آمیخته بازاریابیاعتباریابی پرسشنامۀ عوامل مؤثر بر تصمیمگیری مشتریان ورزشی با رویکرد آمیختۀ بازاریابی [دوره 6، شماره 4، 1397-1396، صفحه 105-112]
ا
اثربخشیطراحی الگوی هوشمندیهای مورد نیاز رهبری اثربخش مدیران ورزشی [دوره 6، شماره 1، 1397-1396، صفحه 73-88]
اثربخشی سازمانیرابطه مهارتهای ارتباطی با اثربخشی اعضای هیأتعلمی تربیت بدنی دانشگاه پیام نور [دوره 6، شماره 1، 1397-1396، صفحه 51-60]
اخلاق کاریارتباط بین مهارتهای ارتباطی و اخلاق کاری مدیران تربیتبدنی آموزش و پرورش استانهای غرب کشور با رضایتمندی دبیران [دوره 6، شماره 3، 1397-1396، صفحه 11-19]
ایرانتحلیل محتوای ﭘﮋوﻫﺶﻫﺎی کارآفرینی ورزشی در ایران [دوره 6، شماره 3، 1397-1396، صفحه 75-86]
استان آذربایجان شرقیبررسی مدل استراتژیک توسعه ورزش قهرمانی استان آ.شرقی با استفاده از روش SWOT و BSC [دوره 6، شماره 4، 1397-1396، صفحه 27-38]
استان مرکزیشناسایی و رتبه بندی موانع توسعه رشته دو و میدانی استان مرکزی و ارائه راهکار بر اساس فرآیند تحلیل شبکه ای(ANP) [دوره 6، شماره 4، 1397-1396، صفحه 39-46]
استراتژی اتّحاد برندتاثیر اعتبار برند بر استراتژی اتحاد برند به منظور ارتقاء جایگاه استراتژیک برند: مطالعه موردی باشگاه سپاهان اصفهان [دوره 6، شماره 1، 1397-1396، صفحه 61-71]
استقلال در کاررابطه بین ویژگیهای شغل و نگرش به سکوت سازمانی در ادارات ورزش و جوانان استان همدان: نقش میانجی تحلیل رفتگی شغلی [دوره 6، شماره 2، 1397-1396، صفحه 35-46]
اشتغال زاییاولویتبندی سهم عوامل توسعه صنعت گردشگری ورزشی در اشتغالزایی از دیدگاه کارشناسان و محققان [دوره 6، شماره 2، 1397-1396، صفحه 107-113]
اعتباریابیاعتباریابی پرسشنامۀ عوامل مؤثر بر تصمیمگیری مشتریان ورزشی با رویکرد آمیختۀ بازاریابی [دوره 6، شماره 4، 1397-1396، صفحه 105-112]
اعتبار برندتاثیر اعتبار برند بر استراتژی اتحاد برند به منظور ارتقاء جایگاه استراتژیک برند: مطالعه موردی باشگاه سپاهان اصفهان [دوره 6، شماره 1، 1397-1396، صفحه 61-71]
اعضاء هیأت علمیرابطه مهارتهای ارتباطی با اثربخشی اعضای هیأتعلمی تربیت بدنی دانشگاه پیام نور [دوره 6، شماره 1، 1397-1396، صفحه 51-60]
اقتصاد ورزشارزیابی میزان رقابت و انحصار در بازیهای المپیک بر مبنای شاخص تمرکز: 1996-2016 [دوره 6، شماره 4، 1397-1396، صفحه 93-103]
اقشار آموزشیسنجش کیفیت زندگی و شادی فردی اقشار آموزشی استان مازندران (ورزشکار و غیرورزشکار) [دوره 6، شماره 3، 1397-1396، صفحه 117-126]
الگوی فرکلافبررسی تیتر روزنامههای ورزشی از دیدگاه گفتمانشناسی انتقادی: مطالعه موردی مسابقات تیمهای پرسپولیس ایران و الهلال عربستان [دوره 6، شماره 3، 1397-1396، صفحه 21-32]
الگوی کاربردیطراحی و تبیین الگوی کاربردی مدیریت مالی در فدراسیونهای ورزشی [دوره 6، شماره 2، 1397-1396، صفحه 67-79]
