آ
-
آگاهی مشتری
بررسی رابطه تصویر ذهنی مشتری از فروشگاههای ورزشی با ارزش خرید مشتری )موردمطالعه، فروشگاههای لوازم ورزشی در شهر ایلام( [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 87-99]
-
آمادگی جسمانی
تاثیر برنامه های تربیت بدنی بر آمادگی جسمانی و مهارت های ورزشی معلمان تربیت بدنی زن و مرد مناطق جغرافیایی ایران [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 33-40]
-
آمادگی مهارتی
تاثیر برنامه های تربیت بدنی بر آمادگی جسمانی و مهارت های ورزشی معلمان تربیت بدنی زن و مرد مناطق جغرافیایی ایران [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 33-40]
-
آموزش و پرورش
مشکلات اجرای طرح شنای سباح از دیدگاه مدیران مدارس در شهرستان نیشابور [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 23-36]
-
آموزش و پرورش
مقایسه عوامل موثر بر استقرار مدیریت دانش در معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش از دیدگاه مدیران و کارشناسان [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 41-50]
ا
-
اخلاق حرفهای
هنجاریابی پرسشنامه اخلاق حرفهای مربیان ورزشی [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 11-22]
-
اداره کل تربیت بدنی
موانع خلاقیت کارکنان اداره کل تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 87-95]
-
اداره کل ورزش و جوانان
ارتباط بین بازاریابی داخلی و سکوت سازمانی در اداره کل ورزش و جوانان استان قم [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 61-70]
-
ارتباطات
ارتباط بین بازاریابی داخلی و سکوت سازمانی در اداره کل ورزش و جوانان استان قم [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 61-70]
-
اردبیل
رابطه اعتماد سازمانی و مؤلفه های آن با بهره وری نیروی انسانی در ادارات ورزش و جوانان استان اردبیل [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 37-45]
-
ارزش برند
ارائه مدلی از تاثیر تلاشهای امیخته بازاریابی و ارزش ویژه برند بر پاسخ های هواداران [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 101-108]
-
ارزش خرید مشتری
بررسی رابطه تصویر ذهنی مشتری از فروشگاههای ورزشی با ارزش خرید مشتری )موردمطالعه، فروشگاههای لوازم ورزشی در شهر ایلام( [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 87-99]
-
اسپورت سرو
پایایی سنجی و اعتباریابی پرسشنامه کیفیت خدمات در ورزش (اسپورت سرو ) [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 55-63]
-
استان ایلام
تبیین کارآفرینی سازمانی بر اساس مؤلفههای سرمایه اجتماعی در اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 23-33]
-
استاندارد سازی
استاندارد سازی نسخه فارسی پرسشنامه رضایتمندی مشتریان باشگاههای بدنسازی و ایروبیک: سنجش روایی و پایایی [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 57-71]
-
اعتبار
اعتباریابی ابزار تعیین شایستگیهای محوری جهت انتصاب رؤسای فدراسیونهای ورزشی کشور [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 51-60]
-
اعتمادبهنفس
ارتباط بین سبک حمایتی- استقلالی مربیان با ترس از شکست و اعتماد به نفس در ورزشکاران نوجوان شهر کرمانشاه [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 71-77]
-
اعتماد سازمانی
رابطه اعتماد سازمانی و مؤلفه های آن با بهره وری نیروی انسانی در ادارات ورزش و جوانان استان اردبیل [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 37-45]
-
امیخته بازاریابی
ارائه مدلی از تاثیر تلاشهای امیخته بازاریابی و ارزش ویژه برند بر پاسخ های هواداران [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 101-108]
-
ایمنی
بررسی وضعیت ایمنی فضاهای ورزشی روباز مدارس راهنمایی دولتی استان اردبیل [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 47-54]
ب
-
بازاریابی کمین
نقش بازاریابی کمین، رفتار منفی و سازگاری در تمایل به خرید از حامی رسمی لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 11-21]
-
بازاریابی ورزشی
ارزشیابی مقالات بازاریابی ورزشی با استفاده از تحلیل استنادی در نشریات علمی- پژوهشی تربیت بدنی و علوم ورزشی در محدوده سالهای 1392 -1379 [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 11-20]
-
بازاریابی ورزشی
ارائه مدلی از تاثیر تلاشهای امیخته بازاریابی و ارزش ویژه برند بر پاسخ های هواداران [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 101-108]
-
بازدارنده
شناسایی عوامل بازدارنده مشارکت سالمندان شهر اهواز در فعالیت های بدنی با استفاده از مدل TOPSIS و تدوین راهبردهای آموزشی و مداخلاتی مناسب [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 25-35]
-
باشگاه پرسپولیس
