آمایش سرزمینبررسی چالش های رشد و توسعه ورزش قهرمانی بر مبنای آمایش سرزمین و ارائه راهکارها [دوره 8، شماره 3، 1399-1398، صفحه 71-79]
ا
اخلاق حرفه ایتعیین نقش میانجی سرمایه اجتماعی در تأثیر علی اخلاق حرفه ای مدیران بر اخلاق مدنی شهروندی هوادارن باشگاه های فوتبال لیگ دسته یک ایران [دوره 8، شماره 4، 1399-1398، صفحه 113-124]
اخلاق مدنی و شهروندیتعیین نقش میانجی سرمایه اجتماعی در تأثیر علی اخلاق حرفه ای مدیران بر اخلاق مدنی شهروندی هوادارن باشگاه های فوتبال لیگ دسته یک ایران [دوره 8، شماره 4، 1399-1398، صفحه 113-124]
اداره ورزش و جوانانچشم انداز مؤلفههای جامعهپذیری سازمانی براساس تبیین ویژگیهای رهبری خدمتگزار (مطالعه موردی؛ اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی) [دوره 8، شماره 1، 1399-1398، صفحه 33-42]
اداره ورزش و جوانانبررسی میزان آمادگی سازمانی جهت پیاده سازی ERP در ادارات ورزش و جوانان استان البرز [دوره 8، شماره 2، 1399-1398، صفحه 11-19]
اداره ورزش و جوانانارائه الگوی اثر بدبینی سازمانی و رفتار سیاسی بر سلامت سازمانی کارکنان وزارت ورزش و جوانان [دوره 8، شماره 2، 1399-1398، صفحه 89-100]
ارتباطات غیرکلامینقش ارتباطات غیرکلامی مدرسین واحد تربیتبدنی دانشگاه بر پاسخهای هیجانی و رضایتمندی دانشجویان [دوره 8، شماره 3، 1399-1398، صفحه 59-70]
ارزیابی عملکردتعیین شاخص های ارزیابی عملکرد اداره کل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور با کارت امتیازی متوازن [دوره 8، شماره 4، 1399-1398، صفحه 61-74]
ارزشگذاری اقتصادیشناسایی شاخصهای اثرگذار در ارزشگذاری اقتصادی داراییهای نامشهود باشگاههای لیگ برتر هندبال [دوره 8، شماره 4، 1399-1398، صفحه 11-24]
استان البرزبررسی میزان آمادگی سازمانی جهت پیاده سازی ERP در ادارات ورزش و جوانان استان البرز [دوره 8، شماره 2، 1399-1398، صفحه 11-19]
استان البرزعوامل مؤثر بر توسعۀ گردشگری ورزشی با تأکید بر جاذبههای طبیعی ورزشی استان البرز [دوره 8، شماره 2، 1399-1398، صفحه 109-116]
استراتژیتدوین برنامه استراتژیک ورزش همگانی و قهرمانی دانشگاه آزاد اسلامی با مدل SWOT-ANP [دوره 8، شماره 1، 1399-1398، صفحه 139-153]
اشتیاق حرفهایالگوی علی روابط ساختاری سرمایه اجتماعی و اشتیاق حرفهای اعضای هیأت علمی تربیت بدنی [دوره 8، شماره 2، 1399-1398، صفحه 41-52]
اشتیاق شغلیتأثیر جو سازمانی بر اشتیاق و سکوت سازمانی با نقش میانجیگری صخره شیشهای کارکنان زن ادارات ورزش و جوانان استانهای غرب کشور [دوره 8، شماره 3، 1399-1398، صفحه 103-112]
اعضای هیأت علمیبررسی وضعیت موجود بالندگی اعضای هیأت علمی دانشکدههای تربیت بدنی [دوره 8، شماره 3، 1399-1398، صفحه 11-24]
اعضای هیأت علمی تربیت بدنیالگوی علی روابط ساختاری سرمایه اجتماعی و اشتیاق حرفهای اعضای هیأت علمی تربیت بدنی [دوره 8، شماره 2، 1399-1398، صفحه 41-52]