اماکن ورزشیشناسایی و رتبهبندی چالشهای پیادهسازی مدیریت ارتباط با مشتری در اماکن ورزشی شهر تهران [دوره 6، شماره 2، 1397-1396، صفحه 97-106]
اهمیت وظیفهرابطه بین ویژگی های شغلی و رضایتمندی داوران فوتبال ایران: نقش میانجی تعهد حرفه ای [دوره 6، شماره 1، 1397-1396، صفحه 21-32]
ب
بازاریابیتدوین برنامه راهبردی بازاریابی باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران به روش SWOT [دوره 6، شماره 2، 1397-1396، صفحه 21-34]
بازاریابی بیمهمطالعۀ تطبیقی روشهای ارائة انواع بیمه در ورزش ایران و کشورهای منتخب [دوره 6، شماره 4، 1397-1396، صفحه 47-60]
بازاریابی ورزشیبررسی تأثیر عوامل تبلیغات اینترنتی در قصد خرید مصرفکنندگان ورزشی [دوره 6، شماره 2، 1397-1396، صفحه 11-19]
بازخوردارتباط بین مهارتهای ارتباطی و اخلاق کاری مدیران تربیتبدنی آموزش و پرورش استانهای غرب کشور با رضایتمندی دبیران [دوره 6، شماره 3، 1397-1396، صفحه 11-19]
باشگاه خصوصیبررسی ارتباط سبکهای رهبری مدیران باشگاههای خصوصی استانهای غرب کشور با میزان کارآفرینی کارکنان این باشگاهها [دوره 6، شماره 4، 1397-1396، صفحه 11-18]
باشگاههای فوتبالطراحی مدل درآمدزایی باشگاههای فوتبال ایران: با رویکرد گراندد تئوری [دوره 6، شماره 3، 1397-1396، صفحه 101-116]
باشگاه ورزشیتاثیر اعتبار برند بر استراتژی اتحاد برند به منظور ارتقاء جایگاه استراتژیک برند: مطالعه موردی باشگاه سپاهان اصفهان [دوره 6، شماره 1، 1397-1396، صفحه 61-71]
برندارتباط شخصیت برند با ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرفکننده در تیمهای پرطرفدار منتخب لیگ برتر فوتبال کشور [دوره 6، شماره 4، 1397-1396، صفحه 83-91]
برندسازی شخصیمقایسه وضعیت خودبرندسازی و مهارتهای ارتباطی دانشجویان رشته تربیت بدنی با سایر رشتهها [دوره 6، شماره 3، 1397-1396، صفحه 43-52]
بیمههای اجتماعیمطالعۀ تطبیقی روشهای ارائة انواع بیمه در ورزش ایران و کشورهای منتخب [دوره 6، شماره 4، 1397-1396، صفحه 47-60]
بیمههای بازرگانیمطالعۀ تطبیقی روشهای ارائة انواع بیمه در ورزش ایران و کشورهای منتخب [دوره 6، شماره 4، 1397-1396، صفحه 47-60]
بیمۀ ورزشیمطالعۀ تطبیقی روشهای ارائة انواع بیمه در ورزش ایران و کشورهای منتخب [دوره 6، شماره 4، 1397-1396، صفحه 47-60]
بنگاههای کوچک و متوسطبررسی عوامل مؤثر بر شکلگیری بنگاههای کوچک و متوسط در صنعت ورزش کشور [دوره 6، شماره 2، 1397-1396، صفحه 57-66]
بهرهوریطراحی مدل مفهومی دستیابی به کارآفرینی سازمانی با رویکرد تلفیقی تحلیل سلسله مراتبی فازی میخایلوف و مدلیابی ساختاری تفسیری (مورد مطالعه:سازمان ورزش و جوانان استان یزد) [دوره 6، شماره 3، 1397-1396، صفحه 127-139]
پ
پایه تحصیلیتاثیر ورزش صبحگاهی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر پایه اول، دوم و سوم ابتدایی [دوره 6، شماره 1، 1397-1396، صفحه 97-106]
پیشرفت تحصیلیتاثیر ورزش صبحگاهی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر پایه اول، دوم و سوم ابتدایی [دوره 6، شماره 1، 1397-1396، صفحه 97-106]
پوشاک ورزشیتأثیر سردرگمی مصرف کننده بر تعویق تصمیمگیری و وفاداری به برند پوشاک ورزشی [دوره 6، شماره 3، 1397-1396، صفحه 87-100]
تحلیل رفتگیرابطه بین ویژگیهای شغل و نگرش به سکوت سازمانی در ادارات ورزش و جوانان استان همدان: نقش میانجی تحلیل رفتگی شغلی [دوره 6، شماره 2، 1397-1396، صفحه 35-46]
تحلیل محتواتحلیل محتوای ﭘﮋوﻫﺶﻫﺎی کارآفرینی ورزشی در ایران [دوره 6، شماره 3، 1397-1396، صفحه 75-86]
تحلیل محیطیتحلیل محیطی ورزش حرفه ای کشور [دوره 6، شماره 1، 1397-1396، صفحه 108-118]
تصمیم گیریاعتباریابی پرسشنامۀ عوامل مؤثر بر تصمیمگیری مشتریان ورزشی با رویکرد آمیختۀ بازاریابی [دوره 6، شماره 4، 1397-1396، صفحه 105-112]
تعهد حرفهایرابطه بین ویژگی های شغلی و رضایتمندی داوران فوتبال ایران: نقش میانجی تعهد حرفه ای [دوره 6، شماره 1، 1397-1396، صفحه 21-32]
تعویق تصمیم گیریتأثیر سردرگمی مصرف کننده بر تعویق تصمیمگیری و وفاداری به برند پوشاک ورزشی [دوره 6، شماره 3، 1397-1396، صفحه 87-100]
تکنیک کارت امتیازی متوازن BSCبررسی مدل استراتژیک توسعه ورزش قهرمانی استان آ.شرقی با استفاده از روش SWOT و BSC [دوره 6، شماره 4، 1397-1396، صفحه 27-38]
تلویزیوننقش مد در گرایش دختران جوان به تناسب اندام و ورزش [دوره 6، شماره 1، 1397-1396، صفحه 33-41]
تماشاگرانعصبانیت و خرابکاری در تماشاگران فوتبال و ارتباط آنها با کیفیت خدمات در استادیومهای ورزشی [دوره 6، شماره 2، 1397-1396، صفحه 89-95]
تناسباندامنقش مد در گرایش دختران جوان به تناسب اندام و ورزش [دوره 6، شماره 1، 1397-1396، صفحه 33-41]
تهدیدتحلیل عاملی نقاط قوت، ضعف، فرصت و تهدیدهای فدراسیون ژیمناستیک جمهوری اسلامی ایران [دوره 6، شماره 3، 1397-1396، صفحه 53-62]
توسعه انسانیارزیابی میزان رقابت و انحصار در بازیهای المپیک بر مبنای شاخص تمرکز: 1996-2016 [دوره 6، شماره 4، 1397-1396، صفحه 93-103]
ج
جایگاه استراتژیک برندتاثیر اعتبار برند بر استراتژی اتحاد برند به منظور ارتقاء جایگاه استراتژیک برند: مطالعه موردی باشگاه سپاهان اصفهان [دوره 6، شماره 1، 1397-1396، صفحه 61-71]
خرابکاریعصبانیت و خرابکاری در تماشاگران فوتبال و ارتباط آنها با کیفیت خدمات در استادیومهای ورزشی [دوره 6، شماره 2، 1397-1396، صفحه 89-95]
خودبرندسازیمقایسه وضعیت خودبرندسازی و مهارتهای ارتباطی دانشجویان رشته تربیت بدنی با سایر رشتهها [دوره 6، شماره 3، 1397-1396، صفحه 43-52]
د
دانشآموزان دختررابطۀ میان عوامل روانی، اجتماعی و محیطی همبسته با فعالیت جسمانی دانشآموزان دختر مقطع متوسطه شهر ارومیه [دوره 6، شماره 2، 1397-1396، صفحه 47-56]
دانشجومقایسه وضعیت خودبرندسازی و مهارتهای ارتباطی دانشجویان رشته تربیت بدنی با سایر رشتهها [دوره 6، شماره 3، 1397-1396، صفحه 43-52]
دانشگاهعوامل اجتماعی و انواع سوء رفتارهای علمی [دوره 6، شماره 1، 1397-1396، صفحه 43-49]
دانشگاهمقایسه وضعیت خودبرندسازی و مهارتهای ارتباطی دانشجویان رشته تربیت بدنی با سایر رشتهها [دوره 6، شماره 3، 1397-1396، صفحه 43-52]
داوران فوتبالرابطه بین ویژگی های شغلی و رضایتمندی داوران فوتبال ایران: نقش میانجی تعهد حرفه ای [دوره 6، شماره 1، 1397-1396، صفحه 21-32]
دختراننقش مد در گرایش دختران جوان به تناسب اندام و ورزش [دوره 6، شماره 1، 1397-1396، صفحه 33-41]
درآمدزاییطراحی مدل درآمدزایی باشگاههای فوتبال ایران: با رویکرد گراندد تئوری [دوره 6، شماره 3، 1397-1396، صفحه 101-116]
دلبستگیرابطه بین ویژگی های شغلی و رضایتمندی داوران فوتبال ایران: نقش میانجی تعهد حرفه ای [دوره 6، شماره 1، 1397-1396، صفحه 21-32]
دو و میدانیشناسایی و رتبه بندی موانع توسعه رشته دو و میدانی استان مرکزی و ارائه راهکار بر اساس فرآیند تحلیل شبکه ای(ANP) [دوره 6، شماره 4، 1397-1396، صفحه 39-46]
رسانههای ورزشیبررسی تیتر روزنامههای ورزشی از دیدگاه گفتمانشناسی انتقادی: مطالعه موردی مسابقات تیمهای پرسپولیس ایران و الهلال عربستان [دوره 6، شماره 3، 1397-1396، صفحه 21-32]
رضایت درونیرابطه بین ویژگی های شغلی و رضایتمندی داوران فوتبال ایران: نقش میانجی تعهد حرفه ای [دوره 6، شماره 1، 1397-1396، صفحه 21-32]
رضایتمندیارتباط بین مهارتهای ارتباطی و اخلاق کاری مدیران تربیتبدنی آموزش و پرورش استانهای غرب کشور با رضایتمندی دبیران [دوره 6، شماره 3، 1397-1396، صفحه 11-19]
رنامه راهبردیتدوین برنامه راهبردی بازاریابی باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران به روش SWOT [دوره 6، شماره 2، 1397-1396، صفحه 21-34]
رهبریطراحی الگوی هوشمندیهای مورد نیاز رهبری اثربخش مدیران ورزشی [دوره 6، شماره 1، 1397-1396، صفحه 73-88]
رویداد المپیکارزیابی میزان رقابت و انحصار در بازیهای المپیک بر مبنای شاخص تمرکز: 1996-2016 [دوره 6، شماره 4، 1397-1396، صفحه 93-103]
ژ
ژیمناستیکتحلیل عاملی نقاط قوت، ضعف، فرصت و تهدیدهای فدراسیون ژیمناستیک جمهوری اسلامی ایران [دوره 6، شماره 3، 1397-1396، صفحه 53-62]
س
سازمان ورزشارائۀ مدل عوامل فردی و سازمانی پیش برنده و بازدارنده موفقیّت شغلی در کارکنان زن سازمان ورزش شهرداری تهران [دوره 6، شماره 4، 1397-1396، صفحه 61-71]
سالنهای سرپوشیدهشناسایی و رتبهبندی چالشهای پیادهسازی مدیریت ارتباط با مشتری در اماکن ورزشی شهر تهران [دوره 6، شماره 2، 1397-1396، صفحه 97-106]
سبکهای رهبریبررسی ارتباط سبکهای رهبری مدیران باشگاههای خصوصی استانهای غرب کشور با میزان کارآفرینی کارکنان این باشگاهها [دوره 6، شماره 4، 1397-1396، صفحه 11-18]
سپاهانتاثیر اعتبار برند بر استراتژی اتحاد برند به منظور ارتقاء جایگاه استراتژیک برند: مطالعه موردی باشگاه سپاهان اصفهان [دوره 6، شماره 1، 1397-1396، صفحه 61-71]
سردرگمیتأثیر سردرگمی مصرف کننده بر تعویق تصمیمگیری و وفاداری به برند پوشاک ورزشی [دوره 6، شماره 3، 1397-1396، صفحه 87-100]
سکوت سازمانیرابطه بین ویژگیهای شغل و نگرش به سکوت سازمانی در ادارات ورزش و جوانان استان همدان: نقش میانجی تحلیل رفتگی شغلی [دوره 6، شماره 2، 1397-1396، صفحه 35-46]
ش
شاخصهای تمرکزارزیابی میزان رقابت و انحصار در بازیهای المپیک بر مبنای شاخص تمرکز: 1996-2016 [دوره 6، شماره 4، 1397-1396، صفحه 93-103]
شادی فردیسنجش کیفیت زندگی و شادی فردی اقشار آموزشی استان مازندران (ورزشکار و غیرورزشکار) [دوره 6، شماره 3، 1397-1396، صفحه 117-126]
شکلگیریبررسی عوامل مؤثر بر شکلگیری بنگاههای کوچک و متوسط در صنعت ورزش کشور [دوره 6، شماره 2، 1397-1396، صفحه 57-66]
شنودارتباط بین مهارتهای ارتباطی و اخلاق کاری مدیران تربیتبدنی آموزش و پرورش استانهای غرب کشور با رضایتمندی دبیران [دوره 6، شماره 3، 1397-1396، صفحه 11-19]
شهر تهرانشناسایی و رتبهبندی چالشهای پیادهسازی مدیریت ارتباط با مشتری در اماکن ورزشی شهر تهران [دوره 6، شماره 2، 1397-1396، صفحه 97-106]
شهرداریارائۀ مدل عوامل فردی و سازمانی پیش برنده و بازدارنده موفقیّت شغلی در کارکنان زن سازمان ورزش شهرداری تهران [دوره 6، شماره 4، 1397-1396، صفحه 61-71]
ص
صنعتاولویتبندی سهم عوامل توسعه صنعت گردشگری ورزشی در اشتغالزایی از دیدگاه کارشناسان و محققان [دوره 6، شماره 2، 1397-1396، صفحه 107-113]
ضعفتحلیل عاملی نقاط قوت، ضعف، فرصت و تهدیدهای فدراسیون ژیمناستیک جمهوری اسلامی ایران [دوره 6، شماره 3، 1397-1396، صفحه 53-62]
ط
طراحی شغلرابطه بین ویژگیهای شغل و نگرش به سکوت سازمانی در ادارات ورزش و جوانان استان همدان: نقش میانجی تحلیل رفتگی شغلی [دوره 6، شماره 2، 1397-1396، صفحه 35-46]
ع
عصبانیتعصبانیت و خرابکاری در تماشاگران فوتبال و ارتباط آنها با کیفیت خدمات در استادیومهای ورزشی [دوره 6، شماره 2، 1397-1396، صفحه 89-95]
عوامل اجتماعیعوامل اجتماعی و انواع سوء رفتارهای علمی [دوره 6، شماره 1، 1397-1396، صفحه 43-49]
عوامل اجتماعیرابطۀ میان عوامل روانی، اجتماعی و محیطی همبسته با فعالیت جسمانی دانشآموزان دختر مقطع متوسطه شهر ارومیه [دوره 6، شماره 2، 1397-1396، صفحه 47-56]
عوامل بیرونیتحلیل محیطی ورزش حرفه ای کشور [دوره 6، شماره 1، 1397-1396، صفحه 108-118]
عواملتسهیلاتیبررسی عوامل مؤثر بر شکلگیری بنگاههای کوچک و متوسط در صنعت ورزش کشور [دوره 6، شماره 2، 1397-1396، صفحه 57-66]
عواملتکنولوژیبررسی عوامل مؤثر بر شکلگیری بنگاههای کوچک و متوسط در صنعت ورزش کشور [دوره 6، شماره 2، 1397-1396، صفحه 57-66]
عوامل درونیتحلیل محیطی ورزش حرفه ای کشور [دوره 6، شماره 1، 1397-1396، صفحه 108-118]
عوامل روانیرابطۀ میان عوامل روانی، اجتماعی و محیطی همبسته با فعالیت جسمانی دانشآموزان دختر مقطع متوسطه شهر ارومیه [دوره 6، شماره 2، 1397-1396، صفحه 47-56]
عوامل فردی و سازمانیارائۀ مدل عوامل فردی و سازمانی پیش برنده و بازدارنده موفقیّت شغلی در کارکنان زن سازمان ورزش شهرداری تهران [دوره 6، شماره 4، 1397-1396، صفحه 61-71]
عوامل محیطیرابطۀ میان عوامل روانی، اجتماعی و محیطی همبسته با فعالیت جسمانی دانشآموزان دختر مقطع متوسطه شهر ارومیه [دوره 6، شماره 2، 1397-1396، صفحه 47-56]
ف
فدراسیونطراحی و تبیین الگوی کاربردی مدیریت مالی در فدراسیونهای ورزشی [دوره 6، شماره 2، 1397-1396، صفحه 67-79]
فرایند تحلیل شبکهایشناسایی و رتبه بندی موانع توسعه رشته دو و میدانی استان مرکزی و ارائه راهکار بر اساس فرآیند تحلیل شبکه ای(ANP) [دوره 6، شماره 4، 1397-1396، صفحه 39-46]
فرصتتحلیل عاملی نقاط قوت، ضعف، فرصت و تهدیدهای فدراسیون ژیمناستیک جمهوری اسلامی ایران [دوره 6، شماره 3، 1397-1396، صفحه 53-62]
فعالیت جسمانیرابطۀ میان عوامل روانی، اجتماعی و محیطی همبسته با فعالیت جسمانی دانشآموزان دختر مقطع متوسطه شهر ارومیه [دوره 6، شماره 2، 1397-1396، صفحه 47-56]
فوتبالتدوین برنامه راهبردی بازاریابی باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران به روش SWOT [دوره 6، شماره 2، 1397-1396، صفحه 21-34]
فوتبالعصبانیت و خرابکاری در تماشاگران فوتبال و ارتباط آنها با کیفیت خدمات در استادیومهای ورزشی [دوره 6، شماره 2، 1397-1396، صفحه 89-95]
فوتبالبررسی تیتر روزنامههای ورزشی از دیدگاه گفتمانشناسی انتقادی: مطالعه موردی مسابقات تیمهای پرسپولیس ایران و الهلال عربستان [دوره 6، شماره 3، 1397-1396، صفحه 21-32]
فوتبالارتباط شخصیت برند با ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرفکننده در تیمهای پرطرفدار منتخب لیگ برتر فوتبال کشور [دوره 6، شماره 4، 1397-1396، صفحه 83-91]
ق
قدرت انحصاریارزیابی میزان رقابت و انحصار در بازیهای المپیک بر مبنای شاخص تمرکز: 1996-2016 [دوره 6، شماره 4، 1397-1396، صفحه 93-103]
قصد خریدبررسی تأثیر عوامل تبلیغات اینترنتی در قصد خرید مصرفکنندگان ورزشی [دوره 6، شماره 2، 1397-1396، صفحه 11-19]
قوتتحلیل عاملی نقاط قوت، ضعف، فرصت و تهدیدهای فدراسیون ژیمناستیک جمهوری اسلامی ایران [دوره 6، شماره 3، 1397-1396، صفحه 53-62]
کارآفرینیتحلیل محتوای ﭘﮋوﻫﺶﻫﺎی کارآفرینی ورزشی در ایران [دوره 6، شماره 3، 1397-1396، صفحه 75-86]
کارآفرینیطراحی مدل مفهومی دستیابی به کارآفرینی سازمانی با رویکرد تلفیقی تحلیل سلسله مراتبی فازی میخایلوف و مدلیابی ساختاری تفسیری (مورد مطالعه:سازمان ورزش و جوانان استان یزد) [دوره 6، شماره 3، 1397-1396، صفحه 127-139]
کارآفرینیبررسی ارتباط سبکهای رهبری مدیران باشگاههای خصوصی استانهای غرب کشور با میزان کارآفرینی کارکنان این باشگاهها [دوره 6، شماره 4، 1397-1396، صفحه 11-18]
کارآفرینی سازمانیطراحی مدل مفهومی دستیابی به کارآفرینی سازمانی با رویکرد تلفیقی تحلیل سلسله مراتبی فازی میخایلوف و مدلیابی ساختاری تفسیری (مورد مطالعه:سازمان ورزش و جوانان استان یزد) [دوره 6، شماره 3، 1397-1396، صفحه 127-139]
کارشناساناولویتبندی سهم عوامل توسعه صنعت گردشگری ورزشی در اشتغالزایی از دیدگاه کارشناسان و محققان [دوره 6، شماره 2، 1397-1396، صفحه 107-113]
کارکنانبررسی ارتباط سبکهای رهبری مدیران باشگاههای خصوصی استانهای غرب کشور با میزان کارآفرینی کارکنان این باشگاهها [دوره 6، شماره 4، 1397-1396، صفحه 11-18]
کارکنان زنارائۀ مدل عوامل فردی و سازمانی پیش برنده و بازدارنده موفقیّت شغلی در کارکنان زن سازمان ورزش شهرداری تهران [دوره 6، شماره 4، 1397-1396، صفحه 61-71]
کیفیت خدماتعصبانیت و خرابکاری در تماشاگران فوتبال و ارتباط آنها با کیفیت خدمات در استادیومهای ورزشی [دوره 6، شماره 2، 1397-1396، صفحه 89-95]
کیفیت زندگیسنجش کیفیت زندگی و شادی فردی اقشار آموزشی استان مازندران (ورزشکار و غیرورزشکار) [دوره 6، شماره 3، 1397-1396، صفحه 117-126]
گ
گرایش به بازارآزمون مدل ساختاری عملکرد مدیران باشگاههای ورزشی بر مبنای بازاریابی کارآفرینانه [دوره 6، شماره 3، 1397-1396، صفحه 63-74]
گرایش به کارآفرینیآزمون مدل ساختاری عملکرد مدیران باشگاههای ورزشی بر مبنای بازاریابی کارآفرینانه [دوره 6، شماره 3، 1397-1396، صفحه 63-74]
گراندد تئوریطراحی مدل درآمدزایی باشگاههای فوتبال ایران: با رویکرد گراندد تئوری [دوره 6، شماره 3، 1397-1396، صفحه 101-116]
گردشگری ورزشیاولویتبندی سهم عوامل توسعه صنعت گردشگری ورزشی در اشتغالزایی از دیدگاه کارشناسان و محققان [دوره 6، شماره 2، 1397-1396، صفحه 107-113]
گفتمانبررسی تیتر روزنامههای ورزشی از دیدگاه گفتمانشناسی انتقادی: مطالعه موردی مسابقات تیمهای پرسپولیس ایران و الهلال عربستان [دوره 6، شماره 3، 1397-1396، صفحه 21-32]
گفتمانشناسی انتقادیبررسی تیتر روزنامههای ورزشی از دیدگاه گفتمانشناسی انتقادی: مطالعه موردی مسابقات تیمهای پرسپولیس ایران و الهلال عربستان [دوره 6، شماره 3، 1397-1396، صفحه 21-32]
محصول ورزشیبررسی تأثیر عوامل تبلیغات اینترنتی در قصد خرید مصرفکنندگان ورزشی [دوره 6، شماره 2، 1397-1396، صفحه 11-19]
محققاناولویتبندی سهم عوامل توسعه صنعت گردشگری ورزشی در اشتغالزایی از دیدگاه کارشناسان و محققان [دوره 6، شماره 2، 1397-1396، صفحه 107-113]
مدنقش مد در گرایش دختران جوان به تناسب اندام و ورزش [دوره 6، شماره 1، 1397-1396، صفحه 33-41]
مدیرطراحی الگوی هوشمندیهای مورد نیاز رهبری اثربخش مدیران ورزشی [دوره 6، شماره 1، 1397-1396، صفحه 73-88]
مدیریت ارتباط با مشتریشناسایی و رتبهبندی چالشهای پیادهسازی مدیریت ارتباط با مشتری در اماکن ورزشی شهر تهران [دوره 6، شماره 2، 1397-1396، صفحه 97-106]
مدیریت مالیطراحی و تبیین الگوی کاربردی مدیریت مالی در فدراسیونهای ورزشی [دوره 6، شماره 2، 1397-1396، صفحه 67-79]
مدلیابی ساختاری تفسیریطراحی مدل مفهومی دستیابی به کارآفرینی سازمانی با رویکرد تلفیقی تحلیل سلسله مراتبی فازی میخایلوف و مدلیابی ساختاری تفسیری (مورد مطالعه:سازمان ورزش و جوانان استان یزد) [دوره 6، شماره 3، 1397-1396، صفحه 127-139]
مدل استراتژیکبررسی مدل استراتژیک توسعه ورزش قهرمانی استان آ.شرقی با استفاده از روش SWOT و BSC [دوره 6، شماره 4، 1397-1396، صفحه 27-38]
مشتریان ورزشیاعتباریابی پرسشنامۀ عوامل مؤثر بر تصمیمگیری مشتریان ورزشی با رویکرد آمیختۀ بازاریابی [دوره 6، شماره 4، 1397-1396، صفحه 105-112]
مصرفکننده ورزشیبررسی تأثیر عوامل تبلیغات اینترنتی در قصد خرید مصرفکنندگان ورزشی [دوره 6، شماره 2، 1397-1396، صفحه 11-19]
مصرفکنندهتأثیر سردرگمی مصرف کننده بر تعویق تصمیمگیری و وفاداری به برند پوشاک ورزشی [دوره 6، شماره 3، 1397-1396، صفحه 87-100]
مصرفکنندهارتباط شخصیت برند با ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرفکننده در تیمهای پرطرفدار منتخب لیگ برتر فوتبال کشور [دوره 6، شماره 4، 1397-1396، صفحه 83-91]
مطالعۀ تطبیقی بیمهمطالعۀ تطبیقی روشهای ارائة انواع بیمه در ورزش ایران و کشورهای منتخب [دوره 6، شماره 4، 1397-1396، صفحه 47-60]
منابع انسانیتحلیل رابطۀ هوشفرهنگی و انگیزه توفیقطلبی داوطلبان رویدادهای ورزشی [دوره 6، شماره 1، 1397-1396، صفحه 11-20]
مهارت های ارتباطیارتباط بین مهارتهای ارتباطی و اخلاق کاری مدیران تربیتبدنی آموزش و پرورش استانهای غرب کشور با رضایتمندی دبیران [دوره 6، شماره 3، 1397-1396، صفحه 11-19]
مهارتهای ارتباطیمقایسه وضعیت خودبرندسازی و مهارتهای ارتباطی دانشجویان رشته تربیت بدنی با سایر رشتهها [دوره 6، شماره 3، 1397-1396، صفحه 43-52]
مهارتهای ارتباطیرابطه مهارتهای ارتباطی با اثربخشی اعضای هیأتعلمی تربیت بدنی دانشگاه پیام نور [دوره 6، شماره 1، 1397-1396، صفحه 51-60]
موانع توسعه دو و میدانیشناسایی و رتبه بندی موانع توسعه رشته دو و میدانی استان مرکزی و ارائه راهکار بر اساس فرآیند تحلیل شبکه ای(ANP) [دوره 6، شماره 4، 1397-1396، صفحه 39-46]
موفقیّت شغلیارائۀ مدل عوامل فردی و سازمانی پیش برنده و بازدارنده موفقیّت شغلی در کارکنان زن سازمان ورزش شهرداری تهران [دوره 6، شماره 4، 1397-1396، صفحه 61-71]
نگرش مدیران و کارمندانرابطه بین ویژگیهای شغل و نگرش به سکوت سازمانی در ادارات ورزش و جوانان استان همدان: نقش میانجی تحلیل رفتگی شغلی [دوره 6، شماره 2، 1397-1396، صفحه 35-46]