ارائه مدلی از تاثیر تلاشهای امیخته بازاریابی و ارزش ویژه برند بر پاسخ های هواداران [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 101-108]
-
باشگاه ورزشی
رابطه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) با بهره وری در باشگاه های ورزشی شهر قزوین [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 37-46]
-
باشگاه ورزشی خصوصی
تأثیر رفتار شهروندی سازمانی بر رضایت و وفاداری مشتری در باشگاههای ورزشی خصوصی شهرکرد [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 99-109]
-
بهره وری
رابطه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) با بهره وری در باشگاه های ورزشی شهر قزوین [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 37-46]
-
بهره وری
رابطه اعتماد سازمانی و مؤلفه های آن با بهره وری نیروی انسانی در ادارات ورزش و جوانان استان اردبیل [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 37-45]
پ
-
پایایی
استاندارد سازی نسخه فارسی پرسشنامه رضایتمندی مشتریان باشگاههای بدنسازی و ایروبیک: سنجش روایی و پایایی [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 57-71]
-
پایایی
پایایی سنجی و اعتباریابی پرسشنامه کیفیت خدمات در ورزش (اسپورت سرو ) [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 55-63]
-
پرداختی
ارتباط بین بازاریابی داخلی و سکوت سازمانی در اداره کل ورزش و جوانان استان قم [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 61-70]
-
پرسشنامه
هنجاریابی پرسشنامه اخلاق حرفهای مربیان ورزشی [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 11-22]
-
پیست اسکی
بررسی نقش نوستالژی (خاطرات گذشته) بر مقاصد رفتاری گردشگران ورزشی پیستهای اسکی [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 65-78]
ت
-
تاپسیس
شناسایی عوامل بازدارنده مشارکت سالمندان شهر اهواز در فعالیت های بدنی با استفاده از مدل TOPSIS و تدوین راهبردهای آموزشی و مداخلاتی مناسب [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 25-35]
-
تأخیر در نشر
تأخیر نشر در نشریات علمی- پژوهشی گرایش های تربیت بدنی [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 49-55]
-
تحلیل استنادی
ارزشیابی مقالات بازاریابی ورزشی با استفاده از تحلیل استنادی در نشریات علمی- پژوهشی تربیت بدنی و علوم ورزشی در محدوده سالهای 1392 -1379 [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 11-20]
-
تحلیل عاملی
اعتباریابی ابزار تعیین شایستگیهای محوری جهت انتصاب رؤسای فدراسیونهای ورزشی کشور [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 51-60]
-
تداعی معانی
بررسی رابطه تصویر ذهنی مشتری از فروشگاههای ورزشی با ارزش خرید مشتری )موردمطالعه، فروشگاههای لوازم ورزشی در شهر ایلام( [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 87-99]
-
تربیت بدنی
مقایسه عوامل موثر بر استقرار مدیریت دانش در معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش از دیدگاه مدیران و کارشناسان [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 41-50]
-
تربیت بدنی
ارتباط سطح سواد اطلاعاتی و عملکرد تحصیلی دانشجویان کارشناسی ارشد تربیت بدنی دانشگاه شیراز [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 109-115]
-
تربیت بدنی مدارس
مقایسه سطوح مسئولیت پذیری دانش آموزان ورزشکار و غیر ورزشکار بر اساس مدل TPSR [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 97-108]
-
ترس از شکست
ارتباط بین سبک حمایتی- استقلالی مربیان با ترس از شکست و اعتماد به نفس در ورزشکاران نوجوان شهر کرمانشاه [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 71-77]
-
تصویر ذهنی
بررسی رابطه تصویر ذهنی مشتری از فروشگاههای ورزشی با ارزش خرید مشتری )موردمطالعه، فروشگاههای لوازم ورزشی در شهر ایلام( [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 87-99]
-
تمایل به ترک باشگاه
الگوی ساختاری روابط عدالت سازمانی ادراک شده با رضایت ورزشکاران و تمایل به ترک باشگاه [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 117-125]
-
تهدیدها
تحلیل SWOT اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در بخش ورزش همگانی [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 93-103]
-
توانایی ادراک شده
ادراک دانشآموزان دختر از درس تربیتبدنی و ورزش [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 21-31]
-
توسعه
تدوین راهبردهای توسعه ورزش قهرمانی ایران [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 127-142]
چ
-
چابکی سازمانی
تحلیل معادلات ساختاری اثر هنرآفرینی شغل بر چابکی سازمانی وزارت ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 11-23]
