آ
-
آزادفدا، شیوا
تدوین الگوی مفهومی کاربست تحقیقات ورزشی کشور [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 89-104]
ا
-
احمدی مقدم، پژمان
تاثیر بازاریابی شبکهای بر ارتقاء و نگهداشت برند کالاهای ورزشی خارجی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 31-43]
-
ادبی فیروزجاه، جواد
نقش بازاریابی رسانههای اجتماعی بر قصد خرید و وفاداری مشتریان مراکز تفریحی ورزشی براساس تئوری استفاده و رضایت مندی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 23-34]
-
ایرجی نقندر، رامین
طراحی الگوی نقش مبادله اجتماعی بر تصمیمگیری داوران نخبه فوتبال و فوتسال آسیا [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 27-36]
-
ازمشا، ام البنین
تدوین الگوی مفهومی کاربست تحقیقات ورزشی کشور [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 89-104]
-
اسکندری، عیسی
شناسایی موانع مدیریت استراتژیک در معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 11-22]
-
اسلامی، صدیقه
نقش گردشگری ورزشی بر توسعه کارآفرینی در استان هرمزگان(تأکید بر سواحل و ورزشهای آبی) [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 89-100]
-
اسماعیلی شازندی، محمدرضا
شناسایی عوامل موثر کارآفرینی ورزشی درایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 77-88]
-
اسمعیلی، محسن
طراحی الگوی پارادایمی عوامل موثر بر مشارکت صنایع استان خوزستان در فعالیتهای ورزش قهرمانی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 11-29]
-
اشرف گنجویی، فریده
شناسایی عوامل موثر کارآفرینی ورزشی درایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 77-88]
-
افروزه، علی
تاثیر خلق تجربه از طریق محرکهای حسی در باشگاههای بدنسازی بر ارزش درک شده، قدرت برند و تبلیغات دهان به دهان مشتریان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 23-34]
-
افروزه، محمد صادق
تاثیر خلق تجربه از طریق محرکهای حسی در باشگاههای بدنسازی بر ارزش درک شده، قدرت برند و تبلیغات دهان به دهان مشتریان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 23-34]
-
افلاطون، صدیقه
شناسایی و رتبهبندی عوامل فرهنگی- اجتماعی مؤثر بر فرهنگ سازی هواداری در ورزش ایران [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 49-61]
-
اقبالی، کبریا
شناسایی و رتبهبندی عوامل فرهنگی- اجتماعی مؤثر بر فرهنگ سازی هواداری در ورزش ایران [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 49-61]
-
الفتی، امیر
تاثیر حکمرانی خوب بر سلامت سازمانی با نقش میانجی پاسخگویی در وزارت ورزش و جوانان ایران [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 77-88]
-
اندام، رضا
تأثیرسبک رهبری اخلاقی بر بهزیستی شغلی معلمان تربیت بدنی با نقش میانجی تسهیل کار- خانواده [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 63-76]
ب
-
باقریان فرح آبادی، محسن
مدل توسعه کسبوکارهای ورزشی با رویکرد تجارت الکترونیک [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 61-75]
-
باقریان فرح آبادی، محسن
تاثیر میزان فعالیت بدنی بر رفتارهای اخلاقی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی: نقش میانجی میزان استفاده از شبکههای اجتماعی و نگرش فرد در مورد تصویر بدنی خود [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 67-76]
-
بدری آذرین، یعقوب
تاثیر بازاریابی شبکهای بر ارتقاء و نگهداشت برند کالاهای ورزشی خارجی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 31-43]
-
برومند، محمدرضا
تاثیر خلق تجربه از طریق محرکهای حسی در باشگاههای بدنسازی بر ارزش درک شده، قدرت برند و تبلیغات دهان به دهان مشتریان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 23-34]
-
بنی اسدی، محمدرضا
ارائه الگوی مدارای اجتماعی تماشاگران باشگاهای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 111-122]
-
بهرامی، حدیثه
موانع واگذاری اماکن ورزشی با تاکید بر بند ج اصل 44 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 11-22]
پ
-
پیرجمادی، سحر
چالش های رشد کسب و کارهای نوپای ورزشی در ایران [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 11-25]
-
پورزارع، مهدیه
پیامدهای تحریمهای بینالمللی بر صنعت ورزش [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 115-125]
-
پورکیانی، محمد
تاثیر خلق تجربه از طریق محرکهای حسی در باشگاههای بدنسازی بر ارزش درک شده، قدرت برند و تبلیغات دهان به دهان مشتریان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 23-34]
ت
-
تقوی، زهره
طراحی مدل بلوغ منابع انسانی در ادارات تربیت بدنی دانشگاههای جامع دولتی کشور [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 37-47]
ج
-
جلیلی کامجو، سیده پرویز
آیندهنگاری در ورزش همگانی: سناریوهای درآمدزایی پایدار [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 51-63]
-
جمالی قراخانلو، علی
تحلیل عاملیSWOT پایگاه های ورزش قهرمانی ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 35-50]
-
جوانی، وجیهه
تاثیر بازاریابی شبکهای بر ارتقاء و نگهداشت برند کالاهای ورزشی خارجی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 31-43]
ح
-
حاجی انزهایی، زهرا
تاثیر سیاست سازمانی بر خلاقیت کارکنان وزارت ورزش و جوانان از طریق پنهان کردن دانش و نقش تعدیلگر تعهد حرفه ای [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 77-90]
-
حامی، محمد
ارزیابی و رتبه بندی کارایی معاونت تربیت بدنی آموزش و پرورش استانهای کشور با استفاده از الگوی BCC( تحلیل پوششی داده ها) [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 77-92]
-
حجت، شهلا
ارائه الگوی مدارای اجتماعی تماشاگران باشگاهای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 111-122]
-
حسنی، سعید
طراحی مدل مشارکت سازمانهای ورزشی دولتی در بخش ورزش برای همه، با توجه به خط مشی سلامت محوری دولت [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 123-134]
-
حسین پور، اسکندر
بررسی ابعاد مختلف سلب میزبانی باشگاه های فوتبال ایران در مسابقات آسیایی 2020 [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 91-100]
-
حمیدی، محسن
طراحی الگوی جامع ارزیابی عملکرد هیئتهای ورزشی ایران [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 119-131]
خ
-
خبیری، کاوه
ارائه الگوی مدارای اجتماعی تماشاگران باشگاهای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 111-122]
-
خسرویزاده، اسفندیار
مشتریان در قبال ارتباط با باشگاههای ورزشی در جامعه چگونه رفتار میکنند؟ [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 35-50]
-
خلیلی، محمدرضا
تأثیرسبک رهبری اخلاقی بر بهزیستی شغلی معلمان تربیت بدنی با نقش میانجی تسهیل کار- خانواده [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 63-76]
د
-
دلدار، ابراهیم
شناسایی و رتبهبندی عوامل فرهنگی- اجتماعی مؤثر بر فرهنگ سازی هواداری در ورزش ایران [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 49-61]
-
دهشتی، محمد
نقش بازاریابی رسانههای اجتماعی بر قصد خرید و وفاداری مشتریان مراکز تفریحی ورزشی براساس تئوری استفاده و رضایت مندی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 23-34]
-
دهقان قهفرخی، امین
موانع واگذاری اماکن ورزشی با تاکید بر بند ج اصل 44 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 11-22]
ر
-
ربی بی، معصومه
آیندهنگاری در ورزش همگانی: سناریوهای درآمدزایی پایدار [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 51-63]
-
رجبی، مجتبی
تأثیرسبک رهبری اخلاقی بر بهزیستی شغلی معلمان تربیت بدنی با نقش میانجی تسهیل کار- خانواده [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 63-76]
-
رحیمی، امیر
تأثیر قابلیت های بازاریابی، نوآوری و یادگیری بر عملکرد بنگاه های کوچک و متوسط ورزشی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 51-60]
-
رشید لمیر، امین
واکاوی نقش عوامل زمینهای در نهادینه کردن فعالیت بدنی در دانشگاههای ایران [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 101-113]
-
رضائی صوفی، مرتضی
شناسایی موانع مدیریت استراتژیک در معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 11-22]
ز
-
زارعی، علی
تاثیر سیاست سازمانی بر خلاقیت کارکنان وزارت ورزش و جوانان از طریق پنهان کردن دانش و نقش تعدیلگر تعهد حرفه ای [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 77-90]
-
زهره وندیان، کریم
مشتریان در قبال ارتباط با باشگاههای ورزشی در جامعه چگونه رفتار میکنند؟ [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 35-50]
س
-
سایبانی، حمیدرضا
مدل پیاده سازی بازاریابی الکترونیکی در حوزه کسب و کار ورزشی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 65-76]
-
سعیدپور سرچشمه، مونا
تاثیر سیاست سازمانی بر خلاقیت کارکنان وزارت ورزش و جوانان از طریق پنهان کردن دانش و نقش تعدیلگر تعهد حرفه ای [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 77-90]
-
سلطانی، سیدکریم
ارزیابی و رتبه بندی کارایی معاونت تربیت بدنی آموزش و پرورش استانهای کشور با استفاده از الگوی BCC( تحلیل پوششی داده ها) [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 77-92]
-
سوادی، مهدی
مدل پیاده سازی بازاریابی الکترونیکی در حوزه کسب و کار ورزشی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 65-76]
ش
-
شجاعی، وحید
ارزیابی و رتبه بندی کارایی معاونت تربیت بدنی آموزش و پرورش استانهای کشور با استفاده از الگوی BCC( تحلیل پوششی داده ها) [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 77-92]
-
شریعتی فیض آبادی، مهدی
مدلسازی مفاهیم تصویر سازمانی از دیدگاه دانشجویان علوم ورزشی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 127-139]
-
شریفیان، اسماعیل
طراحی مدل بلوغ منابع انسانی در ادارات تربیت بدنی دانشگاههای جامع دولتی کشور [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 37-47]
-
شیروانی، طهماسب
طراحی الگوی پارادایمی عوامل موثر بر مشارکت صنایع استان خوزستان در فعالیتهای ورزش قهرمانی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 11-29]
-
شعبانی بهار، غلامرضا
چالش های رشد کسب و کارهای نوپای ورزشی در ایران [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 11-25]
-
شهبازی، معصومه
آسیب شناسی راهبردی توسعه ورزش همگانی ازدیدگاه متخصصان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 101-110]
-
شهپر توفیق، آزیتا
شناسایی و رتبهبندی عوامل فرهنگی- اجتماعی مؤثر بر فرهنگ سازی هواداری در ورزش ایران [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 49-61]
ص
-
صفانیا، علی محمد
مدل توسعه کسبوکارهای ورزشی با رویکرد تجارت الکترونیک [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 61-75]
-
صفانیا، علی محمد
تدوین الگوی مفهومی کاربست تحقیقات ورزشی کشور [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 89-104]
ع
-
عباسی، همایون
تعیین نقش میانجی مدیریت دانش در رابطه بین فناوری اطلاعات و ارتباطات و فرهنگ سازمانی با یادگیری سازمانی در فدراسیونهای ورزشی ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 51-66]
-
عبدوی، فاطمه
تحلیل عاملیSWOT پایگاه های ورزش قهرمانی ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 35-50]
-
عیدی، حسین
تعیین نقش میانجی مدیریت دانش در رابطه بین فناوری اطلاعات و ارتباطات و فرهنگ سازمانی با یادگیری سازمانی در فدراسیونهای ورزشی ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 51-66]
-
علیپور درویش، زهرا
ارائه الگوی مدارای اجتماعی تماشاگران باشگاهای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 111-122]
-
علی محمدی، حسین
نقش بازاریابی رسانههای اجتماعی بر قصد خرید و وفاداری مشتریان مراکز تفریحی ورزشی براساس تئوری استفاده و رضایت مندی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 23-34]
-
علوی، سلمان
پیامدهای تحریمهای بینالمللی بر صنعت ورزش [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 115-125]
غ
-
غفوری، فرزاد
پیامدهای تحریمهای بینالمللی بر صنعت ورزش [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 115-125]
ف
-
فارسی، سلمان
مدل پیاده سازی بازاریابی الکترونیکی در حوزه کسب و کار ورزشی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 65-76]
-
فتاحیان، نفیسه
تعیین نقش میانجی مدیریت دانش در رابطه بین فناوری اطلاعات و ارتباطات و فرهنگ سازمانی با یادگیری سازمانی در فدراسیونهای ورزشی ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 51-66]
-
فراهانی، ابوالفضل
مدل توسعه کسبوکارهای ورزشی با رویکرد تجارت الکترونیک [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 61-75]
-
فراهانی، ابوالفضل
تدوین الگوی مفهومی کاربست تحقیقات ورزشی کشور [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 89-104]
-
فراهانی، ابوالفضل
طراحی الگوی نقش مبادله اجتماعی بر تصمیمگیری داوران نخبه فوتبال و فوتسال آسیا [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 27-36]
-
فردوسی، محمدحسن
طراحی الگوی پارادایمی عوامل موثر بر مشارکت صنایع استان خوزستان در فعالیتهای ورزش قهرمانی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 11-29]
-
فزونخواه، پژمان
آسیب شناسی راهبردی توسعه ورزش همگانی ازدیدگاه متخصصان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 101-110]
ق
-
قاسمی، حمید
طراحی الگوی نقش مبادله اجتماعی بر تصمیمگیری داوران نخبه فوتبال و فوتسال آسیا [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 27-36]
-
قدمی، سجاد
تاثیر بازاریابی شبکهای بر ارتقاء و نگهداشت برند کالاهای ورزشی خارجی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 31-43]
-
قدیمی، بهرام
ارائه الگوی مدارای اجتماعی تماشاگران باشگاهای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 111-122]
-
قربانی، لیلا
نقش گردشگری ورزشی بر توسعه کارآفرینی در استان هرمزگان(تأکید بر سواحل و ورزشهای آبی) [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 89-100]
-
قلعه نوی، مژگان
تاثیر میزان فعالیت بدنی بر رفتارهای اخلاقی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی: نقش میانجی میزان استفاده از شبکههای اجتماعی و نگرش فرد در مورد تصویر بدنی خود [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 67-76]
-
قهرمانی تبریزی، کوروش
طراحی مدل بلوغ منابع انسانی در ادارات تربیت بدنی دانشگاههای جامع دولتی کشور [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 37-47]
ک
-
کارگر، غلامعلی
چالش های رشد کسب و کارهای نوپای ورزشی در ایران [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 11-25]
-
کاشف، سید محمد
تحلیل عاملیSWOT پایگاه های ورزش قهرمانی ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 35-50]
-
کریمی، کورش
کاربرد آرم در بازنمایی تبلیغات فدراسیونهای ورزشی جمهوری اسلامی ایران از منظر نشانهشناسی» [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 45-56]
-
کریمی فیروزجایی، علی
کاربرد آرم در بازنمایی تبلیغات فدراسیونهای ورزشی جمهوری اسلامی ایران از منظر نشانهشناسی» [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 45-56]
-
کشاورز، لقمان
شناسایی موانع مدیریت استراتژیک در معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 11-22]
-
کیهان، شهروز
مدل توسعه کسبوکارهای ورزشی با رویکرد تجارت الکترونیک [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 61-75]
-
کوزه چیان، هاشم
تأثیر قابلیت های بازاریابی، نوآوری و یادگیری بر عملکرد بنگاه های کوچک و متوسط ورزشی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 51-60]
گ
-
گودرزی، محمود
موانع واگذاری اماکن ورزشی با تاکید بر بند ج اصل 44 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 11-22]
-
گودرزی، مهدی
طراحی الگوی جامع ارزیابی عملکرد هیئتهای ورزشی ایران [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 119-131]
م
-
محمودی، احمد
پیامدهای تحریمهای بینالمللی بر صنعت ورزش [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 115-125]
-
مندعلیزاده، زینب
مشتریان در قبال ارتباط با باشگاههای ورزشی در جامعه چگونه رفتار میکنند؟ [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 35-50]
-
منظمی، امیرحسین
مدلسازی مفاهیم تصویر سازمانی از دیدگاه دانشجویان علوم ورزشی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 127-139]
-
منظمی، امیرحسین
آسیب شناسی راهبردی توسعه ورزش همگانی ازدیدگاه متخصصان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 101-110]
-
مهرنواز نصیرایی، عابدین
نقش گردشگری ورزشی بر توسعه کارآفرینی در استان هرمزگان(تأکید بر سواحل و ورزشهای آبی) [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 89-100]
ن
-
نظری، رسول
آیندهنگاری در ورزش همگانی: سناریوهای درآمدزایی پایدار [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 51-63]
-
نقشبندی، سید صلاح الدین
تاثیر میزان فعالیت بدنی بر رفتارهای اخلاقی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی: نقش میانجی میزان استفاده از شبکههای اجتماعی و نگرش فرد در مورد تصویر بدنی خود [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 67-76]
-
نیک آیین، زینت
تاثیر سیاست سازمانی بر خلاقیت کارکنان وزارت ورزش و جوانان از طریق پنهان کردن دانش و نقش تعدیلگر تعهد حرفه ای [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 77-90]
-
نیک بخش، رضا
مدل توسعه کسبوکارهای ورزشی با رویکرد تجارت الکترونیک [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 61-75]
-
نیکویی، آمنه
شناسایی عوامل موثر کارآفرینی ورزشی درایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 77-88]
و
-
وحدانی، محسن
بررسی ابعاد مختلف سلب میزبانی باشگاه های فوتبال ایران در مسابقات آسیایی 2020 [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 91-100]
ه
-
هنری، حبیب
چالش های رشد کسب و کارهای نوپای ورزشی در ایران [دوره 10، شماره 4، 1401، صفحه 11-25]