آ
-
آمیخته بازاریابی
اعتباریابی پرسشنامۀ عوامل مؤثر بر تصمیمگیری مشتریان ورزشی با رویکرد آمیختۀ بازاریابی [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 105-112]
ا
-
اثربخشی
طراحی الگوی هوشمندیهای مورد نیاز رهبری اثربخش مدیران ورزشی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 73-88]
-
اثربخشی سازمانی
رابطه مهارتهای ارتباطی با اثربخشی اعضای هیأتعلمی تربیت بدنی دانشگاه پیام نور [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 51-60]
-
اخلاق کاری
ارتباط بین مهارتهای ارتباطی و اخلاق کاری مدیران تربیتبدنی آموزش و پرورش استانهای غرب کشور با رضایتمندی دبیران [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 11-19]
-
ایران
تحلیل محتوای ﭘﮋوﻫﺶﻫﺎی کارآفرینی ورزشی در ایران [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 75-86]
-
ارزیابی عملکرد
رابطه مؤلفه های ارزیابی عملکرد در کارایی فدراسیون های ورزشی [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 19-26]
-
ازاریابی کارآفرینانه
آزمون مدل ساختاری عملکرد مدیران باشگاههای ورزشی بر مبنای بازاریابی کارآفرینانه [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 63-74]
-
استان آذربایجان شرقی
بررسی مدل استراتژیک توسعه ورزش قهرمانی استان آ.شرقی با استفاده از روش SWOT و BSC [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 27-38]
-
استان مرکزی
شناسایی و رتبه بندی موانع توسعه رشته دو و میدانی استان مرکزی و ارائه راهکار بر اساس فرآیند تحلیل شبکه ای(ANP) [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 39-46]
-
استخر
نقش مزیت رقابتی در رضایتمندی مشتریان استخرهای شنا [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 89-96]
-
استراتژی اتّحاد برند
تاثیر اعتبار برند بر استراتژی اتحاد برند به منظور ارتقاء جایگاه استراتژیک برند: مطالعه موردی باشگاه سپاهان اصفهان [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 61-71]
-
استقلال در کار
رابطه بین ویژگیهای شغل و نگرش به سکوت سازمانی در ادارات ورزش و جوانان استان همدان: نقش میانجی تحلیل رفتگی شغلی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 35-46]
-
اشتغال زایی
اولویتبندی سهم عوامل توسعه صنعت گردشگری ورزشی در اشتغالزایی از دیدگاه کارشناسان و محققان [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 107-113]
-
اعتباریابی
اعتباریابی پرسشنامۀ عوامل مؤثر بر تصمیمگیری مشتریان ورزشی با رویکرد آمیختۀ بازاریابی [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 105-112]
-
اعتبار برند
تاثیر اعتبار برند بر استراتژی اتحاد برند به منظور ارتقاء جایگاه استراتژیک برند: مطالعه موردی باشگاه سپاهان اصفهان [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 61-71]
-
اعضاء هیأت علمی
رابطه مهارتهای ارتباطی با اثربخشی اعضای هیأتعلمی تربیت بدنی دانشگاه پیام نور [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 51-60]
-
اقتصاد ورزش
ارزیابی میزان رقابت و انحصار در بازیهای المپیک بر مبنای شاخص تمرکز: 1996-2016 [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 93-103]
-
اقشار آموزشی
سنجش کیفیت زندگی و شادی فردی اقشار آموزشی استان مازندران (ورزشکار و غیرورزشکار) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 117-126]
-
الگوی فرکلاف
بررسی تیتر روزنامههای ورزشی از دیدگاه گفتمانشناسی انتقادی: مطالعه موردی مسابقات تیمهای پرسپولیس ایران و الهلال عربستان [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 21-32]
-
الگوی کاربردی
طراحی و تبیین الگوی کاربردی مدیریت مالی در فدراسیونهای ورزشی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 67-79]
-
اماکن ورزشی
شناسایی و رتبهبندی چالشهای پیادهسازی مدیریت ارتباط با مشتری در اماکن ورزشی شهر تهران [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 97-106]
-
انگیزه
تحلیل رابطۀ هوشفرهنگی و انگیزه توفیقطلبی داوطلبان رویدادهای ورزشی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 11-20]
-
اهمیت وظیفه
رابطه بین ویژگی های شغلی و رضایتمندی داوران فوتبال ایران: نقش میانجی تعهد حرفه ای [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 21-32]
ب
-
بازاریابی
تدوین برنامه راهبردی بازاریابی باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران به روش SWOT [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 21-34]
-
بازاریابی بیمه
مطالعۀ تطبیقی روشهای ارائة انواع بیمه در ورزش ایران و کشورهای منتخب [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 47-60]
-
بازاریابی ورزشی
بررسی تأثیر عوامل تبلیغات اینترنتی در قصد خرید مصرفکنندگان ورزشی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 11-19]
-
بازخورد
ارتباط بین مهارتهای ارتباطی و اخلاق کاری مدیران تربیتبدنی آموزش و پرورش استانهای غرب کشور با رضایتمندی دبیران [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 11-19]
-
باشگاه خصوصی
بررسی ارتباط سبکهای رهبری مدیران باشگاههای خصوصی استانهای غرب کشور با میزان کارآفرینی کارکنان این باشگاهها [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 11-18]
-
باشگاههای فوتبال
طراحی مدل درآمدزایی باشگاههای فوتبال ایران: با رویکرد گراندد تئوری [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 101-116]
-
باشگاه ورزشی
تاثیر اعتبار برند بر استراتژی اتحاد برند به منظور ارتقاء جایگاه استراتژیک برند: مطالعه موردی باشگاه سپاهان اصفهان [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 61-71]
-
برند
ارتباط شخصیت برند با ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرفکننده در تیمهای پرطرفدار منتخب لیگ برتر فوتبال کشور [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 83-91]
-
برندسازی شخصی
مقایسه وضعیت خودبرندسازی و مهارتهای ارتباطی دانشجویان رشته تربیت بدنی با سایر رشتهها [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 43-52]
-
بیمههای اجتماعی
مطالعۀ تطبیقی روشهای ارائة انواع بیمه در ورزش ایران و کشورهای منتخب [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 47-60]
-
بیمههای بازرگانی
مطالعۀ تطبیقی روشهای ارائة انواع بیمه در ورزش ایران و کشورهای منتخب [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 47-60]
-
بیمۀ ورزشی
مطالعۀ تطبیقی روشهای ارائة انواع بیمه در ورزش ایران و کشورهای منتخب [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 47-60]
-
بنگاههای کوچک و متوسط
بررسی عوامل مؤثر بر شکلگیری بنگاههای کوچک و متوسط در صنعت ورزش کشور [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 57-66]
-
بهرهوری
طراحی مدل مفهومی دستیابی به کارآفرینی سازمانی با رویکرد تلفیقی تحلیل سلسله مراتبی فازی میخایلوف و مدلیابی ساختاری تفسیری (مورد مطالعه:سازمان ورزش و جوانان استان یزد) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 127-139]
پ
-
پایه تحصیلی
تاثیر ورزش صبحگاهی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر پایه اول، دوم و سوم ابتدایی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 97-106]
-
پیشرفت تحصیلی
تاثیر ورزش صبحگاهی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر پایه اول، دوم و سوم ابتدایی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 97-106]
-
پوشاک ورزشی
تأثیر سردرگمی مصرف کننده بر تعویق تصمیمگیری و وفاداری به برند پوشاک ورزشی [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 87-100]
-
پوشش خبری
مقایسه دیدگاه مسئولان ورزش با مسئولان رسانههای جمعی در خصوص پوشش رسانهای ورزش بانوان [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 72-82]
ت
-
تبلیغات اینترنتی
بررسی تأثیر عوامل تبلیغات اینترنتی در قصد خرید مصرفکنندگان ورزشی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 11-19]
-
تحلیل پوششی دادهها
کاربرد تحلیل پوششی دادهها در تعیین ضریب نفوذ سازمانهای ورزشی کارا در عملکرد سازمانهای ورزشی ناکارا [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 33-41]
-
تحلیل رفتگی
رابطه بین ویژگیهای شغل و نگرش به سکوت سازمانی در ادارات ورزش و جوانان استان همدان: نقش میانجی تحلیل رفتگی شغلی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 35-46]
-
تحلیل محتوا
تحلیل محتوای ﭘﮋوﻫﺶﻫﺎی کارآفرینی ورزشی در ایران [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 75-86]
-
تحلیل محیطی
تحلیل محیطی ورزش حرفه ای کشور [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 108-118]
-
تصمیم گیری
اعتباریابی پرسشنامۀ عوامل مؤثر بر تصمیمگیری مشتریان ورزشی با رویکرد آمیختۀ بازاریابی [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 105-112]
-
تعهد حرفهای
رابطه بین ویژگی های شغلی و رضایتمندی داوران فوتبال ایران: نقش میانجی تعهد حرفه ای [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 21-32]
-
تعویق تصمیم گیری
تأثیر سردرگمی مصرف کننده بر تعویق تصمیمگیری و وفاداری به برند پوشاک ورزشی [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 87-100]
-
تکنیک کارت امتیازی متوازن BSC
بررسی مدل استراتژیک توسعه ورزش قهرمانی استان آ.شرقی با استفاده از روش SWOT و BSC [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 27-38]
-
تلویزیون
نقش مد در گرایش دختران جوان به تناسب اندام و ورزش [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 33-41]
-
تماشاگران
عصبانیت و خرابکاری در تماشاگران فوتبال و ارتباط آنها با کیفیت خدمات در استادیومهای ورزشی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 89-95]
-
تناسباندام
نقش مد در گرایش دختران جوان به تناسب اندام و ورزش [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 33-41]
-
تهدید
تحلیل عاملی نقاط قوت، ضعف، فرصت و تهدیدهای فدراسیون ژیمناستیک جمهوری اسلامی ایران [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 53-62]
-
توسعه انسانی
ارزیابی میزان رقابت و انحصار در بازیهای المپیک بر مبنای شاخص تمرکز: 1996-2016 [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 93-103]
ج
-
جایگاه استراتژیک برند
تاثیر اعتبار برند بر استراتژی اتحاد برند به منظور ارتقاء جایگاه استراتژیک برند: مطالعه موردی باشگاه سپاهان اصفهان [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 61-71]
خ
-
خبر
مقایسه دیدگاه مسئولان ورزش با مسئولان رسانههای جمعی در خصوص پوشش رسانهای ورزش بانوان [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 72-82]
-
خرابکاری
عصبانیت و خرابکاری در تماشاگران فوتبال و ارتباط آنها با کیفیت خدمات در استادیومهای ورزشی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 89-95]
-
خودبرندسازی
مقایسه وضعیت خودبرندسازی و مهارتهای ارتباطی دانشجویان رشته تربیت بدنی با سایر رشتهها [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 43-52]
د
-
دانشآموزان دختر
رابطۀ میان عوامل روانی، اجتماعی و محیطی همبسته با فعالیت جسمانی دانشآموزان دختر مقطع متوسطه شهر ارومیه [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 47-56]
-
دانشجو
مقایسه وضعیت خودبرندسازی و مهارتهای ارتباطی دانشجویان رشته تربیت بدنی با سایر رشتهها [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 43-52]
-
دانشگاه
عوامل اجتماعی و انواع سوء رفتارهای علمی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 43-49]
-
دانشگاه
مقایسه وضعیت خودبرندسازی و مهارتهای ارتباطی دانشجویان رشته تربیت بدنی با سایر رشتهها [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 43-52]
-
داوران فوتبال
رابطه بین ویژگی های شغلی و رضایتمندی داوران فوتبال ایران: نقش میانجی تعهد حرفه ای [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 21-32]
-
دختران
نقش مد در گرایش دختران جوان به تناسب اندام و ورزش [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 33-41]
-
درآمدزایی
طراحی مدل درآمدزایی باشگاههای فوتبال ایران: با رویکرد گراندد تئوری [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 101-116]
-
دلبستگی
رابطه بین ویژگی های شغلی و رضایتمندی داوران فوتبال ایران: نقش میانجی تعهد حرفه ای [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 21-32]
-
دو و میدانی
شناسایی و رتبه بندی موانع توسعه رشته دو و میدانی استان مرکزی و ارائه راهکار بر اساس فرآیند تحلیل شبکه ای(ANP) [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 39-46]
ر
-
رسانه
مقایسه دیدگاه مسئولان ورزش با مسئولان رسانههای جمعی در خصوص پوشش رسانهای ورزش بانوان [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 72-82]
-
رسانههای ورزشی
بررسی تیتر روزنامههای ورزشی از دیدگاه گفتمانشناسی انتقادی: مطالعه موردی مسابقات تیمهای پرسپولیس ایران و الهلال عربستان [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 21-32]
-
رضایت درونی
رابطه بین ویژگی های شغلی و رضایتمندی داوران فوتبال ایران: نقش میانجی تعهد حرفه ای [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 21-32]
-
رضایتمندی
ارتباط بین مهارتهای ارتباطی و اخلاق کاری مدیران تربیتبدنی آموزش و پرورش استانهای غرب کشور با رضایتمندی دبیران [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 11-19]
-
رضایتمندی مشتریان
نقش مزیت رقابتی در رضایتمندی مشتریان استخرهای شنا [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 89-96]
-
رگرسیون
تحلیل رابطۀ هوشفرهنگی و انگیزه توفیقطلبی داوطلبان رویدادهای ورزشی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 11-20]
-
رنامه راهبردی
تدوین برنامه راهبردی بازاریابی باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران به روش SWOT [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 21-34]
-
رهبری
طراحی الگوی هوشمندیهای مورد نیاز رهبری اثربخش مدیران ورزشی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 73-88]
-
رویداد المپیک
ارزیابی میزان رقابت و انحصار در بازیهای المپیک بر مبنای شاخص تمرکز: 1996-2016 [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 93-103]
ژ
-
ژیمناستیک
تحلیل عاملی نقاط قوت، ضعف، فرصت و تهدیدهای فدراسیون ژیمناستیک جمهوری اسلامی ایران [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 53-62]
س
-
سازمان ورزش
ارائۀ مدل عوامل فردی و سازمانی پیش برنده و بازدارنده موفقیّت شغلی در کارکنان زن سازمان ورزش شهرداری تهران [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 61-71]
-
سالنهای سرپوشیده
شناسایی و رتبهبندی چالشهای پیادهسازی مدیریت ارتباط با مشتری در اماکن ورزشی شهر تهران [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 97-106]
-
سبکهای رهبری
بررسی ارتباط سبکهای رهبری مدیران باشگاههای خصوصی استانهای غرب کشور با میزان کارآفرینی کارکنان این باشگاهها [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 11-18]
-
سپاهان
تاثیر اعتبار برند بر استراتژی اتحاد برند به منظور ارتقاء جایگاه استراتژیک برند: مطالعه موردی باشگاه سپاهان اصفهان [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 61-71]
-
سردرگمی
تأثیر سردرگمی مصرف کننده بر تعویق تصمیمگیری و وفاداری به برند پوشاک ورزشی [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 87-100]
-
سکوت سازمانی
رابطه بین ویژگیهای شغل و نگرش به سکوت سازمانی در ادارات ورزش و جوانان استان همدان: نقش میانجی تحلیل رفتگی شغلی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 35-46]
ش
-
شاخصهای تمرکز
ارزیابی میزان رقابت و انحصار در بازیهای المپیک بر مبنای شاخص تمرکز: 1996-2016 [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 93-103]
-
شادی فردی
سنجش کیفیت زندگی و شادی فردی اقشار آموزشی استان مازندران (ورزشکار و غیرورزشکار) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 117-126]
-
شکلگیری
بررسی عوامل مؤثر بر شکلگیری بنگاههای کوچک و متوسط در صنعت ورزش کشور [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 57-66]
-
شنود
ارتباط بین مهارتهای ارتباطی و اخلاق کاری مدیران تربیتبدنی آموزش و پرورش استانهای غرب کشور با رضایتمندی دبیران [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 11-19]
-
شهر تهران
شناسایی و رتبهبندی چالشهای پیادهسازی مدیریت ارتباط با مشتری در اماکن ورزشی شهر تهران [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 97-106]
-
شهرداری
ارائۀ مدل عوامل فردی و سازمانی پیش برنده و بازدارنده موفقیّت شغلی در کارکنان زن سازمان ورزش شهرداری تهران [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 61-71]
ص
-
صنعت
اولویتبندی سهم عوامل توسعه صنعت گردشگری ورزشی در اشتغالزایی از دیدگاه کارشناسان و محققان [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 107-113]
ض
-
ضریب نفوذپذیری
کاربرد تحلیل پوششی دادهها در تعیین ضریب نفوذ سازمانهای ورزشی کارا در عملکرد سازمانهای ورزشی ناکارا [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 33-41]
-
ضعف
تحلیل عاملی نقاط قوت، ضعف، فرصت و تهدیدهای فدراسیون ژیمناستیک جمهوری اسلامی ایران [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 53-62]
ط
-
طراحی شغل
رابطه بین ویژگیهای شغل و نگرش به سکوت سازمانی در ادارات ورزش و جوانان استان همدان: نقش میانجی تحلیل رفتگی شغلی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 35-46]
ع
-
عصبانیت
عصبانیت و خرابکاری در تماشاگران فوتبال و ارتباط آنها با کیفیت خدمات در استادیومهای ورزشی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 89-95]
-
عملکرد
آزمون مدل ساختاری عملکرد مدیران باشگاههای ورزشی بر مبنای بازاریابی کارآفرینانه [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 63-74]
-
عوامل اجتماعی
عوامل اجتماعی و انواع سوء رفتارهای علمی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 43-49]
-
عوامل اجتماعی
رابطۀ میان عوامل روانی، اجتماعی و محیطی همبسته با فعالیت جسمانی دانشآموزان دختر مقطع متوسطه شهر ارومیه [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 47-56]
-
عوامل بیرونی
تحلیل محیطی ورزش حرفه ای کشور [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 108-118]
-
عواملتسهیلاتی
بررسی عوامل مؤثر بر شکلگیری بنگاههای کوچک و متوسط در صنعت ورزش کشور [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 57-66]
-
عواملتکنولوژی
بررسی عوامل مؤثر بر شکلگیری بنگاههای کوچک و متوسط در صنعت ورزش کشور [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 57-66]
-
عوامل درونی
تحلیل محیطی ورزش حرفه ای کشور [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 108-118]
-
عوامل روانی
رابطۀ میان عوامل روانی، اجتماعی و محیطی همبسته با فعالیت جسمانی دانشآموزان دختر مقطع متوسطه شهر ارومیه [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 47-56]
-
عوامل فردی و سازمانی
ارائۀ مدل عوامل فردی و سازمانی پیش برنده و بازدارنده موفقیّت شغلی در کارکنان زن سازمان ورزش شهرداری تهران [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 61-71]
-
عوامل محیطی
رابطۀ میان عوامل روانی، اجتماعی و محیطی همبسته با فعالیت جسمانی دانشآموزان دختر مقطع متوسطه شهر ارومیه [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 47-56]
ف
-
فدراسیون
طراحی و تبیین الگوی کاربردی مدیریت مالی در فدراسیونهای ورزشی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 67-79]
-
فرایند تحلیل شبکهای
شناسایی و رتبه بندی موانع توسعه رشته دو و میدانی استان مرکزی و ارائه راهکار بر اساس فرآیند تحلیل شبکه ای(ANP) [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 39-46]
-
فرصت
تحلیل عاملی نقاط قوت، ضعف، فرصت و تهدیدهای فدراسیون ژیمناستیک جمهوری اسلامی ایران [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 53-62]
-
فعالیت جسمانی
رابطۀ میان عوامل روانی، اجتماعی و محیطی همبسته با فعالیت جسمانی دانشآموزان دختر مقطع متوسطه شهر ارومیه [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 47-56]
-
فوتبال
تدوین برنامه راهبردی بازاریابی باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران به روش SWOT [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 21-34]
-
فوتبال
عصبانیت و خرابکاری در تماشاگران فوتبال و ارتباط آنها با کیفیت خدمات در استادیومهای ورزشی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 89-95]
-
فوتبال
بررسی تیتر روزنامههای ورزشی از دیدگاه گفتمانشناسی انتقادی: مطالعه موردی مسابقات تیمهای پرسپولیس ایران و الهلال عربستان [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 21-32]
-
فوتبال
ارتباط شخصیت برند با ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرفکننده در تیمهای پرطرفدار منتخب لیگ برتر فوتبال کشور [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 83-91]
ق
-
قدرت انحصاری
ارزیابی میزان رقابت و انحصار در بازیهای المپیک بر مبنای شاخص تمرکز: 1996-2016 [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 93-103]
-
قصد خرید
بررسی تأثیر عوامل تبلیغات اینترنتی در قصد خرید مصرفکنندگان ورزشی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 11-19]
-
قوت
تحلیل عاملی نقاط قوت، ضعف، فرصت و تهدیدهای فدراسیون ژیمناستیک جمهوری اسلامی ایران [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 53-62]
ک
-
کارآیی
کاربرد تحلیل پوششی دادهها در تعیین ضریب نفوذ سازمانهای ورزشی کارا در عملکرد سازمانهای ورزشی ناکارا [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 33-41]
-
کارایی سازمانی
رابطه مؤلفه های ارزیابی عملکرد در کارایی فدراسیون های ورزشی [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 19-26]
-
کارآفرینی
تحلیل محتوای ﭘﮋوﻫﺶﻫﺎی کارآفرینی ورزشی در ایران [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 75-86]
-
کارآفرینی
طراحی مدل مفهومی دستیابی به کارآفرینی سازمانی با رویکرد تلفیقی تحلیل سلسله مراتبی فازی میخایلوف و مدلیابی ساختاری تفسیری (مورد مطالعه:سازمان ورزش و جوانان استان یزد) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 127-139]
-
کارآفرینی
بررسی ارتباط سبکهای رهبری مدیران باشگاههای خصوصی استانهای غرب کشور با میزان کارآفرینی کارکنان این باشگاهها [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 11-18]
-
کارآفرینی سازمانی
طراحی مدل مفهومی دستیابی به کارآفرینی سازمانی با رویکرد تلفیقی تحلیل سلسله مراتبی فازی میخایلوف و مدلیابی ساختاری تفسیری (مورد مطالعه:سازمان ورزش و جوانان استان یزد) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 127-139]
-
کارشناسان
اولویتبندی سهم عوامل توسعه صنعت گردشگری ورزشی در اشتغالزایی از دیدگاه کارشناسان و محققان [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 107-113]
-
کارکنان
بررسی ارتباط سبکهای رهبری مدیران باشگاههای خصوصی استانهای غرب کشور با میزان کارآفرینی کارکنان این باشگاهها [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 11-18]
-
کارکنان زن
ارائۀ مدل عوامل فردی و سازمانی پیش برنده و بازدارنده موفقیّت شغلی در کارکنان زن سازمان ورزش شهرداری تهران [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 61-71]
-
کیفیت خدمات
عصبانیت و خرابکاری در تماشاگران فوتبال و ارتباط آنها با کیفیت خدمات در استادیومهای ورزشی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 89-95]
-
کیفیت زندگی
سنجش کیفیت زندگی و شادی فردی اقشار آموزشی استان مازندران (ورزشکار و غیرورزشکار) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 117-126]
گ
-
گرایش به بازار
آزمون مدل ساختاری عملکرد مدیران باشگاههای ورزشی بر مبنای بازاریابی کارآفرینانه [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 63-74]
-
گرایش به کارآفرینی
آزمون مدل ساختاری عملکرد مدیران باشگاههای ورزشی بر مبنای بازاریابی کارآفرینانه [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 63-74]
-
گراندد تئوری
طراحی مدل درآمدزایی باشگاههای فوتبال ایران: با رویکرد گراندد تئوری [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 101-116]
-
گردشگری ورزشی
اولویتبندی سهم عوامل توسعه صنعت گردشگری ورزشی در اشتغالزایی از دیدگاه کارشناسان و محققان [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 107-113]
-
گفتمان
بررسی تیتر روزنامههای ورزشی از دیدگاه گفتمانشناسی انتقادی: مطالعه موردی مسابقات تیمهای پرسپولیس ایران و الهلال عربستان [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 21-32]
-
گفتمانشناسی انتقادی
بررسی تیتر روزنامههای ورزشی از دیدگاه گفتمانشناسی انتقادی: مطالعه موردی مسابقات تیمهای پرسپولیس ایران و الهلال عربستان [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 21-32]
م
-
ماهیت باشگاههای ورزشی
آزمون مدل ساختاری عملکرد مدیران باشگاههای ورزشی بر مبنای بازاریابی کارآفرینانه [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 63-74]
-
محصول ورزشی
بررسی تأثیر عوامل تبلیغات اینترنتی در قصد خرید مصرفکنندگان ورزشی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 11-19]
-
محققان
اولویتبندی سهم عوامل توسعه صنعت گردشگری ورزشی در اشتغالزایی از دیدگاه کارشناسان و محققان [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 107-113]
-
مد
نقش مد در گرایش دختران جوان به تناسب اندام و ورزش [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 33-41]
-
مدیر
طراحی الگوی هوشمندیهای مورد نیاز رهبری اثربخش مدیران ورزشی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 73-88]
-
مدیریت ارتباط با مشتری
شناسایی و رتبهبندی چالشهای پیادهسازی مدیریت ارتباط با مشتری در اماکن ورزشی شهر تهران [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 97-106]
-
مدیریت مالی
طراحی و تبیین الگوی کاربردی مدیریت مالی در فدراسیونهای ورزشی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 67-79]
-
مدلیابی ساختاری تفسیری
طراحی مدل مفهومی دستیابی به کارآفرینی سازمانی با رویکرد تلفیقی تحلیل سلسله مراتبی فازی میخایلوف و مدلیابی ساختاری تفسیری (مورد مطالعه:سازمان ورزش و جوانان استان یزد) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 127-139]
-
مدل استراتژیک
بررسی مدل استراتژیک توسعه ورزش قهرمانی استان آ.شرقی با استفاده از روش SWOT و BSC [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 27-38]
-
مزیت پایدار
نقش مزیت رقابتی در رضایتمندی مشتریان استخرهای شنا [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 89-96]
-
مزیت مرکب
نقش مزیت رقابتی در رضایتمندی مشتریان استخرهای شنا [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 89-96]
-
مزیت مشهود
نقش مزیت رقابتی در رضایتمندی مشتریان استخرهای شنا [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 89-96]
-
مسئول
مقایسه دیدگاه مسئولان ورزش با مسئولان رسانههای جمعی در خصوص پوشش رسانهای ورزش بانوان [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 72-82]
-
مشتریان ورزشی
اعتباریابی پرسشنامۀ عوامل مؤثر بر تصمیمگیری مشتریان ورزشی با رویکرد آمیختۀ بازاریابی [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 105-112]
-
مصرفکننده ورزشی
بررسی تأثیر عوامل تبلیغات اینترنتی در قصد خرید مصرفکنندگان ورزشی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 11-19]
-
مصرفکننده
تأثیر سردرگمی مصرف کننده بر تعویق تصمیمگیری و وفاداری به برند پوشاک ورزشی [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 87-100]
-
مصرفکننده
ارتباط شخصیت برند با ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرفکننده در تیمهای پرطرفدار منتخب لیگ برتر فوتبال کشور [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 83-91]
-
مطالعۀ تطبیقی بیمه
مطالعۀ تطبیقی روشهای ارائة انواع بیمه در ورزش ایران و کشورهای منتخب [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 47-60]
-
منابع انسانی
تحلیل رابطۀ هوشفرهنگی و انگیزه توفیقطلبی داوطلبان رویدادهای ورزشی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 11-20]
-
مهارت های ارتباطی
ارتباط بین مهارتهای ارتباطی و اخلاق کاری مدیران تربیتبدنی آموزش و پرورش استانهای غرب کشور با رضایتمندی دبیران [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 11-19]
-
مهارتهای ارتباطی
مقایسه وضعیت خودبرندسازی و مهارتهای ارتباطی دانشجویان رشته تربیت بدنی با سایر رشتهها [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 43-52]
-
مهارتهای ارتباطی
رابطه مهارتهای ارتباطی با اثربخشی اعضای هیأتعلمی تربیت بدنی دانشگاه پیام نور [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 51-60]
-
موانع توسعه دو و میدانی
شناسایی و رتبه بندی موانع توسعه رشته دو و میدانی استان مرکزی و ارائه راهکار بر اساس فرآیند تحلیل شبکه ای(ANP) [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 39-46]
-
موفقیت
تحلیل رابطۀ هوشفرهنگی و انگیزه توفیقطلبی داوطلبان رویدادهای ورزشی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 11-20]
-
موفقیّت شغلی
ارائۀ مدل عوامل فردی و سازمانی پیش برنده و بازدارنده موفقیّت شغلی در کارکنان زن سازمان ورزش شهرداری تهران [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 61-71]
-
مؤلفه ها
رابطه مؤلفه های ارزیابی عملکرد در کارایی فدراسیون های ورزشی [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 19-26]
ن
-
نگرش مدیران و کارمندان
رابطه بین ویژگیهای شغل و نگرش به سکوت سازمانی در ادارات ورزش و جوانان استان همدان: نقش میانجی تحلیل رفتگی شغلی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 35-46]
و
-
واژه های کلیدی: سوء رفتار علمی
عوامل اجتماعی و انواع سوء رفتارهای علمی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 43-49]
-
ورزش
نقش مد در گرایش دختران جوان به تناسب اندام و ورزش [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 33-41]
-
ورزش
طراحی الگوی هوشمندیهای مورد نیاز رهبری اثربخش مدیران ورزشی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 73-88]
-
ورزش
سنجش کیفیت زندگی و شادی فردی اقشار آموزشی استان مازندران (ورزشکار و غیرورزشکار) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 117-126]
-
ورزش بانوان
مقایسه دیدگاه مسئولان ورزش با مسئولان رسانههای جمعی در خصوص پوشش رسانهای ورزش بانوان [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 72-82]
-
ورزش حرفه ای
تحلیل محیطی ورزش حرفه ای کشور [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 108-118]
-
ورزش صبحگاهی
تاثیر ورزش صبحگاهی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر پایه اول، دوم و سوم ابتدایی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 97-106]
-
ورزش قهرمانی
بررسی مدل استراتژیک توسعه ورزش قهرمانی استان آ.شرقی با استفاده از روش SWOT و BSC [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 27-38]
-
وفاداری
تأثیر سردرگمی مصرف کننده بر تعویق تصمیمگیری و وفاداری به برند پوشاک ورزشی [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 87-100]