آگاهی مشتریبررسی رابطه تصویر ذهنی مشتری از فروشگاههای ورزشی با ارزش خرید مشتری )موردمطالعه، فروشگاههای لوازم ورزشی در شهر ایلام( [دوره 5، شماره 4، 1396-1395، صفحه 87-99]
آمادگی جسمانیتاثیر برنامه های تربیت بدنی بر آمادگی جسمانی و مهارت های ورزشی معلمان تربیت بدنی زن و مرد مناطق جغرافیایی ایران [دوره 5، شماره 4، 1396-1395، صفحه 33-40]
آمادگی مهارتیتاثیر برنامه های تربیت بدنی بر آمادگی جسمانی و مهارت های ورزشی معلمان تربیت بدنی زن و مرد مناطق جغرافیایی ایران [دوره 5، شماره 4، 1396-1395، صفحه 33-40]
آموزش و پرورشمشکلات اجرای طرح شنای سباح از دیدگاه مدیران مدارس در شهرستان نیشابور [دوره 5، شماره 2، 1396-1395، صفحه 23-36]
آموزش و پرورشمقایسه عوامل موثر بر استقرار مدیریت دانش در معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش از دیدگاه مدیران و کارشناسان [دوره 5، شماره 4، 1396-1395، صفحه 41-50]
اداره کل تربیت بدنیموانع خلاقیت کارکنان اداره کل تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش [دوره 5، شماره 2، 1396-1395، صفحه 87-95]
اداره کل ورزش و جوانانارتباط بین بازاریابی داخلی و سکوت سازمانی در اداره کل ورزش و جوانان استان قم [دوره 5، شماره 4، 1396-1395، صفحه 61-70]
ارتباطاتارتباط بین بازاریابی داخلی و سکوت سازمانی در اداره کل ورزش و جوانان استان قم [دوره 5، شماره 4، 1396-1395، صفحه 61-70]
اردبیلرابطه اعتماد سازمانی و مؤلفه های آن با بهره وری نیروی انسانی در ادارات ورزش و جوانان استان اردبیل [دوره 5، شماره 3، 1396-1395، صفحه 37-45]
ارزش برندارائه مدلی از تاثیر تلاشهای امیخته بازاریابی و ارزش ویژه برند بر پاسخ های هواداران [دوره 5، شماره 4، 1396-1395، صفحه 101-108]
ارزش خرید مشتریبررسی رابطه تصویر ذهنی مشتری از فروشگاههای ورزشی با ارزش خرید مشتری )موردمطالعه، فروشگاههای لوازم ورزشی در شهر ایلام( [دوره 5، شماره 4، 1396-1395، صفحه 87-99]
اسپورت سروپایایی سنجی و اعتباریابی پرسشنامه کیفیت خدمات در ورزش (اسپورت سرو ) [دوره 5، شماره 3، 1396-1395، صفحه 55-63]
استان ایلامتبیین کارآفرینی سازمانی بر اساس مؤلفههای سرمایه اجتماعی در اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام [دوره 5، شماره 1، 1396-1395، صفحه 23-33]
استاندارد سازیاستاندارد سازی نسخه فارسی پرسشنامه رضایتمندی مشتریان باشگاههای بدنسازی و ایروبیک: سنجش روایی و پایایی [دوره 5، شماره 1، 1396-1395، صفحه 57-71]
اعتباراعتباریابی ابزار تعیین شایستگیهای محوری جهت انتصاب رؤسای فدراسیونهای ورزشی کشور [دوره 5، شماره 4، 1396-1395، صفحه 51-60]
اعتمادبهنفسارتباط بین سبک حمایتی- استقلالی مربیان با ترس از شکست و اعتماد به نفس در ورزشکاران نوجوان شهر کرمانشاه [دوره 5، شماره 4، 1396-1395، صفحه 71-77]
اعتماد سازمانیرابطه اعتماد سازمانی و مؤلفه های آن با بهره وری نیروی انسانی در ادارات ورزش و جوانان استان اردبیل [دوره 5، شماره 3، 1396-1395، صفحه 37-45]
امیخته بازاریابیارائه مدلی از تاثیر تلاشهای امیخته بازاریابی و ارزش ویژه برند بر پاسخ های هواداران [دوره 5، شماره 4، 1396-1395، صفحه 101-108]
