 1404-1403، صفحه 175-188]
فرهنگتدوین چارچوب فرهنگ زیست محیطی ورزش کشور مبتنی بر شاخص های توسعه پایدار [دوره 13، 1 (تابستان 1403)، 1404-1403، صفحه 127-142]
فضای مجازیچالشهای بازاریابی باشگاههای ورزشی از طریق فضای مجازی: رویکرد کیفی مبتنی بر تحلیل محتوا [دوره 13، 4 (بهار 1404)، 1404-1403، صفحه 33-46]
فعالیت بدنیورزش تربیتی در مدارس: رویکرد علمسنجی [دوره 13، 3 (زمستان 1403)، 1404-1403، صفحه 137-160]
فوتبال اردبیلاعتبارسنجی مدل توسعه فوتبال ردههای پایه استان اردبیل در بعد همگانی [دوره 13، 2 (پاییز 1403)، 1404-1403، صفحه 121-140]
ق
قدرت دانشطراحی مدل راهبردی مدیریت دانش در سازمانهای ورزشی: مورد مطالعه اداره کل ورزش و جوانان استان تهران [دوره 13، 4 (بهار 1404)، 1404-1403، صفحه 139-156]
قصد ارجاعمدل اندازهگیری تعامل رسانههای شبکه اجتماعی و کیفیت رابطه در لیگ برتر فوتبال [دوره 13، 2 (پاییز 1403)، 1404-1403، صفحه 19-30]
قصد خریدبررسی نقش عوامل فرهنگی- اجتماعی بر بازاریابی تجربی و قصد خرید ورزشکاران [دوره 13، 3 (زمستان 1403)، 1404-1403، صفحه 65-80]
قصد خریدمدل اندازهگیری تعامل رسانههای شبکه اجتماعی و کیفیت رابطه در لیگ برتر فوتبال [دوره 13، 2 (پاییز 1403)، 1404-1403، صفحه 19-30]
قطرکاربرد تصویر در تبلیغات جام جهانی 2022 قطر از دیدگاه زبانشناسی اجتماعی شناختی [دوره 13، 1 (تابستان 1403)، 1404-1403، صفحه 13-24]
ک
کارآفرینی ورزشیشناسایی عوامل مؤثر بر رونق کسبوکارهای کوچک و متوسط ورزشی [دوره 13، 4 (بهار 1404)، 1404-1403، صفحه 1-18]
کسبوکار پلتفرمیتدوین الگوی کاربست فناوری دفتر کل توزیع شده در مدیریت باشگاههای ورزشی حرفهای ایران [دوره 13، 2 (پاییز 1403)، 1404-1403، صفحه 105-120]
کسبوکارهای کوچک و متوسطشناسایی عوامل مؤثر بر رونق کسبوکارهای کوچک و متوسط ورزشی [دوره 13، 4 (بهار 1404)، 1404-1403، صفحه 1-18]
کسبوکارهای ورزشیطراحی الگوی توسعه ارزش ویژه برند کسبوکارهای ورزشی از طریق بازیوارسازی [دوره 13، 3 (زمستان 1403)، 1404-1403، صفحه 49-64]
کلانشهرهاتدوین الگوی خدمات گردشگری تفریحی- ورزشی در کلان شهرها [دوره 13، 3 (زمستان 1403)، 1404-1403، صفحه 17-32]
گ
گردشگریتدوین الگوی خدمات گردشگری تفریحی- ورزشی در کلان شهرها [دوره 13، 3 (زمستان 1403)، 1404-1403، صفحه 17-32]
ل
لیگ برتر فوتبالطراحی مدل نقلوانتقالات بازیکنان لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 13، 4 (بهار 1404)، 1404-1403، صفحه 69-82]
م
ماتریس کمیعوامل راهبردی وضعیت موجود فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در ایران و ارائه راهکارهای توسعه آن براساس مدل QSPM - SWOT [دوره 13، 3 (زمستان 1403)، 1404-1403، صفحه 111-122]
محیط زیستتدوین چارچوب فرهنگ زیست محیطی ورزش کشور مبتنی بر شاخص های توسعه پایدار [دوره 13، 1 (تابستان 1403)، 1404-1403، صفحه 127-142]
مدیریت استعدادشناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر گرایش ورزشکاران تیمهای ملی به ورزش قهرمانی در دوران کودکی [دوره 13، 4 (بهار 1404)، 1404-1403، صفحه 47-68]
مدیریت استعدادشناسایی چالشها و عوامل مؤثر بر مدیریت استعداد در آکادمیهای فوتسال ایران [دوره 13، 4 (بهار 1404)، 1404-1403، صفحه 189-208]