بازاریابیموانع و چالشهای بازاریابی ورزش دانشجویی (مورد مطالعه: دانشگاه پیام نور) [دوره 8، شماره 1، 1399-1398، صفحه 43-56]
بازاریابیتعیین درجه اهمیت استراتژیهای بازاریابی باشگاههای لیگ برتر فوتبال با روش AHP [دوره 8، شماره 1، 1399-1398، صفحه 95-105]
بازاریابی رسانههای اجتماعینقش بازاریابی رسانههای اجتماعی در رابطه علّی عشق به برند و بازاریابی ویروسی در مشتریان برندهای منتخب پوشاک ورزشی [دوره 8، شماره 1، 1399-1398، صفحه 85-94]
بازاریابی ویروسینقش بازاریابی رسانههای اجتماعی در رابطه علّی عشق به برند و بازاریابی ویروسی در مشتریان برندهای منتخب پوشاک ورزشی [دوره 8، شماره 1، 1399-1398، صفحه 85-94]
بالندگیبررسی وضعیت موجود بالندگی اعضای هیأت علمی دانشکدههای تربیت بدنی [دوره 8، شماره 3، 1399-1398، صفحه 11-24]
بدرفتاری هوادارانمسئولیت کیفری باشگاههای فوتبال در قبال تخلفات هواداران؛ مطالعه تطبیقی حقوق ایران با قانون و رویه برخی کشورها [دوره 8، شماره 3، 1399-1398، صفحه 49-58]
برنامه های راهبردیتعیین درجه اهمیت استراتژیهای بازاریابی باشگاههای لیگ برتر فوتبال با روش AHP [دوره 8، شماره 1، 1399-1398، صفحه 95-105]
بهبودطراحی مدل راهکارهای بهبود سطح کشتی استان کرمانشاه از دیدگاه صاحب نظران [دوره 8، شماره 1، 1399-1398، صفحه 107-124]
پ
پاسخهای هیجانینقش ارتباطات غیرکلامی مدرسین واحد تربیتبدنی دانشگاه بر پاسخهای هیجانی و رضایتمندی دانشجویان [دوره 8، شماره 3، 1399-1398، صفحه 59-70]
پرخاشگریتحلیل عوامل محیطی و سازمانی مؤثر بر بروز پرخاشگری و خشونت تماشاچیان مسابقات والیبال ایران [دوره 8، شماره 4، 1399-1398، صفحه 25-37]
ت
تبلیغاتطراحی الگوی توسعه گردشگری ورزشی با چارچوب تبلیغاتی AIDAR در انواع رسانههای جمعی [دوره 8، شماره 3، 1399-1398، صفحه 89-102]
تحلیل پوششی دادههاارزیابی عملکرد و رتبه بندی هیأتهای ورزشی استان قم [دوره 8، شماره 4، 1399-1398، صفحه 49-59]
تربیت بدنیتعیین شاخص های ارزیابی عملکرد اداره کل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور با کارت امتیازی متوازن [دوره 8، شماره 4، 1399-1398، صفحه 61-74]
تربیتبدنی و علوم ورزشیبررسی وضعیت موجود بالندگی اعضای هیأت علمی دانشکدههای تربیت بدنی [دوره 8، شماره 3، 1399-1398، صفحه 11-24]
تعهد سازمانیارائه الگوی اثر بدبینی سازمانی و رفتار سیاسی بر سلامت سازمانی کارکنان وزارت ورزش و جوانان [دوره 8، شماره 2، 1399-1398، صفحه 89-100]
تعهد ورزشیآزمون مدل رهبری معنوی بر تعهد ورزشی، رضایت ورزشی و بهرهوری با میانجی خودشکوفایی و عضویت در ورزشهای انفرادی و تیمی [دوره 8، شماره 4، 1399-1398، صفحه 87-97]
تلویزیونتحلیل انگیزه بینندگان برنامه های ورزشی از طریق رسانه های سنتی و نوپدید [دوره 8، شماره 1، 1399-1398، صفحه 125-137]
تیم ملی والیبالمقایسه تناسب حامیان مالی تیم ملی والیبال ایران [دوره 8، شماره 2، 1399-1398، صفحه 77-87]
