آ
-
آینده
بررسی بلوغ منابع انسانی دانشگاههای دولتی تربیت بدنی با تاکید بر شناسایی مولفه ها و آینده پژوهی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 99-108]
ا
-
اداره کل تربیت بدنی
طراحی و تببین الگوی توسعه مسئولیت اجتماعی اداره کل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 91-106]
-
ارزیابی
تدوین چارچوب ارزیابی عملکرد سازمان لیگ حرفه ای فوتبال ایران و رتبه بندی آن به روش AHP [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 51-64]
-
ارزیابی
طراحی مدل شاخصهای ارزیابی توسعه گردشگری ورزشی ایران [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 41-50]
-
اسب سواری
طراحی الگوی ساختاری مولفههای ذاتی، رفتاری و انگیزشی شرطبندی کورس اسب دوانی بر روش آمیخته [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 75-86]
-
استارت آپ
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر رشد استارت آپ های دانشجویان علوم ورزشی کشور با استفاده از تکنیک تحلیل شبکه (ANP) [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 71-90]
-
استان ایلام
طراحی مدل عوامل استراتژیک موثر در جذب و گسترش حامیان مالی در ورزشهای همگانی و قهرمانی استان ایلام [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 23-40]
-
استان البرز
امکانسنجی پیادهسازی WebGIS بر مبنای Web2.0 با هدف توسعه نظام ساخت و بهرهبرداری پروژههای ورزشی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 117-130]
-
استراتژیک
بررسی بلوغ منابع انسانی دانشگاههای دولتی تربیت بدنی با تاکید بر شناسایی مولفه ها و آینده پژوهی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 99-108]
-
اشتیاق به برند
تاثیر بازاریابی عصبی بر رفتار خرید ناگهانی خریداران برندهای ورزشی با توجه به نقش میانجی اشتیاق به برند و ارائه مدل [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 87-96]
-
اعتمادسازمانی
اثر حکمرانی سازمانی بر رفتار نوآورانه کارشناسان وزارت ورزش و جوانان ایران با نقش تعدیل کنندگی اعتماد سازمانی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 23-40]
-
اقتصاد مقاومتی
طراحی مدل توسعه فضای ورزشی شهر تهران با رویکرد اقتصاد مقاومتی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 57-68]
-
اقتصاد مقاومتی
ارائه مدل اقتصاد مقاومتی ورزش ایران [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 69-82]
-
اقتصاد ورزش
ارائه مدل اقتصاد مقاومتی ورزش ایران [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 69-82]
-
الگوی پارادایمی
ارائهی الگوی پارادایمی دیپلماسی توسعهی میزبانی رویدادهای ورزشی بینالمللی در مناطق آزاد تجاری: با تاکید بر منطقه آزاد کیش [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 115-126]
-
الگوی توسعه
طراحی و تببین الگوی توسعه مسئولیت اجتماعی اداره کل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 91-106]
-
اماکن
طراحی و ارائه مدل ساختاری مناسب برای موفقیت مدیریت ارتباط با مشتریان در بخش خدمات اماکن ورزشی ایران: تحلیل مالتیمتد [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 41-56]
-
امکانسنجی
امکانسنجی پیادهسازی WebGIS بر مبنای Web2.0 با هدف توسعه نظام ساخت و بهرهبرداری پروژههای ورزشی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 117-130]
-
انقطاع حمایت مالی
تعیین عوامل موثر بر انقطاع حمایت مالی حامیان باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 65-74]
ب
-
بازاریابی
طراحی مدل بازاریابی پنهان در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 53-70]
-
بازاریابی پنهان
طراحی مدل بازاریابی پنهان در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 53-70]
-
بازاریابی عصبی
تاثیر بازاریابی عصبی بر رفتار خرید ناگهانی خریداران برندهای ورزشی با توجه به نقش میانجی اشتیاق به برند و ارائه مدل [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 87-96]
-
بازاریابی هیجانی
آزمون مدل بازاریابی هیجانی در مصرف کنندگان ورزش همگانی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 97-106]
-
برنامه درسی
بررسی و مقایسه تنوع رشتههای علوم ورزشی در دانشگاههای ایران و جهان: به سوی کاربردی سازی علوم ورزشی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 41-52]
-
برندهای ورزشی
تاثیر بازاریابی عصبی بر رفتار خرید ناگهانی خریداران برندهای ورزشی با توجه به نقش میانجی اشتیاق به برند و ارائه مدل [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 87-96]
-
بلوغ مدیریت دانش
طراحی مدل بلوغ مدیریت دانش مبتنی بر استراتژی های کسب و کار در ورزش ایران [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 25-48]
-
بلوغ منابع انسانی
بررسی بلوغ منابع انسانی دانشگاههای دولتی تربیت بدنی با تاکید بر شناسایی مولفه ها و آینده پژوهی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 99-108]
پ
-
پایداری سازمانی
تأثیر مجازیسازی عملکردی سازمان بر پایداری سازمانی با میانجی همافزایی سرمایه انسانی و خرد سازمانی در سازمان ورزش شهرداری تهران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 131-146]
-
پیامد
مطالعه کیفی پیامدهای کارآفرینی اجتماعی در ورزش [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 109-119]
-
پروژههای ورزشی
امکانسنجی پیادهسازی WebGIS بر مبنای Web2.0 با هدف توسعه نظام ساخت و بهرهبرداری پروژههای ورزشی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 117-130]
ت
-
تأمین مالی
شناسایی راهبردهای تأمین مالی در ورزش حرفهای ایران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 23-40]
-
تأمین مالی بدهی
شناسایی راهبردهای تأمین مالی در ورزش حرفهای ایران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 23-40]
-
تأمین مالی پروژه
شناسایی راهبردهای تأمین مالی در ورزش حرفهای ایران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 23-40]
-
تأمین مالی جمعی
شناسایی راهبردهای تأمین مالی در ورزش حرفهای ایران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 23-40]
-
تأمین مالی سرمایه
شناسایی راهبردهای تأمین مالی در ورزش حرفهای ایران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 23-40]
-
تجارت
پتانسیل رقابتی کالاهای ورزشی ایران و کشورهای منتخب [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 83-97]
-
تحلیل شبکه
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر رشد استارت آپ های دانشجویان علوم ورزشی کشور با استفاده از تکنیک تحلیل شبکه (ANP) [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 71-90]
-
تحلیل مضمونی
طراحی مدل مدیریت عملکرد فدراسیون ورزش دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 121-134]
-
توافق پذیری
طراحی الگوی ساختاری مولفههای ذاتی، رفتاری و انگیزشی شرطبندی کورس اسب دوانی بر روش آمیخته [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 75-86]
-
توسعه
طراحی مدل توسعه فضای ورزشی شهر تهران با رویکرد اقتصاد مقاومتی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 57-68]
-
توسعه
بررسی بلوغ منابع انسانی دانشگاههای دولتی تربیت بدنی با تاکید بر شناسایی مولفه ها و آینده پژوهی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 99-108]
-
توسعه ورزش
مطالعه تطبیقی وضعیت حکمرانی ورزشی در ایران و کشورهای منتخب [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 75-96]
ج
-
جام خلیج فارس
تعیین عوامل موثر بر انقطاع حمایت مالی حامیان باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 65-74]
-
جانشین پروری
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر جانشین پروری در وزارت ورزش و جوانان با رویکرد مبتنی بر شایستگی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 107-116]
ح
-
حامیان مالی
طراحی مدل عوامل استراتژیک موثر در جذب و گسترش حامیان مالی در ورزشهای همگانی و قهرمانی استان ایلام [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 23-40]
-
حکمرانی سازمانی
اثر حکمرانی سازمانی بر رفتار نوآورانه کارشناسان وزارت ورزش و جوانان ایران با نقش تعدیل کنندگی اعتماد سازمانی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 23-40]
-
حکمرانی ورزشی
مطالعه تطبیقی وضعیت حکمرانی ورزشی در ایران و کشورهای منتخب [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 75-96]
-
حمایت مالی
تعیین عوامل موثر بر انقطاع حمایت مالی حامیان باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 65-74]
خ
-
خبرگان
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر رشد استارت آپ های دانشجویان علوم ورزشی کشور با استفاده از تکنیک تحلیل شبکه (ANP) [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 71-90]
-
خدمات
طراحی و ارائه مدل ساختاری مناسب برای موفقیت مدیریت ارتباط با مشتریان در بخش خدمات اماکن ورزشی ایران: تحلیل مالتیمتد [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 41-56]
-
خدمات ورزشی
ارائه چارچوب مفهومی رقابتپذیری در صنعت خدمات ورزشی ایران [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 11-24]
-
خرد سازمانی
تأثیر مجازیسازی عملکردی سازمان بر پایداری سازمانی با میانجی همافزایی سرمایه انسانی و خرد سازمانی در سازمان ورزش شهرداری تهران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 131-146]
-
خرید ناگهانی
تاثیر بازاریابی عصبی بر رفتار خرید ناگهانی خریداران برندهای ورزشی با توجه به نقش میانجی اشتیاق به برند و ارائه مدل [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 87-96]
د
-
دانش آموزان
نقش مصرف رسانهای بر انجام فعالیت بدنی براساس الگوی سلامت و سواد بدنی ادراک شده در دانش آموزان ایران [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 97-114]
-
دانشجویان تربیت بدنی
تحلیل موانع کارآفرینی در ورزش از دیدگاه دانشجویان کارشناسی ارشد تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تهران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 163-169]
-
دانشجویان علوم ورزشی
شناسایی عوامل موثر بر ایجاد و ارتقای کارآفرینی در بین دانشجویان تربیت بدنی و علوم ورزشی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 49-63]
-
دانشگاه پیام نور
طراحی و تببین الگوی توسعه مسئولیت اجتماعی اداره کل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 91-106]
-
دانشگاه تهران
تحلیل موانع کارآفرینی در ورزش از دیدگاه دانشجویان کارشناسی ارشد تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تهران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 163-169]
-
دانشگاه کارآفرین
نقش آفرینی فرهنگ دانش بنیان با رویکرد مدیریت دانش در پیشبرد کارکردهای دانشگاه نسل سوم (مطالعه موردی: دانشکده های علوم ورزشی) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 107-118]
-
دیپلماسی توسعه میزبانی
ارائهی الگوی پارادایمی دیپلماسی توسعهی میزبانی رویدادهای ورزشی بینالمللی در مناطق آزاد تجاری: با تاکید بر منطقه آزاد کیش [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 115-126]
ر
-
ریسک
بررسی بلوغ منابع انسانی دانشگاههای دولتی تربیت بدنی با تاکید بر شناسایی مولفه ها و آینده پژوهی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 99-108]
-
رضایت مندی
آزمون مدل بازاریابی هیجانی در مصرف کنندگان ورزش همگانی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 97-106]
-
رفتار خرید ناگهانی خریداران
تاثیر بازاریابی عصبی بر رفتار خرید ناگهانی خریداران برندهای ورزشی با توجه به نقش میانجی اشتیاق به برند و ارائه مدل [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 87-96]
-
رفتارنوآورانه
اثر حکمرانی سازمانی بر رفتار نوآورانه کارشناسان وزارت ورزش و جوانان ایران با نقش تعدیل کنندگی اعتماد سازمانی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 23-40]
-
رقابتپذیری
ارائه چارچوب مفهومی رقابتپذیری در صنعت خدمات ورزشی ایران [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 11-24]
-
رقابت پذیری ادراک شده
ارتقای رقابت پذیری گردشگری ورزشی ایران از طریق کیفیت تجربه گردشگری [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 11-22]
-
رقابت پذیری مقصد
ارتقای رقابت پذیری گردشگری ورزشی ایران از طریق کیفیت تجربه گردشگری [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 11-22]
-
رقابت جویی
طراحی الگوی ساختاری مولفههای ذاتی، رفتاری و انگیزشی شرطبندی کورس اسب دوانی بر روش آمیخته [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 75-86]
-
رویدادهای ورزشی
ارائهی الگوی پارادایمی دیپلماسی توسعهی میزبانی رویدادهای ورزشی بینالمللی در مناطق آزاد تجاری: با تاکید بر منطقه آزاد کیش [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 115-126]
-
رویدادهای ورزشی فوتبال
طراحی مدل بازاریابی پنهان در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 53-70]
-
رویکرد دادهبنیاد
تدوین شاخصهای نظری بکارگیری مدیریت استعداد در سازمانهای ورزشی ایران (با رویکرد دادهبنیاد) [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 147-160]
-
رویکرد سیستمی
ارائه مدل تشریحی ساختاری (ISM) از مدیریت مصرف انرژی در مجموعه های ورزشی آموزش و پرورش شهر تهران [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 65-72]
س
-
سازمان لیگ حرفهای
تدوین چارچوب ارزیابی عملکرد سازمان لیگ حرفه ای فوتبال ایران و رتبه بندی آن به روش AHP [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 51-64]
-
سازمانهای ورزشی
تدوین شاخصهای نظری بکارگیری مدیریت استعداد در سازمانهای ورزشی ایران (با رویکرد دادهبنیاد) [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 147-160]
-
سواد بدنی
نقش مصرف رسانهای بر انجام فعالیت بدنی براساس الگوی سلامت و سواد بدنی ادراک شده در دانش آموزان ایران [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 97-114]
ش
-
شاخص بالاسا
پتانسیل رقابتی کالاهای ورزشی ایران و کشورهای منتخب [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 83-97]
-
شاخص توسعه
طراحی مدل شاخصهای ارزیابی توسعه گردشگری ورزشی ایران [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 41-50]
-
شایستگی
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر جانشین پروری در وزارت ورزش و جوانان با رویکرد مبتنی بر شایستگی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 107-116]
-
شرط بندی
طراحی الگوی ساختاری مولفههای ذاتی، رفتاری و انگیزشی شرطبندی کورس اسب دوانی بر روش آمیخته [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 75-86]
-
شهرداری تهران
تأثیر مجازیسازی عملکردی سازمان بر پایداری سازمانی با میانجی همافزایی سرمایه انسانی و خرد سازمانی در سازمان ورزش شهرداری تهران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 131-146]
ع
-
علوم ورزشی
بررسی و مقایسه تنوع رشتههای علوم ورزشی در دانشگاههای ایران و جهان: به سوی کاربردی سازی علوم ورزشی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 41-52]
-
عوامل استراتژیک
طراحی مدل عوامل استراتژیک موثر در جذب و گسترش حامیان مالی در ورزشهای همگانی و قهرمانی استان ایلام [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 23-40]
-
عوامل سازمانی
شناسایی عوامل موثر بر ایجاد و ارتقای کارآفرینی در بین دانشجویان تربیت بدنی و علوم ورزشی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 49-63]
-
عوامل شخصی
شناسایی عوامل موثر بر ایجاد و ارتقای کارآفرینی در بین دانشجویان تربیت بدنی و علوم ورزشی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 49-63]
-
عوامل محیطی
شناسایی عوامل موثر بر ایجاد و ارتقای کارآفرینی در بین دانشجویان تربیت بدنی و علوم ورزشی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 49-63]
ف
-
فدراسیون دانش آموزی
طراحی مدل مدیریت عملکرد فدراسیون ورزش دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 121-134]
-
فرهنگ دانش بنیان
نقش آفرینی فرهنگ دانش بنیان با رویکرد مدیریت دانش در پیشبرد کارکردهای دانشگاه نسل سوم (مطالعه موردی: دانشکده های علوم ورزشی) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 107-118]
-
فضای ورزشی
طراحی مدل توسعه فضای ورزشی شهر تهران با رویکرد اقتصاد مقاومتی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 57-68]
-
فعالیت بدنی
چالش ها و فرصت های کووید- 19 پیش روی مدیریت ورزش ایران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 11-22]
-
فعالیت بدنی براساس الگوی سلامت
نقش مصرف رسانهای بر انجام فعالیت بدنی براساس الگوی سلامت و سواد بدنی ادراک شده در دانش آموزان ایران [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 97-114]
-
فوتبال
تدوین چارچوب ارزیابی عملکرد سازمان لیگ حرفه ای فوتبال ایران و رتبه بندی آن به روش AHP [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 51-64]
ک
-
کارآفرینی
شناسایی عوامل موثر بر ایجاد و ارتقای کارآفرینی در بین دانشجویان تربیت بدنی و علوم ورزشی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 49-63]
-
کارآفرینی
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر رشد استارت آپ های دانشجویان علوم ورزشی کشور با استفاده از تکنیک تحلیل شبکه (ANP) [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 71-90]
-
کارآفرینی اجتماعی
مطالعه کیفی پیامدهای کارآفرینی اجتماعی در ورزش [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 109-119]
-
کارآفرینی ورزشی
تحلیل موانع کارآفرینی در ورزش از دیدگاه دانشجویان کارشناسی ارشد تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تهران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 163-169]
-
کاربردی سازی
بررسی و مقایسه تنوع رشتههای علوم ورزشی در دانشگاههای ایران و جهان: به سوی کاربردی سازی علوم ورزشی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 41-52]
-
کروناویروس
چالش ها و فرصت های کووید- 19 پیش روی مدیریت ورزش ایران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 11-22]
-
کیش
ارائهی الگوی پارادایمی دیپلماسی توسعهی میزبانی رویدادهای ورزشی بینالمللی در مناطق آزاد تجاری: با تاکید بر منطقه آزاد کیش [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 115-126]
-
کیفی
مطالعه کیفی پیامدهای کارآفرینی اجتماعی در ورزش [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 109-119]
-
کیفیت تجربه گردشگری
ارتقای رقابت پذیری گردشگری ورزشی ایران از طریق کیفیت تجربه گردشگری [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 11-22]
-
کیفیت عملکرد
تدوین چارچوب ارزیابی عملکرد سازمان لیگ حرفه ای فوتبال ایران و رتبه بندی آن به روش AHP [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 51-64]
-
کووید- 19
چالش ها و فرصت های کووید- 19 پیش روی مدیریت ورزش ایران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 11-22]
گ
-
گردشگری
طراحی مدل شاخصهای ارزیابی توسعه گردشگری ورزشی ایران [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 41-50]
-
گردشگری ورزشی
ارتقای رقابت پذیری گردشگری ورزشی ایران از طریق کیفیت تجربه گردشگری [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 11-22]
-
گردشگری ورزشی
طراحی مدل شاخصهای ارزیابی توسعه گردشگری ورزشی ایران [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 41-50]
ل
-
لیگ برتر فوتبال
تعیین عوامل موثر بر انقطاع حمایت مالی حامیان باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 65-74]
م
-
میان رشتگی
بررسی و مقایسه تنوع رشتههای علوم ورزشی در دانشگاههای ایران و جهان: به سوی کاربردی سازی علوم ورزشی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 41-52]
-
مبحث 19
ارائه مدل تشریحی ساختاری (ISM) از مدیریت مصرف انرژی در مجموعه های ورزشی آموزش و پرورش شهر تهران [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 65-72]
-
مجازی سازی ساختاری
تأثیر مجازیسازی عملکردی سازمان بر پایداری سازمانی با میانجی همافزایی سرمایه انسانی و خرد سازمانی در سازمان ورزش شهرداری تهران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 131-146]
-
مجموعههای ورزشی
ارائه مدل تشریحی ساختاری (ISM) از مدیریت مصرف انرژی در مجموعه های ورزشی آموزش و پرورش شهر تهران [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 65-72]
-
مدیریت ارتباط با مشتری
طراحی و ارائه مدل ساختاری مناسب برای موفقیت مدیریت ارتباط با مشتریان در بخش خدمات اماکن ورزشی ایران: تحلیل مالتیمتد [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 41-56]
-
مدیریت استعداد
تدوین شاخصهای نظری بکارگیری مدیریت استعداد در سازمانهای ورزشی ایران (با رویکرد دادهبنیاد) [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 147-160]
-
مدیریت بازار
ارائه چارچوب مفهومی رقابتپذیری در صنعت خدمات ورزشی ایران [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 11-24]
-
مدیریت دانش
طراحی مدل بلوغ مدیریت دانش مبتنی بر استراتژی های کسب و کار در ورزش ایران [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 25-48]
-
مدیریت دانش"
نقش آفرینی فرهنگ دانش بنیان با رویکرد مدیریت دانش در پیشبرد کارکردهای دانشگاه نسل سوم (مطالعه موردی: دانشکده های علوم ورزشی) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 107-118]
-
مدیریت عملکرد
طراحی مدل مدیریت عملکرد فدراسیون ورزش دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 121-134]
-
مدیریت ورزشی
چالش ها و فرصت های کووید- 19 پیش روی مدیریت ورزش ایران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 11-22]
-
مدل اقتصادی
ارائه مدل اقتصاد مقاومتی ورزش ایران [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 69-82]
-
مدل سازی
طراحی مدل مدیریت عملکرد فدراسیون ورزش دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 121-134]
-
مدلسازی تشریحی ساختاری
ارائه مدل تشریحی ساختاری (ISM) از مدیریت مصرف انرژی در مجموعه های ورزشی آموزش و پرورش شهر تهران [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 65-72]
-
مدل کسب وکار
طراحی مدل بلوغ مدیریت دانش مبتنی بر استراتژی های کسب و کار در ورزش ایران [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 25-48]
-
مدل موفقیت
طراحی و ارائه مدل ساختاری مناسب برای موفقیت مدیریت ارتباط با مشتریان در بخش خدمات اماکن ورزشی ایران: تحلیل مالتیمتد [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 41-56]
-
مزیت نسبی
پتانسیل رقابتی کالاهای ورزشی ایران و کشورهای منتخب [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 83-97]
-
مسئولیت اجتماعی
طراحی و تببین الگوی توسعه مسئولیت اجتماعی اداره کل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 91-106]
-
مصرف رسانه
نقش مصرف رسانهای بر انجام فعالیت بدنی براساس الگوی سلامت و سواد بدنی ادراک شده در دانش آموزان ایران [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 97-114]
-
مطالعه تطبیقی
مطالعه تطبیقی وضعیت حکمرانی ورزشی در ایران و کشورهای منتخب [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 75-96]
-
مناطق آزاد تجاری
ارائهی الگوی پارادایمی دیپلماسی توسعهی میزبانی رویدادهای ورزشی بینالمللی در مناطق آزاد تجاری: با تاکید بر منطقه آزاد کیش [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 115-126]
-
موانع کارآفرینی
تحلیل موانع کارآفرینی در ورزش از دیدگاه دانشجویان کارشناسی ارشد تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تهران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 163-169]
ن
-
نهادینه سازی اقتصادی
ارائه مدل اقتصاد مقاومتی ورزش ایران [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 69-82]
و
-
ورزش
طراحی مدل بلوغ مدیریت دانش مبتنی بر استراتژی های کسب و کار در ورزش ایران [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 25-48]
-
ورزش
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر جانشین پروری در وزارت ورزش و جوانان با رویکرد مبتنی بر شایستگی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 107-116]
-
ورزش
طراحی و ارائه مدل ساختاری مناسب برای موفقیت مدیریت ارتباط با مشتریان در بخش خدمات اماکن ورزشی ایران: تحلیل مالتیمتد [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 41-56]
-
ورزش
ارائه مدل اقتصاد مقاومتی ورزش ایران [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 69-82]
-
ورزش
مطالعه کیفی پیامدهای کارآفرینی اجتماعی در ورزش [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 109-119]
-
ورزش
چالش ها و فرصت های کووید- 19 پیش روی مدیریت ورزش ایران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 11-22]
-
ورزشهای همگانی و قهرمانی
طراحی مدل عوامل استراتژیک موثر در جذب و گسترش حامیان مالی در ورزشهای همگانی و قهرمانی استان ایلام [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 23-40]
-
وزارت ورزش و جوانان
اثر حکمرانی سازمانی بر رفتار نوآورانه کارشناسان وزارت ورزش و جوانان ایران با نقش تعدیل کنندگی اعتماد سازمانی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 23-40]
-
وفاداری
طراحی الگوی ساختاری مولفههای ذاتی، رفتاری و انگیزشی شرطبندی کورس اسب دوانی بر روش آمیخته [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 75-86]
ه
-
همافزایی نیروی انسانی
تأثیر مجازیسازی عملکردی سازمان بر پایداری سازمانی با میانجی همافزایی سرمایه انسانی و خرد سازمانی در سازمان ورزش شهرداری تهران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 131-146]
-
همراستایی مدیریت دانش و استراتژیهای کسب وکار
طراحی مدل بلوغ مدیریت دانش مبتنی بر استراتژی های کسب و کار در ورزش ایران [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 25-48]
-
هوش هیجانی
آزمون مدل بازاریابی هیجانی در مصرف کنندگان ورزش همگانی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 97-106]