مدیریت باشگاه حرفهای ورزشیتدوین الگوی کاربست فناوری دفتر کل توزیع شده در مدیریت باشگاههای ورزشی حرفهای ایران [دوره 13، 2 (پاییز 1403)، 1404-1403، صفحه 105-120]
مدیریت دانشطراحی مدل راهبردی مدیریت دانش در سازمانهای ورزشی: مورد مطالعه اداره کل ورزش و جوانان استان تهران [دوره 13، 4 (بهار 1404)، 1404-1403، صفحه 139-156]
مدیریت داوطلبانپیشرانههای مدل معماری منابع انسانی در مدیریت داوطلبان رویدادهای ورزش دانشگاهی [دوره 13، 1 (تابستان 1403)، 1404-1403، صفحه 25-40]
مدیریت راهبردیشناسایی عوامل مدیریت راهبردی حامیان مالی ورزش و ارائه الگو [دوره 13، 1 (تابستان 1403)، 1404-1403، صفحه 99-114]
مدل بازارایابی RACEشناسایی مؤلفههای توسعه بازیهای دیجیتال ورزشی ایرانی براساس مدل بازاریابی RACE [دوره 13، 1 (تابستان 1403)، 1404-1403، صفحه 41-56]
مدل دادههای تابلوییسنجش اثر تولید صنعت ورزش بر رشد اقتصادی استانهای ایران به روش GMM [دوره 13، 4 (بهار 1404)، 1404-1403، صفحه 123-138]
مدل کاربردیتدوین الگوی کاربست فناوری دفتر کل توزیع شده در مدیریت باشگاههای ورزشی حرفهای ایران [دوره 13، 2 (پاییز 1403)، 1404-1403، صفحه 105-120]
مرور نظاممندفراترکیب عوامل مؤثر بر ورزش و فعالیتبدنی سالمندان ایران [دوره 13، 4 (بهار 1404)، 1404-1403، صفحه 175-188]
مشارکت جامعهبررسی نقش مشارکت جامعه و تأثیر گردشگری بر حمایت ساکنان از توسعه گردشگری رویدادهای ورزشی در شهرهای ساحلی [دوره 13، 1 (تابستان 1403)، 1404-1403، صفحه 143-152]
مشارکت ورزشیطراحی الگوی شاخصهای برانگیزاننده هزینهکرد ورزشی (زمان و پول) در بین شهروندان [دوره 13، 3 (زمستان 1403)، 1404-1403، صفحه 81-98]
مشتری مداریارتباط بین هوش هیجانی و مشتری مداری کارکنان سازمانهای ورزشی استان تهران با درنظر گرفتن رضایت شغلی و تعهد سازمانی [دوره 13، 1 (تابستان 1403)، 1404-1403، صفحه 1-12]
مطالعه کیفیشناسایی چالشها و ارائه راهکارهای تأثیرگذار بر مدیریت سالمندان در مشارکت به ورزش و فعالیت بدنی [دوره 13، 3 (زمستان 1403)، 1404-1403، صفحه 1-16]
معماری منابع انسانیپیشرانههای مدل معماری منابع انسانی در مدیریت داوطلبان رویدادهای ورزش دانشگاهی [دوره 13، 1 (تابستان 1403)، 1404-1403، صفحه 25-40]
منابع انسانیتحلیل نقش عوامل اجتماعی در خودکارآمدی معلمان تربیت بدنی [دوره 13، 2 (پاییز 1403)، 1404-1403، صفحه 59-78]
منابع انسانیتأثیر مدیریت داوطلبان بر تمایل به ادامه همکاری داوطلبان در ورزش دانشآموزی با نقش میانجی رضایت شغلی [دوره 13، 3 (زمستان 1403)، 1404-1403، صفحه 123-136]
مهارتهای فردیشناسایی چالشها و عوامل مؤثر بر مدیریت استعداد در آکادمیهای فوتسال ایران [دوره 13، 4 (بهار 1404)، 1404-1403، صفحه 189-208]
مهندسی کانسیطراحی مدل ارتباطی محرکهای مؤثر بر احساسات و نیازهای عاطفی استفادهکنندگان از اماکن ورزشی استان یزد بر اساس رویکرد مهندسی کانسی [دوره 13، 2 (پاییز 1403)، 1404-1403، صفحه 31-48]
ن
نیروهای تغییرآیندهپژوهی سناریوهای پیشروی ورزش سوارکاری در افق 1410 با رویکرد سناریونویسی [دوره 13، 3 (زمستان 1403)، 1404-1403، صفحه 33-48]