ایمنیبررسی وضعیت ایمنی فضاهای ورزشی روباز مدارس راهنمایی دولتی استان اردبیل [دوره 5، شماره 3، 1396-1395، صفحه 47-54]
ب
بازاریابی کمیننقش بازاریابی کمین، رفتار منفی و سازگاری در تمایل به خرید از حامی رسمی لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 5، شماره 2، 1396-1395، صفحه 11-21]
بازاریابی ورزشیارزشیابی مقالات بازاریابی ورزشی با استفاده از تحلیل استنادی در نشریات علمی- پژوهشی تربیت بدنی و علوم ورزشی در محدوده سالهای 1392 -1379 [دوره 5، شماره 4، 1396-1395، صفحه 11-20]
بازاریابی ورزشیارائه مدلی از تاثیر تلاشهای امیخته بازاریابی و ارزش ویژه برند بر پاسخ های هواداران [دوره 5، شماره 4، 1396-1395، صفحه 101-108]
بازدارندهشناسایی عوامل بازدارنده مشارکت سالمندان شهر اهواز در فعالیت های بدنی با استفاده از مدل TOPSIS و تدوین راهبردهای آموزشی و مداخلاتی مناسب [دوره 5، شماره 3، 1396-1395، صفحه 25-35]
باشگاه پرسپولیسارائه مدلی از تاثیر تلاشهای امیخته بازاریابی و ارزش ویژه برند بر پاسخ های هواداران [دوره 5، شماره 4، 1396-1395، صفحه 101-108]
باشگاه ورزشیرابطه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) با بهره وری در باشگاه های ورزشی شهر قزوین [دوره 5، شماره 2، 1396-1395، صفحه 37-46]
باشگاه ورزشی خصوصیتأثیر رفتار شهروندی سازمانی بر رضایت و وفاداری مشتری در باشگاههای ورزشی خصوصی شهرکرد [دوره 5، شماره 1، 1396-1395، صفحه 99-109]
بهره وریرابطه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) با بهره وری در باشگاه های ورزشی شهر قزوین [دوره 5، شماره 2، 1396-1395، صفحه 37-46]
بهره وریرابطه اعتماد سازمانی و مؤلفه های آن با بهره وری نیروی انسانی در ادارات ورزش و جوانان استان اردبیل [دوره 5، شماره 3، 1396-1395، صفحه 37-45]
پ
پایاییاستاندارد سازی نسخه فارسی پرسشنامه رضایتمندی مشتریان باشگاههای بدنسازی و ایروبیک: سنجش روایی و پایایی [دوره 5، شماره 1، 1396-1395، صفحه 57-71]
پایاییپایایی سنجی و اعتباریابی پرسشنامه کیفیت خدمات در ورزش (اسپورت سرو ) [دوره 5، شماره 3، 1396-1395، صفحه 55-63]
پرداختیارتباط بین بازاریابی داخلی و سکوت سازمانی در اداره کل ورزش و جوانان استان قم [دوره 5، شماره 4، 1396-1395، صفحه 61-70]
پیست اسکیبررسی نقش نوستالژی (خاطرات گذشته) بر مقاصد رفتاری گردشگران ورزشی پیستهای اسکی [دوره 5، شماره 3، 1396-1395، صفحه 65-78]
ت
تاپسیسشناسایی عوامل بازدارنده مشارکت سالمندان شهر اهواز در فعالیت های بدنی با استفاده از مدل TOPSIS و تدوین راهبردهای آموزشی و مداخلاتی مناسب [دوره 5، شماره 3، 1396-1395، صفحه 25-35]
تأخیر در نشرتأخیر نشر در نشریات علمی- پژوهشی گرایش های تربیت بدنی [دوره 5، شماره 1، 1396-1395، صفحه 49-55]
تحلیل استنادیارزشیابی مقالات بازاریابی ورزشی با استفاده از تحلیل استنادی در نشریات علمی- پژوهشی تربیت بدنی و علوم ورزشی در محدوده سالهای 1392 -1379 [دوره 5، شماره 4، 1396-1395، صفحه 11-20]
تحلیل عاملیاعتباریابی ابزار تعیین شایستگیهای محوری جهت انتصاب رؤسای فدراسیونهای ورزشی کشور [دوره 5، شماره 4، 1396-1395، صفحه 51-60]