ح
-
حمایت ورزشی
نقش بازاریابی کمین، رفتار منفی و سازگاری در تمایل به خرید از حامی رسمی لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 11-21]
-
حمایت ورزشی
تحلیل عوامل انگیزاننده حمایت ورزشی در استان همدان [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 79-91]
خ
-
خاطرات گذشته
بررسی نقش نوستالژی (خاطرات گذشته) بر مقاصد رفتاری گردشگران ورزشی پیستهای اسکی [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 65-78]
د
-
دانشجو
ارتباط سطح سواد اطلاعاتی و عملکرد تحصیلی دانشجویان کارشناسی ارشد تربیت بدنی دانشگاه شیراز [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 109-115]
-
دانشجویان
تدوین کلاسهای تربیت بدنی ویژه و میزان رضایتمندی دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 79-85]
-
دانشگاه پیام نور"
تدوین کلاسهای تربیت بدنی ویژه و میزان رضایتمندی دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 79-85]
-
دبیران تربیت بدنی
پیش بینی مقاومت در برابر تغییر بر اساس ویژگی های شخصیتی دبیران تربیت بدنی [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 55-62]
-
دختران دانش آموز
ادراک دانشآموزان دختر از درس تربیتبدنی و ورزش [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 21-31]
-
درس تربیت بدنی
ادراک دانشآموزان دختر از درس تربیتبدنی و ورزش [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 21-31]
ر
-
راهبرد
تدوین راهبردهای توسعه ورزش قهرمانی ایران [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 127-142]
-
رسانه های آموزشی
عوامل موثر بر گرایش معلمان تربیتبدنی مقطع ابتدایی به استفاده از رسانههای آموزشی در فرآیند تدریس [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 47-54]
-
رشد اجتماعی– عاطفی
مقایسه سطوح مسئولیت پذیری دانش آموزان ورزشکار و غیر ورزشکار بر اساس مدل TPSR [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 97-108]
-
رضایت از ورزش حرفهای
الگوی ساختاری روابط عدالت سازمانی ادراک شده با رضایت ورزشکاران و تمایل به ترک باشگاه [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 117-125]
-
رضایت مشتری
تأثیر رفتار شهروندی سازمانی بر رضایت و وفاداری مشتری در باشگاههای ورزشی خصوصی شهرکرد [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 99-109]
-
رضایتمندی
استاندارد سازی نسخه فارسی پرسشنامه رضایتمندی مشتریان باشگاههای بدنسازی و ایروبیک: سنجش روایی و پایایی [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 57-71]
-
رفاه اجتماعی
بررسی نقش ورزش قهرمانی بر شاخصهای توسعه اجتماعی [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 35-47]
-
رفتار شهروندی سازمانی
تأثیر رفتار شهروندی سازمانی بر رضایت و وفاداری مشتری در باشگاههای ورزشی خصوصی شهرکرد [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 99-109]
-
رفتار منفی
نقش بازاریابی کمین، رفتار منفی و سازگاری در تمایل به خرید از حامی رسمی لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 11-21]
-
رقابت
موانع درون بخشی صنعت ورزش در رقابت با کالاهای ورزشی خارجی [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 73-82]
-
رهبری
بررسی مقایسه ای هویت ورزشی هندبالیست های لیگ حرفه ای ایران و رفتار رهبری مربیانشان بر اساس عملکرد تیمی [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 63-75]
-
روایی
استاندارد سازی نسخه فارسی پرسشنامه رضایتمندی مشتریان باشگاههای بدنسازی و ایروبیک: سنجش روایی و پایایی [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 57-71]
-
روایی
پایایی سنجی و اعتباریابی پرسشنامه کیفیت خدمات در ورزش (اسپورت سرو ) [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 55-63]
-
روزآمدی نشر
تأخیر نشر در نشریات علمی- پژوهشی گرایش های تربیت بدنی [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 49-55]
-
روش تحلیل سلسله مراتبی AHP
اولویت بندی موانع مدیریت زنان در ورزش به روش تحلیل سلسله مراتبی (AHP) [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 111-119]
ز
-
زیرساختهای ورزشی
تأثیر زیرساختهای ورزشی و ویژگیهای دموگرافی بر میزان مشارکت ورزشی شهروندان اهوازی با استفاده از مدل چند سطحی (HLM) [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 83-98]
س
-
سازگاری
نقش بازاریابی کمین، رفتار منفی و سازگاری در تمایل به خرید از حامی رسمی لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 11-21]
-
سالمند