نظریه دادهبنیادطراحی مدل نقلوانتقالات بازیکنان لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 13، 4 (بهار 1404)، 1404-1403، صفحه 69-82]
نقلوانتقالات بازیکنانطراحی مدل نقلوانتقالات بازیکنان لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 13، 4 (بهار 1404)، 1404-1403، صفحه 69-82]
نوآوریشناسایی و تبیین ارتباط عوامل موثر در ایجاد سازمان ورزشی نوآور با عملکرد سازمانهای ورزشی منتخب [دوره 13، 2 (پاییز 1403)، 1404-1403، صفحه 79-104]
ورزش حرفهایمضامین استراتژیک توسعۀ ورزش حرفه ای ایران مبتنی بر سناریو: از طریق سناریو ویزارد [دوره 13، 1 (تابستان 1403)، 1404-1403، صفحه 75-98]
ورزش دانشآموزیتأثیر مدیریت داوطلبان بر تمایل به ادامه همکاری داوطلبان در ورزش دانشآموزی با نقش میانجی رضایت شغلی [دوره 13، 3 (زمستان 1403)، 1404-1403، صفحه 123-136]
ورزش سوارکاریآیندهپژوهی سناریوهای پیشروی ورزش سوارکاری در افق 1410 با رویکرد سناریونویسی [دوره 13، 3 (زمستان 1403)، 1404-1403، صفحه 33-48]
ورزش شناعوامل راهبردی وضعیت موجود فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در ایران و ارائه راهکارهای توسعه آن براساس مدل QSPM - SWOT [دوره 13، 3 (زمستان 1403)، 1404-1403، صفحه 111-122]
ورزش قهرمانیشناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر گرایش ورزشکاران تیمهای ملی به ورزش قهرمانی در دوران کودکی [دوره 13، 4 (بهار 1404)، 1404-1403، صفحه 47-68]
ورزشکاران حرفهایبررسی نقش عوامل فرهنگی- اجتماعی بر بازاریابی تجربی و قصد خرید ورزشکاران [دوره 13، 3 (زمستان 1403)، 1404-1403، صفحه 65-80]
ورزشکاران ملیحفاظت از ورزشکاران ملی: استراتژیها، راهکارها و فرایندها [دوره 13، 2 (پاییز 1403)، 1404-1403، صفحه 155-174]
ورزشگاههای ایرانراهکارهای کاهنده چالش حضور بانوان در ورزشگاههای ایران [دوره 13، 3 (زمستان 1403)، 1404-1403، صفحه 99-110]
ورزش همگانیطراحی مدل توسعه ورزش همگانی با تاکید بر پیادهروی [دوره 13، 4 (بهار 1404)، 1404-1403، صفحه 103-122]
ورزش و فعالیت بدنیشناسایی چالشها و ارائه راهکارهای تأثیرگذار بر مدیریت سالمندان در مشارکت به ورزش و فعالیت بدنی [دوره 13، 3 (زمستان 1403)، 1404-1403، صفحه 1-16]
ورزش و فعالیت بدنیفراترکیب عوامل مؤثر بر ورزش و فعالیتبدنی سالمندان ایران [دوره 13، 4 (بهار 1404)، 1404-1403، صفحه 175-188]
ه
هزینهکرد ورزشیطراحی الگوی شاخصهای برانگیزاننده هزینهکرد ورزشی (زمان و پول) در بین شهروندان [دوره 13، 3 (زمستان 1403)، 1404-1403، صفحه 81-98]
هواداران فوتبالشناسایی استراتژیهای مقابلهای هواداران تیم ملی فوتبال در برابر تهدید هویت تیمی [دوره 13، 1 (تابستان 1403)، 1404-1403، صفحه 57-74]
هویت تیمیشناسایی استراتژیهای مقابلهای هواداران تیم ملی فوتبال در برابر تهدید هویت تیمی [دوره 13، 1 (تابستان 1403)، 1404-1403، صفحه 57-74]
هوش هیجانیارتباط بین هوش هیجانی و مشتری مداری کارکنان سازمانهای ورزشی استان تهران با درنظر گرفتن رضایت شغلی و تعهد سازمانی [دوره 13، 1 (تابستان 1403)، 1404-1403، صفحه 1-12]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد