آ
-
آزادی، رسول
رابطۀ میان عوامل روانی، اجتماعی و محیطی همبسته با فعالیت جسمانی دانشآموزان دختر مقطع متوسطه شهر ارومیه [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 47-56]
-
آنت، زینب
شناسایی و رتبهبندی چالشهای پیادهسازی مدیریت ارتباط با مشتری در اماکن ورزشی شهر تهران [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 97-106]
ا
-
ابراهیمزاده پزشکی، رضا
طراحی مدل مفهومی دستیابی به کارآفرینی سازمانی با رویکرد تلفیقی تحلیل سلسله مراتبی فازی میخایلوف و مدلیابی ساختاری تفسیری (مورد مطالعه:سازمان ورزش و جوانان استان یزد) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 127-139]
-
ابولقاسمی، مهدی
طراحی مدل مفهومی دستیابی به کارآفرینی سازمانی با رویکرد تلفیقی تحلیل سلسله مراتبی فازی میخایلوف و مدلیابی ساختاری تفسیری (مورد مطالعه:سازمان ورزش و جوانان استان یزد) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 127-139]
-
اتقیا، ناهید
ارتباط شخصیت برند با ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرفکننده در تیمهای پرطرفدار منتخب لیگ برتر فوتبال کشور [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 83-91]
-
احمدی، مالک
بررسی مدل استراتژیک توسعه ورزش قهرمانی استان آ.شرقی با استفاده از روش SWOT و BSC [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 27-38]
-
ایزدی، علیرضا
تدوین برنامه راهبردی بازاریابی باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران به روش SWOT [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 21-34]
-
اسدزاده، الهام
رابطۀ میان عوامل روانی، اجتماعی و محیطی همبسته با فعالیت جسمانی دانشآموزان دختر مقطع متوسطه شهر ارومیه [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 47-56]
-
اسگندری دستگیری، سیمین
کاربرد تحلیل پوششی دادهها در تعیین ضریب نفوذ سازمانهای ورزشی کارا در عملکرد سازمانهای ورزشی ناکارا [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 33-41]
-
اسگندری دستگیری، سیمین
رابطه مؤلفه های ارزیابی عملکرد در کارایی فدراسیون های ورزشی [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 19-26]
-
اسلامی، صدیقه
تاثیر ورزش صبحگاهی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر پایه اول، دوم و سوم ابتدایی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 97-106]
-
اسلامی، صدیقه
اولویتبندی سهم عوامل توسعه صنعت گردشگری ورزشی در اشتغالزایی از دیدگاه کارشناسان و محققان [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 107-113]
-
اسماعیلی، محمد رضا
آزمون مدل ساختاری عملکرد مدیران باشگاههای ورزشی بر مبنای بازاریابی کارآفرینانه [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 63-74]
-
افشاری، مصطفی
سنجش کیفیت زندگی و شادی فردی اقشار آموزشی استان مازندران (ورزشکار و غیرورزشکار) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 117-126]
-
امرایی، زینب
رابطه مهارتهای ارتباطی با اثربخشی اعضای هیأتعلمی تربیت بدنی دانشگاه پیام نور [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 51-60]
-
امیرتاش، علیمحمد
کاربرد تحلیل پوششی دادهها در تعیین ضریب نفوذ سازمانهای ورزشی کارا در عملکرد سازمانهای ورزشی ناکارا [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 33-41]
-
امیرتاش، علیمحمد
رابطه مؤلفه های ارزیابی عملکرد در کارایی فدراسیون های ورزشی [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 19-26]
-
امیر حسینی، سید احسان
تأثیر سردرگمی مصرف کننده بر تعویق تصمیمگیری و وفاداری به برند پوشاک ورزشی [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 87-100]
-
اندام، رضا
تحلیل رابطۀ هوشفرهنگی و انگیزه توفیقطلبی داوطلبان رویدادهای ورزشی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 11-20]
ب
-
بالانژاد، ایمان
شناسایی و رتبه بندی موانع توسعه رشته دو و میدانی استان مرکزی و ارائه راهکار بر اساس فرآیند تحلیل شبکه ای(ANP) [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 39-46]
پ
-
پاشایی، سجاد
تجزیه تحلیل فاکتورهای اثرگذار با نقش میانجیگری نگرش مشتریان بر قصد خرید بلیط الکترونیکی مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 81-88]
-
پورسلطان زرندی، حسین
اولویتبندی سهم عوامل توسعه صنعت گردشگری ورزشی در اشتغالزایی از دیدگاه کارشناسان و محققان [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 107-113]
-
پورسلطان زرندی، حسین
اعتباریابی پرسشنامۀ عوامل مؤثر بر تصمیمگیری مشتریان ورزشی با رویکرد آمیختۀ بازاریابی [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 105-112]
-
پورنقی، امین
مطالعۀ تطبیقی روشهای ارائة انواع بیمه در ورزش ایران و کشورهای منتخب [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 47-60]
ت
-
تاری وردی، احمد
اعتباریابی پرسشنامۀ عوامل مؤثر بر تصمیمگیری مشتریان ورزشی با رویکرد آمیختۀ بازاریابی [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 105-112]
-
تجاری، فرشاد
آزمون مدل ساختاری عملکرد مدیران باشگاههای ورزشی بر مبنای بازاریابی کارآفرینانه [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 63-74]
-
تکلی، همیلا
بررسی تأثیر عوامل تبلیغات اینترنتی در قصد خرید مصرفکنندگان ورزشی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 11-19]
ج
-
جعفری، مهران
سنجش کیفیت زندگی و شادی فردی اقشار آموزشی استان مازندران (ورزشکار و غیرورزشکار) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 117-126]
-
جلالی فراهانی، مجید
بررسی تأثیر عوامل تبلیغات اینترنتی در قصد خرید مصرفکنندگان ورزشی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 11-19]
-
جلالی فراهانی، مجید
ارائۀ مدل عوامل فردی و سازمانی پیش برنده و بازدارنده موفقیّت شغلی در کارکنان زن سازمان ورزش شهرداری تهران [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 61-71]
-
جمشیدی، امید
شناسایی و رتبهبندی چالشهای پیادهسازی مدیریت ارتباط با مشتری در اماکن ورزشی شهر تهران [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 97-106]
ح
-
حافظی، وحید
تجزیه تحلیل فاکتورهای اثرگذار با نقش میانجیگری نگرش مشتریان بر قصد خرید بلیط الکترونیکی مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 81-88]
-
حسینی، ابوالحسن
تحلیل محتوای ﭘﮋوﻫﺶﻫﺎی کارآفرینی ورزشی در ایران [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 75-86]
-
حسینی، معصومه
مقایسه دیدگاه مسئولان ورزش با مسئولان رسانههای جمعی در خصوص پوشش رسانهای ورزش بانوان [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 72-82]
-
حمیدی، مهرزاد
تحلیل رابطۀ هوشفرهنگی و انگیزه توفیقطلبی داوطلبان رویدادهای ورزشی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 11-20]
خ
-
خبیری، محمد
ارائۀ مدل عوامل فردی و سازمانی پیش برنده و بازدارنده موفقیّت شغلی در کارکنان زن سازمان ورزش شهرداری تهران [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 61-71]
-
خدادادی، محمد رسول
تجزیه تحلیل فاکتورهای اثرگذار با نقش میانجیگری نگرش مشتریان بر قصد خرید بلیط الکترونیکی مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 81-88]
-
خداداد کاشی، فرهاد
ارزیابی میزان رقابت و انحصار در بازیهای المپیک بر مبنای شاخص تمرکز: 1996-2016 [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 93-103]
-
خندان، نیلوفر
ارتباط شخصیت برند با ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرفکننده در تیمهای پرطرفدار منتخب لیگ برتر فوتبال کشور [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 83-91]
د
-
دانشمندی، حمزه
تحلیل عاملی نقاط قوت، ضعف، فرصت و تهدیدهای فدراسیون ژیمناستیک جمهوری اسلامی ایران [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 53-62]
-
دوستی، مرتضی
تحلیل محتوای ﭘﮋوﻫﺶﻫﺎی کارآفرینی ورزشی در ایران [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 75-86]
ذ
-
ذاکریان، علیرضا
بررسی تأثیر عوامل تبلیغات اینترنتی در قصد خرید مصرفکنندگان ورزشی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 11-19]
ر
-
ریزوندی، آیه
آزمون مدل ساختاری عملکرد مدیران باشگاههای ورزشی بر مبنای بازاریابی کارآفرینانه [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 63-74]
-
رسولی، رحیم
رابطه بین ویژگی های شغلی و رضایتمندی داوران فوتبال ایران: نقش میانجی تعهد حرفه ای [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 21-32]
-
رضایی، شمس الدین
طراحی مدل درآمدزایی باشگاههای فوتبال ایران: با رویکرد گراندد تئوری [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 101-116]
-
رضایی صوفی، مرتضی
تحلیل محیطی ورزش حرفه ای کشور [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 108-118]
-
رضایی صوفی، مرتضی
مقایسه دیدگاه مسئولان ورزش با مسئولان رسانههای جمعی در خصوص پوشش رسانهای ورزش بانوان [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 72-82]
-
رضوی، سید محمد حسین
تحلیل محتوای ﭘﮋوﻫﺶﻫﺎی کارآفرینی ورزشی در ایران [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 75-86]
-
رمضانی نژاد، رحیم
رابطه بین ویژگی های شغلی و رضایتمندی داوران فوتبال ایران: نقش میانجی تعهد حرفه ای [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 21-32]
-
رمضانی نژاد، رحیم
رابطه بین ویژگیهای شغل و نگرش به سکوت سازمانی در ادارات ورزش و جوانان استان همدان: نقش میانجی تحلیل رفتگی شغلی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 35-46]
-
روشنی، فاطمه
تأثیر سردرگمی مصرف کننده بر تعویق تصمیمگیری و وفاداری به برند پوشاک ورزشی [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 87-100]
ز
-
زایر، بهنام
عوامل اجتماعی و انواع سوء رفتارهای علمی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 43-49]
-
زارع، علیرضا
بررسی عوامل مؤثر بر شکلگیری بنگاههای کوچک و متوسط در صنعت ورزش کشور [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 57-66]
-
زلیکانی، محمد
سنجش کیفیت زندگی و شادی فردی اقشار آموزشی استان مازندران (ورزشکار و غیرورزشکار) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 117-126]
-
زند، علیرضا
شناسایی و رتبهبندی چالشهای پیادهسازی مدیریت ارتباط با مشتری در اماکن ورزشی شهر تهران [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 97-106]
س
-
ستار، نگار
نقش مد در گرایش دختران جوان به تناسب اندام و ورزش [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 33-41]
-
سید عامری، میرحسن
عوامل اجتماعی و انواع سوء رفتارهای علمی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 43-49]
-
سید عامری، میر حسن
بررسی مدل استراتژیک توسعه ورزش قهرمانی استان آ.شرقی با استفاده از روش SWOT و BSC [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 27-38]
ش
-
شاه منصوری، عزت اله
شناسایی و رتبه بندی موانع توسعه رشته دو و میدانی استان مرکزی و ارائه راهکار بر اساس فرآیند تحلیل شبکه ای(ANP) [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 39-46]
-
شیخی، رضا
عصبانیت و خرابکاری در تماشاگران فوتبال و ارتباط آنها با کیفیت خدمات در استادیومهای ورزشی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 89-95]
-
شیرالی، رضوان
بررسی عوامل مؤثر بر شکلگیری بنگاههای کوچک و متوسط در صنعت ورزش کشور [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 57-66]
-
شریفی، اعظم
رابطه بین ویژگیهای شغل و نگرش به سکوت سازمانی در ادارات ورزش و جوانان استان همدان: نقش میانجی تحلیل رفتگی شغلی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 35-46]
-
شریفیان، اسماعیل
عصبانیت و خرابکاری در تماشاگران فوتبال و ارتباط آنها با کیفیت خدمات در استادیومهای ورزشی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 89-95]
-
شعبانی، عباس
تحلیل محیطی ورزش حرفه ای کشور [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 108-118]
-
شعبانی بهار، غلامرضا
تدوین برنامه راهبردی بازاریابی باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران به روش SWOT [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 21-34]
-
شفیعی، شهرام
رابطه بین ویژگی های شغلی و رضایتمندی داوران فوتبال ایران: نقش میانجی تعهد حرفه ای [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 21-32]
ص
-
صائمیان، فاطمه
مقایسه وضعیت خودبرندسازی و مهارتهای ارتباطی دانشجویان رشته تربیت بدنی با سایر رشتهها [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 43-52]
-
صفانیا، علیمحمد
کاربرد تحلیل پوششی دادهها در تعیین ضریب نفوذ سازمانهای ورزشی کارا در عملکرد سازمانهای ورزشی ناکارا [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 33-41]
-
صفانیا، علیمحمد
رابطه مؤلفه های ارزیابی عملکرد در کارایی فدراسیون های ورزشی [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 19-26]
ط
-
ططری، احسان
بررسی ارتباط سبکهای رهبری مدیران باشگاههای خصوصی استانهای غرب کشور با میزان کارآفرینی کارکنان این باشگاهها [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 11-18]
-
ططری، منوچهر
رابطه مهارتهای ارتباطی با اثربخشی اعضای هیأتعلمی تربیت بدنی دانشگاه پیام نور [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 51-60]
-
ططری، منوچهر
ارتباط بین مهارتهای ارتباطی و اخلاق کاری مدیران تربیتبدنی آموزش و پرورش استانهای غرب کشور با رضایتمندی دبیران [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 11-19]
-
ططری، منوچهر
بررسی ارتباط سبکهای رهبری مدیران باشگاههای خصوصی استانهای غرب کشور با میزان کارآفرینی کارکنان این باشگاهها [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 11-18]
ع
-
عاشوری، تقی
تحلیل محتوای ﭘﮋوﻫﺶﻫﺎی کارآفرینی ورزشی در ایران [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 75-86]
-
عباسی، آیدین
عوامل اجتماعی و انواع سوء رفتارهای علمی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 43-49]
-
عبدوی، فاطمه عبدوی
تجزیه تحلیل فاکتورهای اثرگذار با نقش میانجیگری نگرش مشتریان بر قصد خرید بلیط الکترونیکی مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 81-88]
-
علی دوست قهفرخی، ابراهیم
ارائۀ مدل عوامل فردی و سازمانی پیش برنده و بازدارنده موفقیّت شغلی در کارکنان زن سازمان ورزش شهرداری تهران [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 61-71]
غ
-
غلامی، علی نقی
بررسی عوامل مؤثر بر شکلگیری بنگاههای کوچک و متوسط در صنعت ورزش کشور [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 57-66]
ف
-
فتحی، فریبرز
تأثیر سردرگمی مصرف کننده بر تعویق تصمیمگیری و وفاداری به برند پوشاک ورزشی [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 87-100]
-
فراهانی، ابوالفضل
تحلیل محیطی ورزش حرفه ای کشور [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 108-118]
-
فراهانی، ابوالفضل
اولویتبندی سهم عوامل توسعه صنعت گردشگری ورزشی در اشتغالزایی از دیدگاه کارشناسان و محققان [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 107-113]
-
فراهانی، ابوالفضل
مطالعۀ تطبیقی روشهای ارائة انواع بیمه در ورزش ایران و کشورهای منتخب [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 47-60]
-
فرید فتحی، اکبر
نقش مد در گرایش دختران جوان به تناسب اندام و ورزش [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 33-41]
-
فرزان، فرزام
عوامل اجتماعی و انواع سوء رفتارهای علمی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 43-49]
-
فیضی، سمیرا
تحلیل رابطۀ هوشفرهنگی و انگیزه توفیقطلبی داوطلبان رویدادهای ورزشی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 11-20]
ق
-
قاسمی، حمید
رابطه مهارتهای ارتباطی با اثربخشی اعضای هیأتعلمی تربیت بدنی دانشگاه پیام نور [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 51-60]
-
قاسمی، حمید
مقایسه وضعیت خودبرندسازی و مهارتهای ارتباطی دانشجویان رشته تربیت بدنی با سایر رشتهها [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 43-52]
-
قربانی قهفرخی، لیلا
رابطه مهارتهای ارتباطی با اثربخشی اعضای هیأتعلمی تربیت بدنی دانشگاه پیام نور [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 51-60]
-
قربانی قهفرخی، لیلا
تاثیر ورزش صبحگاهی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر پایه اول، دوم و سوم ابتدایی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 97-106]
-
قیصری، ناهید
تاثیر ورزش صبحگاهی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر پایه اول، دوم و سوم ابتدایی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 97-106]
-
قلاوند، اکبر
بررسی عوامل مؤثر بر شکلگیری بنگاههای کوچک و متوسط در صنعت ورزش کشور [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 57-66]
-
قوامی، فاطمه
تاثیر اعتبار برند بر استراتژی اتحاد برند به منظور ارتقاء جایگاه استراتژیک برند: مطالعه موردی باشگاه سپاهان اصفهان [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 61-71]
ک
-
کیا، فرخ
شناسایی و رتبهبندی چالشهای پیادهسازی مدیریت ارتباط با مشتری در اماکن ورزشی شهر تهران [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 97-106]
-
کاشف، میر محمد
بررسی مدل استراتژیک توسعه ورزش قهرمانی استان آ.شرقی با استفاده از روش SWOT و BSC [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 27-38]
-
کردلو، حسین
اعتباریابی پرسشنامۀ عوامل مؤثر بر تصمیمگیری مشتریان ورزشی با رویکرد آمیختۀ بازاریابی [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 105-112]
-
کریمی فیروزجایی، علی
بررسی تیتر روزنامههای ورزشی از دیدگاه گفتمانشناسی انتقادی: مطالعه موردی مسابقات تیمهای پرسپولیس ایران و الهلال عربستان [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 21-32]
-
کریم نیا، الهام
ارزیابی میزان رقابت و انحصار در بازیهای المپیک بر مبنای شاخص تمرکز: 1996-2016 [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 93-103]
-
کشاورز، لقمان
تحلیل عاملی نقاط قوت، ضعف، فرصت و تهدیدهای فدراسیون ژیمناستیک جمهوری اسلامی ایران [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 53-62]
-
کشکر، سارا
نقش مد در گرایش دختران جوان به تناسب اندام و ورزش [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 33-41]
-
کوزه چیان، هاشم
طراحی الگوی هوشمندیهای مورد نیاز رهبری اثربخش مدیران ورزشی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 73-88]
گ
-
گلنبی، مونا
مقایسه دیدگاه مسئولان ورزش با مسئولان رسانههای جمعی در خصوص پوشش رسانهای ورزش بانوان [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 72-82]
-
گودرزی، محمود
تدوین برنامه راهبردی بازاریابی باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران به روش SWOT [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 21-34]
-
گودرزی، مهدی
طراحی و تبیین الگوی کاربردی مدیریت مالی در فدراسیونهای ورزشی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 67-79]
ل
-
لقمانی، محسن
رابطه بین ویژگی های شغلی و رضایتمندی داوران فوتبال ایران: نقش میانجی تعهد حرفه ای [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 21-32]
-
لقمانی، محسن
رابطه بین ویژگیهای شغل و نگرش به سکوت سازمانی در ادارات ورزش و جوانان استان همدان: نقش میانجی تحلیل رفتگی شغلی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 35-46]
م
-
مالکی نژاد، پوریا
طراحی مدل مفهومی دستیابی به کارآفرینی سازمانی با رویکرد تلفیقی تحلیل سلسله مراتبی فازی میخایلوف و مدلیابی ساختاری تفسیری (مورد مطالعه:سازمان ورزش و جوانان استان یزد) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 127-139]
-
مختاری دینانی، مریم
طراحی الگوی هوشمندیهای مورد نیاز رهبری اثربخش مدیران ورزشی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 73-88]
-
مختاری دینانی، مریم
ارتباط شخصیت برند با ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرفکننده در تیمهای پرطرفدار منتخب لیگ برتر فوتبال کشور [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 83-91]
-
میرکاظمی، سیده عذرا
نقش مزیت رقابتی در رضایتمندی مشتریان استخرهای شنا [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 89-96]
-
معرفت، داریوش
بررسی مدل استراتژیک توسعه ورزش قهرمانی استان آ.شرقی با استفاده از روش SWOT و BSC [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 27-38]
-
منتظری، امیر
تحلیل رابطۀ هوشفرهنگی و انگیزه توفیقطلبی داوطلبان رویدادهای ورزشی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 11-20]
-
مهدوی کلیشمی، غدیر
مطالعۀ تطبیقی روشهای ارائة انواع بیمه در ورزش ایران و کشورهای منتخب [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 47-60]
-
مودی، داوود
نقش مزیت رقابتی در رضایتمندی مشتریان استخرهای شنا [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 89-96]
ن
-
نادری بنی، محمود
طراحی مدل مفهومی دستیابی به کارآفرینی سازمانی با رویکرد تلفیقی تحلیل سلسله مراتبی فازی میخایلوف و مدلیابی ساختاری تفسیری (مورد مطالعه:سازمان ورزش و جوانان استان یزد) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 127-139]
-
نظری، رسول
تاثیر اعتبار برند بر استراتژی اتحاد برند به منظور ارتقاء جایگاه استراتژیک برند: مطالعه موردی باشگاه سپاهان اصفهان [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 61-71]
-
نظریان مادوانی، عباس
طراحی الگوی هوشمندیهای مورد نیاز رهبری اثربخش مدیران ورزشی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 73-88]
و
-
وحدانی، محسن
نقش مزیت رقابتی در رضایتمندی مشتریان استخرهای شنا [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 89-96]
-
وفایی مقدم، علی
سنجش کیفیت زندگی و شادی فردی اقشار آموزشی استان مازندران (ورزشکار و غیرورزشکار) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 117-126]
ه
-
همتی، عصمت
ارائۀ مدل عوامل فردی و سازمانی پیش برنده و بازدارنده موفقیّت شغلی در کارکنان زن سازمان ورزش شهرداری تهران [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 61-71]
-
هنری، حبیب
تدوین برنامه راهبردی بازاریابی باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران به روش SWOT [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 21-34]
-
هنرور، افشار
بررسی ارتباط سبکهای رهبری مدیران باشگاههای خصوصی استانهای غرب کشور با میزان کارآفرینی کارکنان این باشگاهها [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 11-18]
ی
-
یوسفی، بهرام
رابطۀ میان عوامل روانی، اجتماعی و محیطی همبسته با فعالیت جسمانی دانشآموزان دختر مقطع متوسطه شهر ارومیه [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 47-56]