تناسبمقایسه تناسب حامیان مالی تیم ملی والیبال ایران [دوره 8، شماره 2، 1399-1398، صفحه 77-87]
تناسب فرد- سازمانتأثیر تناسب فرد- شغل بر رفتار کاری نوآورانه با نقش میانجی تناسب فرد- سازمان در کارکنان وزارت ورزش و جوانان [دوره 8، شماره 2، 1399-1398، صفحه 101-108]
تناسب فرد- شغلتأثیر تناسب فرد- شغل بر رفتار کاری نوآورانه با نقش میانجی تناسب فرد- سازمان در کارکنان وزارت ورزش و جوانان [دوره 8، شماره 2، 1399-1398، صفحه 101-108]
توسعهتعیین سهم و نقش دستگاههای اجرایی در توسعه ورزش همگانی [دوره 8، شماره 1، 1399-1398، صفحه 11-32]
توسعهبررسی چالش های رشد و توسعه ورزش قهرمانی بر مبنای آمایش سرزمین و ارائه راهکارها [دوره 8، شماره 3، 1399-1398، صفحه 71-79]
توسعه اقتصادیطراحی مدل کیفی توسعه اقتصادی صنعت ورزش ایران با رویکرد تولید درکلاس جهانی [دوره 8، شماره 1، 1399-1398، صفحه 69-84]
تولید در کلاس جهانیطراحی مدل کیفی توسعه اقتصادی صنعت ورزش ایران با رویکرد تولید درکلاس جهانی [دوره 8، شماره 1، 1399-1398، صفحه 69-84]
ج
جاذبه های طبیعی ورزشیعوامل مؤثر بر توسعۀ گردشگری ورزشی با تأکید بر جاذبههای طبیعی ورزشی استان البرز [دوره 8، شماره 2، 1399-1398، صفحه 109-116]
جامعهپذیری سازمانیچشم انداز مؤلفههای جامعهپذیری سازمانی براساس تبیین ویژگیهای رهبری خدمتگزار (مطالعه موردی؛ اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی) [دوره 8، شماره 1، 1399-1398، صفحه 33-42]
جهت گیری کارآفرینانهنقش میانجیگری مهارتهای کارآفرینانه دانشجویان علوم ورزشی در تأثیر جهتگیری کارآفرینانه بر قصد و خود کامیابی راهاندازی کسب وکار ورزشی [دوره 8، شماره 3، 1399-1398، صفحه 37-47]
جوسازمانیتأثیر جو سازمانی بر اشتیاق و سکوت سازمانی با نقش میانجیگری صخره شیشهای کارکنان زن ادارات ورزش و جوانان استانهای غرب کشور [دوره 8، شماره 3، 1399-1398، صفحه 103-112]
چ
چالشهاموانع و چالشهای بازاریابی ورزش دانشجویی (مورد مطالعه: دانشگاه پیام نور) [دوره 8، شماره 1، 1399-1398، صفحه 43-56]
ح
حامی مالیمقایسه تناسب حامیان مالی تیم ملی والیبال ایران [دوره 8، شماره 2، 1399-1398، صفحه 77-87]
حکمرانی خوبتبیین اثر رهبری اخلاقی بر عملکرد نوآورانه با توجه به نقش میانجی حکمرانی خوب در ادارات ورزش و جوانان غرب ایران [دوره 8، شماره 4، 1399-1398، صفحه 39-48]
خ
خشونتتحلیل عوامل محیطی و سازمانی مؤثر بر بروز پرخاشگری و خشونت تماشاچیان مسابقات والیبال ایران [دوره 8، شماره 4، 1399-1398، صفحه 25-37]
خودشکوفایینقش میانجیگری مهارتهای کارآفرینانه دانشجویان علوم ورزشی در تأثیر جهتگیری کارآفرینانه بر قصد و خود کامیابی راهاندازی کسب وکار ورزشی [دوره 8، شماره 3، 1399-1398، صفحه 37-47]
خودشکوفاییآزمون مدل رهبری معنوی بر تعهد ورزشی، رضایت ورزشی و بهرهوری با میانجی خودشکوفایی و عضویت در ورزشهای انفرادی و تیمی [دوره 8، شماره 4، 1399-1398، صفحه 87-97]
د