تداعی معانیبررسی رابطه تصویر ذهنی مشتری از فروشگاههای ورزشی با ارزش خرید مشتری )موردمطالعه، فروشگاههای لوازم ورزشی در شهر ایلام( [دوره 5، شماره 4، 1396-1395، صفحه 87-99]
تربیت بدنیمقایسه عوامل موثر بر استقرار مدیریت دانش در معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش از دیدگاه مدیران و کارشناسان [دوره 5، شماره 4، 1396-1395، صفحه 41-50]
تربیت بدنیارتباط سطح سواد اطلاعاتی و عملکرد تحصیلی دانشجویان کارشناسی ارشد تربیت بدنی دانشگاه شیراز [دوره 5، شماره 4، 1396-1395، صفحه 109-115]
تربیت بدنی مدارسمقایسه سطوح مسئولیت پذیری دانش آموزان ورزشکار و غیر ورزشکار بر اساس مدل TPSR [دوره 5، شماره 2، 1396-1395، صفحه 97-108]
ترس از شکستارتباط بین سبک حمایتی- استقلالی مربیان با ترس از شکست و اعتماد به نفس در ورزشکاران نوجوان شهر کرمانشاه [دوره 5، شماره 4، 1396-1395، صفحه 71-77]
تصویر ذهنیبررسی رابطه تصویر ذهنی مشتری از فروشگاههای ورزشی با ارزش خرید مشتری )موردمطالعه، فروشگاههای لوازم ورزشی در شهر ایلام( [دوره 5، شماره 4، 1396-1395، صفحه 87-99]
تمایل به ترک باشگاهالگوی ساختاری روابط عدالت سازمانی ادراک شده با رضایت ورزشکاران و تمایل به ترک باشگاه [دوره 5، شماره 3، 1396-1395، صفحه 117-125]
تهدیدهاتحلیل SWOT اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در بخش ورزش همگانی [دوره 5، شماره 3، 1396-1395، صفحه 93-103]
توانایی ادراک شدهادراک دانشآموزان دختر از درس تربیتبدنی و ورزش [دوره 5، شماره 4، 1396-1395، صفحه 21-31]
توسعهتدوین راهبردهای توسعه ورزش قهرمانی ایران [دوره 5، شماره 3، 1396-1395، صفحه 127-142]
چ
چابکی سازمانیتحلیل معادلات ساختاری اثر هنرآفرینی شغل بر چابکی سازمانی وزارت ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران [دوره 5، شماره 3، 1396-1395، صفحه 11-23]
ح
حمایت ورزشینقش بازاریابی کمین، رفتار منفی و سازگاری در تمایل به خرید از حامی رسمی لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 5، شماره 2، 1396-1395، صفحه 11-21]
حمایت ورزشیتحلیل عوامل انگیزاننده حمایت ورزشی در استان همدان [دوره 5، شماره 3، 1396-1395، صفحه 79-91]
خ
خاطرات گذشتهبررسی نقش نوستالژی (خاطرات گذشته) بر مقاصد رفتاری گردشگران ورزشی پیستهای اسکی [دوره 5، شماره 3، 1396-1395، صفحه 65-78]
د
دانشجوارتباط سطح سواد اطلاعاتی و عملکرد تحصیلی دانشجویان کارشناسی ارشد تربیت بدنی دانشگاه شیراز [دوره 5، شماره 4، 1396-1395، صفحه 109-115]
دانشجویانتدوین کلاسهای تربیت بدنی ویژه و میزان رضایتمندی دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 5، شماره 4، 1396-1395، صفحه 79-85]
دانشگاه پیام نور"تدوین کلاسهای تربیت بدنی ویژه و میزان رضایتمندی دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 5، شماره 4، 1396-1395، صفحه 79-85]
دبیران تربیت بدنیپیش بینی مقاومت در برابر تغییر بر اساس ویژگی های شخصیتی دبیران تربیت بدنی [دوره 5، شماره 2، 1396-1395، صفحه 55-62]
دختران دانش آموزادراک دانشآموزان دختر از درس تربیتبدنی و ورزش [دوره 5، شماره 4، 1396-1395، صفحه 21-31]
درس تربیت بدنیادراک دانشآموزان دختر از درس تربیتبدنی و ورزش [دوره 5، شماره 4، 1396-1395، صفحه 21-31]
ر
راهبردتدوین راهبردهای توسعه ورزش قهرمانی ایران [دوره 5، شماره 3، 1396-1395، صفحه 127-142]
رسانه های آموزشیعوامل موثر بر گرایش معلمان تربیتبدنی مقطع ابتدایی به استفاده از رسانههای آموزشی در فرآیند تدریس [دوره 5، شماره 2، 1396-1395، صفحه 47-54]
رشد اجتماعی– عاطفیمقایسه سطوح مسئولیت پذیری دانش آموزان ورزشکار و غیر ورزشکار بر اساس مدل TPSR [دوره 5، شماره 2، 1396-1395، صفحه 97-108]
رضایت از ورزش حرفهایالگوی ساختاری روابط عدالت سازمانی ادراک شده با رضایت ورزشکاران و تمایل به ترک باشگاه [دوره 5، شماره 3، 1396-1395، صفحه 117-125]
رضایت مشتریتأثیر رفتار شهروندی سازمانی بر رضایت و وفاداری مشتری در باشگاههای ورزشی خصوصی شهرکرد [دوره 5، شماره 1، 1396-1395، صفحه 99-109]
رضایتمندیاستاندارد سازی نسخه فارسی پرسشنامه رضایتمندی مشتریان باشگاههای بدنسازی و ایروبیک: سنجش روایی و پایایی [دوره 5، شماره 1، 1396-1395، صفحه 57-71]
رفاه اجتماعیبررسی نقش ورزش قهرمانی بر شاخصهای توسعه اجتماعی [دوره 5، شماره 1، 1396-1395، صفحه 35-47]
رفتار شهروندی سازمانیتأثیر رفتار شهروندی سازمانی بر رضایت و وفاداری مشتری در باشگاههای ورزشی خصوصی شهرکرد [دوره 5، شماره 1، 1396-1395، صفحه 99-109]
رفتار منفینقش بازاریابی کمین، رفتار منفی و سازگاری در تمایل به خرید از حامی رسمی لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 5، شماره 2، 1396-1395، صفحه 11-21]
رقابتموانع درون بخشی صنعت ورزش در رقابت با کالاهای ورزشی خارجی [دوره 5، شماره 1، 1396-1395، صفحه 73-82]
رهبریبررسی مقایسه ای هویت ورزشی هندبالیست های لیگ حرفه ای ایران و رفتار رهبری مربیانشان بر اساس عملکرد تیمی [دوره 5، شماره 2، 1396-1395، صفحه 63-75]
رواییاستاندارد سازی نسخه فارسی پرسشنامه رضایتمندی مشتریان باشگاههای بدنسازی و ایروبیک: سنجش روایی و پایایی [دوره 5، شماره 1، 1396-1395، صفحه 57-71]
رواییپایایی سنجی و اعتباریابی پرسشنامه کیفیت خدمات در ورزش (اسپورت سرو ) [دوره 5، شماره 3، 1396-1395، صفحه 55-63]
روزآمدی نشرتأخیر نشر در نشریات علمی- پژوهشی گرایش های تربیت بدنی [دوره 5، شماره 1، 1396-1395، صفحه 49-55]
روش تحلیل سلسله مراتبی AHPاولویت بندی موانع مدیریت زنان در ورزش به روش تحلیل سلسله مراتبی (AHP) [دوره 5، شماره 1، 1396-1395، صفحه 111-119]
ز
زیرساختهای ورزشیتأثیر زیرساختهای ورزشی و ویژگیهای دموگرافی بر میزان مشارکت ورزشی شهروندان اهوازی با استفاده از مدل چند سطحی (HLM) [دوره 5، شماره 1، 1396-1395، صفحه 83-98]
س
سازگارینقش بازاریابی کمین، رفتار منفی و سازگاری در تمایل به خرید از حامی رسمی لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 5، شماره 2، 1396-1395، صفحه 11-21]
سالمندشناسایی عوامل بازدارنده مشارکت سالمندان شهر اهواز در فعالیت های بدنی با استفاده از مدل TOPSIS و تدوین راهبردهای آموزشی و مداخلاتی مناسب [دوره 5، شماره 3، 1396-1395، صفحه 25-35]
سبک حمایتی- استقلالیارتباط بین سبک حمایتی- استقلالی مربیان با ترس از شکست و اعتماد به نفس در ورزشکاران نوجوان شهر کرمانشاه [دوره 5، شماره 4، 1396-1395، صفحه 71-77]
سرمایه اجتماعیتبیین کارآفرینی سازمانی بر اساس مؤلفههای سرمایه اجتماعی در اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام [دوره 5، شماره 1، 1396-1395، صفحه 23-33]
سلامت اجتماعیبررسی نقش ورزش قهرمانی بر شاخصهای توسعه اجتماعی [دوره 5، شماره 1، 1396-1395، صفحه 35-47]
سواد اطلاعاتیارتباط سطح سواد اطلاعاتی و عملکرد تحصیلی دانشجویان کارشناسی ارشد تربیت بدنی دانشگاه شیراز [دوره 5، شماره 4، 1396-1395، صفحه 109-115]
ش
شایستگیاعتباریابی ابزار تعیین شایستگیهای محوری جهت انتصاب رؤسای فدراسیونهای ورزشی کشور [دوره 5، شماره 4، 1396-1395، صفحه 51-60]
شهرستان مینودشت"ارائه راهبردهای توسعه گردشگری ورزشی (مطالعه موردی شهرستان مینودشت) [دوره 5، شماره 3، 1396-1395، صفحه 105-115]
ص
صنعت ورزشموانع درون بخشی صنعت ورزش در رقابت با کالاهای ورزشی خارجی [دوره 5، شماره 1، 1396-1395، صفحه 73-82]
ط
طرح شنای سباحمشکلات اجرای طرح شنای سباح از دیدگاه مدیران مدارس در شهرستان نیشابور [دوره 5، شماره 2، 1396-1395، صفحه 23-36]
ع
عدالت اجتماعیبررسی نقش ورزش قهرمانی بر شاخصهای توسعه اجتماعی [دوره 5، شماره 1، 1396-1395، صفحه 35-47]
عدالت سازمانیالگوی ساختاری روابط عدالت سازمانی ادراک شده با رضایت ورزشکاران و تمایل به ترک باشگاه [دوره 5، شماره 3، 1396-1395، صفحه 117-125]
عملکردبررسی مقایسه ای هویت ورزشی هندبالیست های لیگ حرفه ای ایران و رفتار رهبری مربیانشان بر اساس عملکرد تیمی [دوره 5، شماره 2، 1396-1395، صفحه 63-75]
عملکرد تحصیلیارتباط سطح سواد اطلاعاتی و عملکرد تحصیلی دانشجویان کارشناسی ارشد تربیت بدنی دانشگاه شیراز [دوره 5، شماره 4، 1396-1395، صفحه 109-115]
عوامل انگیزانندهتحلیل عوامل انگیزاننده حمایت ورزشی در استان همدان [دوره 5، شماره 3، 1396-1395، صفحه 79-91]
ف
فرآیند تدریسعوامل موثر بر گرایش معلمان تربیتبدنی مقطع ابتدایی به استفاده از رسانههای آموزشی در فرآیند تدریس [دوره 5، شماره 2، 1396-1395، صفحه 47-54]
فرصت هاتحلیل SWOT اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در بخش ورزش همگانی [دوره 5، شماره 3، 1396-1395، صفحه 93-103]
فضاهای ورزشی روبازبررسی وضعیت ایمنی فضاهای ورزشی روباز مدارس راهنمایی دولتی استان اردبیل [دوره 5، شماره 3، 1396-1395، صفحه 47-54]
فعالیت بدنیشناسایی عوامل بازدارنده مشارکت سالمندان شهر اهواز در فعالیت های بدنی با استفاده از مدل TOPSIS و تدوین راهبردهای آموزشی و مداخلاتی مناسب [دوره 5، شماره 3، 1396-1395، صفحه 25-35]
فوتبالارتباط بین هویت برند با وفاداری طرفداران تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس (مطالعه موردی استان مازندران) [دوره 5، شماره 2، 1396-1395، صفحه 77-86]
ک
کارآفرینیتبیین کارآفرینی سازمانی بر اساس مؤلفههای سرمایه اجتماعی در اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام [دوره 5، شماره 1، 1396-1395، صفحه 23-33]
کالاهای خارجیموانع درون بخشی صنعت ورزش در رقابت با کالاهای ورزشی خارجی [دوره 5، شماره 1، 1396-1395، صفحه 73-82]
کاهش عوامل بازدارنده تقاضاهای شغلتحلیل معادلات ساختاری اثر هنرآفرینی شغل بر چابکی سازمانی وزارت ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران [دوره 5، شماره 3، 1396-1395، صفحه 11-23]
کیفیت ادراکشدهبررسی رابطه تصویر ذهنی مشتری از فروشگاههای ورزشی با ارزش خرید مشتری )موردمطالعه، فروشگاههای لوازم ورزشی در شهر ایلام( [دوره 5، شماره 4، 1396-1395، صفحه 87-99]
کیفیت خدماتپایایی سنجی و اعتباریابی پرسشنامه کیفیت خدمات در ورزش (اسپورت سرو ) [دوره 5، شماره 3، 1396-1395، صفحه 55-63]
گ
گردشگر ورزشیبررسی نقش نوستالژی (خاطرات گذشته) بر مقاصد رفتاری گردشگران ورزشی پیستهای اسکی [دوره 5، شماره 3، 1396-1395، صفحه 65-78]
ل
لیزرلشناسایی عوامل بازدارنده مشارکت سالمندان شهر اهواز در فعالیت های بدنی با استفاده از مدل TOPSIS و تدوین راهبردهای آموزشی و مداخلاتی مناسب [دوره 5، شماره 3، 1396-1395، صفحه 25-35]
لیگ برتربررسی مقایسه ای هویت ورزشی هندبالیست های لیگ حرفه ای ایران و رفتار رهبری مربیانشان بر اساس عملکرد تیمی [دوره 5، شماره 2، 1396-1395، صفحه 63-75]
لیگ برتر فوتبال ایراننقش بازاریابی کمین، رفتار منفی و سازگاری در تمایل به خرید از حامی رسمی لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 5، شماره 2، 1396-1395، صفحه 11-21]
م
محصولارتباط بین بازاریابی داخلی و سکوت سازمانی در اداره کل ورزش و جوانان استان قم [دوره 5، شماره 4، 1396-1395، صفحه 61-70]
مدارسبررسی وضعیت ایمنی فضاهای ورزشی روباز مدارس راهنمایی دولتی استان اردبیل [دوره 5، شماره 3، 1396-1395، صفحه 47-54]
مدیران صنعتیتحلیل عوامل انگیزاننده حمایت ورزشی در استان همدان [دوره 5، شماره 3، 1396-1395، صفحه 79-91]
مدیران مدارسمشکلات اجرای طرح شنای سباح از دیدگاه مدیران مدارس در شهرستان نیشابور [دوره 5، شماره 2، 1396-1395، صفحه 23-36]
مدیران ورزشیتحلیل عوامل انگیزاننده حمایت ورزشی در استان همدان [دوره 5، شماره 3، 1396-1395، صفحه 79-91]
مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)رابطه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) با بهره وری در باشگاه های ورزشی شهر قزوین [دوره 5، شماره 2، 1396-1395، صفحه 37-46]
مدیریت دانشمقایسه عوامل موثر بر استقرار مدیریت دانش در معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش از دیدگاه مدیران و کارشناسان [دوره 5، شماره 4، 1396-1395، صفحه 41-50]
مدیریت زنان در ورزشاولویت بندی موانع مدیریت زنان در ورزش به روش تحلیل سلسله مراتبی (AHP) [دوره 5، شماره 1، 1396-1395، صفحه 111-119]
مدل TPSRمقایسه سطوح مسئولیت پذیری دانش آموزان ورزشکار و غیر ورزشکار بر اساس مدل TPSR [دوره 5، شماره 2، 1396-1395، صفحه 97-108]
مدل چند سطحیتأثیر زیرساختهای ورزشی و ویژگیهای دموگرافی بر میزان مشارکت ورزشی شهروندان اهوازی با استفاده از مدل چند سطحی (HLM) [دوره 5، شماره 1، 1396-1395، صفحه 83-98]
مسئولیت پذیریمقایسه سطوح مسئولیت پذیری دانش آموزان ورزشکار و غیر ورزشکار بر اساس مدل TPSR [دوره 5، شماره 2، 1396-1395، صفحه 97-108]
مشارکت ورزشیتأثیر زیرساختهای ورزشی و ویژگیهای دموگرافی بر میزان مشارکت ورزشی شهروندان اهوازی با استفاده از مدل چند سطحی (HLM) [دوره 5، شماره 1، 1396-1395، صفحه 83-98]
مشتریاناستاندارد سازی نسخه فارسی پرسشنامه رضایتمندی مشتریان باشگاههای بدنسازی و ایروبیک: سنجش روایی و پایایی [دوره 5، شماره 1، 1396-1395، صفحه 57-71]
معلمان تربیت بدنیتاثیر برنامه های تربیت بدنی بر آمادگی جسمانی و مهارت های ورزشی معلمان تربیت بدنی زن و مرد مناطق جغرافیایی ایران [دوره 5، شماره 4، 1396-1395، صفحه 33-40]
معلم تربیت بدنیعوامل موثر بر گرایش معلمان تربیتبدنی مقطع ابتدایی به استفاده از رسانههای آموزشی در فرآیند تدریس [دوره 5، شماره 2، 1396-1395، صفحه 47-54]
مقاصد رفتاریبررسی نقش نوستالژی (خاطرات گذشته) بر مقاصد رفتاری گردشگران ورزشی پیستهای اسکی [دوره 5، شماره 3، 1396-1395، صفحه 65-78]
مقالات بازاریابی ورزشیارزشیابی مقالات بازاریابی ورزشی با استفاده از تحلیل استنادی در نشریات علمی- پژوهشی تربیت بدنی و علوم ورزشی در محدوده سالهای 1392 -1379 [دوره 5، شماره 4، 1396-1395، صفحه 11-20]
مقاومت در برابر تغییرپیش بینی مقاومت در برابر تغییر بر اساس ویژگی های شخصیتی دبیران تربیت بدنی [دوره 5، شماره 2، 1396-1395، صفحه 55-62]
مکان و محیط کاریارتباط بین بازاریابی داخلی و سکوت سازمانی در اداره کل ورزش و جوانان استان قم [دوره 5، شماره 4، 1396-1395، صفحه 61-70]
منابع اجتماعی شغلتحلیل معادلات ساختاری اثر هنرآفرینی شغل بر چابکی سازمانی وزارت ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران [دوره 5، شماره 3، 1396-1395، صفحه 11-23]
موانعموانع درون بخشی صنعت ورزش در رقابت با کالاهای ورزشی خارجی [دوره 5، شماره 1، 1396-1395، صفحه 73-82]
موانعموانع خلاقیت کارکنان اداره کل تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش [دوره 5، شماره 2، 1396-1395، صفحه 87-95]
موانع مدیریتاولویت بندی موانع مدیریت زنان در ورزش به روش تحلیل سلسله مراتبی (AHP) [دوره 5، شماره 1، 1396-1395، صفحه 111-119]
ن
نیروی انسانیرابطه اعتماد سازمانی و مؤلفه های آن با بهره وری نیروی انسانی در ادارات ورزش و جوانان استان اردبیل [دوره 5، شماره 3، 1396-1395، صفحه 37-45]
نشریات تربیت بدنیتأخیر نشر در نشریات علمی- پژوهشی گرایش های تربیت بدنی [دوره 5، شماره 1، 1396-1395، صفحه 49-55]
نشریات مدیریت ورزشیتأخیر نشر در نشریات علمی- پژوهشی گرایش های تربیت بدنی [دوره 5، شماره 1، 1396-1395، صفحه 49-55]
نقاط ضعفتحلیل SWOT اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در بخش ورزش همگانی [دوره 5، شماره 3، 1396-1395، صفحه 93-103]
نقاط قوتتحلیل SWOT اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در بخش ورزش همگانی [دوره 5، شماره 3، 1396-1395، صفحه 93-103]
نگرش به درس تربیتبدنیادراک دانشآموزان دختر از درس تربیتبدنی و ورزش [دوره 5، شماره 4، 1396-1395، صفحه 21-31]
نوستالژیبررسی نقش نوستالژی (خاطرات گذشته) بر مقاصد رفتاری گردشگران ورزشی پیستهای اسکی [دوره 5، شماره 3، 1396-1395، صفحه 65-78]
و
واژه های کلیدی: خلاقیتموانع خلاقیت کارکنان اداره کل تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش [دوره 5، شماره 2، 1396-1395، صفحه 87-95]
واکنش هوادارانارائه مدلی از تاثیر تلاشهای امیخته بازاریابی و ارزش ویژه برند بر پاسخ های هواداران [دوره 5، شماره 4، 1396-1395، صفحه 101-108]
وحدت و انسجام اجتماعیبررسی نقش ورزش قهرمانی بر شاخصهای توسعه اجتماعی [دوره 5، شماره 1، 1396-1395، صفحه 35-47]
ورزش قهرمانیتدوین راهبردهای توسعه ورزش قهرمانی ایران [دوره 5، شماره 3، 1396-1395، صفحه 127-142]
ورزشکاران نوجوانارتباط بین سبک حمایتی- استقلالی مربیان با ترس از شکست و اعتماد به نفس در ورزشکاران نوجوان شهر کرمانشاه [دوره 5، شماره 4، 1396-1395، صفحه 71-77]
ورزش همگانیتحلیل SWOT اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در بخش ورزش همگانی [دوره 5، شماره 3، 1396-1395، صفحه 93-103]
ورزش و جوانانرابطه اعتماد سازمانی و مؤلفه های آن با بهره وری نیروی انسانی در ادارات ورزش و جوانان استان اردبیل [دوره 5، شماره 3، 1396-1395، صفحه 37-45]
وزارت ورزش و جوانانتحلیل معادلات ساختاری اثر هنرآفرینی شغل بر چابکی سازمانی وزارت ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران [دوره 5، شماره 3، 1396-1395، صفحه 11-23]
ویژگیهای دموگرافیتأثیر زیرساختهای ورزشی و ویژگیهای دموگرافی بر میزان مشارکت ورزشی شهروندان اهوازی با استفاده از مدل چند سطحی (HLM) [دوره 5، شماره 1، 1396-1395، صفحه 83-98]
ویژگی های شخصیتیپیش بینی مقاومت در برابر تغییر بر اساس ویژگی های شخصیتی دبیران تربیت بدنی [دوره 5، شماره 2، 1396-1395، صفحه 55-62]
وفاداری برندارتباط بین هویت برند با وفاداری طرفداران تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس (مطالعه موردی استان مازندران) [دوره 5، شماره 2، 1396-1395، صفحه 77-86]
وفاداری مشتریتأثیر رفتار شهروندی سازمانی بر رضایت و وفاداری مشتری در باشگاههای ورزشی خصوصی شهرکرد [دوره 5، شماره 1، 1396-1395، صفحه 99-109]
ه
هندبالبررسی مقایسه ای هویت ورزشی هندبالیست های لیگ حرفه ای ایران و رفتار رهبری مربیانشان بر اساس عملکرد تیمی [دوره 5، شماره 2، 1396-1395، صفحه 63-75]
هنرآفرینی شغلتحلیل معادلات ساختاری اثر هنرآفرینی شغل بر چابکی سازمانی وزارت ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران [دوره 5، شماره 3، 1396-1395، صفحه 11-23]
هوادارارتباط بین هویت برند با وفاداری طرفداران تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس (مطالعه موردی استان مازندران) [دوره 5، شماره 2، 1396-1395، صفحه 77-86]
هویت برندارتباط بین هویت برند با وفاداری طرفداران تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس (مطالعه موردی استان مازندران) [دوره 5، شماره 2، 1396-1395، صفحه 77-86]
هویت ورزشیبررسی مقایسه ای هویت ورزشی هندبالیست های لیگ حرفه ای ایران و رفتار رهبری مربیانشان بر اساس عملکرد تیمی [دوره 5، شماره 2، 1396-1395، صفحه 63-75]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد