نمایه نویسندگان

آ

  • آزادفدا، شیوا تدوین الگوی مفهومی کاربست تحقیقات ورزشی کشور [دوره 10، 3 (زمستان 1400)، 1400، صفحه 89-104]

ا

  • احمدی مقدم، پژمان تاثیر بازاریابی شبکه‌ای بر ارتقاء و نگهداشت برند کالا‌‌‌‌های ورزشی خارجی [دوره 10، 1 (تابستان 1400)، 1400، صفحه 31-43]
  • ادبی فیروزجاه، جواد نقش بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید و وفاداری مشتریان مراکز تفریحی ورزشی براساس تئوری استفاده و رضایت مندی [دوره 10، 3 (زمستان 1400)، 1400، صفحه 23-34]
  • ایرجی نقندر، رامین طراحی الگوی نقش مبادله اجتماعی بر تصمیم‌گیری داوران نخبه فوتبال و فوتسال آسیا [دوره 10، 4 (بهار 1401)، 1401، صفحه 27-36]
  • ازمشا، ام البنین تدوین الگوی مفهومی کاربست تحقیقات ورزشی کشور [دوره 10، 3 (زمستان 1400)، 1400، صفحه 89-104]
  • اسکندری، عیسی شناسایی موانع مدیریت استراتژیک در معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش [دوره 10، 2 (پاییز 1400)، 1400، صفحه 11-22]
  • اسلامی، صدیقه نقش گردشگری ورزشی بر توسعه کارآفرینی در استان هرمزگان(تأکید بر سواحل و ورزش‌های آبی) [دوره 10، 2 (پاییز 1400)، 1400، صفحه 89-100]
  • اسماعیلی شازندی، محمدرضا شناسایی عوامل موثر کارآفرینی ورزشی درایران [دوره 10، 2 (پاییز 1400)، 1400، صفحه 77-88]
  • اسمعیلی، محسن طراحی الگوی پارادایمی عوامل موثر بر مشارکت صنایع استان خوزستان در فعالیت‌های ورزش قهرمانی [دوره 10، 1 (تابستان 1400)، 1400، صفحه 11-29]
  • اشرف گنجویی، فریده شناسایی عوامل موثر کارآفرینی ورزشی درایران [دوره 10، 2 (پاییز 1400)، 1400، صفحه 77-88]
  • افروزه، علی تاثیر خلق تجربه از طریق محرک‌های حسی در باشگاه‌های بدن‌سازی بر ارزش درک شده، قدرت برند و تبلیغات دهان به دهان مشتریان [دوره 10، 2 (پاییز 1400)، 1400، صفحه 23-34]
  • افروزه، محمد صادق تاثیر خلق تجربه از طریق محرک‌های حسی در باشگاه‌های بدن‌سازی بر ارزش درک شده، قدرت برند و تبلیغات دهان به دهان مشتریان [دوره 10، 2 (پاییز 1400)، 1400، صفحه 23-34]
  • افلاطون، صدیقه شناسایی و رتبه‌بندی عوامل فرهنگی- اجتماعی مؤثر بر فرهنگ سازی هواداری در ورزش ایران [دوره 10، 4 (بهار 1401)، 1401، صفحه 49-61]
  • اقبالی، کبریا شناسایی و رتبه‌بندی عوامل فرهنگی- اجتماعی مؤثر بر فرهنگ سازی هواداری در ورزش ایران [دوره 10، 4 (بهار 1401)، 1401، صفحه 49-61]
  • الفتی، امیر تاثیر حکمرانی خوب بر سلامت سازمانی با نقش میانجی پاسخگویی در وزارت ورزش و جوانان ایران [دوره 10، 3 (زمستان 1400)، 1400، صفحه 77-88]
  • اندام، رضا تأثیرسبک رهبری اخلاقی بر بهزیستی شغلی معلمان تربیت بدنی با نقش میانجی تسهیل کار- خانواده [دوره 10، 4 (بهار 1401)، 1401، صفحه 63-76]

ب

  • باقریان فرح آبادی، محسن مدل توسعه کسب‌وکارهای ورزشی با رویکرد تجارت الکترونیک [دوره 10، 1 (تابستان 1400)، 1400، صفحه 61-75]
  • باقریان فرح آبادی، محسن تاثیر میزان فعالیت بدنی بر رفتارهای اخلاقی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی: نقش میانجی میزان استفاده از شبکه‌های اجتماعی و نگرش فرد در مورد تصویر بدنی خود [دوره 10، 2 (پاییز 1400)، 1400، صفحه 67-76]
  • بدری آذرین، یعقوب تاثیر بازاریابی شبکه‌ای بر ارتقاء و نگهداشت برند کالا‌‌‌‌های ورزشی خارجی [دوره 10، 1 (تابستان 1400)، 1400، صفحه 31-43]
  • برومند، محمدرضا تاثیر خلق تجربه از طریق محرک‌های حسی در باشگاه‌های بدن‌سازی بر ارزش درک شده، قدرت برند و تبلیغات دهان به دهان مشتریان [دوره 10، 2 (پاییز 1400)، 1400، صفحه 23-34]
  • بنی اسدی، محمدرضا ارائه الگوی مدارای اجتماعی تماشاگران باشگاهای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 10، 2 (پاییز 1400)، 1400، صفحه 111-122]
  • بهرامی، حدیثه موانع واگذاری اماکن ورزشی با تاکید بر بند ج اصل 44 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران [دوره 10، 3 (زمستان 1400)، 1400، صفحه 11-22]

پ

  • پیرجمادی، سحر چالش های رشد کسب و کارهای نوپای ورزشی در ایران [دوره 10، 4 (بهار 1401)، 1401، صفحه 11-25]
  • پورزارع، مهدیه پیامدهای تحریم‌های بین‌المللی بر صنعت ورزش [دوره 10، 1 (تابستان 1400)، 1400، صفحه 115-125]
  • پورکیانی، محمد تاثیر خلق تجربه از طریق محرک‌های حسی در باشگاه‌های بدن‌سازی بر ارزش درک شده، قدرت برند و تبلیغات دهان به دهان مشتریان [دوره 10، 2 (پاییز 1400)، 1400، صفحه 23-34]

ت

  • تقوی، زهره طراحی مدل بلوغ منابع انسانی در ادارات تربیت بدنی دانشگاههای جامع دولتی کشور [دوره 10، 4 (بهار 1401)، 1401، صفحه 37-47]

ج

  • جلیلی کامجو، سیده پرویز آینده‌نگاری در ورزش همگانی: سناریوهای درآمدزایی پایدار [دوره 10، 3 (زمستان 1400)، 1400، صفحه 51-63]
  • جمالی قراخانلو، علی تحلیل عاملیSWOT پایگاه های ورزش قهرمانی ایران [دوره 10، 2 (پاییز 1400)، 1400، صفحه 35-50]
  • جوانی، وجیهه تاثیر بازاریابی شبکه‌ای بر ارتقاء و نگهداشت برند کالا‌‌‌‌های ورزشی خارجی [دوره 10، 1 (تابستان 1400)، 1400، صفحه 31-43]

ح

  • حاجی انزهایی، زهرا تاثیر سیاست سازمانی بر خلاقیت کارکنان وزارت ورزش و جوانان از طریق پنهان کردن دانش و نقش تعدیلگر تعهد حرفه ای [دوره 10، 1 (تابستان 1400)، 1400، صفحه 77-90]
  • حامی، محمد ارزیابی و رتبه بندی کارایی معاونت تربیت بدنی آموزش و پرورش استان‌های کشور با استفاده از الگوی BCC( تحلیل پوششی داده ها) [دوره 10، 4 (بهار 1401)، 1401، صفحه 77-92]
  • حجت، شهلا ارائه الگوی مدارای اجتماعی تماشاگران باشگاهای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 10، 2 (پاییز 1400)، 1400، صفحه 111-122]
  • حسنی، سعید طراحی مدل مشارکت سازمانهای ورزشی دولتی در بخش ورزش برای همه، با توجه به خط مشی سلامت محوری دولت [دوره 10، 2 (پاییز 1400)، 1400، صفحه 123-134]
  • حسین پور، اسکندر بررسی ابعاد مختلف سلب میزبانی باشگاه های فوتبال ایران در مسابقات آسیایی 2020 [دوره 10، 1 (تابستان 1400)، 1400، صفحه 91-100]
  • حمیدی، محسن طراحی الگوی جامع ارزیابی عملکرد هیئت‌های ورزشی ایران [دوره 10، 3 (زمستان 1400)، 1400، صفحه 119-131]

خ

  • خبیری، کاوه ارائه الگوی مدارای اجتماعی تماشاگران باشگاهای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 10، 2 (پاییز 1400)، 1400، صفحه 111-122]
  • خسرویزاده، اسفندیار مشتریان در قبال ارتباط با باشگاه‌های ورزشی در جامعه چگونه رفتار می‌کنند؟ [دوره 10، 3 (زمستان 1400)، 1400، صفحه 35-50]
  • خلیلی، محمدرضا تأثیرسبک رهبری اخلاقی بر بهزیستی شغلی معلمان تربیت بدنی با نقش میانجی تسهیل کار- خانواده [دوره 10، 4 (بهار 1401)، 1401، صفحه 63-76]

د

  • دلدار، ابراهیم شناسایی و رتبه‌بندی عوامل فرهنگی- اجتماعی مؤثر بر فرهنگ سازی هواداری در ورزش ایران [دوره 10، 4 (بهار 1401)، 1401، صفحه 49-61]
  • دهشتی، محمد نقش بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید و وفاداری مشتریان مراکز تفریحی ورزشی براساس تئوری استفاده و رضایت مندی [دوره 10، 3 (زمستان 1400)، 1400، صفحه 23-34]
  • دهقان قهفرخی، امین موانع واگذاری اماکن ورزشی با تاکید بر بند ج اصل 44 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران [دوره 10، 3 (زمستان 1400)، 1400، صفحه 11-22]

ر

  • ربی بی، معصومه آینده‌نگاری در ورزش همگانی: سناریوهای درآمدزایی پایدار [دوره 10، 3 (زمستان 1400)، 1400، صفحه 51-63]
  • رجبی، مجتبی تأثیرسبک رهبری اخلاقی بر بهزیستی شغلی معلمان تربیت بدنی با نقش میانجی تسهیل کار- خانواده [دوره 10، 4 (بهار 1401)، 1401، صفحه 63-76]
  • رحیمی، امیر تأثیر قابلیت های بازاریابی، نوآوری و یادگیری بر عملکرد بنگاه های کوچک و متوسط ورزشی [دوره 10، 1 (تابستان 1400)، 1400، صفحه 51-60]
  • رشید لمیر، امین واکاوی نقش عوامل زمینه‌ای در نهادینه کردن فعالیت بدنی در دانشگاه‌های ایران [دوره 10، 1 (تابستان 1400)، 1400، صفحه 101-113]
  • رضائی صوفی، مرتضی شناسایی موانع مدیریت استراتژیک در معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش [دوره 10، 2 (پاییز 1400)، 1400، صفحه 11-22]

ز

  • زارعی، علی تاثیر سیاست سازمانی بر خلاقیت کارکنان وزارت ورزش و جوانان از طریق پنهان کردن دانش و نقش تعدیلگر تعهد حرفه ای [دوره 10، 1 (تابستان 1400)، 1400، صفحه 77-90]
  • زهره وندیان، کریم مشتریان در قبال ارتباط با باشگاه‌های ورزشی در جامعه چگونه رفتار می‌کنند؟ [دوره 10، 3 (زمستان 1400)، 1400، صفحه 35-50]

س

  • سایبانی، حمیدرضا مدل پیاده سازی بازاریابی الکترونیکی در حوزه کسب و کار ورزشی [دوره 10، 3 (زمستان 1400)، 1400، صفحه 65-76]
  • سعیدپور سرچشمه، مونا تاثیر سیاست سازمانی بر خلاقیت کارکنان وزارت ورزش و جوانان از طریق پنهان کردن دانش و نقش تعدیلگر تعهد حرفه ای [دوره 10، 1 (تابستان 1400)، 1400، صفحه 77-90]
  • سلطانی، سیدکریم ارزیابی و رتبه بندی کارایی معاونت تربیت بدنی آموزش و پرورش استان‌های کشور با استفاده از الگوی BCC( تحلیل پوششی داده ها) [دوره 10، 4 (بهار 1401)، 1401، صفحه 77-92]
  • سوادی، مهدی مدل پیاده سازی بازاریابی الکترونیکی در حوزه کسب و کار ورزشی [دوره 10، 3 (زمستان 1400)، 1400، صفحه 65-76]

ش

  • شجاعی، وحید ارزیابی و رتبه بندی کارایی معاونت تربیت بدنی آموزش و پرورش استان‌های کشور با استفاده از الگوی BCC( تحلیل پوششی داده ها) [دوره 10، 4 (بهار 1401)، 1401، صفحه 77-92]
  • شریعتی فیض آبادی، مهدی مدلسازی مفاهیم تصویر سازمانی از دیدگاه دانشجویان علوم ورزشی [دوره 10، 1 (تابستان 1400)، 1400، صفحه 127-139]
  • شریفیان، اسماعیل طراحی مدل بلوغ منابع انسانی در ادارات تربیت بدنی دانشگاههای جامع دولتی کشور [دوره 10، 4 (بهار 1401)، 1401، صفحه 37-47]
  • شیروانی، طهماسب طراحی الگوی پارادایمی عوامل موثر بر مشارکت صنایع استان خوزستان در فعالیت‌های ورزش قهرمانی [دوره 10، 1 (تابستان 1400)، 1400، صفحه 11-29]
  • شعبانی بهار، غلامرضا چالش های رشد کسب و کارهای نوپای ورزشی در ایران [دوره 10، 4 (بهار 1401)، 1401، صفحه 11-25]
  • شهبازی، معصومه آسیب شناسی راهبردی توسعه ورزش همگانی ازدیدگاه متخصصان [دوره 10، 2 (پاییز 1400)، 1400، صفحه 101-110]
  • شهپر توفیق، آزیتا شناسایی و رتبه‌بندی عوامل فرهنگی- اجتماعی مؤثر بر فرهنگ سازی هواداری در ورزش ایران [دوره 10، 4 (بهار 1401)، 1401، صفحه 49-61]

ص

  • صفانیا، علی محمد مدل توسعه کسب‌وکارهای ورزشی با رویکرد تجارت الکترونیک [دوره 10، 1 (تابستان 1400)، 1400، صفحه 61-75]
  • صفانیا، علی محمد تدوین الگوی مفهومی کاربست تحقیقات ورزشی کشور [دوره 10، 3 (زمستان 1400)، 1400، صفحه 89-104]

ع

  • عباسی، همایون تعیین نقش میانجی مدیریت دانش در رابطه بین فناوری اطلاعات و ارتباطات و فرهنگ سازمانی با یادگیری سازمانی در فدراسیون‌های ورزشی ایران [دوره 10، 2 (پاییز 1400)، 1400، صفحه 51-66]
  • عبدوی، فاطمه تحلیل عاملیSWOT پایگاه های ورزش قهرمانی ایران [دوره 10، 2 (پاییز 1400)، 1400، صفحه 35-50]
  • عیدی، حسین تعیین نقش میانجی مدیریت دانش در رابطه بین فناوری اطلاعات و ارتباطات و فرهنگ سازمانی با یادگیری سازمانی در فدراسیون‌های ورزشی ایران [دوره 10، 2 (پاییز 1400)، 1400، صفحه 51-66]
  • علیپور درویش، زهرا ارائه الگوی مدارای اجتماعی تماشاگران باشگاهای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 10، 2 (پاییز 1400)، 1400، صفحه 111-122]
  • علی محمدی، حسین نقش بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید و وفاداری مشتریان مراکز تفریحی ورزشی براساس تئوری استفاده و رضایت مندی [دوره 10، 3 (زمستان 1400)، 1400، صفحه 23-34]
  • علوی، سلمان پیامدهای تحریم‌های بین‌المللی بر صنعت ورزش [دوره 10، 1 (تابستان 1400)، 1400، صفحه 115-125]

غ

  • غفوری، فرزاد پیامدهای تحریم‌های بین‌المللی بر صنعت ورزش [دوره 10، 1 (تابستان 1400)، 1400، صفحه 115-125]

ف

  • فارسی، سلمان مدل پیاده سازی بازاریابی الکترونیکی در حوزه کسب و کار ورزشی [دوره 10، 3 (زمستان 1400)، 1400، صفحه 65-76]
  • فتاحیان، نفیسه تعیین نقش میانجی مدیریت دانش در رابطه بین فناوری اطلاعات و ارتباطات و فرهنگ سازمانی با یادگیری سازمانی در فدراسیون‌های ورزشی ایران [دوره 10، 2 (پاییز 1400)، 1400، صفحه 51-66]
  • فراهانی، ابوالفضل مدل توسعه کسب‌وکارهای ورزشی با رویکرد تجارت الکترونیک [دوره 10، 1 (تابستان 1400)، 1400، صفحه 61-75]
  • فراهانی، ابوالفضل تدوین الگوی مفهومی کاربست تحقیقات ورزشی کشور [دوره 10، 3 (زمستان 1400)، 1400، صفحه 89-104]
  • فراهانی، ابوالفضل طراحی الگوی نقش مبادله اجتماعی بر تصمیم‌گیری داوران نخبه فوتبال و فوتسال آسیا [دوره 10، 4 (بهار 1401)، 1401، صفحه 27-36]
  • فردوسی، محمدحسن طراحی الگوی پارادایمی عوامل موثر بر مشارکت صنایع استان خوزستان در فعالیت‌های ورزش قهرمانی [دوره 10، 1 (تابستان 1400)، 1400، صفحه 11-29]
  • فزونخواه، پژمان آسیب شناسی راهبردی توسعه ورزش همگانی ازدیدگاه متخصصان [دوره 10، 2 (پاییز 1400)، 1400، صفحه 101-110]

ق

  • قاسمی، حمید طراحی الگوی نقش مبادله اجتماعی بر تصمیم‌گیری داوران نخبه فوتبال و فوتسال آسیا [دوره 10، 4 (بهار 1401)، 1401، صفحه 27-36]
  • قدمی، سجاد تاثیر بازاریابی شبکه‌ای بر ارتقاء و نگهداشت برند کالا‌‌‌‌های ورزشی خارجی [دوره 10، 1 (تابستان 1400)، 1400، صفحه 31-43]
  • قدیمی، بهرام ارائه الگوی مدارای اجتماعی تماشاگران باشگاهای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 10، 2 (پاییز 1400)، 1400، صفحه 111-122]
  • قربانی، لیلا نقش گردشگری ورزشی بر توسعه کارآفرینی در استان هرمزگان(تأکید بر سواحل و ورزش‌های آبی) [دوره 10، 2 (پاییز 1400)، 1400، صفحه 89-100]
  • قلعه نوی، مژگان تاثیر میزان فعالیت بدنی بر رفتارهای اخلاقی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی: نقش میانجی میزان استفاده از شبکه‌های اجتماعی و نگرش فرد در مورد تصویر بدنی خود [دوره 10، 2 (پاییز 1400)، 1400، صفحه 67-76]
  • قهرمانی تبریزی، کوروش طراحی مدل بلوغ منابع انسانی در ادارات تربیت بدنی دانشگاههای جامع دولتی کشور [دوره 10، 4 (بهار 1401)، 1401، صفحه 37-47]

ک

  • کارگر، غلامعلی چالش های رشد کسب و کارهای نوپای ورزشی در ایران [دوره 10، 4 (بهار 1401)، 1401، صفحه 11-25]
  • کاشف، سید محمد تحلیل عاملیSWOT پایگاه های ورزش قهرمانی ایران [دوره 10، 2 (پاییز 1400)، 1400، صفحه 35-50]
  • کریمی، کورش کاربرد آرم در بازنمایی تبلیغات فدراسیون‌های ورزشی جمهوری اسلامی ایران از منظر نشانه‌شناسی» [دوره 10، 1 (تابستان 1400)، 1400، صفحه 45-56]
  • کریمی فیروزجایی، علی کاربرد آرم در بازنمایی تبلیغات فدراسیون‌های ورزشی جمهوری اسلامی ایران از منظر نشانه‌شناسی» [دوره 10، 1 (تابستان 1400)، 1400، صفحه 45-56]
  • کشاورز، لقمان شناسایی موانع مدیریت استراتژیک در معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش [دوره 10، 2 (پاییز 1400)، 1400، صفحه 11-22]
  • کیهان، شهروز مدل توسعه کسب‌وکارهای ورزشی با رویکرد تجارت الکترونیک [دوره 10، 1 (تابستان 1400)، 1400، صفحه 61-75]
  • کوزه چیان، هاشم تأثیر قابلیت های بازاریابی، نوآوری و یادگیری بر عملکرد بنگاه های کوچک و متوسط ورزشی [دوره 10، 1 (تابستان 1400)، 1400، صفحه 51-60]

گ

  • گودرزی، محمود موانع واگذاری اماکن ورزشی با تاکید بر بند ج اصل 44 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران [دوره 10، 3 (زمستان 1400)، 1400، صفحه 11-22]
  • گودرزی، مهدی طراحی الگوی جامع ارزیابی عملکرد هیئت‌های ورزشی ایران [دوره 10، 3 (زمستان 1400)، 1400، صفحه 119-131]

م

  • محمودی، احمد پیامدهای تحریم‌های بین‌المللی بر صنعت ورزش [دوره 10، 1 (تابستان 1400)، 1400، صفحه 115-125]
  • مندعلیزاده، زینب مشتریان در قبال ارتباط با باشگاه‌های ورزشی در جامعه چگونه رفتار می‌کنند؟ [دوره 10، 3 (زمستان 1400)، 1400، صفحه 35-50]
  • منظمی، امیرحسین مدلسازی مفاهیم تصویر سازمانی از دیدگاه دانشجویان علوم ورزشی [دوره 10، 1 (تابستان 1400)، 1400، صفحه 127-139]
  • منظمی، امیرحسین آسیب شناسی راهبردی توسعه ورزش همگانی ازدیدگاه متخصصان [دوره 10، 2 (پاییز 1400)، 1400، صفحه 101-110]
  • مهرنواز نصیرایی، عابدین نقش گردشگری ورزشی بر توسعه کارآفرینی در استان هرمزگان(تأکید بر سواحل و ورزش‌های آبی) [دوره 10، 2 (پاییز 1400)، 1400، صفحه 89-100]

ن

  • نظری، رسول آینده‌نگاری در ورزش همگانی: سناریوهای درآمدزایی پایدار [دوره 10، 3 (زمستان 1400)، 1400، صفحه 51-63]
  • نقشبندی، سید صلاح الدین تاثیر میزان فعالیت بدنی بر رفتارهای اخلاقی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی: نقش میانجی میزان استفاده از شبکه‌های اجتماعی و نگرش فرد در مورد تصویر بدنی خود [دوره 10، 2 (پاییز 1400)، 1400، صفحه 67-76]
  • نیک آیین، زینت تاثیر سیاست سازمانی بر خلاقیت کارکنان وزارت ورزش و جوانان از طریق پنهان کردن دانش و نقش تعدیلگر تعهد حرفه ای [دوره 10، 1 (تابستان 1400)، 1400، صفحه 77-90]
  • نیک بخش، رضا مدل توسعه کسب‌وکارهای ورزشی با رویکرد تجارت الکترونیک [دوره 10، 1 (تابستان 1400)، 1400، صفحه 61-75]
  • نیکویی، آمنه شناسایی عوامل موثر کارآفرینی ورزشی درایران [دوره 10، 2 (پاییز 1400)، 1400، صفحه 77-88]

و

  • وحدانی، محسن بررسی ابعاد مختلف سلب میزبانی باشگاه های فوتبال ایران در مسابقات آسیایی 2020 [دوره 10، 1 (تابستان 1400)، 1400، صفحه 91-100]

ه

  • هنری، حبیب چالش های رشد کسب و کارهای نوپای ورزشی در ایران [دوره 10، 4 (بهار 1401)، 1401، صفحه 11-25]