دارایی نامشهودشناسایی شاخصهای اثرگذار در ارزشگذاری اقتصادی داراییهای نامشهود باشگاههای لیگ برتر هندبال [دوره 8، شماره 4، 1399-1398، صفحه 11-24]
دانش بنیانتأسیس شرکت دانش بنیان در حوزه علوم ورزشی: مدلی با رویکرد آمیخته [دوره 8، شماره 3، 1399-1398، صفحه 113-128]
دانشگاه آزاد اسلامیتدوین برنامه استراتژیک ورزش همگانی و قهرمانی دانشگاه آزاد اسلامی با مدل SWOT-ANP [دوره 8، شماره 1، 1399-1398، صفحه 139-153]
دانشگاه پیام نورتعیین شاخص های ارزیابی عملکرد اداره کل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور با کارت امتیازی متوازن [دوره 8، شماره 4، 1399-1398، صفحه 61-74]
درآمدزاییتوسعه گردشگری ورزشی با تاکید بر مناطق پنهان [دوره 8، شماره 4، 1399-1398، صفحه 75-86]
دستگاههای اجراییتعیین سهم و نقش دستگاههای اجرایی در توسعه ورزش همگانی [دوره 8، شماره 1، 1399-1398، صفحه 11-32]
ر
راهکارطراحی مدل راهکارهای بهبود سطح کشتی استان کرمانشاه از دیدگاه صاحب نظران [دوره 8، شماره 1، 1399-1398، صفحه 107-124]
رسانهتحلیل انگیزه بینندگان برنامه های ورزشی از طریق رسانه های سنتی و نوپدید [دوره 8، شماره 1، 1399-1398، صفحه 125-137]
رسانههای جمعیطراحی الگوی توسعه گردشگری ورزشی با چارچوب تبلیغاتی AIDAR در انواع رسانههای جمعی [دوره 8، شماره 3، 1399-1398، صفحه 89-102]
رضایتمندی دانشجویاننقش ارتباطات غیرکلامی مدرسین واحد تربیتبدنی دانشگاه بر پاسخهای هیجانی و رضایتمندی دانشجویان [دوره 8، شماره 3، 1399-1398، صفحه 59-70]
رضایت ورزشیآزمون مدل رهبری معنوی بر تعهد ورزشی، رضایت ورزشی و بهرهوری با میانجی خودشکوفایی و عضویت در ورزشهای انفرادی و تیمی [دوره 8، شماره 4، 1399-1398، صفحه 87-97]
رفتار بعد از خریدشناسایی ابعاد سرمایه نمادین و رابطه آن با رفتار خرید مصرفکننده در فروشگاههای لوازم ورزشی (مشتریان تجهیزات ورزشی در شهر زاهدان) [دوره 8، شماره 3، 1399-1398، صفحه 25-35]
رفتار حین خریدشناسایی ابعاد سرمایه نمادین و رابطه آن با رفتار خرید مصرفکننده در فروشگاههای لوازم ورزشی (مشتریان تجهیزات ورزشی در شهر زاهدان) [دوره 8، شماره 3، 1399-1398، صفحه 25-35]
رفتار سیاسیارائه الگوی اثر بدبینی سازمانی و رفتار سیاسی بر سلامت سازمانی کارکنان وزارت ورزش و جوانان [دوره 8، شماره 2، 1399-1398، صفحه 89-100]
رفتار قبل از خریدشناسایی ابعاد سرمایه نمادین و رابطه آن با رفتار خرید مصرفکننده در فروشگاههای لوازم ورزشی (مشتریان تجهیزات ورزشی در شهر زاهدان) [دوره 8، شماره 3، 1399-1398، صفحه 25-35]
رفتار کاری نوآورانهتأثیر تناسب فرد- شغل بر رفتار کاری نوآورانه با نقش میانجی تناسب فرد- سازمان در کارکنان وزارت ورزش و جوانان [دوره 8، شماره 2، 1399-1398، صفحه 101-108]
رهبری اخلاقیتبیین اثر رهبری اخلاقی بر عملکرد نوآورانه با توجه به نقش میانجی حکمرانی خوب در ادارات ورزش و جوانان غرب ایران [دوره 8، شماره 4، 1399-1398، صفحه 39-48]
رهبری خدمتگزارچشم انداز مؤلفههای جامعهپذیری سازمانی براساس تبیین ویژگیهای رهبری خدمتگزار (مطالعه موردی؛ اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی) [دوره 8، شماره 1، 1399-1398، صفحه 33-42]
رهبری معنویآزمون مدل رهبری معنوی بر تعهد ورزشی، رضایت ورزشی و بهرهوری با میانجی خودشکوفایی و عضویت در ورزشهای انفرادی و تیمی [دوره 8، شماره 4، 1399-1398، صفحه 87-97]
رویداد بینالمللیشناسایی عوامل موفقیت ایران در بازیهای المپیک [دوره 8، شماره 2، 1399-1398، صفحه 53-62]
روش دلفیشناسایی شاخصهای اثرگذار در ارزشگذاری اقتصادی داراییهای نامشهود باشگاههای لیگ برتر هندبال [دوره 8، شماره 4، 1399-1398، صفحه 11-24]
سرمایه اجتماعیالگوی علی روابط ساختاری سرمایه اجتماعی و اشتیاق حرفهای اعضای هیأت علمی تربیت بدنی [دوره 8، شماره 2، 1399-1398، صفحه 41-52]
سرمایه اجتماعیتعیین نقش میانجی سرمایه اجتماعی در تأثیر علی اخلاق حرفه ای مدیران بر اخلاق مدنی شهروندی هوادارن باشگاه های فوتبال لیگ دسته یک ایران [دوره 8، شماره 4، 1399-1398، صفحه 113-124]
سرمایه نمادینشناسایی ابعاد سرمایه نمادین و رابطه آن با رفتار خرید مصرفکننده در فروشگاههای لوازم ورزشی (مشتریان تجهیزات ورزشی در شهر زاهدان) [دوره 8، شماره 3، 1399-1398، صفحه 25-35]
سیستمهای برنامهریزی منابع سازمانبررسی میزان آمادگی سازمانی جهت پیاده سازی ERP در ادارات ورزش و جوانان استان البرز [دوره 8، شماره 2، 1399-1398، صفحه 11-19]
سکوت سازمانیتأثیر جو سازمانی بر اشتیاق و سکوت سازمانی با نقش میانجیگری صخره شیشهای کارکنان زن ادارات ورزش و جوانان استانهای غرب کشور [دوره 8، شماره 3، 1399-1398، صفحه 103-112]
سلامت سازمانیارائه الگوی اثر بدبینی سازمانی و رفتار سیاسی بر سلامت سازمانی کارکنان وزارت ورزش و جوانان [دوره 8، شماره 2، 1399-1398، صفحه 89-100]
ش
شادی سازمانیتدوین مدل ساختاری نوآوری سازمانی براساس شادی سازمانی در بین کارکنان وزارت ورزش و جوانان [دوره 8، شماره 2، 1399-1398، صفحه 21-32]
شرکتتأسیس شرکت دانش بنیان در حوزه علوم ورزشی: مدلی با رویکرد آمیخته [دوره 8، شماره 3، 1399-1398، صفحه 113-128]
ص
صاحبنظرانطراحی مدل راهکارهای بهبود سطح کشتی استان کرمانشاه از دیدگاه صاحب نظران [دوره 8، شماره 1، 1399-1398، صفحه 107-124]
صخره شیشهایتأثیر جو سازمانی بر اشتیاق و سکوت سازمانی با نقش میانجیگری صخره شیشهای کارکنان زن ادارات ورزش و جوانان استانهای غرب کشور [دوره 8، شماره 3، 1399-1398، صفحه 103-112]
صنعت ورزشطراحی مدل کیفی توسعه اقتصادی صنعت ورزش ایران با رویکرد تولید درکلاس جهانی [دوره 8، شماره 1، 1399-1398، صفحه 69-84]
ع
عشق به برندنقش بازاریابی رسانههای اجتماعی در رابطه علّی عشق به برند و بازاریابی ویروسی در مشتریان برندهای منتخب پوشاک ورزشی [دوره 8، شماره 1، 1399-1398، صفحه 85-94]