شناسایی عوامل بازدارنده مشارکت سالمندان شهر اهواز در فعالیت های بدنی با استفاده از مدل TOPSIS و تدوین راهبردهای آموزشی و مداخلاتی مناسب [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 25-35]
-
سبک حمایتی- استقلالی
ارتباط بین سبک حمایتی- استقلالی مربیان با ترس از شکست و اعتماد به نفس در ورزشکاران نوجوان شهر کرمانشاه [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 71-77]
-
سرمایه اجتماعی
تبیین کارآفرینی سازمانی بر اساس مؤلفههای سرمایه اجتماعی در اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 23-33]
-
سلامت اجتماعی
بررسی نقش ورزش قهرمانی بر شاخصهای توسعه اجتماعی [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 35-47]
-
سواد اطلاعاتی
ارتباط سطح سواد اطلاعاتی و عملکرد تحصیلی دانشجویان کارشناسی ارشد تربیت بدنی دانشگاه شیراز [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 109-115]
ش
-
شایستگی
اعتباریابی ابزار تعیین شایستگیهای محوری جهت انتصاب رؤسای فدراسیونهای ورزشی کشور [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 51-60]
-
شهرستان مینودشت"
ارائه راهبردهای توسعه گردشگری ورزشی (مطالعه موردی شهرستان مینودشت) [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 105-115]
ص
-
صنعت ورزش
موانع درون بخشی صنعت ورزش در رقابت با کالاهای ورزشی خارجی [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 73-82]
ط
-
طرح شنای سباح
مشکلات اجرای طرح شنای سباح از دیدگاه مدیران مدارس در شهرستان نیشابور [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 23-36]
ع
-
عدالت اجتماعی
بررسی نقش ورزش قهرمانی بر شاخصهای توسعه اجتماعی [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 35-47]
-
عدالت سازمانی
الگوی ساختاری روابط عدالت سازمانی ادراک شده با رضایت ورزشکاران و تمایل به ترک باشگاه [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 117-125]
-
عملکرد
بررسی مقایسه ای هویت ورزشی هندبالیست های لیگ حرفه ای ایران و رفتار رهبری مربیانشان بر اساس عملکرد تیمی [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 63-75]
-
عملکرد تحصیلی
ارتباط سطح سواد اطلاعاتی و عملکرد تحصیلی دانشجویان کارشناسی ارشد تربیت بدنی دانشگاه شیراز [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 109-115]
-
عوامل انگیزاننده
تحلیل عوامل انگیزاننده حمایت ورزشی در استان همدان [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 79-91]
ف
-
فرآیند تدریس
عوامل موثر بر گرایش معلمان تربیتبدنی مقطع ابتدایی به استفاده از رسانههای آموزشی در فرآیند تدریس [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 47-54]
-
فرصت ها
تحلیل SWOT اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در بخش ورزش همگانی [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 93-103]
-
فضاهای ورزشی روباز
بررسی وضعیت ایمنی فضاهای ورزشی روباز مدارس راهنمایی دولتی استان اردبیل [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 47-54]
-
فعالیت بدنی
شناسایی عوامل بازدارنده مشارکت سالمندان شهر اهواز در فعالیت های بدنی با استفاده از مدل TOPSIS و تدوین راهبردهای آموزشی و مداخلاتی مناسب [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 25-35]
-
فوتبال
ارتباط بین هویت برند با وفاداری طرفداران تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس (مطالعه موردی استان مازندران) [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 77-86]
ک
-
کارآفرینی
تبیین کارآفرینی سازمانی بر اساس مؤلفههای سرمایه اجتماعی در اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 23-33]
-
کالاهای خارجی
موانع درون بخشی صنعت ورزش در رقابت با کالاهای ورزشی خارجی [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 73-82]
-
کاهش عوامل بازدارنده تقاضاهای شغل
تحلیل معادلات ساختاری اثر هنرآفرینی شغل بر چابکی سازمانی وزارت ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 11-23]
-
کیفیت ادراکشده
بررسی رابطه تصویر ذهنی مشتری از فروشگاههای ورزشی با ارزش خرید مشتری )موردمطالعه، فروشگاههای لوازم ورزشی در شهر ایلام( [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 87-99]
-
کیفیت خدمات
پایایی سنجی و اعتباریابی پرسشنامه کیفیت خدمات در ورزش (اسپورت سرو ) [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 55-63]
گ
-
گردشگر ورزشی
بررسی نقش نوستالژی (خاطرات گذشته) بر مقاصد رفتاری گردشگران ورزشی پیستهای اسکی [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 65-78]
ل
-
لیزرل
شناسایی عوامل بازدارنده مشارکت سالمندان شهر اهواز در فعالیت های بدنی با استفاده از مدل TOPSIS و تدوین راهبردهای آموزشی و مداخلاتی مناسب [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 25-35]
-
لیگ برتر
بررسی مقایسه ای هویت ورزشی هندبالیست های لیگ حرفه ای ایران و رفتار رهبری مربیانشان بر اساس عملکرد تیمی [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 63-75]
-
لیگ برتر فوتبال ایران
نقش بازاریابی کمین، رفتار منفی و سازگاری در تمایل به خرید از حامی رسمی لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 11-21]
م
-
محصول
ارتباط بین بازاریابی داخلی و سکوت سازمانی در اداره کل ورزش و جوانان استان قم [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 61-70]
-
مدارس
بررسی وضعیت ایمنی فضاهای ورزشی روباز مدارس راهنمایی دولتی استان اردبیل [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 47-54]
-
مدیران صنعتی
تحلیل عوامل انگیزاننده حمایت ورزشی در استان همدان [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 79-91]
-
مدیران مدارس
مشکلات اجرای طرح شنای سباح از دیدگاه مدیران مدارس در شهرستان نیشابور [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 23-36]
-
مدیران ورزشی
تحلیل عوامل انگیزاننده حمایت ورزشی در استان همدان [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 79-91]
-
مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
رابطه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) با بهره وری در باشگاه های ورزشی شهر قزوین [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 37-46]
-
مدیریت دانش
مقایسه عوامل موثر بر استقرار مدیریت دانش در معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش از دیدگاه مدیران و کارشناسان [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 41-50]
-
مدیریت زنان در ورزش
اولویت بندی موانع مدیریت زنان در ورزش به روش تحلیل سلسله مراتبی (AHP) [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 111-119]
-
مدل TPSR
مقایسه سطوح مسئولیت پذیری دانش آموزان ورزشکار و غیر ورزشکار بر اساس مدل TPSR [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 97-108]
-
مدل چند سطحی
تأثیر زیرساختهای ورزشی و ویژگیهای دموگرافی بر میزان مشارکت ورزشی شهروندان اهوازی با استفاده از مدل چند سطحی (HLM) [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 83-98]
-
مربیان ورزشی
هنجاریابی پرسشنامه اخلاق حرفهای مربیان ورزشی [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 11-22]
-
مسئولیت پذیری
مقایسه سطوح مسئولیت پذیری دانش آموزان ورزشکار و غیر ورزشکار بر اساس مدل TPSR [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 97-108]
-
مشارکت ورزشی
تأثیر زیرساختهای ورزشی و ویژگیهای دموگرافی بر میزان مشارکت ورزشی شهروندان اهوازی با استفاده از مدل چند سطحی (HLM) [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 83-98]
-
مشتریان
استاندارد سازی نسخه فارسی پرسشنامه رضایتمندی مشتریان باشگاههای بدنسازی و ایروبیک: سنجش روایی و پایایی [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 57-71]
-
معلمان تربیت بدنی
تاثیر برنامه های تربیت بدنی بر آمادگی جسمانی و مهارت های ورزشی معلمان تربیت بدنی زن و مرد مناطق جغرافیایی ایران [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 33-40]
-
معلم تربیت بدنی
عوامل موثر بر گرایش معلمان تربیتبدنی مقطع ابتدایی به استفاده از رسانههای آموزشی در فرآیند تدریس [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 47-54]
-
مقاصد رفتاری
بررسی نقش نوستالژی (خاطرات گذشته) بر مقاصد رفتاری گردشگران ورزشی پیستهای اسکی [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 65-78]
-
مقالات بازاریابی ورزشی
ارزشیابی مقالات بازاریابی ورزشی با استفاده از تحلیل استنادی در نشریات علمی- پژوهشی تربیت بدنی و علوم ورزشی در محدوده سالهای 1392 -1379 [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 11-20]
-
مقاومت در برابر تغییر
پیش بینی مقاومت در برابر تغییر بر اساس ویژگی های شخصیتی دبیران تربیت بدنی [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 55-62]
-
مکان و محیط کاری
ارتباط بین بازاریابی داخلی و سکوت سازمانی در اداره کل ورزش و جوانان استان قم [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 61-70]
-
منابع اجتماعی شغل
تحلیل معادلات ساختاری اثر هنرآفرینی شغل بر چابکی سازمانی وزارت ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 11-23]
-
موانع
موانع درون بخشی صنعت ورزش در رقابت با کالاهای ورزشی خارجی [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 73-82]
-
موانع
موانع خلاقیت کارکنان اداره کل تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 87-95]
-
موانع مدیریت
اولویت بندی موانع مدیریت زنان در ورزش به روش تحلیل سلسله مراتبی (AHP) [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 111-119]
ن
-
نیروی انسانی
رابطه اعتماد سازمانی و مؤلفه های آن با بهره وری نیروی انسانی در ادارات ورزش و جوانان استان اردبیل [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 37-45]
-
نشریات تربیت بدنی
تأخیر نشر در نشریات علمی- پژوهشی گرایش های تربیت بدنی [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 49-55]
-
نشریات مدیریت ورزشی
تأخیر نشر در نشریات علمی- پژوهشی گرایش های تربیت بدنی [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 49-55]
-
نقاط ضعف
تحلیل SWOT اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در بخش ورزش همگانی [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 93-103]
-
نقاط قوت
تحلیل SWOT اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در بخش ورزش همگانی [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 93-103]
-
نگرش به درس تربیتبدنی
ادراک دانشآموزان دختر از درس تربیتبدنی و ورزش [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 21-31]
-
نوستالژی
بررسی نقش نوستالژی (خاطرات گذشته) بر مقاصد رفتاری گردشگران ورزشی پیستهای اسکی [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 65-78]
و
-
واژه های کلیدی: خلاقیت
موانع خلاقیت کارکنان اداره کل تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 87-95]
-
واکنش هواداران
ارائه مدلی از تاثیر تلاشهای امیخته بازاریابی و ارزش ویژه برند بر پاسخ های هواداران [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 101-108]
-
وحدت و انسجام اجتماعی
بررسی نقش ورزش قهرمانی بر شاخصهای توسعه اجتماعی [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 35-47]
-
ورزش قهرمانی
تدوین راهبردهای توسعه ورزش قهرمانی ایران [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 127-142]
-
ورزشکاران نوجوان
ارتباط بین سبک حمایتی- استقلالی مربیان با ترس از شکست و اعتماد به نفس در ورزشکاران نوجوان شهر کرمانشاه [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 71-77]
-
ورزش همگانی
تحلیل SWOT اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در بخش ورزش همگانی [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 93-103]
-
ورزش و جوانان
رابطه اعتماد سازمانی و مؤلفه های آن با بهره وری نیروی انسانی در ادارات ورزش و جوانان استان اردبیل [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 37-45]
-
وزارت ورزش و جوانان
تحلیل معادلات ساختاری اثر هنرآفرینی شغل بر چابکی سازمانی وزارت ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 11-23]
-
ویژگیهای دموگرافی
تأثیر زیرساختهای ورزشی و ویژگیهای دموگرافی بر میزان مشارکت ورزشی شهروندان اهوازی با استفاده از مدل چند سطحی (HLM) [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 83-98]
-
ویژگی های شخصیتی
پیش بینی مقاومت در برابر تغییر بر اساس ویژگی های شخصیتی دبیران تربیت بدنی [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 55-62]
-
وفاداری برند
ارتباط بین هویت برند با وفاداری طرفداران تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس (مطالعه موردی استان مازندران) [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 77-86]
-
وفاداری مشتری
تأثیر رفتار شهروندی سازمانی بر رضایت و وفاداری مشتری در باشگاههای ورزشی خصوصی شهرکرد [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 99-109]
ه
-
هندبال
بررسی مقایسه ای هویت ورزشی هندبالیست های لیگ حرفه ای ایران و رفتار رهبری مربیانشان بر اساس عملکرد تیمی [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 63-75]
-
هنرآفرینی شغل
تحلیل معادلات ساختاری اثر هنرآفرینی شغل بر چابکی سازمانی وزارت ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 11-23]
-
هوادار
ارتباط بین هویت برند با وفاداری طرفداران تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس (مطالعه موردی استان مازندران) [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 77-86]
-
هویت برند
ارتباط بین هویت برند با وفاداری طرفداران تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس (مطالعه موردی استان مازندران) [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 77-86]
-
هویت ورزشی
بررسی مقایسه ای هویت ورزشی هندبالیست های لیگ حرفه ای ایران و رفتار رهبری مربیانشان بر اساس عملکرد تیمی [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 63-75]