آیندهبررسی بلوغ منابع انسانی دانشگاههای دولتی تربیت بدنی با تاکید بر شناسایی مولفه ها و آینده پژوهی [دوره 9، 3 (زمستان 1399)، 1400-1399، صفحه 99-108]
ا
اداره کل تربیت بدنیطراحی و تببین الگوی توسعه مسئولیت اجتماعی اداره کل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور [دوره 9، 4 (بهار 1400)، 1400-1399، صفحه 91-106]
ارزیابیتدوین چارچوب ارزیابی عملکرد سازمان لیگ حرفه ای فوتبال ایران و رتبه بندی آن به روش AHP [دوره 9، 2 (پاییز 1399)، 1400-1399، صفحه 51-64]
ارزیابیطراحی مدل شاخصهای ارزیابی توسعه گردشگری ورزشی ایران [دوره 9، 2 (پاییز 1399)، 1400-1399، صفحه 41-50]
اسب سواریطراحی الگوی ساختاری مولفههای ذاتی، رفتاری و انگیزشی شرطبندی کورس اسب دوانی بر روش آمیخته [دوره 9، 2 (پاییز 1399)، 1400-1399، صفحه 75-86]
استارت آپشناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر رشد استارت آپ های دانشجویان علوم ورزشی کشور با استفاده از تکنیک تحلیل شبکه (ANP) [دوره 9، 4 (بهار 1400)، 1400-1399، صفحه 71-90]
استان ایلامطراحی مدل عوامل استراتژیک موثر در جذب و گسترش حامیان مالی در ورزشهای همگانی و قهرمانی استان ایلام [دوره 9، 3 (زمستان 1399)، 1400-1399، صفحه 23-40]
استان البرزامکانسنجی پیادهسازی WebGIS بر مبنای Web2.0 با هدف توسعه نظام ساخت و بهرهبرداری پروژههای ورزشی [دوره 9، 4 (بهار 1400)، 1400-1399، صفحه 117-130]
استراتژیکبررسی بلوغ منابع انسانی دانشگاههای دولتی تربیت بدنی با تاکید بر شناسایی مولفه ها و آینده پژوهی [دوره 9، 3 (زمستان 1399)، 1400-1399، صفحه 99-108]
اشتیاق به برندتاثیر بازاریابی عصبی بر رفتار خرید ناگهانی خریداران برندهای ورزشی با توجه به نقش میانجی اشتیاق به برند و ارائه مدل [دوره 9، 2 (پاییز 1399)، 1400-1399، صفحه 87-96]
اعتمادسازمانیاثر حکمرانی سازمانی بر رفتار نوآورانه کارشناسان وزارت ورزش و جوانان ایران با نقش تعدیل کنندگی اعتماد سازمانی [دوره 9، 2 (پاییز 1399)، 1400-1399، صفحه 23-40]
اقتصاد مقاومتیطراحی مدل توسعه فضای ورزشی شهر تهران با رویکرد اقتصاد مقاومتی [دوره 9، 3 (زمستان 1399)، 1400-1399، صفحه 57-68]
الگوی پارادایمیارائهی الگوی پارادایمی دیپلماسی توسعهی میزبانی رویدادهای ورزشی بینالمللی در مناطق آزاد تجاری: با تاکید بر منطقه آزاد کیش [دوره 9، 2 (پاییز 1399)، 1400-1399، صفحه 115-126]
الگوی توسعهطراحی و تببین الگوی توسعه مسئولیت اجتماعی اداره کل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور [دوره 9، 4 (بهار 1400)، 1400-1399، صفحه 91-106]
اماکنطراحی و ارائه مدل ساختاری مناسب برای موفقیت مدیریت ارتباط با مشتریان در بخش خدمات اماکن ورزشی ایران: تحلیل مالتیمتد [دوره 9، 3 (زمستان 1399)، 1400-1399، صفحه 41-56]
امکانسنجیامکانسنجی پیادهسازی WebGIS بر مبنای Web2.0 با هدف توسعه نظام ساخت و بهرهبرداری پروژههای ورزشی [دوره 9، 4 (بهار 1400)، 1400-1399، صفحه 117-130]
انقطاع حمایت مالیتعیین عوامل موثر بر انقطاع حمایت مالی حامیان باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، 2 (پاییز 1399)، 1400-1399، صفحه 65-74]
ب
بازاریابیطراحی مدل بازاریابی پنهان در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، 4 (بهار 1400)، 1400-1399، صفحه 53-70]
بازاریابی پنهانطراحی مدل بازاریابی پنهان در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، 4 (بهار 1400)، 1400-1399، صفحه 53-70]
بازاریابی عصبیتاثیر بازاریابی عصبی بر رفتار خرید ناگهانی خریداران برندهای ورزشی با توجه به نقش میانجی اشتیاق به برند و ارائه مدل [دوره 9، 2 (پاییز 1399)، 1400-1399، صفحه 87-96]
برنامه درسیبررسی و مقایسه تنوع رشتههای علوم ورزشی در دانشگاههای ایران و جهان: به سوی کاربردی سازی علوم ورزشی [دوره 9، 4 (بهار 1400)، 1400-1399، صفحه 41-52]
برندهای ورزشیتاثیر بازاریابی عصبی بر رفتار خرید ناگهانی خریداران برندهای ورزشی با توجه به نقش میانجی اشتیاق به برند و ارائه مدل [دوره 9، 2 (پاییز 1399)، 1400-1399، صفحه 87-96]
بلوغ مدیریت دانشطراحی مدل بلوغ مدیریت دانش مبتنی بر استراتژی های کسب و کار در ورزش ایران [دوره 9، 1 (تابستان 1399)، 1400-1399، صفحه 25-48]
بلوغ منابع انسانیبررسی بلوغ منابع انسانی دانشگاههای دولتی تربیت بدنی با تاکید بر شناسایی مولفه ها و آینده پژوهی [دوره 9، 3 (زمستان 1399)، 1400-1399، صفحه 99-108]
پ
پایداری سازمانیتأثیر مجازیسازی عملکردی سازمان بر پایداری سازمانی با میانجی همافزایی سرمایه انسانی و خرد سازمانی در سازمان ورزش شهرداری تهران [دوره 9، 4 (بهار 1400)، 1400-1399، صفحه 131-146]
پیامدمطالعه کیفی پیامدهای کارآفرینی اجتماعی در ورزش [دوره 9، 3 (زمستان 1399)، 1400-1399، صفحه 109-119]
پروژههای ورزشیامکانسنجی پیادهسازی WebGIS بر مبنای Web2.0 با هدف توسعه نظام ساخت و بهرهبرداری پروژههای ورزشی [دوره 9، 4 (بهار 1400)، 1400-1399، صفحه 117-130]
ت
تأمین مالیشناسایی راهبردهای تأمین مالی در ورزش حرفهای ایران [دوره 9، 4 (بهار 1400)، 1400-1399، صفحه 23-40]
تأمین مالی بدهیشناسایی راهبردهای تأمین مالی در ورزش حرفهای ایران [دوره 9، 4 (بهار 1400)، 1400-1399، صفحه 23-40]
تأمین مالی پروژهشناسایی راهبردهای تأمین مالی در ورزش حرفهای ایران [دوره 9، 4 (بهار 1400)، 1400-1399، صفحه 23-40]
تأمین مالی جمعیشناسایی راهبردهای تأمین مالی در ورزش حرفهای ایران [دوره 9، 4 (بهار 1400)، 1400-1399، صفحه 23-40]
تأمین مالی سرمایهشناسایی راهبردهای تأمین مالی در ورزش حرفهای ایران [دوره 9، 4 (بهار 1400)، 1400-1399، صفحه 23-40]
تجارتپتانسیل رقابتی کالاهای ورزشی ایران و کشورهای منتخب [دوره 9، 3 (زمستان 1399)، 1400-1399، صفحه 83-97]
تحلیل شبکهشناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر رشد استارت آپ های دانشجویان علوم ورزشی کشور با استفاده از تکنیک تحلیل شبکه (ANP) [دوره 9، 4 (بهار 1400)، 1400-1399، صفحه 71-90]
تحلیل مضمونیطراحی مدل مدیریت عملکرد فدراسیون ورزش دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، 3 (زمستان 1399)، 1400-1399، صفحه 121-134]
توافق پذیریطراحی الگوی ساختاری مولفههای ذاتی، رفتاری و انگیزشی شرطبندی کورس اسب دوانی بر روش آمیخته [دوره 9، 2 (پاییز 1399)، 1400-1399، صفحه 75-86]
توسعهطراحی مدل توسعه فضای ورزشی شهر تهران با رویکرد اقتصاد مقاومتی [دوره 9، 3 (زمستان 1399)، 1400-1399، صفحه 57-68]
توسعهبررسی بلوغ منابع انسانی دانشگاههای دولتی تربیت بدنی با تاکید بر شناسایی مولفه ها و آینده پژوهی [دوره 9، 3 (زمستان 1399)، 1400-1399، صفحه 99-108]
توسعه ورزشمطالعه تطبیقی وضعیت حکمرانی ورزشی در ایران و کشورهای منتخب [دوره 9، 1 (تابستان 1399)، 1400-1399، صفحه 75-96]
ج
جام خلیج فارستعیین عوامل موثر بر انقطاع حمایت مالی حامیان باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، 2 (پاییز 1399)، 1400-1399، صفحه 65-74]
جانشین پروریشناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر جانشین پروری در وزارت ورزش و جوانان با رویکرد مبتنی بر شایستگی [دوره 9، 4 (بهار 1400)، 1400-1399، صفحه 107-116]
ح
حامیان مالیطراحی مدل عوامل استراتژیک موثر در جذب و گسترش حامیان مالی در ورزشهای همگانی و قهرمانی استان ایلام [دوره 9، 3 (زمستان 1399)، 1400-1399، صفحه 23-40]
حکمرانی سازمانیاثر حکمرانی سازمانی بر رفتار نوآورانه کارشناسان وزارت ورزش و جوانان ایران با نقش تعدیل کنندگی اعتماد سازمانی [دوره 9، 2 (پاییز 1399)، 1400-1399، صفحه 23-40]
حکمرانی ورزشیمطالعه تطبیقی وضعیت حکمرانی ورزشی در ایران و کشورهای منتخب [دوره 9، 1 (تابستان 1399)، 1400-1399، صفحه 75-96]
حمایت مالیتعیین عوامل موثر بر انقطاع حمایت مالی حامیان باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، 2 (پاییز 1399)، 1400-1399، صفحه 65-74]
خ
خبرگانشناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر رشد استارت آپ های دانشجویان علوم ورزشی کشور با استفاده از تکنیک تحلیل شبکه (ANP) [دوره 9، 4 (بهار 1400)، 1400-1399، صفحه 71-90]
خدماتطراحی و ارائه مدل ساختاری مناسب برای موفقیت مدیریت ارتباط با مشتریان در بخش خدمات اماکن ورزشی ایران: تحلیل مالتیمتد [دوره 9، 3 (زمستان 1399)، 1400-1399، صفحه 41-56]
خدمات ورزشیارائه چارچوب مفهومی رقابتپذیری در صنعت خدمات ورزشی ایران [دوره 9، 1 (تابستان 1399)، 1400-1399، صفحه 11-24]
خرد سازمانیتأثیر مجازیسازی عملکردی سازمان بر پایداری سازمانی با میانجی همافزایی سرمایه انسانی و خرد سازمانی در سازمان ورزش شهرداری تهران [دوره 9، 4 (بهار 1400)، 1400-1399، صفحه 131-146]
خرید ناگهانیتاثیر بازاریابی عصبی بر رفتار خرید ناگهانی خریداران برندهای ورزشی با توجه به نقش میانجی اشتیاق به برند و ارائه مدل [دوره 9، 2 (پاییز 1399)، 1400-1399، صفحه 87-96]
د
دانش آموزاننقش مصرف رسانهای بر انجام فعالیت بدنی براساس الگوی سلامت و سواد بدنی ادراک شده در دانش آموزان ایران [دوره 9، 2 (پاییز 1399)، 1400-1399، صفحه 97-114]
دانشجویان تربیت بدنیتحلیل موانع کارآفرینی در ورزش از دیدگاه دانشجویان کارشناسی ارشد تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تهران [دوره 9، 4 (بهار 1400)، 1400-1399، صفحه 163-169]
دانشجویان علوم ورزشیشناسایی عوامل موثر بر ایجاد و ارتقای کارآفرینی در بین دانشجویان تربیت بدنی و علوم ورزشی [دوره 9، 1 (تابستان 1399)، 1400-1399، صفحه 49-63]
دانشگاه پیام نورطراحی و تببین الگوی توسعه مسئولیت اجتماعی اداره کل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور [دوره 9، 4 (بهار 1400)، 1400-1399، صفحه 91-106]
دانشگاه تهرانتحلیل موانع کارآفرینی در ورزش از دیدگاه دانشجویان کارشناسی ارشد تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تهران [دوره 9، 4 (بهار 1400)، 1400-1399، صفحه 163-169]
دانشگاه کارآفریننقش آفرینی فرهنگ دانش بنیان با رویکرد مدیریت دانش در پیشبرد کارکردهای دانشگاه نسل سوم (مطالعه موردی: دانشکده های علوم ورزشی) [دوره 9، 1 (تابستان 1399)، 1400-1399، صفحه 107-118]
دیپلماسی توسعه میزبانیارائهی الگوی پارادایمی دیپلماسی توسعهی میزبانی رویدادهای ورزشی بینالمللی در مناطق آزاد تجاری: با تاکید بر منطقه آزاد کیش [دوره 9، 2 (پاییز 1399)، 1400-1399، صفحه 115-126]
ر
ریسکبررسی بلوغ منابع انسانی دانشگاههای دولتی تربیت بدنی با تاکید بر شناسایی مولفه ها و آینده پژوهی [دوره 9، 3 (زمستان 1399)، 1400-1399، صفحه 99-108]
رفتار خرید ناگهانی خریدارانتاثیر بازاریابی عصبی بر رفتار خرید ناگهانی خریداران برندهای ورزشی با توجه به نقش میانجی اشتیاق به برند و ارائه مدل [دوره 9، 2 (پاییز 1399)، 1400-1399، صفحه 87-96]
رفتارنوآورانهاثر حکمرانی سازمانی بر رفتار نوآورانه کارشناسان وزارت ورزش و جوانان ایران با نقش تعدیل کنندگی اعتماد سازمانی [دوره 9، 2 (پاییز 1399)، 1400-1399، صفحه 23-40]
رقابتپذیریارائه چارچوب مفهومی رقابتپذیری در صنعت خدمات ورزشی ایران [دوره 9، 1 (تابستان 1399)، 1400-1399، صفحه 11-24]
رقابت پذیری ادراک شدهارتقای رقابت پذیری گردشگری ورزشی ایران از طریق کیفیت تجربه گردشگری [دوره 9، 2 (پاییز 1399)، 1400-1399، صفحه 11-22]
رقابت پذیری مقصدارتقای رقابت پذیری گردشگری ورزشی ایران از طریق کیفیت تجربه گردشگری [دوره 9، 2 (پاییز 1399)، 1400-1399، صفحه 11-22]
رقابت جوییطراحی الگوی ساختاری مولفههای ذاتی، رفتاری و انگیزشی شرطبندی کورس اسب دوانی بر روش آمیخته [دوره 9، 2 (پاییز 1399)، 1400-1399، صفحه 75-86]
رویدادهای ورزشیارائهی الگوی پارادایمی دیپلماسی توسعهی میزبانی رویدادهای ورزشی بینالمللی در مناطق آزاد تجاری: با تاکید بر منطقه آزاد کیش [دوره 9، 2 (پاییز 1399)، 1400-1399، صفحه 115-126]
رویدادهای ورزشی فوتبالطراحی مدل بازاریابی پنهان در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، 4 (بهار 1400)، 1400-1399، صفحه 53-70]
رویکرد سیستمیارائه مدل تشریحی ساختاری (ISM) از مدیریت مصرف انرژی در مجموعه های ورزشی آموزش و پرورش شهر تهران [دوره 9، 1 (تابستان 1399)، 1400-1399، صفحه 65-72]
س
سازمان لیگ حرفهایتدوین چارچوب ارزیابی عملکرد سازمان لیگ حرفه ای فوتبال ایران و رتبه بندی آن به روش AHP [دوره 9، 2 (پاییز 1399)، 1400-1399، صفحه 51-64]
سواد بدنینقش مصرف رسانهای بر انجام فعالیت بدنی براساس الگوی سلامت و سواد بدنی ادراک شده در دانش آموزان ایران [دوره 9، 2 (پاییز 1399)، 1400-1399، صفحه 97-114]
ش
شاخص بالاساپتانسیل رقابتی کالاهای ورزشی ایران و کشورهای منتخب [دوره 9، 3 (زمستان 1399)، 1400-1399، صفحه 83-97]
شاخص توسعهطراحی مدل شاخصهای ارزیابی توسعه گردشگری ورزشی ایران [دوره 9، 2 (پاییز 1399)، 1400-1399، صفحه 41-50]
شایستگیشناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر جانشین پروری در وزارت ورزش و جوانان با رویکرد مبتنی بر شایستگی [دوره 9، 4 (بهار 1400)، 1400-1399، صفحه 107-116]
شرط بندیطراحی الگوی ساختاری مولفههای ذاتی، رفتاری و انگیزشی شرطبندی کورس اسب دوانی بر روش آمیخته [دوره 9، 2 (پاییز 1399)، 1400-1399، صفحه 75-86]
شهرداری تهرانتأثیر مجازیسازی عملکردی سازمان بر پایداری سازمانی با میانجی همافزایی سرمایه انسانی و خرد سازمانی در سازمان ورزش شهرداری تهران [دوره 9، 4 (بهار 1400)، 1400-1399، صفحه 131-146]
ص
صنعت ورزشارائه چارچوب مفهومی رقابتپذیری در صنعت خدمات ورزشی ایران [دوره 9، 1 (تابستان 1399)، 1400-1399، صفحه 11-24]
صنعت ورزشپتانسیل رقابتی کالاهای ورزشی ایران و کشورهای منتخب [دوره 9، 3 (زمستان 1399)، 1400-1399، صفحه 83-97]
ع
علوم ورزشیبررسی و مقایسه تنوع رشتههای علوم ورزشی در دانشگاههای ایران و جهان: به سوی کاربردی سازی علوم ورزشی [دوره 9، 4 (بهار 1400)، 1400-1399، صفحه 41-52]
عوامل استراتژیکطراحی مدل عوامل استراتژیک موثر در جذب و گسترش حامیان مالی در ورزشهای همگانی و قهرمانی استان ایلام [دوره 9، 3 (زمستان 1399)، 1400-1399، صفحه 23-40]
عوامل سازمانیشناسایی عوامل موثر بر ایجاد و ارتقای کارآفرینی در بین دانشجویان تربیت بدنی و علوم ورزشی [دوره 9، 1 (تابستان 1399)، 1400-1399، صفحه 49-63]
عوامل شخصیشناسایی عوامل موثر بر ایجاد و ارتقای کارآفرینی در بین دانشجویان تربیت بدنی و علوم ورزشی [دوره 9، 1 (تابستان 1399)، 1400-1399، صفحه 49-63]
عوامل محیطیشناسایی عوامل موثر بر ایجاد و ارتقای کارآفرینی در بین دانشجویان تربیت بدنی و علوم ورزشی [دوره 9، 1 (تابستان 1399)، 1400-1399، صفحه 49-63]
ف
فدراسیون دانش آموزیطراحی مدل مدیریت عملکرد فدراسیون ورزش دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، 3 (زمستان 1399)، 1400-1399، صفحه 121-134]
فرهنگ دانش بنیاننقش آفرینی فرهنگ دانش بنیان با رویکرد مدیریت دانش در پیشبرد کارکردهای دانشگاه نسل سوم (مطالعه موردی: دانشکده های علوم ورزشی) [دوره 9، 1 (تابستان 1399)، 1400-1399، صفحه 107-118]
فضای ورزشیطراحی مدل توسعه فضای ورزشی شهر تهران با رویکرد اقتصاد مقاومتی [دوره 9، 3 (زمستان 1399)، 1400-1399، صفحه 57-68]
فعالیت بدنیچالش ها و فرصت های کووید- 19 پیش روی مدیریت ورزش ایران [دوره 9، 4 (بهار 1400)، 1400-1399، صفحه 11-22]
فعالیت بدنی براساس الگوی سلامتنقش مصرف رسانهای بر انجام فعالیت بدنی براساس الگوی سلامت و سواد بدنی ادراک شده در دانش آموزان ایران [دوره 9، 2 (پاییز 1399)، 1400-1399، صفحه 97-114]
فوتبالتدوین چارچوب ارزیابی عملکرد سازمان لیگ حرفه ای فوتبال ایران و رتبه بندی آن به روش AHP [دوره 9، 2 (پاییز 1399)، 1400-1399، صفحه 51-64]
ک
کارآفرینیشناسایی عوامل موثر بر ایجاد و ارتقای کارآفرینی در بین دانشجویان تربیت بدنی و علوم ورزشی [دوره 9، 1 (تابستان 1399)، 1400-1399، صفحه 49-63]
کارآفرینیشناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر رشد استارت آپ های دانشجویان علوم ورزشی کشور با استفاده از تکنیک تحلیل شبکه (ANP) [دوره 9، 4 (بهار 1400)، 1400-1399، صفحه 71-90]
کارآفرینی اجتماعیمطالعه کیفی پیامدهای کارآفرینی اجتماعی در ورزش [دوره 9، 3 (زمستان 1399)، 1400-1399، صفحه 109-119]
کارآفرینی ورزشیتحلیل موانع کارآفرینی در ورزش از دیدگاه دانشجویان کارشناسی ارشد تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تهران [دوره 9، 4 (بهار 1400)، 1400-1399، صفحه 163-169]
کاربردی سازیبررسی و مقایسه تنوع رشتههای علوم ورزشی در دانشگاههای ایران و جهان: به سوی کاربردی سازی علوم ورزشی [دوره 9، 4 (بهار 1400)، 1400-1399، صفحه 41-52]
کروناویروسچالش ها و فرصت های کووید- 19 پیش روی مدیریت ورزش ایران [دوره 9، 4 (بهار 1400)، 1400-1399، صفحه 11-22]
کیشارائهی الگوی پارادایمی دیپلماسی توسعهی میزبانی رویدادهای ورزشی بینالمللی در مناطق آزاد تجاری: با تاکید بر منطقه آزاد کیش [دوره 9، 2 (پاییز 1399)، 1400-1399، صفحه 115-126]
کیفیمطالعه کیفی پیامدهای کارآفرینی اجتماعی در ورزش [دوره 9، 3 (زمستان 1399)، 1400-1399، صفحه 109-119]
کیفیت تجربه گردشگریارتقای رقابت پذیری گردشگری ورزشی ایران از طریق کیفیت تجربه گردشگری [دوره 9، 2 (پاییز 1399)، 1400-1399، صفحه 11-22]
کیفیت عملکردتدوین چارچوب ارزیابی عملکرد سازمان لیگ حرفه ای فوتبال ایران و رتبه بندی آن به روش AHP [دوره 9، 2 (پاییز 1399)، 1400-1399، صفحه 51-64]
کووید- 19چالش ها و فرصت های کووید- 19 پیش روی مدیریت ورزش ایران [دوره 9، 4 (بهار 1400)، 1400-1399، صفحه 11-22]
گ
گردشگریطراحی مدل شاخصهای ارزیابی توسعه گردشگری ورزشی ایران [دوره 9، 2 (پاییز 1399)، 1400-1399، صفحه 41-50]
گردشگری ورزشیارتقای رقابت پذیری گردشگری ورزشی ایران از طریق کیفیت تجربه گردشگری [دوره 9، 2 (پاییز 1399)، 1400-1399، صفحه 11-22]
گردشگری ورزشیطراحی مدل شاخصهای ارزیابی توسعه گردشگری ورزشی ایران [دوره 9، 2 (پاییز 1399)، 1400-1399، صفحه 41-50]
ل
لیگ برتر فوتبالتعیین عوامل موثر بر انقطاع حمایت مالی حامیان باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، 2 (پاییز 1399)، 1400-1399، صفحه 65-74]
م
میان رشتگیبررسی و مقایسه تنوع رشتههای علوم ورزشی در دانشگاههای ایران و جهان: به سوی کاربردی سازی علوم ورزشی [دوره 9، 4 (بهار 1400)، 1400-1399، صفحه 41-52]
مبحث 19ارائه مدل تشریحی ساختاری (ISM) از مدیریت مصرف انرژی در مجموعه های ورزشی آموزش و پرورش شهر تهران [دوره 9، 1 (تابستان 1399)، 1400-1399، صفحه 65-72]
مجازی سازی ساختاریتأثیر مجازیسازی عملکردی سازمان بر پایداری سازمانی با میانجی همافزایی سرمایه انسانی و خرد سازمانی در سازمان ورزش شهرداری تهران [دوره 9، 4 (بهار 1400)، 1400-1399، صفحه 131-146]
مجموعههای ورزشیارائه مدل تشریحی ساختاری (ISM) از مدیریت مصرف انرژی در مجموعه های ورزشی آموزش و پرورش شهر تهران [دوره 9، 1 (تابستان 1399)، 1400-1399، صفحه 65-72]
مدیریت ارتباط با مشتریطراحی و ارائه مدل ساختاری مناسب برای موفقیت مدیریت ارتباط با مشتریان در بخش خدمات اماکن ورزشی ایران: تحلیل مالتیمتد [دوره 9، 3 (زمستان 1399)، 1400-1399، صفحه 41-56]
مدیریت بازارارائه چارچوب مفهومی رقابتپذیری در صنعت خدمات ورزشی ایران [دوره 9، 1 (تابستان 1399)، 1400-1399، صفحه 11-24]
مدیریت دانشطراحی مدل بلوغ مدیریت دانش مبتنی بر استراتژی های کسب و کار در ورزش ایران [دوره 9، 1 (تابستان 1399)، 1400-1399، صفحه 25-48]
مدیریت دانش"نقش آفرینی فرهنگ دانش بنیان با رویکرد مدیریت دانش در پیشبرد کارکردهای دانشگاه نسل سوم (مطالعه موردی: دانشکده های علوم ورزشی) [دوره 9، 1 (تابستان 1399)، 1400-1399، صفحه 107-118]
مدیریت عملکردطراحی مدل مدیریت عملکرد فدراسیون ورزش دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، 3 (زمستان 1399)، 1400-1399، صفحه 121-134]
مدیریت ورزشیچالش ها و فرصت های کووید- 19 پیش روی مدیریت ورزش ایران [دوره 9، 4 (بهار 1400)، 1400-1399، صفحه 11-22]
مدل سازیطراحی مدل مدیریت عملکرد فدراسیون ورزش دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، 3 (زمستان 1399)، 1400-1399، صفحه 121-134]
مدلسازی تشریحی ساختاریارائه مدل تشریحی ساختاری (ISM) از مدیریت مصرف انرژی در مجموعه های ورزشی آموزش و پرورش شهر تهران [دوره 9، 1 (تابستان 1399)، 1400-1399، صفحه 65-72]
مدل کسب وکارطراحی مدل بلوغ مدیریت دانش مبتنی بر استراتژی های کسب و کار در ورزش ایران [دوره 9، 1 (تابستان 1399)، 1400-1399، صفحه 25-48]
مدل موفقیتطراحی و ارائه مدل ساختاری مناسب برای موفقیت مدیریت ارتباط با مشتریان در بخش خدمات اماکن ورزشی ایران: تحلیل مالتیمتد [دوره 9، 3 (زمستان 1399)، 1400-1399، صفحه 41-56]
مزیت نسبیپتانسیل رقابتی کالاهای ورزشی ایران و کشورهای منتخب [دوره 9، 3 (زمستان 1399)، 1400-1399، صفحه 83-97]
مسئولیت اجتماعیطراحی و تببین الگوی توسعه مسئولیت اجتماعی اداره کل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور [دوره 9، 4 (بهار 1400)، 1400-1399، صفحه 91-106]
مصرف رسانهنقش مصرف رسانهای بر انجام فعالیت بدنی براساس الگوی سلامت و سواد بدنی ادراک شده در دانش آموزان ایران [دوره 9، 2 (پاییز 1399)، 1400-1399، صفحه 97-114]
مطالعه تطبیقیمطالعه تطبیقی وضعیت حکمرانی ورزشی در ایران و کشورهای منتخب [دوره 9، 1 (تابستان 1399)، 1400-1399، صفحه 75-96]
مناطق آزاد تجاریارائهی الگوی پارادایمی دیپلماسی توسعهی میزبانی رویدادهای ورزشی بینالمللی در مناطق آزاد تجاری: با تاکید بر منطقه آزاد کیش [دوره 9، 2 (پاییز 1399)، 1400-1399، صفحه 115-126]
موانع کارآفرینیتحلیل موانع کارآفرینی در ورزش از دیدگاه دانشجویان کارشناسی ارشد تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تهران [دوره 9، 4 (بهار 1400)، 1400-1399، صفحه 163-169]
ن
نهادینه سازی اقتصادیارائه مدل اقتصاد مقاومتی ورزش ایران [دوره 9، 3 (زمستان 1399)، 1400-1399، صفحه 69-82]
و
ورزشطراحی مدل بلوغ مدیریت دانش مبتنی بر استراتژی های کسب و کار در ورزش ایران [دوره 9، 1 (تابستان 1399)، 1400-1399، صفحه 25-48]
ورزششناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر جانشین پروری در وزارت ورزش و جوانان با رویکرد مبتنی بر شایستگی [دوره 9، 4 (بهار 1400)، 1400-1399، صفحه 107-116]
ورزشطراحی و ارائه مدل ساختاری مناسب برای موفقیت مدیریت ارتباط با مشتریان در بخش خدمات اماکن ورزشی ایران: تحلیل مالتیمتد [دوره 9، 3 (زمستان 1399)، 1400-1399، صفحه 41-56]
ورزشمطالعه کیفی پیامدهای کارآفرینی اجتماعی در ورزش [دوره 9، 3 (زمستان 1399)، 1400-1399، صفحه 109-119]
ورزشچالش ها و فرصت های کووید- 19 پیش روی مدیریت ورزش ایران [دوره 9، 4 (بهار 1400)، 1400-1399، صفحه 11-22]
ورزشهای همگانی و قهرمانیطراحی مدل عوامل استراتژیک موثر در جذب و گسترش حامیان مالی در ورزشهای همگانی و قهرمانی استان ایلام [دوره 9، 3 (زمستان 1399)، 1400-1399، صفحه 23-40]
وزارت ورزش و جواناناثر حکمرانی سازمانی بر رفتار نوآورانه کارشناسان وزارت ورزش و جوانان ایران با نقش تعدیل کنندگی اعتماد سازمانی [دوره 9، 2 (پاییز 1399)، 1400-1399، صفحه 23-40]
وفاداریطراحی الگوی ساختاری مولفههای ذاتی، رفتاری و انگیزشی شرطبندی کورس اسب دوانی بر روش آمیخته [دوره 9، 2 (پاییز 1399)، 1400-1399، صفحه 75-86]
ه
همافزایی نیروی انسانیتأثیر مجازیسازی عملکردی سازمان بر پایداری سازمانی با میانجی همافزایی سرمایه انسانی و خرد سازمانی در سازمان ورزش شهرداری تهران [دوره 9، 4 (بهار 1400)، 1400-1399، صفحه 131-146]