عضویتآزمون مدل رهبری معنوی بر تعهد ورزشی، رضایت ورزشی و بهرهوری با میانجی خودشکوفایی و عضویت در ورزشهای انفرادی و تیمی [دوره 8، شماره 4، 1399-1398، صفحه 87-97]
علوم ورزشیتأسیس شرکت دانش بنیان در حوزه علوم ورزشی: مدلی با رویکرد آمیخته [دوره 8، شماره 3، 1399-1398، صفحه 113-128]
عملکرد نوآورانهتبیین اثر رهبری اخلاقی بر عملکرد نوآورانه با توجه به نقش میانجی حکمرانی خوب در ادارات ورزش و جوانان غرب ایران [دوره 8، شماره 4، 1399-1398، صفحه 39-48]
عوامل بازدارندهتدوین الگوی عوامل مؤثر برگردشگری ورزشی [دوره 8، شماره 2، 1399-1398، صفحه 63-76]
عوامل جلب کنندهتدوین الگوی عوامل مؤثر برگردشگری ورزشی [دوره 8، شماره 2، 1399-1398، صفحه 63-76]
عوامل سازمانیتحلیل عوامل محیطی و سازمانی مؤثر بر بروز پرخاشگری و خشونت تماشاچیان مسابقات والیبال ایران [دوره 8، شماره 4، 1399-1398، صفحه 25-37]
عوامل سوق دهندهتدوین الگوی عوامل مؤثر برگردشگری ورزشی [دوره 8، شماره 2، 1399-1398، صفحه 63-76]
عوامل محیطیتحلیل عوامل محیطی و سازمانی مؤثر بر بروز پرخاشگری و خشونت تماشاچیان مسابقات والیبال ایران [دوره 8، شماره 4، 1399-1398، صفحه 25-37]
ف
فدراسیون کشتیتدوین نظام نامه اخلاقی ورزشکاران فدراسیون کشتی جهموری اسلامی ایران [دوره 8، شماره 1، 1399-1398، صفحه 57-68]
فعالیت ویروسینقش بازاریابی رسانههای اجتماعی در رابطه علّی عشق به برند و بازاریابی ویروسی در مشتریان برندهای منتخب پوشاک ورزشی [دوره 8، شماره 1، 1399-1398، صفحه 85-94]
فناوری اطلاعاتبررسی میزان آمادگی سازمانی جهت پیاده سازی ERP در ادارات ورزش و جوانان استان البرز [دوره 8، شماره 2، 1399-1398، صفحه 11-19]
فوتبالتعیین درجه اهمیت استراتژیهای بازاریابی باشگاههای لیگ برتر فوتبال با روش AHP [دوره 8، شماره 1، 1399-1398، صفحه 95-105]
ق
قرابت و همبستگیمطالعه تطبیقی همبستگی و قرابت ورزشهای سنتی و بازیهای بومی، محلی ایران و چند کشور منتخب جهان [دوره 8، شماره 3، 1399-1398، صفحه 81-88]
قصد کارآفرینانهنقش میانجیگری مهارتهای کارآفرینانه دانشجویان علوم ورزشی در تأثیر جهتگیری کارآفرینانه بر قصد و خود کامیابی راهاندازی کسب وکار ورزشی [دوره 8، شماره 3، 1399-1398، صفحه 37-47]
قهرمانیبررسی چالش های رشد و توسعه ورزش قهرمانی بر مبنای آمایش سرزمین و ارائه راهکارها [دوره 8، شماره 3، 1399-1398، صفحه 71-79]
ک
کارآییارزیابی عملکرد و رتبه بندی هیأتهای ورزشی استان قم [دوره 8، شماره 4، 1399-1398، صفحه 49-59]
کارآفرینیتأسیس شرکت دانش بنیان در حوزه علوم ورزشی: مدلی با رویکرد آمیخته [دوره 8، شماره 3، 1399-1398، صفحه 113-128]
کارت امتیازی متوازنتعیین شاخص های ارزیابی عملکرد اداره کل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور با کارت امتیازی متوازن [دوره 8، شماره 4، 1399-1398، صفحه 61-74]
کارکنان وزارت ورزش و جوانانتدوین مدل ساختاری نوآوری سازمانی براساس شادی سازمانی در بین کارکنان وزارت ورزش و جوانان [دوره 8، شماره 2، 1399-1398، صفحه 21-32]
کرمانشاهطراحی مدل راهکارهای بهبود سطح کشتی استان کرمانشاه از دیدگاه صاحب نظران [دوره 8، شماره 1، 1399-1398، صفحه 107-124]
کشتیطراحی مدل راهکارهای بهبود سطح کشتی استان کرمانشاه از دیدگاه صاحب نظران [دوره 8، شماره 1، 1399-1398، صفحه 107-124]
کشتی گیرانتدوین نظام نامه اخلاقی ورزشکاران فدراسیون کشتی جهموری اسلامی ایران [دوره 8، شماره 1، 1399-1398، صفحه 57-68]
گ
گردشگری ورزشیطراحی الگوی توسعه گردشگری ورزشی با چارچوب تبلیغاتی AIDAR در انواع رسانههای جمعی [دوره 8، شماره 3، 1399-1398، صفحه 89-102]
گردشگری ورزشیعوامل مؤثر بر توسعۀ گردشگری ورزشی با تأکید بر جاذبههای طبیعی ورزشی استان البرز [دوره 8، شماره 2، 1399-1398، صفحه 109-116]
لوازم و تجهیزات ورزشیشناسایی ابعاد سرمایه نمادین و رابطه آن با رفتار خرید مصرفکننده در فروشگاههای لوازم ورزشی (مشتریان تجهیزات ورزشی در شهر زاهدان) [دوره 8، شماره 3، 1399-1398، صفحه 25-35]
م
محلیمطالعه تطبیقی همبستگی و قرابت ورزشهای سنتی و بازیهای بومی، محلی ایران و چند کشور منتخب جهان [دوره 8، شماره 3، 1399-1398، صفحه 81-88]
مدل AIDARطراحی الگوی توسعه گردشگری ورزشی با چارچوب تبلیغاتی AIDAR در انواع رسانههای جمعی [دوره 8، شماره 3، 1399-1398، صفحه 89-102]
مسئولیت کیفری باشگاهمسئولیت کیفری باشگاههای فوتبال در قبال تخلفات هواداران؛ مطالعه تطبیقی حقوق ایران با قانون و رویه برخی کشورها [دوره 8، شماره 3، 1399-1398، صفحه 49-58]
مسئولیت مطلقمسئولیت کیفری باشگاههای فوتبال در قبال تخلفات هواداران؛ مطالعه تطبیقی حقوق ایران با قانون و رویه برخی کشورها [دوره 8، شماره 3، 1399-1398، صفحه 49-58]
مسئولیت نیابتیمسئولیت کیفری باشگاههای فوتبال در قبال تخلفات هواداران؛ مطالعه تطبیقی حقوق ایران با قانون و رویه برخی کشورها [دوره 8، شماره 3، 1399-1398، صفحه 49-58]
مسئولیت ناشی از فعل غیرمسئولیت کیفری باشگاههای فوتبال در قبال تخلفات هواداران؛ مطالعه تطبیقی حقوق ایران با قانون و رویه برخی کشورها [دوره 8، شماره 3، 1399-1398، صفحه 49-58]
مطالعه تطبیقیمطالعه تطبیقی همبستگی و قرابت ورزشهای سنتی و بازیهای بومی، محلی ایران و چند کشور منتخب جهان [دوره 8، شماره 3، 1399-1398، صفحه 81-88]
مناطق پنهانتوسعه گردشگری ورزشی با تاکید بر مناطق پنهان [دوره 8، شماره 4، 1399-1398، صفحه 75-86]
مهارتهای ارتباطینقش ارتباطات غیرکلامی مدرسین واحد تربیتبدنی دانشگاه بر پاسخهای هیجانی و رضایتمندی دانشجویان [دوره 8، شماره 3، 1399-1398، صفحه 59-70]
مهارتهای کارآفرینانهنقش میانجیگری مهارتهای کارآفرینانه دانشجویان علوم ورزشی در تأثیر جهتگیری کارآفرینانه بر قصد و خود کامیابی راهاندازی کسب وکار ورزشی [دوره 8، شماره 3، 1399-1398، صفحه 37-47]
موبایلتحلیل انگیزه بینندگان برنامه های ورزشی از طریق رسانه های سنتی و نوپدید [دوره 8، شماره 1، 1399-1398، صفحه 125-137]
موفقیتشناسایی عوامل موفقیت ایران در بازیهای المپیک [دوره 8، شماره 2، 1399-1398، صفحه 53-62]
نظامنامه اخلاقیتدوین نظام نامه اخلاقی ورزشکاران فدراسیون کشتی جهموری اسلامی ایران [دوره 8، شماره 1، 1399-1398، صفحه 57-68]
نوآوری سازمانیتدوین مدل ساختاری نوآوری سازمانی براساس شادی سازمانی در بین کارکنان وزارت ورزش و جوانان [دوره 8، شماره 2، 1399-1398، صفحه 21-32]
و
واحد تربیتبدنی دانشگاهنقش ارتباطات غیرکلامی مدرسین واحد تربیتبدنی دانشگاه بر پاسخهای هیجانی و رضایتمندی دانشجویان [دوره 8، شماره 3، 1399-1398، صفحه 59-70]
والیبالتحلیل عوامل محیطی و سازمانی مؤثر بر بروز پرخاشگری و خشونت تماشاچیان مسابقات والیبال ایران [دوره 8، شماره 4، 1399-1398، صفحه 25-37]
وب سایتوب سنجی مدیریت وزارت ورزش و جوانان و ادارات مرکزی آن در راستای دسترسی آزاد اطلاعات [دوره 8، شماره 2، 1399-1398، صفحه 33-40]
وب سنجیوب سنجی مدیریت وزارت ورزش و جوانان و ادارات مرکزی آن در راستای دسترسی آزاد اطلاعات [دوره 8، شماره 2، 1399-1398، صفحه 33-40]
ورزشتحلیل انگیزه بینندگان برنامه های ورزشی از طریق رسانه های سنتی و نوپدید [دوره 8، شماره 1، 1399-1398، صفحه 125-137]
ورزشبررسی چالش های رشد و توسعه ورزش قهرمانی بر مبنای آمایش سرزمین و ارائه راهکارها [دوره 8، شماره 3، 1399-1398، صفحه 71-79]
ورزش دانشجوییموانع و چالشهای بازاریابی ورزش دانشجویی (مورد مطالعه: دانشگاه پیام نور) [دوره 8، شماره 1، 1399-1398، صفحه 43-56]
ورزشهای سنتی و بازیهای بومیمطالعه تطبیقی همبستگی و قرابت ورزشهای سنتی و بازیهای بومی، محلی ایران و چند کشور منتخب جهان [دوره 8، شماره 3، 1399-1398، صفحه 81-88]
ورزش همگانیتعیین سهم و نقش دستگاههای اجرایی در توسعه ورزش همگانی [دوره 8، شماره 1، 1399-1398، صفحه 11-32]
ورزش و جوانانتبیین اثر رهبری اخلاقی بر عملکرد نوآورانه با توجه به نقش میانجی حکمرانی خوب در ادارات ورزش و جوانان غرب ایران [دوره 8، شماره 4، 1399-1398، صفحه 39-48]
وزارت ورزش و جوانانوب سنجی مدیریت وزارت ورزش و جوانان و ادارات مرکزی آن در راستای دسترسی آزاد اطلاعات [دوره 8، شماره 2، 1399-1398، صفحه 33-40]
ویژگی های جغرافیایی مناطقتوسعه گردشگری ورزشی با تاکید بر مناطق پنهان [دوره 8، شماره 4، 1399-1398، صفحه 75-86]
ه
هیأت ورزشیارزیابی عملکرد و رتبه بندی هیأتهای ورزشی استان قم [دوره 8، شماره 4، 1399-1398، صفحه 49-59]
همگانی و قهرمانیتدوین برنامه استراتژیک ورزش همگانی و قهرمانی دانشگاه آزاد اسلامی با مدل SWOT-ANP [دوره 8، شماره 1، 1399-1398، صفحه 139-153]
هوادارتعیین نقش میانجی سرمایه اجتماعی در تأثیر علی اخلاق حرفه ای مدیران بر اخلاق مدنی شهروندی هوادارن باشگاه های فوتبال لیگ دسته یک ایران [دوره 8، شماره 4، 1399-1398، صفحه 113-124]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد