آ
-
آقایی، نجف
نقش وفاداری نگرشی در رابطة علّی زیباشناختی مجموعه های ورزشی با وفاداری رفتاری تماشاگران لیگ برتر والیبال ایران [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 11-22]
-
آنت، زینب
امکانسنجی پیادهسازی WebGIS بر مبنای Web2.0 با هدف توسعه نظام ساخت و بهرهبرداری پروژههای ورزشی [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 117-130]
ا
-
احسانی، محمد
نقش آفرینی فرهنگ دانش بنیان با رویکرد مدیریت دانش در پیشبرد کارکردهای دانشگاه نسل سوم (مطالعه موردی: دانشکده های علوم ورزشی) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 107-118]
-
اسدی، آرمان
ارائهی الگوی پارادایمی دیپلماسی توسعهی میزبانی رویدادهای ورزشی بینالمللی در مناطق آزاد تجاری: با تاکید بر منطقه آزاد کیش [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 115-126]
-
اشرف گنجویی، فریده
طراحی مدل بازاریابی پنهان در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 53-70]
-
اناری، غلامرضا
نقش مصرف رسانهای بر انجام فعالیت بدنی براساس الگوی سلامت و سواد بدنی ادراک شده در دانش آموزان ایران [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 97-114]
ب
-
باقریان فرح آبادی، محسن
شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر فساد مالی در صنعت ورزش ایران (رویکرد کیفی) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 119-134]
-
باقریان فرح آبادی، محسن
طراحی مدل بازاریابی پنهان در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 53-70]
-
بدری آذرین، یعقوب
طراحی و ارائه مدل ساختاری مناسب برای موفقیت مدیریت ارتباط با مشتریان در بخش خدمات اماکن ورزشی ایران: تحلیل مالتیمتد [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 41-56]
پ
-
پاشایی، سجاد
طراحی و ارائه مدل ساختاری مناسب برای موفقیت مدیریت ارتباط با مشتریان در بخش خدمات اماکن ورزشی ایران: تحلیل مالتیمتد [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 41-56]
-
پیمانی زاد، حسین
تدوین شاخصهای نظری بکارگیری مدیریت استعداد در سازمانهای ورزشی ایران (با رویکرد دادهبنیاد) [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 147-160]
-
پورسلطانی زرندی، حسین
نقش وفاداری نگرشی در رابطة علّی زیباشناختی مجموعه های ورزشی با وفاداری رفتاری تماشاگران لیگ برتر والیبال ایران [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 11-22]
ت
-
تجاری، فرشاد
آزمون مدل بازاریابی هیجانی در مصرف کنندگان ورزش همگانی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 97-106]
-
تقوی، زهره
بررسی بلوغ منابع انسانی دانشگاههای دولتی تربیت بدنی با تاکید بر شناسایی مولفه ها و آینده پژوهی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 99-108]
ج
-
جلالی فراهانی، مجید
طراحی مدل مدیریت عملکرد فدراسیون ورزش دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 121-134]
-
جمشیدی، عزت الله
اثر حکمرانی سازمانی بر رفتار نوآورانه کارشناسان وزارت ورزش و جوانان ایران با نقش تعدیل کنندگی اعتماد سازمانی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 23-40]
ح
-
حاجی حیدری، وحید
ارائه مدل اقتصاد مقاومتی ورزش ایران [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 69-82]
-
حامی، محمد
شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر فساد مالی در صنعت ورزش ایران (رویکرد کیفی) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 119-134]
-
حسن پور قادی، رضا
تعیین عوامل موثر بر انقطاع حمایت مالی حامیان باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 65-74]
-
حسینی شکرابی، سید حسن
طراحی و تببین الگوی توسعه مسئولیت اجتماعی اداره کل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 91-106]
-
حسین نژاد اصل، علی
طراحی مدل مدیریت عملکرد فدراسیون ورزش دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 121-134]
-
حمیدی، مهرزاد
طراحی مدل مدیریت عملکرد فدراسیون ورزش دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 121-134]
خ
-
خبیری، محمد
شناسایی راهبردهای تأمین مالی در ورزش حرفهای ایران [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 23-40]
-
خدابخش زاده، امین
طراحی مدل شاخصهای ارزیابی توسعه گردشگری ورزشی ایران [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 41-50]
-
خدادادی، محمدرسول
طراحی مدل بلوغ مدیریت دانش مبتنی بر استراتژی های کسب و کار در ورزش ایران [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 25-48]
-
خلیلی، علی اصغر
تدوین چارچوب ارزیابی عملکرد سازمان لیگ حرفه ای فوتبال ایران و رتبه بندی آن به روش AHP [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 51-64]
د
-
داوری، مهدی
تاثیر بازاریابی عصبی بر رفتار خرید ناگهانی خریداران برندهای ورزشی با توجه به نقش میانجی اشتیاق به برند و ارائه مدل [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 87-96]
-
دهقانپوری، حوریه
طراحی مدل بلوغ مدیریت دانش مبتنی بر استراتژی های کسب و کار در ورزش ایران [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 25-48]
-
دورودیان، علی اصغر
طراحی مدل توسعه فضای ورزشی شهر تهران با رویکرد اقتصاد مقاومتی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 57-68]
-
دیوکان، بهزاد
آزمون مدل بازاریابی هیجانی در مصرف کنندگان ورزش همگانی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 97-106]
ر
-
راسخی، سعید
پتانسیل رقابتی کالاهای ورزشی ایران و کشورهای منتخب [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 83-97]
-
رحیمی، امیر
نقش آفرینی فرهنگ دانش بنیان با رویکرد مدیریت دانش در پیشبرد کارکردهای دانشگاه نسل سوم (مطالعه موردی: دانشکده های علوم ورزشی) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 107-118]
-
رحمان پور، عادل
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر رشد استارت آپ های دانشجویان علوم ورزشی کشور با استفاده از تکنیک تحلیل شبکه (ANP) [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 71-90]
-
رضائی، صادق
طراحی مدل توسعه فضای ورزشی شهر تهران با رویکرد اقتصاد مقاومتی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 57-68]
-
رضوی، محمدحسین
امکانسنجی پیادهسازی WebGIS بر مبنای Web2.0 با هدف توسعه نظام ساخت و بهرهبرداری پروژههای ورزشی [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 117-130]
ز
-
زارعی، علی
تدوین چارچوب ارزیابی عملکرد سازمان لیگ حرفه ای فوتبال ایران و رتبه بندی آن به روش AHP [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 51-64]
-
زبردست، محمد علی
ارتقای رقابت پذیری گردشگری ورزشی ایران از طریق کیفیت تجربه گردشگری [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 11-22]
-
زردشتیان، شیرین
طراحی مدل عوامل استراتژیک موثر در جذب و گسترش حامیان مالی در ورزشهای همگانی و قهرمانی استان ایلام [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 23-40]
س
-
سجادی، سید نصرالله
طراحی مدل مدیریت عملکرد فدراسیون ورزش دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 121-134]
-
سیدعامری، میرحسن
اثر حکمرانی سازمانی بر رفتار نوآورانه کارشناسان وزارت ورزش و جوانان ایران با نقش تعدیل کنندگی اعتماد سازمانی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 23-40]
-
سرلاب، رقیه
پتانسیل رقابتی کالاهای ورزشی ایران و کشورهای منتخب [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 83-97]
-
سلطانیان، لیلا
مطالعه کیفی پیامدهای کارآفرینی اجتماعی در ورزش [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 109-119]
-
سلطان حسینی، محمد
ارتقای رقابت پذیری گردشگری ورزشی ایران از طریق کیفیت تجربه گردشگری [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 11-22]
-
سلیمی، مهدی
ارتقای رقابت پذیری گردشگری ورزشی ایران از طریق کیفیت تجربه گردشگری [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 11-22]
-
سلیمانی، مجید
تأثیر مجازیسازی عملکردی سازمان بر پایداری سازمانی با میانجی همافزایی سرمایه انسانی و خرد سازمانی در سازمان ورزش شهرداری تهران [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 131-146]
-
سین سیمینیو، سالواتور
طراحی و ارائه مدل ساختاری مناسب برای موفقیت مدیریت ارتباط با مشتریان در بخش خدمات اماکن ورزشی ایران: تحلیل مالتیمتد [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 41-56]
ش
-
شجاعی، وحید
شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر فساد مالی در صنعت ورزش ایران (رویکرد کیفی) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 119-134]
-
شجیع، رضا
مطالعه تطبیقی وضعیت حکمرانی ورزشی در ایران و کشورهای منتخب [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 75-96]
-
شریفیان، اسماعیل
طراحی مدل شاخصهای ارزیابی توسعه گردشگری ورزشی ایران [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 41-50]
-
شریفیان، اسماعیل
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر جانشین پروری در وزارت ورزش و جوانان با رویکرد مبتنی بر شایستگی [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 107-116]
-
شریفیان، اسماعیل
بررسی بلوغ منابع انسانی دانشگاههای دولتی تربیت بدنی با تاکید بر شناسایی مولفه ها و آینده پژوهی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 99-108]
-
شریف زاده، محمد جواد
شناسایی راهبردهای تأمین مالی در ورزش حرفهای ایران [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 23-40]
-
شعبانی بهار، غلامرضا
تأثیر مجازیسازی عملکردی سازمان بر پایداری سازمانی با میانجی همافزایی سرمایه انسانی و خرد سازمانی در سازمان ورزش شهرداری تهران [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 131-146]
-
شفیع زاده، مائده
طراحی مدل بازاریابی پنهان در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 53-70]
-
شهبازی، معصومه
ارائه مدل تشریحی ساختاری (ISM) از مدیریت مصرف انرژی در مجموعه های ورزشی آموزش و پرورش شهر تهران [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 65-72]
ص
-
صفاری، مرجان
نقش آفرینی فرهنگ دانش بنیان با رویکرد مدیریت دانش در پیشبرد کارکردهای دانشگاه نسل سوم (مطالعه موردی: دانشکده های علوم ورزشی) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 107-118]
-
صفانیا، علی محمد
تدوین چارچوب ارزیابی عملکرد سازمان لیگ حرفه ای فوتبال ایران و رتبه بندی آن به روش AHP [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 51-64]
-
صفانیا، علی محمد
طراحی مدل توسعه فضای ورزشی شهر تهران با رویکرد اقتصاد مقاومتی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 57-68]
-
صفانیا، علی محمد
طراحی مدل بازاریابی پنهان در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 53-70]
ط
-
طیبی ثانی، سید مصطفی
تاثیر بازاریابی عصبی بر رفتار خرید ناگهانی خریداران برندهای ورزشی با توجه به نقش میانجی اشتیاق به برند و ارائه مدل [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 87-96]
ع
-
عباسی، همایون
اثر حکمرانی سازمانی بر رفتار نوآورانه کارشناسان وزارت ورزش و جوانان ایران با نقش تعدیل کنندگی اعتماد سازمانی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 23-40]
-
عبدوی، فاطمه
طراحی و ارائه مدل ساختاری مناسب برای موفقیت مدیریت ارتباط با مشتریان در بخش خدمات اماکن ورزشی ایران: تحلیل مالتیمتد [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 41-56]
-
علی دوست قهفرخی، ابراهیم
شناسایی راهبردهای تأمین مالی در ورزش حرفهای ایران [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 23-40]
-
علیزاده، رویا
تدوین شاخصهای نظری بکارگیری مدیریت استعداد در سازمانهای ورزشی ایران (با رویکرد دادهبنیاد) [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 147-160]
غ
-
غفوری یزدی، مهدی
شناسایی راهبردهای تأمین مالی در ورزش حرفهای ایران [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 23-40]
ف
-
فتحی، مولود
شناسایی عوامل موثر بر ایجاد و ارتقای کارآفرینی در بین دانشجویان تربیت بدنی و علوم ورزشی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 49-63]
-
فراهانی، ابوالفضل
مطالعه تطبیقی وضعیت حکمرانی ورزشی در ایران و کشورهای منتخب [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 75-96]
-
فراهانی، ابوالفضل
طراحی مدل توسعه فضای ورزشی شهر تهران با رویکرد اقتصاد مقاومتی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 57-68]
-
فراهانی، ابوالفضل
طراحی مدل بازاریابی پنهان در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 53-70]
-
فیشنه، مجاهد
طراحی و ارائه مدل ساختاری مناسب برای موفقیت مدیریت ارتباط با مشتریان در بخش خدمات اماکن ورزشی ایران: تحلیل مالتیمتد [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 41-56]
-
فهیم دوین، حسن
تدوین شاخصهای نظری بکارگیری مدیریت استعداد در سازمانهای ورزشی ایران (با رویکرد دادهبنیاد) [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 147-160]
-
فهیمی نژاد، علی
تاثیر بازاریابی عصبی بر رفتار خرید ناگهانی خریداران برندهای ورزشی با توجه به نقش میانجی اشتیاق به برند و ارائه مدل [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 87-96]
ق
-
قاسمی، حمید
نقش مصرف رسانهای بر انجام فعالیت بدنی براساس الگوی سلامت و سواد بدنی ادراک شده در دانش آموزان ایران [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 97-114]
-
قزلسفلو، حمیدرضا
طراحی الگوی ساختاری مولفههای ذاتی، رفتاری و انگیزشی شرطبندی کورس اسب دوانی بر روش آمیخته [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 75-86]
-
قهرمان تبریزی، کوروش
طراحی مدل شاخصهای ارزیابی توسعه گردشگری ورزشی ایران [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 41-50]
-
قهرمان تبریزی، کوروش
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر جانشین پروری در وزارت ورزش و جوانان با رویکرد مبتنی بر شایستگی [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 107-116]
-
قهرمان تبریزی، کوروش
بررسی بلوغ منابع انسانی دانشگاههای دولتی تربیت بدنی با تاکید بر شناسایی مولفه ها و آینده پژوهی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 99-108]
ک
-
کاشف، سید محمد
طراحی مدل بلوغ مدیریت دانش مبتنی بر استراتژی های کسب و کار در ورزش ایران [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 25-48]
-
کریمی، جواد
مطالعه کیفی پیامدهای کارآفرینی اجتماعی در ورزش [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 109-119]
-
کشاورز، لقمان
تحلیل موانع کارآفرینی در ورزش از دیدگاه دانشجویان کارشناسی ارشد تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تهران [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 163-169]
-
کشتی دار، محمد
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر رشد استارت آپ های دانشجویان علوم ورزشی کشور با استفاده از تکنیک تحلیل شبکه (ANP) [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 71-90]
-
کشتیدار، محمد
تدوین شاخصهای نظری بکارگیری مدیریت استعداد در سازمانهای ورزشی ایران (با رویکرد دادهبنیاد) [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 147-160]
-
کلاته سیفری، معصومه
تعیین عوامل موثر بر انقطاع حمایت مالی حامیان باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 65-74]
-
کوهی کمالی دهکردی، بهنام
نقش وفاداری نگرشی در رابطة علّی زیباشناختی مجموعه های ورزشی با وفاداری رفتاری تماشاگران لیگ برتر والیبال ایران [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 11-22]
گ
-
گودرزی، محمود
چالش ها و فرصت های کووید- 19 پیش روی مدیریت ورزش ایران [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 11-22]
-
گودرزی، مهدی
طراحی و تببین الگوی توسعه مسئولیت اجتماعی اداره کل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 91-106]
م
-
محمدی رئوف، مصطفی
مطالعه تطبیقی وضعیت حکمرانی ورزشی در ایران و کشورهای منتخب [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 75-96]
-
میرزازاده، زهراسادات
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر رشد استارت آپ های دانشجویان علوم ورزشی کشور با استفاده از تکنیک تحلیل شبکه (ANP) [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 71-90]
-
مرسل، باقر
تاثیر بازاریابی عصبی بر رفتار خرید ناگهانی خریداران برندهای ورزشی با توجه به نقش میانجی اشتیاق به برند و ارائه مدل [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 87-96]
-
معصومی، حسن
تدوین چارچوب ارزیابی عملکرد سازمان لیگ حرفه ای فوتبال ایران و رتبه بندی آن به روش AHP [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 51-64]
-
معمار مقدم، مژگان
تعیین عوامل موثر بر انقطاع حمایت مالی حامیان باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 65-74]
-
ملکی، علی
مطالعه تطبیقی وضعیت حکمرانی ورزشی در ایران و کشورهای منتخب [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 75-96]
-
مندعلی زاده، زینب
بررسی و مقایسه تنوع رشتههای علوم ورزشی در دانشگاههای ایران و جهان: به سوی کاربردی سازی علوم ورزشی [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 41-52]
-
مهدی زاده، مژگان
ارائه مدل تشریحی ساختاری (ISM) از مدیریت مصرف انرژی در مجموعه های ورزشی آموزش و پرورش شهر تهران [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 65-72]
-
مهریشندی، سعید
تحلیل موانع کارآفرینی در ورزش از دیدگاه دانشجویان کارشناسی ارشد تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تهران [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 163-169]
-
موسوی، سید اسفندیار
چالش ها و فرصت های کووید- 19 پیش روی مدیریت ورزش ایران [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 11-22]
-
موسوی راد، سید طاهره
شناسایی عوامل موثر بر ایجاد و ارتقای کارآفرینی در بین دانشجویان تربیت بدنی و علوم ورزشی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 49-63]
-
موسوی نسب، فاطمه
مطالعه کیفی پیامدهای کارآفرینی اجتماعی در ورزش [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 109-119]
ن
-
نادری نسب، مهدی
ارائه چارچوب مفهومی رقابتپذیری در صنعت خدمات ورزشی ایران [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 11-24]
-
نجفی، مقصود
شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر فساد مالی در صنعت ورزش ایران (رویکرد کیفی) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 119-134]
-
نظری، رسول
ارائه مدل اقتصاد مقاومتی ورزش ایران [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 69-82]
-
نظری، شهرام
آزمون مدل بازاریابی هیجانی در مصرف کنندگان ورزش همگانی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 97-106]
-
نظریان مادوانی، عباس
ارائه مدل تشریحی ساختاری (ISM) از مدیریت مصرف انرژی در مجموعه های ورزشی آموزش و پرورش شهر تهران [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 65-72]
-
نقی لو، ذبیح اله
ارائه چارچوب مفهومی رقابتپذیری در صنعت خدمات ورزشی ایران [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 11-24]
-
نوری، داود
تأثیر مجازیسازی عملکردی سازمان بر پایداری سازمانی با میانجی همافزایی سرمایه انسانی و خرد سازمانی در سازمان ورزش شهرداری تهران [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 131-146]
-
نوروزی سید حسینی، رسول
نقش آفرینی فرهنگ دانش بنیان با رویکرد مدیریت دانش در پیشبرد کارکردهای دانشگاه نسل سوم (مطالعه موردی: دانشکده های علوم ورزشی) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 107-118]
ه
-
هاشمی، سید احمد
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر جانشین پروری در وزارت ورزش و جوانان با رویکرد مبتنی بر شایستگی [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 107-116]
-
همتی نژاد، مهرعلی
ارائه چارچوب مفهومی رقابتپذیری در صنعت خدمات ورزشی ایران [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 11-24]